Jane was ook een soort van in hun 'groepje'toch?quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan moet het iemand zijn uit zijn eigen groepjes, anders kan het nooit verraad zijn.
Zo is dat, je doet mee aan een spel en de laatste in het huis wint dus nomineren hoort erbij.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jane was ook een soort van in hun 'groepje'toch?
Ik snap toch nooit dat ze boos worden als ze genomineerd worden.
Ze smeden allemaal plannetjes om het "andere groepje' er op te zetten
Dat is het spel. ALs ze het zelf goed gespeeld hadden hadden ze daar nu niet gezeten.
Jane heeft het slim gespeeld, alleen zien hoe het nu verder gaat want nu wordt ze niet meer vertrouwd
Willen kaasplankje doen met elkaar en toen zei keanu dat jane dan misschien weer komt. Nee zegt jordy is niet meer bij overleg.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:05 schreef Puzzie het volgende:
Straks tactical meeting en Jane is niet welkom
Ja en Jordy zegt net dat ze zelf plannetjes hadden en dachten dat het niet verkeerd kon gaan.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:05 schreef -river- het volgende:
[..]
Zo is dat, je doet mee aan een spel en de laatste in het huis wint dus nomineren hoort erbij.
Ja steeds minder mogelijkheden om iemand te nomineren... dus niet moeilijk doen idd .. soms zijn er weinig mogelijkheden meer over ..quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het spel. ALs ze het zelf goed gespeeld hadden hadden ze daar nu niet gezeten.
Jane heeft het slim gespeeld, alleen zien hoe het nu verder gaat want nu wordt ze niet meer vertrouwd
Ik denk dat ze zich daar wel van bewust is hoor. Ze weet dat ze nu kleur heeft bekend zoals ze zelf zegt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:05 schreef Puzzie het volgende:
Straks tactical meeting en Jane is niet welkom
Daar heeft/had Jane allang op gerekendquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:08 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich daar wel van bewust is hoor. Ze weet dat ze nu kleur heeft bekend zoals ze zelf zegt.
Jane gaat echt niet bij die zogenaamde tactical meeting van hem zitten..wat denkt hij nouquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:08 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich daar wel van bewust is hoor. Ze weet dat ze nu kleur heeft bekend zoals ze zelf zegt.
Dit is het nadeel als je speelt met gevoelquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:08 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu zegt voelt moeilijk omdat ik het goede van iemand voelde. En dit gebeurt
Dat vertrouwen was vreemd, want ze kon het al heel goed vinden met Axel.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezien het aantal inwoners van Vlaanderen en de kijkcijfers, klopt het wel een beetje.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:11 schreef Puzzie het volgende:
De Belgen zijn fanatieker met kijken van BB volgens Jordy
Hij denkt helemaal niks, keanu zei dat Jane dan misschien ook kwam en daar reageerde hij gewoon op...quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jane gaat echt niet bij die zogenaamde tactical meeting van hem zitten..wat denkt hij nou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |