Als je dan toch bezig bent, kun je dan mijn ramen ook even doen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 08:07 schreef mschol het volgende:
[..]
vandaag laatste werkdag voor het weekend, als het morgen net zo wordt als vandaag doe ik morgen even mijn ramen
[..]
Het was maar een vraag. Maar als je de huizen allemaal afbrand daar. In de provincies is er geen ruimte voor die mensen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 08:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een tikje te ver gaan
quote:Op donderdag 6 maart 2025 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lekker rustig op kantoor. Helft is ziek zo na de carnaval
Ja en mijn opmerking was maar een meningquote:Op donderdag 6 maart 2025 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was maar een vraag. Maar als je de huizen allemaal afbrand daar. In de provincies is er geen ruimte voor die mensen.
Akkoord.quote:Op donderdag 6 maart 2025 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en mijn opmerking was maar een mening![]()
En verder is huisvesting hun probleem, ze gaan maar in tentjes verder.
Ik was maandag en dinsdag ook schor en minder fit.quote:Op donderdag 6 maart 2025 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lekker rustig op kantoor. Helft is ziek zo na de carnaval
Heel fijnquote:
Had je zo'n helm met hoorns?quote:Op donderdag 6 maart 2025 08:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik was maandag en dinsdag ook schor en minder fit.
Ik ging als capitolbestormer
Zoveel haar.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:03 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, wacht, het was geen helm.
Eckte alphamale met z'n manscaping.quote:
Ewl.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eckte alphamale met z'n manscaping.
Ja.quote:
Wat heeft die rechtse een vies snorretjequote:Op donderdag 6 maart 2025 09:03 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, wacht, het was geen helm.
Oh joepie. M'n eigen tent.quote:Op donderdag 6 maart 2025 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en mijn opmerking was maar een mening![]()
En verder is huisvesting hun probleem, ze gaan maar in tentjes verder.
Ze zijn daar allemaal rechts denk ik.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat heeft die rechtse een vies snorretje
Of je neemt een boerderij in, ook goed.quote:
Het is wat het is.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammer dat er hier zo wordt gebodyshamed!
Heb je ook een vies snorretje? Of veel haar? Of horens?quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammer dat er hier zo wordt gebodyshamed!
Snorrenvoedsel?quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:10 schreef bitterbal het volgende:
had net snorrenvoedsel voor lunch, smaakte best. wel wat prijzig
Als die macaroni eet dan is dat snorretje oranje.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is-ie zo ontspoord omdat het overal stinkt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze zijn zo rechts dat ze voortaan bij NASCAR alleen nog maar rechtsom gaan.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze zijn daar allemaal rechts denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |