Alsof je je Audi Q7 inruilt voor een Daihatsu Core.quote:Op woensdag 2 april 2025 10:57 schreef SEMTEX het volgende:
Francis van Broekhuizen zingt de Marathonners in Rotterdam toe.
Tja, wie hadden we dan gewild? Davina Michelle?quote:Op woensdag 2 april 2025 11:29 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Alsof je je Audi Q7 inruilt voor een Daihatsu Core.
Hell no. Dat zou de meest nasale versie van YNWA worden.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:36 schreef kalinhos het volgende:
Was beter geweest denk ik ja, of desnoods die zanger van The Kik
Je bent de eerste die niet enthousiast is over haar.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:29 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Alsof je je Audi Q7 inruilt voor een Daihatsu Core.
Hij is toch geen geweldige zanger?quote:
Gewoon via de social media (facebook/insta) en dan zeker de laatste dagen voor t event worden ze overal aangeboden.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:37 schreef Alaianaya het volgende:
Hi! Heeft iemand hier ervaring met het (over)kopen van een ticket voor een hardloopevenement via Atleta?
Ik wil graag een ticket voor een bepaald uitverkocht loopevenement bemachtigen, maar ik grijp steeds mis. Ik vraag me af of het mogelijk is een melding te krijgen zodra een ticket aangeboden wordt of dat je echt af en toe moet refreshen om te kijken of er toevalig iets beschikbaar komt. Heeft iemand enig idee?
Het is een kwestie van jezelf kennen. Kan jij met een startnummer op je buik nog steeds rustig lopen? Alsof het een duurloop is? Dan kun je er voor gaan.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:09 schreef Mrmime het volgende:
Ik heb een vraag, ik krijg namelijk helemaal de zenuwen. Zondag de 13e heb ik een halve marathon staan, maar twijfel of ik het wel kan.
Heb de hele winter lekker 2 à 3 keer per week gelopen en het halve marathon schema tot de duurloop van 100 minuten lekker gevolgd. Begin maart nog 16 kilometer op wedstrijdtempo gelopen, ging prima, daarna nog stuk of drie loopjes van zo’n 12 kilometer. Toen kreeg ik echt flink de griep. Vorige week pas weer echt kunnen lopen en lekker rondje van 10 kilometer gelopen.
Ik weet dat ik niet meer “beter” of sneller wordt voor de 13e, de basis moet gelegd zijn. Maar ik voel me er niet helemaal klaar voor eigenlijk. Beetje onzeker.
Wat is jullie advies, gewoon lekker gaan met die banaan en kijken hoe het gaat of toch maar de afstand wijzigen naar een 10km?
Ja dat zal de uitdaging worden, ik moet het gaan zien als een trainingsrondje lange duurloop. We gaan het zien. Iemand anders nog aan de start in Enschede de 13e?quote:Op donderdag 3 april 2025 20:31 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Het is een kwestie van jezelf kennen. Kan jij met een startnummer op je buik nog steeds rustig lopen? Alsof het een duurloop is? Dan kun je er voor gaan.
Als je hard wil, zou ik even passen.
Eh rond de 17 zie ik?quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het gaat warm worden de dertiende
Google voorspelt inmiddels 21 graden. En zelfs 17 graden vind ik heel erg warm.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Inmiddels worden temperaturen rond de twintig graden voorspeld, dus reden voor paniek?
Zou het wel zonde vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |