Jep...het lijkt een beetje paniekvoetbal wat ze aan het spelen is (morgen sprint in Finland, zaterdag en zondag sprint en 10k in Duitsland, lijkt me erg zwaar), nu hopen dat dat niet echt wat oplevert verder.quote:
Ik wou het net typen, komt over als dat A-criterium wordt het niet dus laat ik in ieder geval het B-criterium proberen te halen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 18:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jep...het lijkt een beetje paniekvoetbal wat ze aan het spelen is (morgen sprint in Finland, zaterdag en zondag sprint en 10k in Duitsland, lijkt me erg zwaar), nu hopen dat dat niet echt wat oplevert verder.
Als ze haar duurwedstrijden nog dusdanig verbeterd dat ze het A-criterium precies niét haalt moet ze over 3 sprints gemiddeld 301.55 of beter hebben om Bruna voorbij te gaan, om precies te zijnquote:Op donderdag 1 januari 2026 18:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik wou het net typen, komt over als dat A-criterium wordt het niet dus laat ik maar weer het B-criterium proberen.
Reken ik goed als ik zeg dat ze dan ongeveer zo rond de 300-325 gemiddeld over 3 sprints nodig heeft om over Bruna heen te gaan?
Kan wel weer even een scriptje voor je maken hoorquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Genoeg startbewijzen die teruggegeven worden door andere landen. Bijvoorbeeld dat een land 7 startbewijzen heeft en maar 5 vrouwen stuurt. Dat gebeurt altijd wel, alleen volgens mij moeten er 16 teruggegeven worden voor een derde voor Brazilië en dat is realistisch gezien wel even teveel.
Vorige keer kwamen ze één plekje tekort voor een derde startbewijs, maar stonden ze iets hoger in de ranglijst. Toen gaven bijvoorbeeld Tsjechië en Oostenrijk er twee van de (uit mijn hoofd) respectievelijk zeven en vier terug, en stuurde Servië niemand, ondanks twee startbewijzen.
Dat gaan we allemaal zien als de kwalificatieperiode is afgelopen, na 18 januari. Dan moeten landen in een periode van een paar dagen de startbewijzen (al dan niet deels) gaan accepteren en rolt die hele tombola beetje bij beetje door naar andere landen.
Dan wordt het honderdmiljoen keer per dag deze pagina refreshen:
https://www.fis-ski.com/DB/v2/quota/list/owg/cc/2026
Dat zou superhandig zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2026 00:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kan wel weer even een scriptje voor je maken hoor
Zal wel lukken, wellicht dat ik er een soort van ticker van kan makenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zou superhandig zijn
Nu nog niet, maar 18-19 januari
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |