Dat kloptquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is hierbij @:ggmm of @:cr7 de pot die de ketel verwijt?
Ik wel.quote:
Als presentatrice snap ik dat ook niet zo.quote:
Jij bent net zo'n geval. Alleen jij doet het stiekem en bang om weggehoond te worden.quote:
Ja het komt erg slap over, dat ben ik wel met je eens.quote:
Op wie?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik schrik van jouw heksenjacht.
Duurt Lang. Ba dumm tsss.quote:
Zo danquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij bent net zo'n geval. Alleen jij doet het stiekem en bang om weggehoond te worden.
Wie hou je nou voor de gek?
Dan bied ik bij deze mijn excuses aan.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:10 schreef Coco het volgende:
[..]
onlogisch in VBL / Peter Bosz moet ontslagen worden! #1
Dat is geen heksenjacht.
Een hoop geld binnenharken, dat wel.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:05 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Als je zelf omvalt heb je uberhaupt niks te zoeken in de CL.
Nu alleen nog oefenen om bij een wedstrijd van Feyenoord het niet als Ajax te bestempelen.quote:
Heb je hoop dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De sfeer in dit topic wordt ook alsmaar minder.
Gelukkig moet Feyenoord morgen.
Dat niet, maar dan zitten de users die nu vervelend en bijdehand lopen te doen veilig in hun eigen topicquote:
Dit is nog altijd Fok!quote:
1-9 wordt dat.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De sfeer in dit topic wordt ook alsmaar minder.
Gelukkig moet Feyenoord morgen.
In dit Feyenoord heb ik altijd hoop, zeker na de sof tegen NEC.quote:
Ik verwacht een boek over de instorting van PSV.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
PSV presteert als een nummer 12, dan is dit een logisch gevolg.
[ afbeelding ]
Door topsport Toon.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik verwacht een boek over de instorting van PSV.
Ze is niet helemaal bij de pinken @Zipportalquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu alleen nog oefenen om bij een wedstrijd van Feyenoord het niet als Ajax te bestempelen.
Over 15 jaar een Andere Tijden Sport.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik verwacht een boek over de instorting van PSV.
Waar héb je het over?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Toen PSV nog won reageerde jij niet eens op de goals. Ja, jammer van het wedstrijdverloop he.
Mimimimiquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Toen PSV nog won reageerde jij niet eens op de goals. Ja, jammer van het wedstrijdverloop he.
Noord-Holland is de beste club van Nederland.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ afbeelding ]
KNVB beterquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:14 schreef RAVW het volgende:
Wat een drama week van PSV dit .... KNVB beter, er uit , Landkampioen Weg , Nu UEFA CL er uit.
Binnen nog geen week.
Die 1,23 komt wel door de penalty. Dat is 0,75 a 0,8 xG.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:14 schreef Adames het volgende:
xG zou zijn
Psv 1,23 - Arsenal 0.93
Het zit Bosz ook niet helemaal mee
@optapietjequote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:14 schreef Adames het volgende:
xG zou zijn
Psv 1,23 - Arsenal 0.93
Het zit Bosz ook niet helemaal mee
Uit dat licht.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:14 schreef RAVW het volgende:
Wat een drama week van PSV dit .... KNVB beter, er uit , Landkampioen Weg , Nu UEFA CL er uit.
Binnen nog geen week.
Wel met de kansen, en PSV had er sowieso één meer moeten scoren. Maar toch heb ik al de hele wedstrijd het idee dat Arsenal PSV volledig overloopt.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Die 1,23 komt wel door de penalty. Dat is 0,75 a 0,8 xG.
Maar alsnog natuurlijk dodelijk effectief van Arsenal, ja.
Arme gloeilampen.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Met de onterecht niet gegeven rode kaart was het allemaal anders gelopenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel met de kansen, en PSV had er sowieso één meer moeten scoren. Maar toch heb ik al de hele wedstrijd het idee dat Arsenal PSV volledig overloopt.
nou nou nouquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Hopelijk nog een hele nare tia op het eind voor Albert.
Wijf weg jongen. 4000 euro schuld. Phillips failliet.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:14 schreef RAVW het volgende:
Binnen nog geen week.
Eigenlijk treurig dat je als club hier op terug moet vallen. Een niet gegeven rode kaart.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met de onterecht niet gegeven rode kaart was het allemaal anders gelopen
Beetje respect voor de superster van de RoodWit-Podcastquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wijf weg jongen. 4000 euro schuld. Phillips failliet.
Feyenoord 3 keer winst, 3 keer gelijk en 3 keer verlies. Wie durft nu nog te beweren dat we geen balans in het elftal hebben!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |