SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Zie mijn samenvatting in de TTquote:Op woensdag 5 maart 2025 09:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
De factor dat veel mensen gemeen zijn en alleen bezig met eigen gewin moet je ook niet onderschatten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2025 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank jeWat ontzettend knap dat je dat doet! Dat lijkt me ook heel erg voldoening geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoiets lijkt mij ook mooi om te doen als ik weer beter ben.![]()
Nog contact gehad met je behandelaars over dat spul?quote:Op woensdag 5 maart 2025 09:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat ontzettend knap dat je dat doet! Dat lijkt me ook heel erg voldoening geven.
Zoiets lijkt mij ook mooi om te doen als ik weer beter ben.Trust nobody![]()
Is gewoonquote:Op woensdag 5 maart 2025 09:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Is niet verdrietig toch?
Meer sarcastisch?![]()
![]()
Niet over dat spul omdat ik niet denk dat de oplossing daarin ligt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 09:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nog contact gehad met je behandelaars over dat spul?
Wel heb ik aan de bel getrokken. Ik heb aangegeven dat ik het niet meer trek. Ik ben op.
Gisteren zijn ze twee man sterk bij mij aan huis gekomen.
Er is over beschermd wonen gepraat alleen vonden zij dat een stap te ver.
Ik ga dus waarschijnlijk twee dagen in de week woonbegeleiding krijgen en naar een dagbesteding waar er niet te veel van je wordt verwacht.
Samen gaan we aan een doel werken, en dat doel is leren ontspannen op een manier anders dan drugs.
Daar ga ik de komende tijd aan werken.
Lief dat je het vraagt trouwens.![]()
Hee wat een goede ontwikkeling! Dat zijn ineens veel mooie opties voor dit moment. Voelt het voor jou ook goed?quote:Op woensdag 5 maart 2025 09:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Niet over dat spul omdat ik niet denk dat de oplossing daarin ligt.
Wel heb ik aan de bel getrokken. Ik heb aangegeven dat ik het niet meer trek. Ik ben op.
Ik ga dus waarschijnlijk twee dagen in de week woonbegeleiding krijgen en naar een dagbesteding waar er niet te veel van je wordt verwacht.
Samen gaan we aan een doel werken, en dat doel is leren ontspannen op een manier anders dan drugs.
Lief dat je het vraagt trouwens.Trust nobody![]()
wat fijn dat je zulke goede hulp hebtquote:Op woensdag 5 maart 2025 09:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Niet over dat spul omdat ik niet denk dat de oplossing daarin ligt.
Lief dat je het vraagt trouwens.
en dat je zelf ook hier goed mee bezig bentThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja ik ben best een beetje trots op mijzelf.quote:Op woensdag 5 maart 2025 09:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hee wat een goede ontwikkeling! Dat zijn ineens veel mooie opties voor dit moment. Voelt het voor jou ook goed?
Ik ging altijd maar door en heb altijd gedacht dat het wel ging. Maar eigenlijk ontspan ik nooit. Dat kan een mens op een gegeven moment niet meer aan.![]()
Fijn dat jij hier ook bentquote:Op woensdag 5 maart 2025 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat fijn dat je zulke goede hulp hebt
en dat je zelf ook hier goed mee bezig bent![]()
![]()
![]()
![]()
Fijnquote:Op woensdag 5 maart 2025 09:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik ben best een beetje trots op mijzelf.
Ik ging altijd maar door en heb altijd gedacht dat het wel ging. Maar eigenlijk ontspan ik nooit. Dat kan een mens op een gegeven moment niet meer aan.
Dan zijn dit goede optiesTrust nobody![]()
![]()
Vond z'n oorsprong in [OUD], omdat kinderen een lach en een traan opleveren, maar de volgende fucking dag al werd het op heel FOK! als teken van sarcasme gebruikt.
![]()
![]()
Thanks greys!quote:Op woensdag 5 maart 2025 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat fijn dat je zulke goede hulp hebt
en dat je zelf ook hier goed mee bezig bent![]()
dat mag je zeker zijnquote:Op woensdag 5 maart 2025 09:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik ben best een beetje trots op mijzelf.
Ik ging altijd maar door en heb altijd gedacht dat het wel ging. Maar eigenlijk ontspan ik nooit. Dat kan een mens op een gegeven moment niet meer aan.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ah gelukkigquote:Op woensdag 5 maart 2025 09:53 schreef ToT het volgende:
Vond z'n oorsprong in [OUD], omdat kinderen een lach en een traan opleveren, maar de volgende fucking dag al werd het op heel FOK! als teken van sarcasme gebruikt.
Dan zie ik m toch goed
ThanksTrust nobody![]()
En daar kunnen we nog steeds van genietenquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar jij hebt hele leuken lepel topics gemaakt![]()
![]()
![]()
![]()
Echt wel!!quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
En daar kunnen we nog steeds van genieten![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Oh dat is gaaf!quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wie weet zit ik weer op een quad hihi![]()
![]()
Gaafquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wie weet zit ik weer op een quad hihiUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wil ik wel keertje doen, net als waterscooterquote:
Inb4 gebroeders KoUw ADH vitamine Worst
Jetskiquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wil ik wel keertje doen, net als waterscooter
Inb4 gebroeders Ko![]()
![]()
Dat is ook heel mooi om te doen. Mensen praten tegen iemand die weten wat het is om dat mee te maken.quote:Op woensdag 5 maart 2025 09:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat ontzettend knap dat je dat doet! Dat lijkt me ook heel erg voldoening geven.
Zoiets lijkt mij ook mooi om te doen als ik weer beter ben.
Daar putten sommige weer hun krachten uit.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Beter als een jeukend oorquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:48 schreef JustinK het volgende:
Dat is heel fijn om een luisterend oor te hebben
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat de baken van vertrouwen in deze onzekere tijdenquote:Uw ADH vitamine Worst
ik hoor je niet want ik heb een worst in mijn oorquote:Uw ADH vitamine Worst
OF JE BANAAN LUSTquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik hoor je niet want ik heb een worst in mijn oor![]()
ik moet op pad zo, maar er is een seinstoring verdommeUw ADH vitamine Worst
Kutverdoriequote:Op woensdag 5 maart 2025 11:54 schreef hemarookworst het volgende:
ik moet op pad zo, maar er is een seinstoring verdomme![]()
![]()
Loopt nu ongeveer ten eindequote:Op woensdag 5 maart 2025 11:54 schreef hemarookworst het volgende:
ik moet op pad zo, maar er is een seinstoring verdomme![]()
Een oor wat honger heeft?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kort pittig kapselThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Niet? Dom van mij, niet alles wat in je lijf gepropt wordt is te eten natuurlijk.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat moet jij wetenquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet? Dom van mij, niet alles wat in je lijf gepropt wordt is te eten natuurlijk.![]()
![]()
Meeste rijdt nu wel weer toch?quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:00 schreef hemarookworst het volgende:
gelukkig rijen er minder treinen ipv geen![]()
Nou ik ........................ zit op mijn handen................. heb goed geslapenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn bijdrages van de laatste tijd zijn weer van uitzonderlijke kwaliteit
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Waar?quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn bijdrages van de laatste tijd zijn weer van uitzonderlijke kwaliteitUw ADH vitamine Worst
Toch bedanktquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn bijdrages van de laatste tijd zijn weer van uitzonderlijke kwaliteit![]()
![]()
Ja, echt.I'm surrounded by morons!
![]()
DhlWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
![]()
bolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
he justin
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
haaaiOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Lekker. Ik 4 geroosterde broodjes met pindakaasquote:
Well, life can be a riot
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mijn lunch was 5 dropjes.I'm surrounded by morons!
Dat is ook lekkerquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lekker. Ik 4 geroosterde broodjes met pindakaas
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Als ik niet goed heb gegeten en veel te weinig gedronken komt er ook 5 dropjes uit bij mijquote:Uw ADH vitamine Worst
quote:
Maar misschien straks ook nog wat "echte lunch" eten.I'm surrounded by morons!
Lijkt mij wel verstandigquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar misschien straks ook nog wat "echte lunch" eten."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ik ben altijd buitenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
schuld van de rabobankOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Oh had ik je bijna gerapporteerdquote:
ipv gequote. Verkeerde knop
Ja het is heerlijk buiten. De lente is in aantocht...
How can I make this topic about me?![]()
Ojeequote:Op woensdag 5 maart 2025 12:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh had ik je bijna gerapporteerd
ipv gequote. Verkeerde knop
Ja het is heerlijk buiten. De lente is in aantocht...![]()
Ja vanmorgen waaide het hier nog best wel.. zal zo eens ff weer checken hoe het is buiten.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Als overleggen in je aard zit dan vind je dat natuurlijk helemaal geweldig, minstens 4 overleggen per dag.quote:How can I make this topic about me?![]()
Doe ik met je mee zometeen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ojee![]()
Ja vanmorgen waaide het hier nog best wel.. zal zo eens ff weer checken hoe het is buiten..How can I make this topic about me?![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ojee![]()
Ja vanmorgen waaide het hier nog best wel.. zal zo eens ff weer checken hoe het is buiten..warm hier.
Hallow Lovely Love![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Vandaag werk ik thuis. Morgen moet ik weer naar kantoor. Hopelijk wordt het morgen minder druk dan gisteren want het was me druk zat. 🙄quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemiddag GG![]()
![]()
Vandaag op kantoor of een thuiswerkdagje?How can I make this topic about me?![]()
Masochistquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als overleggen in je aard zit dan vind je dat natuurlijk helemaal geweldig, minstens 4 overleggen per dag.Uw ADH vitamine Worst
Thuiswerken
14 nu en over een uur 15 volgens de app, maar onder de overkapping is het lekker warm nu.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoeveel graden is t daar dan?Hier maar 12..
Zat ik alweer iemand per ongeluk te rapporteren.![]()
![]()
Ik moet even beter opletten.
Oei had je weer een drukke kantoordagquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vandaag werk ik thuis. Morgen moet ik weer naar kantoor. Hopelijk wordt het morgen minder druk dan gisteren want het was me druk zat. 🙄![]()
Vandaag rustig aan thuis dan.Smile, it's free therapy.![]()
TR gemachtquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:47 schreef gebrokenglas het volgende:
![]()
Ik moet even beter opletten.![]()
Ohh, heerlijk. Hier is het 11 graden, volgens het weerstation.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
14 nu en over een uur 15 volgens de app, maar onder de overkapping is het lekker warm nu.How can I make this topic about me?![]()
Gebeurt mij zo vaak, gelukkig moet je het eerst bevestigenquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:47 schreef gebrokenglas het volgende:
![]()
Ik moet even beter opletten.Uw ADH vitamine Worst
Ja, ik doe eigenlijk wat te weinig momenteel. Ik heb nog niet zo veel gedaan.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oei had je weer een drukke kantoordag![]()
Vandaag rustig aan thuis dan.How can I make this topic about me?![]()
O, da's mooi. Ik druk direct op escape.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gebeurt mij zo vaak, gelukkig moet je het eerst bevestigenHow can I make this topic about me?![]()
Heerlijkquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
14 nu en over een uur 15 volgens de app, maar onder de overkapping is het lekker warm nu.
Vaak als je mij quote?quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gebeurt mij zo vaak, gelukkig moet je het eerst bevestigen
Soms klik je net even verkeerd, mobiel heb ik dat ook wel eens.. gelukkig zie je het wel vrij snelquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:47 schreef gebrokenglas het volgende:
![]()
Ik moet even beter opletten.
.
[ Bericht 98% gewijzigd door gebrokenglas op 05-03-2025 12:51:32 ]How can I make this topic about me?![]()
Absoluut!quote:Well, life can be a riot
Ach zal wel niet veel gebeuren mocht je idd op de tr knop klikken in plaats van quoteAls ze zien dat er gewoon een post bericht in staat
Ja, precies. Die vinken ze gewoon weg.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:50 schreef Lovely het volgende:
Ach zal wel niet veel gebeurd mocht je idd op de tr knop klikken in plaats van quoteAls ze zien dat er gewoon een post bericht in staat
Ik dacht even dat ik het verkeerd lasquote:Je lul op een bon slingeren
Well, life can be a riot
neehee denk dat je vast niet te weinig doetquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik doe eigenlijk wat te weinig momenteel. Ik heb nog niet zo veel gedaan.![]()
meestal doe jij veel en veel te veel.
rustig aan is beter
Je hebt gelijk. Even bolken en koffie drinken.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
neehee denk dat je vast niet te weinig doet![]()
meestal doe jij veel en veel te veel.
rustig aan is beter
ZeauxI'm surrounded by morons!
Whut? 😳.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik het verkeerd lasJe lul op een bon slingeren
TibbenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja je weet het hier nooit hequote:
Well, life can be a riot
Soms sta je verbaasd maar vaak ben je ook nergens verbaasd meer over.quote:
En bij die eerste gaat je koffiequote:Op woensdag 5 maart 2025 13:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is vaak of het een, of het andere.![]()
![]()
Een recordquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Soms. Volgens mij gaat het al een aantal dagen goed.![]()
![]()
Altijd gevaarlijk om zoiets te zeggenquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Soms. Volgens mij gaat het al een aantal dagen goed.![]()
![]()
Eens kijken of we dat volhouden vandaag
Goed geslapenquote:
Dicht?I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: