Is juist lang. Atletiek op de spelen is ook maar een week.quote:
Vind ik ook kort, maar zal wel een fysiologische reden voor zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is juist lang. Atletiek op de spelen is ook maar een week.
Dat is niet de naam waarvan ik wil weten of die meedoet.quote:19:05 – Polsstokhoogspringen mannen, kwalificatie – Menno Vloon
Klinkt logisch dat hij er niet is.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is niet de naam waarvan ik wil weten of die meedoet.
edit: Geen Mondo![]()
Heb ik ook hoor. Altijd raar gevonden dat het atletiek maar één week duurt. Sowieso mag de Spelen wel een week langer.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:36 schreef mitt het volgende:
[..]
Vind ik ook kort, maar zal wel een fysiologische reden voor zijn.
eurovisionsport.com bedoel je ?quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:45 schreef wimderon het volgende:
Waar waren de streams van de NOS nou terug te kijken?
https://nos.nl/livestream(...)icatie-verspringen-mquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:45 schreef wimderon het volgende:
Waar waren de streams van de NOS nou terug te kijken?
11 dagen is wel iets meer dan een weekquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is juist lang. Atletiek op de spelen is ook maar een week.
Goede tijd ook!quote:
Jammer voor de Belgian Waffles!quote:
Ongemakkelijke TV dit.quote:
Ja ik stond ook te kijken en had het eigenlijk niet verwacht ...quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:04 schreef E.T. het volgende:
Wat een bijzondere samenstelling van het team was dit trouwens..
Prettig dat ze meerdere opties hebben zo kunnen Klaver en Peeters op de 400m strijden om de winst.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:04 schreef E.T. het volgende:
Ze wilden niemand opstellen die mee doet met individuele nummers, dan kom je op dit uit.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:04 schreef E.T. het volgende:
Niet de koning?quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:14 schreef Felagund het volgende:
Dafne Coulthard mag de plakken uitrijken.
En dan win je dus ook, wat best wel een luxe is.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze wilden niemand opstellen die mee doet met individuele nummers, dan kom je op dit uit.
Ja, was ook met een 'b-team' voldoende.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:20 schreef Remco het volgende:
[..]
En dan win je dus ook, wat best wel een luxe is.
Nee, die stopt altijd met afspelen zodra de stream uit de lucht gaat.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
https://nos.nl/livestream(...)icatie-verspringen-m
Hier kun je gewoon nog terugspoelen voor de stream van vandaag, of bedoel je dat niet?
Te dicht op het WK.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:05 schreef mitt het volgende:
[..]
Klinkt logisch dat hij er niet is.
Heeft hij ergens een reden gegeven?
Toen hadden ze het apart bewaard in een nieuwsbericht, maar volgens mij doen ze dit in het algemeen niet bij de NOS.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee, die stopt altijd met afspelen zodra de stream uit de lucht gaat.
Een paar weken terug meen ik bij het schaatsen gelezen te hebben dat de streams voortaan ook terug te kijken zijn, maar dat kan ik niet meer terugvinden.
Nu maakt het in dit geval niet zoveel uit omdat het ook op tv is geweest en dat wel terug te kijken is, maar zou toch handig zijn om te weten of en waar je de streams kunt vinden.
Echt? Ik dacht een week.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
11 dagen is wel iets meer dan een week
Helaas is het kantoordag en kijk ik pas een stuk later terug. Flopshow.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:55 schreef wimderon het volgende:
Ik mis een type @:Mexicanobakker, @:Frozen-Assassin met forecasts voor een potentieel knallende zevenkamp tussen Skotheim, Ehammer, Steinforth en Erm.
Hij loopt in ieder geval in de goede baan!quote:
Nee, een week heeft maar 8 dagenquote:
Hoe gaat Lieke dit nog wegchoken, vast door in de finale ineens met een 22.7 te starten.quote:
Lol maar goed dat er geen Britten zijn die schaatsen. In Thialf heb je na een DQ minimaal een half uur een camera op je gezicht.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:41 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tere zieltjes tegenwoordig
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Ik ging je net taggen, hij belooft ONS 6 meter te springen dit toernooi! Aldus de NOS liveblog.quote:
Hink stap sprong?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:12 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik ging je net taggen, hij belooft ONS 6 meter te springen dit toernooi! Aldus de NOS liveblog.
Toch knap dat ze dan zo'n tijd nog loopt!quote:
Ja helemaal mee eens. Ze praat ook wat verward heb ik het idee.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:11 schreef Zipportal het volgende:
Gelijk die interviews ik vind daar wat van. Laat ze eens op adem komen.
Idd. En ze kunnen dan ook dingen zeggen die ze niet willen zeggen. Vooral als een race of onderdeel niet goed gegaan is.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:11 schreef Zipportal het volgende:
Gelijk die interviews ik vind daar wat van. Laat ze eens op adem komen.
https://www.bbc.com/sport/athletics/resultsquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:34 schreef 3rr0r het volgende:
Is er niet een website die de uitslagen van alle onderdelen heeft?
Dankjewelquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
https://www.bbc.com/sport/athletics/results
'Bij het inspringen ging ik nog over 6 meter!'quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:26 schreef Pino112 het volgende:
Bij de kwalificatie viel alles, zal Vloon morgen zeggen.
Dat heb je vaker als je zilver ‘wint’.quote:
Welke Noorse?quote:
Dit is een EK hoor, geen Diamond League ofzoquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:48 schreef RipCity het volgende:
Dat gevlag blijft raar. Alsof ze voor hun land rennen ipv zichzelf.
Nadine nu ook.quote:
Die kent u niet.quote:
Ranglijstaanvoerder.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:55 schreef E.T. het volgende:
Waarom hebben sommige atleten een blauw startnummer? Ik heb het nog niet kunnen ontdekken..
Uiteraard, SCHOOLKRANTED, stukje Joep Schreuder-syndroomquote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:36 schreef wimderon het volgende:
Het ego van Stekelenburg is groter dan het risico op aansteken van sporters die Hij moet interviewen?
Dat was snel bekeken.quote:
Oh, de meningen verschillen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:54 schreef Remco het volgende:
Die arme Vetter moet een uur naast Joris van den Berg zitten.
Ken je Apollo Henkie ?quote:
Dood topic genot.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:34 schreef tong80 het volgende:
Weinig sfeer. Of ligt dat aan mij? Verder is dit presentatie koppel leuk en prettig om te luisteren. Kenners en enthousiast.
Ook dat. Ik kijk er niet meer vanop. Is overal op FOK!quote:
Vetter is inderdaad wel leuk, ook in interviews is ze altijd erg open en eerlijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:34 schreef tong80 het volgende:
Weinig sfeer. Of ligt dat aan mij? Verder is dit presentatie koppel leuk en prettig om te luisteren. Kenners en enthousiast.
Bedankt. Kan ik overslaan.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:51 schreef Zipportal het volgende:
12:00 – 60 meter mannen, series – Elvis Afrifa, Taymir Burnet & Nsikak Ekpo
12:40 – Verspringen mannen, para-atleten
12:45 – 3000 meter mannen, series – Niels Laros, Mike Foppen & Stefan Nillissen
13:17 – 60 meter vrouwen, para-atleten
Mooi. Kan ik golfen (Joburg open) blijven kijken.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:51 schreef Zipportal het volgende:
12:00 – 60 meter mannen, series – Elvis Afrifa, Taymir Burnet & Nsikak Ekpo
12:40 – Verspringen mannen, para-atleten
12:45 – 3000 meter mannen, series – Niels Laros, Mike Foppen & Stefan Nillissen
13:17 – 60 meter vrouwen, para-atleten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foppen ook niet. Laros en Nillisen wel.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Alle categorieën waren op een hoop gegooid begreep ik, maar wel mooi dat ze dit ook hier een podium gevenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:19 schreef superniger het volgende:
Raar. De ene mist 2 benen en de ander mist maar 1 arm.
Vandaar dat ze ledematen misten.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Alle categorieën waren op een hoop gegooid begreep ik
Omgekeerde horde.quote:
Azu geboren in Rotjeknor.quote:
Ook geen enkele waarschuwing.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor amateurisme, ongekend.
Zal wel zijn omdat ze vanaf 20:15 op tv zijn. Slaat nergens op.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor amateurisme, ongekend.
Gewoon De Belg blijven kijken. Die interviews kunnen mij gestolen worden.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zal wel zijn omdat ze vanaf 20:15 op tv zijn. Slaat nergens op.
Evenals de parasport.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gewoon De Belg blijven kijken. Die interviews kunnen mij gestolen worden.
Ja, kijk ook nog steeds Belg.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gewoon De Belg blijven kijken. Die interviews kunnen mij gestolen worden.
Gelukkig zie ik die onzin niet in de avondsessie staanquote:
Wel jammer dat die minderwaardige vrouwencategorieën nog op het programma staan. /squote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Gelukkig zie ik die onzin niet in de avondsessie staan
quote:
Bij het hink-stap-springen vanavond was het continu ~20cm fout.quote:
Vanavond wanneer het is te vroeg afgezet en vanaf wanneer te laat...quote:
Goed fout wel!quote:
Wel op de zevenkamp!quote:
Als het maar rolt.quote:
Goede benen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:31 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dit spel wordt gewonnen door de mini van Fiona May. Dat is toch wel terug naar vroeger tijden
Het is sowieso extreme kitsch.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:44 schreef Faraday01 het volgende:
Zo'n kroon is potsierlijk op een ek indoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |