Dat was snel bekeken.quote:
Oh, de meningen verschillen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:54 schreef Remco het volgende:
Die arme Vetter moet een uur naast Joris van den Berg zitten.
Ken je Apollo Henkie ?quote:
Dood topic genot.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:34 schreef tong80 het volgende:
Weinig sfeer. Of ligt dat aan mij? Verder is dit presentatie koppel leuk en prettig om te luisteren. Kenners en enthousiast.
Ook dat. Ik kijk er niet meer vanop. Is overal op FOK!quote:
Vetter is inderdaad wel leuk, ook in interviews is ze altijd erg open en eerlijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:34 schreef tong80 het volgende:
Weinig sfeer. Of ligt dat aan mij? Verder is dit presentatie koppel leuk en prettig om te luisteren. Kenners en enthousiast.
Bedankt. Kan ik overslaan.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:51 schreef Zipportal het volgende:
12:00 – 60 meter mannen, series – Elvis Afrifa, Taymir Burnet & Nsikak Ekpo
12:40 – Verspringen mannen, para-atleten
12:45 – 3000 meter mannen, series – Niels Laros, Mike Foppen & Stefan Nillissen
13:17 – 60 meter vrouwen, para-atleten
Mooi. Kan ik golfen (Joburg open) blijven kijken.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:51 schreef Zipportal het volgende:
12:00 – 60 meter mannen, series – Elvis Afrifa, Taymir Burnet & Nsikak Ekpo
12:40 – Verspringen mannen, para-atleten
12:45 – 3000 meter mannen, series – Niels Laros, Mike Foppen & Stefan Nillissen
13:17 – 60 meter vrouwen, para-atleten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foppen ook niet. Laros en Nillisen wel.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Alle categorieën waren op een hoop gegooid begreep ik, maar wel mooi dat ze dit ook hier een podium gevenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:19 schreef superniger het volgende:
Raar. De ene mist 2 benen en de ander mist maar 1 arm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |