Laatste dag voor wedstrijden is 18 januari, dus over twee weken. De dag erna wordt in principe de selectie bekendgemaakt.quote:Op zondag 4 januari 2026 11:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bruna is de leerling die zegt niet geleerd te hebben voor een examen en dan een negen haalt?
Wanneer is de deadline voor de punten en de bekendmaking van de eventuele selectie?
Ah, dat is heel goed nieuws.quote:Op zondag 4 januari 2026 11:01 schreef heywoodu het volgende:
Het is nog niet over, want Jaque kan ergens anders nog voor A-criterium gaan eventueel, maar vandaag was wel echt een van haar beste overgebleven kansen om daar iets voor te doen en dat is niet gelukt. Bruna zit ondertussen de tent waar iedereen voor en na de race zit te wachten, bij te komen etc op stelten te zetten van blijdschap
Nogmaals: het is nog niet beslist, maar dit is echt precies wat we voor vandaag hadden gewild
Nee, hoewel ik moet zeggen dat ik die 20000 ook wel een héél enthousiast doel vond van haar collega (die de actie op had gezet)quote:Op zondag 4 januari 2026 11:35 schreef Szura het volgende:
@:heywoodu, vroeg me af: die crowdfunding heeft iets van 5000 euro opgeleverd van de 20000, is het andere geld nog opgebracht door sponsoren?
Het wordt wel echt krap ja, en als ze daar toch nog voor gaat is het logistiek eigenlijk niet te doen om ook nog genoeg goede kansen op de sprint te hebben als reserveplan. Bijvoorbeeld komende week: klassieke sprint in Oostenrijk, 10k vrij in Finland, maar als je de sprint op vrijdag doet kom je in principe pas op zijn vroegst rond 2-3 uur s nachts op bestemming in Finland aan en dan is om 11u de wedstrijd daar al.quote:Op zondag 4 januari 2026 11:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, dat is heel goed nieuws.Dus de kans dat Jaque nog het A-criterium haalt is klein?
Volgens mij is dit de correcte link:quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:21 schreef franklop het volgende:
9 januari - Seefeld, sprint classic
Om 13.19 start Jacque
Om 13.23 start Bruna
https://live.fis-ski.com/cc-3636/results-pda.htm
Hier te volgen
Hup Bruna!!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de correcte link:
https://live.fis-ski.com/cc-3638/results-pda.htm
Kamervragen!quote:
Ze hebben ze hier gesplit zie ik, hoewel het geen verschil had gemaakt: snelste juniore zou bij de senioren net buiten de top-10 hebben gezeten.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
252.08 voor Bruna (wat rond haar gemiddelde zit), 349.79 voor Jacque wat verre van genoeg is om nog iets te forceren in het B-criterium klassement.
Maar misschien voor deze wedstrijd ook weer dat juniorenverhaal net als in Arber waardoor de punten nog omhoog gaan?
Ja daarom vind ik het ook jammer dat alles gelopen is zoals het is en het nu óf Bruna óf Jaque is. Dan kies ik natuurlijk voor Bruna, maar als pure sportliefhebber zou ik het supergaaf vinden als iemand een negende deelname heeft (en zeker als ik die dan ook nog ken, er zijn immers niet bepaald veel van zulke mensen in de wereldquote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Grapje, ook al zou een negende deelname natuurlijk wel iets heel bijzonders zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |