Jep...het lijkt een beetje paniekvoetbal wat ze aan het spelen is (morgen sprint in Finland, zaterdag en zondag sprint en 10k in Duitsland, lijkt me erg zwaar), nu hopen dat dat niet echt wat oplevert verder.quote:
Ik wou het net typen, komt over als dat A-criterium wordt het niet dus laat ik in ieder geval het B-criterium proberen te halen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 18:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jep...het lijkt een beetje paniekvoetbal wat ze aan het spelen is (morgen sprint in Finland, zaterdag en zondag sprint en 10k in Duitsland, lijkt me erg zwaar), nu hopen dat dat niet echt wat oplevert verder.
Als ze haar duurwedstrijden nog dusdanig verbeterd dat ze het A-criterium precies niét haalt moet ze over 3 sprints gemiddeld 301.55 of beter hebben om Bruna voorbij te gaan, om precies te zijnquote:Op donderdag 1 januari 2026 18:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik wou het net typen, komt over als dat A-criterium wordt het niet dus laat ik maar weer het B-criterium proberen.
Reken ik goed als ik zeg dat ze dan ongeveer zo rond de 300-325 gemiddeld over 3 sprints nodig heeft om over Bruna heen te gaan?
Kan wel weer even een scriptje voor je maken hoorquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Genoeg startbewijzen die teruggegeven worden door andere landen. Bijvoorbeeld dat een land 7 startbewijzen heeft en maar 5 vrouwen stuurt. Dat gebeurt altijd wel, alleen volgens mij moeten er 16 teruggegeven worden voor een derde voor Brazilië en dat is realistisch gezien wel even teveel.
Vorige keer kwamen ze één plekje tekort voor een derde startbewijs, maar stonden ze iets hoger in de ranglijst. Toen gaven bijvoorbeeld Tsjechië en Oostenrijk er twee van de (uit mijn hoofd) respectievelijk zeven en vier terug, en stuurde Servië niemand, ondanks twee startbewijzen.
Dat gaan we allemaal zien als de kwalificatieperiode is afgelopen, na 18 januari. Dan moeten landen in een periode van een paar dagen de startbewijzen (al dan niet deels) gaan accepteren en rolt die hele tombola beetje bij beetje door naar andere landen.
Dan wordt het honderdmiljoen keer per dag deze pagina refreshen:
https://www.fis-ski.com/DB/v2/quota/list/owg/cc/2026
Dat zou superhandig zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2026 00:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kan wel weer even een scriptje voor je maken hoor
Zal wel lukken, wellicht dat ik er een soort van ticker van kan makenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zou superhandig zijn
Nu nog niet, maar 18-19 januari
Hoe doet de al geplaatste Braziliaanse het nu eigenlijk? Ribera ofzo? Of geen idee meer hoe ze heetquote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:22 schreef heywoodu het volgende:
Jaque is gestart
Haar punten wat verbeterd, maar....ze lijkt uit te komen op 359, dat is degelijk, maar voor ons geen drama in principe. Nu moet ze dus in rap tempo naar het vliegveld en naar Duitsland om morgen te racen.
Nog niks aan langlaufen gedaan, alleen biatlon (dat levert de bond wat startgeld op, dus daar sturen ze er altijd wat naartoe). Daar vooral DNS en DNF.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Hoe doet de al geplaatste Braziliaanse het nu eigenlijk? Ribera ofzo? Of geen idee meer hoe ze heet
Boekt zij nog wat aansprekende prestaties? Of doen Bruna en Jacque het eigenlijk beter?
Maar verbeterd Bruna zich zo dan ook niet? Of snap ik het allemaal verkeerdquote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:26 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is best wel goed van Jaque, maar....de punten zijn helemaal ruk vanwege het deelnemersveld (wisten we gisteravond al, maar ze zijn nog een handvol slechter dan gedacht). En in races waar Bruna én Jaque meedoen is het helemaal dikke prima als de punten ruk zijn
313 ongeveer voor Jaque zo, dat is wel een verbetering maar nog altijd niet genoeg om gemiddeld aan de 301.55 te komen op de sprints.
Oh ja, Bruna ook nogquote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar verbeterd Bruna zich zo dan ook niet? Of snap ik het allemaal verkeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat nog relevant voor iets of gewoon voor de lol/prijzengeld/medailles?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:52 schreef heywoodu het volgende:
Tweedes! Finale, mag ze nóg niet uitrusten![]()
Filmpje gezien, was ruim voor de finish al beslist, ik hoorde een harde lach en "cool!!", genot![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gok dat hier geen prijzengeld te verdienen valt, en als dat wel zo is zal het tientjeswerk zijn. Enige relevante voor de FIS-punten (die voor de ranglijst tellen) is in een sprint de kwalificatie, dit was verder inderdaad voor de lol, motivatie, het vertrouwen, etcquote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Is dat nog relevant voor iets of gewoon voor de lol/prijzengeld/medailles?
Bruna is de leerling die zegt niet geleerd te hebben voor een examen en dan een negen haalt?quote:Op zondag 4 januari 2026 10:57 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Maar net verloren van Jaque terwijl ze zich écht niet lekker voelde (misselijk, duizelig, etc)
En belangrijker, ik kom uit op 182 punten voor Jaque wat voor haar gewoon weer niet goed genoeg is, en Bruna op 186, wat me echt enorm verbaast (ze was bijna niet gestart!) en wat haar op één na beste resultaat ooit is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |