Arcade stond vrij snel na lancering bovenaan volgens mij, om daar ziek ver uit te lopenquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:06 schreef NailQueen het volgende:
Was er een hype rond Arcade? 2019 was een zeer zwak jaar maar daar duurde het ook nog wel even voordat we op 1 stonden. Maar goed, Duncan was dan ook on the right place at the right time. Alles viel op z'n plek.
Om te eindigen met één van de krapste overwinningen sinds we het nieuwe systeem hebbenquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Arcade stond vrij snel na lancering bovenaan volgens mij, om daar ziek ver uit te lopen
Nu weer 9%quote:
Maar Oostenrijk komt voor onze plek nu het lied bekend is zo te zien.quote:
Bij Betfair nu gelijk met Oostenrijk, 8.6.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar Oostenrijk komt voor onze plek nu het lied bekend is zo te zien.(onterecht wmb)
Behalve die bol.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:06 schreef NailQueen het volgende:
Was er een hype rond Arcade? 2019 was een zeer zwak jaar maar daar duurde het ook nog wel even voordat we op 1 stonden. Maar goed, Duncan was dan ook on the right place at the right time. Alles viel op z'n plek.
De hele staging stelde eigenlijk niet zo héél veel voor. Het lied had het ook niet nodig gelukkig. De sfeer met het licht op de goede momenten en de achtergrond was genoeg.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Behalve die bol.
Weten we nog die bol?
Het was simpel maar dat is soms genoeg.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:23 schreef Greys het volgende:
[..]
De hele staging stelde eigenlijk niet zo héél veel voor. Het lied had het ook niet nodig gelukkig. De sfeer met het licht op de goede momenten en de achtergrond was genoeg.
En ja die bol met die stukke stukjes erin. 😅
Jeangu keek dia's aan het begin in z'n video, naar zijn jongere zelf. En ook daar zat in het begin een badkamerspiegel waar hij in keek. En dat mooie zachte laag van de stem aan het begin. Kippenvel. Net als bij Claude.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het was simpel maar dat is soms genoeg.![]()
Vinden jullie het begin, qua zang, van Claude ook lijken op Grow van Jeangu?
Lol whut?quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:23 schreef Greys het volgende:
[..]
De hele staging stelde eigenlijk niet zo héél veel voor. Het lied had het ook niet nodig gelukkig. De sfeer met het licht op de goede momenten en de achtergrond was genoeg.
En ja die bol met die stukke stukjes erin. 😅
Dit was in de grand final gefixed toch? 't Viel in ieder geval niet meer zo op.quote:
Dat zou verklaren waarom het me niet zo is opgevallen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:42 schreef Dave het volgende:
[..]
Dit was in de grand final gefixed toch? 't Viel in ieder geval niet meer zo op.
2014 all over again?quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:28 schreef Greys het volgende:
Maar Oostenrijk komt voor onze plek nu het lied bekend is zo te zien. (onterecht wmb)
Ikea kwaliteit.quote:
ouchquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:01 schreef Dave het volgende:
Such is li-li-li-li-fe klinkt toch een stuk minder dan C'est la-la-la-la-la vie.
Bekijk deze YouTube-video
Hier ben ik het mee eens. Ik vind Claude als persoon ontzettend sympathiek en enthousiast overkomen, maar vind het lied zelf niks aan. Het refrein ligt wel lekker in het gehoor, maar het lied an sich vind ik rommelig. Het gaat van de hak op de tak. Niet mijn ding, maar voor tijdverdrijf vind ik het wel leuk om te volgen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mia en Dion op die draaiende schijf, ocherm![]()
Ik ben echt verbaasd dat Claude het zo goed doet bij de boekies. Ik vind het nog steeds een generiek, inwisselbaar nummer. Neemt niet weg dat ik hem (en ons) het beste gun hoor
C'est en haut, et en bas.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:36 schreef Greys het volgende:
Oostenrijk nu voorbij NL bij de bookies. Ik snap het zelf niet zo maar c'est la vie.
Ja, Claude voelt/klinkt als een warm bad na Oostenrijk.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:59 schreef Giggio het volgende:
voor mij hoeft oostenrijkse gegil niet - pien aan mijn oren
hup Claude![]()
Dat is ook weer zo. En ook al lijken de nummers niet op elkaar, Oostenrijk zou wel hetzelfde type winnaar zijn als vorig jaar. Weet niet of jury's daar mee bezig zijn, maar ik zie de vergelijking wel overal langskomen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:12 schreef Greys het volgende:
In de categorie radiovriendelijk en eventuele hitpotentie gaat Oostenrijk iig niet hoger scoren dan NL bij de juryleden.
Hoe Nederland gaat eindigen weet ik niet. Maar als we eindigen met een splitscreen met Claude en JJ, dan maak ik me er geen zorgen over of dat goed gaat.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:08 schreef d_elise het volgende:
Ik zie Claude een hogere televote halen dan Oostenrijk. Maar denk dat de jury daar anders over denkt (en dan hebben ze zeer waarschijnlijk Mans ook nog).
Een beetje als in 2000 toen de Olsen Brothers als enige normaal deden?quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:51 schreef blackswangreen het volgende:
"Gewoon een fijn popliedje" kan ook wel een unique selling point worden tussen al die mannen die proberen indruk te maken met hun falsetstemmen in nummers met rare beats (België, Tsjechië, Oostenrijk). Dan is het ineens wel leuk om een beetje voorspelbaar liedje te horen dat lekker in het gehoor ligt.
Hahaha ja! Dat zal hij misschien stiekem zelf ook gedacht hebben: 'Verdømme had ik dit lied maar'.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:23 schreef blackswangreen het volgende:
De stem van John Lundvik past perfect bij dit nummer.
Durven ze nog wel in Zweden? Na die flauwe grap laatst met nep Joost en na vorig jaar?quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:57 schreef Greys het volgende:
Hier ook even.
MÅNS IS FAN VAN C'EST LA VIE!
(En nee ze zijn niet over alles zo enthousiast...)
[ x ]
Wat hebben de finalisten daar nou mee te maken? Die geven alleen hun mening omdat het ze gevraagd wordt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:00 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
Durven ze nog wel in Zweden? Na die flauwe grap laatst met nep Joost en na vorig jaar?
Nou is Mans wel heel erg dik met de uitermate vervelende Edward Af Sillen, maar dat zullen we 'm maar vergevenquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat hebben de finalisten daar nou mee te maken? Die geven alleen hun mening omdat het ze gevraagd wordt.
Hij noemt Nederland na afloop niet bij z'n favorieten, dat vergeven we hem nietquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou is Mans wel heel erg dik met de uitermate vervelende Edward Af Sillen, maar dat zullen we 'm maar vergeven
10% nu voor Oostenrijk.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:06 schreef nik4ever het volgende:
Ik vermoed dat Oostenrijk nu even een 'kijk nieuw liedje en het klinkt okay en zingt goed' bump krijgt n the Odds en dat het daarna wel weer uitlevelt. Maar we gaan het zien...
Het is carbon copy van vorig jaar, dus dat is safe volgens de bookies....quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:47 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
11% inmiddels. Vraag me niet hoe het kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |