abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216942157
quote:
10s.gif Op woensdag 5 maart 2025 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Is in ieder geval wel duidelijke taal.
Ja, en Hamas volgt Trump op Truth Social natuurlijk ;)
  woensdag 5 maart 2025 @ 23:17:20 #102
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_216942166
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 22:42 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ja, dat is op 5 november in één klap 180 graden gedraaid…

De cultuur of de normen en waarden van een land is iets dat veel fundamenteler is en dieper zit dan wie er op dat moment toevallig aan de macht is.

Stel Wilders was PM geworden en had rare dingen geroepen. Was jouw mening en waarden dan volledig veranderd? Of die van je omgeving? Of die van Nederland?
wilders wordt betaald door Poetin dus is niet vreemd als ie dingen zegt als geen soldaten naar oekraine, hij zegt exact hetzelfde als Lavrov

twee dagen later roept Wilders hetzelfde als Lavrov , iedere keer

heeft geen zin iets van wilders te vinden met zijn dictator partij ,
de partij met een lid
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_216942174
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 23:14 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Niet onder dezelfde context. Lijkt mij sterk dat Putin nog iets durft te doen.
Dat maakt niet uit. Een raket slaat in ver van de mijnen, blaast een McDonalds compleet met een paar klanten met een US paspoort op. Hoe gaat Trump naar de Amerikaanse bevolking spinnen dat dat niet erg is zonder zwak en laf over te komen?
pi_216942181
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 23:18 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dat maakt niet uit. Een raket slaat in ver van de mijnen, blaast een McDonalds compleet met een paar klanten met een US paspoort op. Hoe gaat Trump naar de Amerikaanse bevolking spinnen dat dat niet erg is zonder zwak en laf over te komen?
Zeggen dat de raketten van Oekraine afkwamen. Fokking makkelijk.
pi_216942188
quote:
❗️The future of Europe is not going to be decided by Russia or by Washington - President Macron in his address.

He emphasized that Europe needs to be able to defend itself and increase military spending, re-industrialize Europe and transform according to the new global context.

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3ljnp3y5b5k25
Eens zien hoe snel de populisten nu tegen industrie gaan worden. Want ik zie ze het doen.
pi_216942195
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 23:19 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Zeggen dat de raketten van Oekraine afkwamen. Fokking makkelijk.
Dan eist het volk oorlog met Oekraïne. Moet hij alsnog.
pi_216942208
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 23:20 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dan eist het volk oorlog met Oekraïne. Moet hij alsnog.
Hij kan er vast iets op verzinnen. Trump-fans geloven alles. Dat is niet zo ingewikkeld.
pi_216942215
quote:

[..]
Eens zien hoe snel de populisten nu tegen industrie gaan worden. Want ik zie ze het doen.
Noem ze verraders. Want hun 'opinie' hier omtrent is gelukkig helemaal niet 'populair'.

Ja goed. Semi bij domme Amerikanen. Maar in Europa is de overgrote meerderheid ervan doordrongen dat investeren in defensie van belang is.
pi_216942229
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 23:16 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ja, en Hamas volgt Trump op Truth Social natuurlijk ;)
Denk dat Hamas met een losgeslagen nethanyahu en een vrije Trump echt teentjes moeten zweten.
Niks houdt hun meer tegen om heel Hamas af te maken nu.
Goede oude genocides op komst.
Vakman pur sang
  woensdag 5 maart 2025 @ 23:28:30 #110
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216942235
quote:

[..]
Misschien sommigen. Er zitten toch ook echt een stel serieuze patriotten tussen die wel degelijk snappen dat deze externe dreigingen het hoofd bieden momenteel prioriteit heeft.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_216942267
Waar is onze boy ExTec eigenlijk gebleven?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_216942276
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 23:28 schreef Perrin het volgende:

[..]
Misschien sommigen. Er zitten toch ook echt een stel serieuze patriotten tussen die wel degelijk snappen dat deze externe dreigingen het hoofd bieden momenteel prioriteit heeft.
Dan heb je het meer over de rechtse beweging. Zo heb je binnen Duitsland een grote rechtse beweging dat heel fel anti-Rusland is, en voor een sterke defensiemacht. Maar op een of andere manier pijpt AFD Putin.
  woensdag 5 maart 2025 @ 23:34:05 #113
38496 Perrin
pi_216942288
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 23:32 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Dan heb je het meer over de rechtse beweging. Zo heb je binnen Duitsland een grote rechtse beweging dat heel fel anti-Rusland is, en voor een sterke defensiemacht. Maar op een of andere manier pijpt AFD Putin.
Ja er is een duidelijke splitsing te zien. En dat vind ik een goed teken.
pi_216942292
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 23:31 schreef Discombobulate het volgende:
Waar is onze boy ExTec eigenlijk gebleven?
Niet voldoende discipline
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport woensdag 5 maart 2025 @ 23:35:06 #115
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216942300
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 23:32 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ik snap het gewoon niet. Waarom lopen al die cults als een schoothondje achter Rusland aan?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_216942311
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 23:35 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik snap het gewoon niet. Waarom lopen al die cults als een schoothondje achter Rusland aan?
Het gekke is dat ze Poetin en Rusland "aanbidden" maar als je ze vraagt of ze er willen wonen, dan is het ineens weer ingewikkeld.
  woensdag 5 maart 2025 @ 23:36:34 #117
38496 Perrin
pi_216942312
quote:

[..]
Geld en potentiële macht. Haat voor de status quo. Bewondering voor een sterke leider.
pi_216942314
quote:

[..]
Doen ze niet.
Als rechts Duitsland 🇩🇪 op stoom komt lopen ze alleen achter hun Duitse leider aan.
Duitsers zijn vooral pro oude Duitse staat, grenzen en Arische waarden.
Vergeet dat niet
Vakman pur sang
  woensdag 5 maart 2025 @ 23:37:34 #119
38496 Perrin
pi_216942321
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2025 23:36 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Doen ze niet.
Als rechts Duitsland 🇩🇪 op stoom komt lopen ze alleen achter hun Duitse leider aan.
Ja als die leider een goed verhaal heeft. Scholzen en Merkels kunnen dat vergeten.

Merz daarentegen...

Als Duitsland een beetje op stoom komt, wordt het gezellig :P
pi_216942339
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 23:37 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja als die leider een goed verhaal heeft. Scholzen en Merkels kunnen dat vergeten.

Merz daarentegen...
Merz valt nog wel door de mand. Oude Duitse pennenlikker (bedrijfsfiscalist) dat het is.
Nee dat wordt hem niet.
Vakman pur sang
pi_216942344
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 23:34 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja er is een duidelijke splitsing te zien. En dat vind ik een goed teken.
Ja. Maar het is zelfs zo ironisch dat ik meer sympathie heb voor hard-rechts (die vaak anti-Rusland zijn en voor investeringen in defensie) dat dat walgelijke gemaakte pacifistische gedoe van populisten.
pi_216942346
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 22:10 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Zul je zien, Amerika laat Europa stikken maar straks wel een beroep doen op Europa als ze zelf in conflict komen.
Trump zal op een gegeven moment toch keuzes moeten maken. Hij kan niet alleen maar handel drijven met de Russen omdat hij Poetin zo'n goede gozer vind en de rest van de wereld buiten sluiten.

Zoals het er nu naar uitziet ligt hij op ramkoers met Canada en China en dan zal hij het niet kunnen veroorloven om ook Europa volledig van zich af te keren.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 5 maart 2025 @ 23:39:52 #123
38496 Perrin
pi_216942347
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2025 23:39 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Merz valt nog wel door de mand. Oude Duitse pennenlikker (bedrijfsfiscalist) dat het is.
Nee dat wordt hem niet.
Ach het is beter dan alles daarvoor. Ik zie het wel goedkomen.
pi_216942352
quote:

[..]
Omdat ze geen ideologie hebben. Dat is de gehele ironie. Ik heb oprecht meer sympathie voor harde, ideologische rechtse denkers, dan dat populisme.
  Moderator woensdag 5 maart 2025 @ 23:40:45 #125
236264 crew  capricia
pi_216942358
quote:

[..]
Rusland is een van assen waarop die radicaal rechtse partijen van elkaar verschillen. Daarom kunnen ze ook Europees geen harde vuist maken. Ze zijn te verdeeld.
Le Pen is bijvoorbeeld woest op Trump vanwege het stoppen van hulp aan Oekraïne. En Meloni is ook anti Rusland.
FvD staat daar weer anders is, die wil graag militair gaan samenwerken met Rusland (zeiden ze vanavond in de tweede kamer).
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')