abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 6 maart 2025 @ 08:50:23 #31
42184 crew  DaMart
pi_216944201
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 08:07 schreef mschol het volgende:

[..]
vandaag laatste werkdag voor het weekend, als het morgen net zo wordt als vandaag doe ik morgen even mijn ramen :s)
[..]
Als je dan toch bezig bent, kun je dan mijn ramen ook even doen?
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_216944204
Lekker rustig op kantoor. Helft is ziek zo na de carnaval :')
  donderdag 6 maart 2025 @ 08:51:17 #33
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_216944207
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 08:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Dat vind ik wel een tikje te ver gaan
Het was maar een vraag. Maar als je de huizen allemaal afbrand daar. In de provincies is er geen ruimte voor die mensen. :{w
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  donderdag 6 maart 2025 @ 08:51:39 #34
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_216944209
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lekker rustig op kantoor. Helft is ziek zo na de carnaval :')
:D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_216944212
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Het was maar een vraag. Maar als je de huizen allemaal afbrand daar. In de provincies is er geen ruimte voor die mensen. :{w
Ja en mijn opmerking was maar een mening :P

En verder is huisvesting hun probleem, ze gaan maar in tentjes verder. :{w
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 6 maart 2025 @ 08:54:28 #36
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_216944228
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Ja en mijn opmerking was maar een mening :P

En verder is huisvesting hun probleem, ze gaan maar in tentjes verder. :{w
Akkoord.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_216944232
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lekker rustig op kantoor. Helft is ziek zo na de carnaval :')
Ik was maandag en dinsdag ook schor en minder fit.
Ik ging als capitolbestormer :')
Vakman pur sang
pi_216944235
To The mainhall!!
Vakman pur sang
pi_216944237
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 08:37 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nu Amsterdam nog.
Nee zonde van de musea
Tap tap tap
pi_216944244
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Akkoord.
Heel fijn
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216944248
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 08:55 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Nee zonde van de musea
Laten we Nemo staan.
Vakman pur sang
pi_216944281
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 08:54 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik was maandag en dinsdag ook schor en minder fit.
Ik ging als capitolbestormer :')
Had je zo'n helm met hoorns?
pi_216944298


Oh, wacht, het was geen helm.
pi_216944308
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 09:03 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]

Oh, wacht, het was geen helm.
Zoveel haar.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 6 maart 2025 @ 09:05:07 #45
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216944317
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 09:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Zoveel haar.
Eckte alphamale met z'n manscaping.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216944319
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 09:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Zoveel haar.
Dat is je grootste probleem?
pi_216944324
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 09:05 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Eckte alphamale met z'n manscaping.
Ewl.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216944331
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 09:05 schreef Recce het volgende:

[..]
Dat is je grootste probleem?
Ja.
Is toch niet mijn circus.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 6 maart 2025 @ 09:07:28 #49
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216944337
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 09:03 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]

Oh, wacht, het was geen helm.
Wat heeft die rechtse een vies snorretje :{
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  Designer donderdag 6 maart 2025 @ 09:08:28 #50
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_216944349
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Ja en mijn opmerking was maar een mening :P

En verder is huisvesting hun probleem, ze gaan maar in tentjes verder. :{w
Oh joepie. M'n eigen tent.
🐙
  donderdag 6 maart 2025 @ 09:08:40 #51
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_216944351
Jammer dat er hier zo wordt gebodyshamed!
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Designer donderdag 6 maart 2025 @ 09:08:51 #52
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_216944352
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 09:07 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Wat heeft die rechtse een vies snorretje :{
Ze zijn daar allemaal rechts denk ik.
🐙
pi_216944356
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 09:08 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
Oh joepie. M'n eigen tent.
Of je neemt een boerderij in, ook goed.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216944361
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 09:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammer dat er hier zo wordt gebodyshamed!
Het is wat het is.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216944366
had net snorrenvoedsel voor lunch, smaakte best. wel wat prijzig
  donderdag 6 maart 2025 @ 09:11:02 #56
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216944367
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 09:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammer dat er hier zo wordt gebodyshamed!
Heb je ook een vies snorretje? Of veel haar? Of horens?
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  donderdag 6 maart 2025 @ 09:11:25 #57
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_216944372
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 09:10 schreef bitterbal het volgende:
had net snorrenvoedsel voor lunch, smaakte best. wel wat prijzig
Snorrenvoedsel? :?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_216944375
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 09:07 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Wat heeft die rechtse een vies snorretje :{
Als die macaroni eet dan is dat snorretje oranje.
graag verwijderen
pi_216944380
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 09:07 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Wat heeft die rechtse een vies snorretje :{
Waarschijnlijk is-ie zo ontspoord omdat het overal stinkt. :{
  Moderator / Redactie FP donderdag 6 maart 2025 @ 09:13:08 #60
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_216944385
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 09:08 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
Ze zijn daar allemaal rechts denk ik.
Ze zijn zo rechts dat ze voortaan bij NASCAR alleen nog maar rechtsom gaan.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')