quote:Claude will represent the Netherlands at the Eurovision Song Contest 2025 in Basel, Switzerland, with the song 'C'est La Vie'. This single will also be released on yellow 7" vinyl from March 28th. The B-side of the single contains an instrumental version of the song. So we are also curious about the piano playing on the instrumental.
Wel over de staging straksquote:Op woensdag 5 maart 2025 16:12 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Wat je bij Zitti e buoni wel had, was hype. Dat heb je nu echt helemaal niet, heb ik het gevoel... zelfs binnen Nederland niet. Er was veel te doen om het lek, maar toch niet over het liedje op zich.
Heb even gekeken en op 27 februari stond NL nog op 3 procent (nu 9) en Zweden op 21 (nu 18).quote:
William zei dat het een kanshebber was. En anderen waren ook positief.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:10 schreef summer52 het volgende:
Geen hype maar wel 3e bij de Odds.
Dus gewoon een liedje wat mensen raakt en verder geen ophef nodig heeft.![]()
Maar ja straks de staging, dat wordt nog wel spannend, dus misschien dan wel reuring en ophef.
Heeft iemand Boulevard nog gezien? Ik was met mijn hoofd bij het haakwerk en heb niet alles meegekregen. Maar William, Mans en Kaj gaven hun mening?
En gisteren zag ik een filmpje waarin hij danst, met daaronder: oefenen, heel veel oefenen. Ik ga er vanuit dat er gedanst wordt in mei:quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ben ik heel naïef als ik denk dat zodra je een prima clip maakt je ook vast wel een goeie staging maakt?Ja, hè? Maar toch hou ik het gevoel vast.
Birth of a new agequote:Op woensdag 5 maart 2025 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ben ik heel naïef als ik denk dat zodra je een prima clip maakt je ook vast wel een goeie staging maakt?Ja, hè? Maar toch hou ik het gevoel vast.
Mia en Dion op die draaiende schijf, ochermquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Birth of a new age
Burning Daylight
Europapa
Nee, ik ben er niet van overtuigd dat een mooie, goed doordachte en goed uitgevoerde videoclip een staging garandeert dat ook net zo’n indruk maakt.
Maar nu hebben we Pim van de lasers bij S10!quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Birth of a new age
Burning Daylight
Europapa
Nee, ik ben er niet van overtuigd dat een mooie, goed doordachte en goed uitgevoerde videoclip een staging garandeert dat ook net zo’n indruk maakt.
We hadden ook hoge verwachtingen van die kerel bij S10quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:46 schreef Greys het volgende:
Ja nu hebben we Die Ene waarvan toen iedereen dacht dat hij het veel beter zou kunnen dus hatsekideeeee!
Ja, maar Claude is een stralende jongenquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mia en Dion op die draaiende schijf, ocherm![]()
Ja maar toch, dat was níet Die Ene!quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We hadden ook hoge verwachtingen van die kerel bij S10
Maar dat was wel heel goed uitgelicht!quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We hadden ook hoge verwachtingen van die kerel bij S10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |