SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')![]()
Stel je voor dat je zo'n sniper gewoon legaal kan halen...quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:19 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Put a thumb in it!"
(Halsslagader was opengescheurd, naast nog een zooi andere ongemakkelijkheden.):')![]()
Gaat snelIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Kom op dan! Knakentemeijer.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Mijn nederige excusesquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Weet je wel wat voor problemen er met net elektriciteitsnet zijn?Je mag de medewerkers van die bedrijven wel dankbaar zijn voor dat er dagelijks nog stroom uit je stopcontact komt! Lees hier in dit document maar wat voor problemen er allemaal zijn! Stroomnet kraakt: is elektrisch rijden nog wel houdbaar? Over een jaar of 4 gaat de knop om en hebben we helemaal geen stroom meer in dit land en moet je zelf maar een hamster in een rad laten lopen om een lampje te laten branden!
Grote dank aan IEDEREEN
Trust nobody![]()
Hij had de sterkste kogels gekocht die dit geweer aan zou moeten kunnen, maar hij wist niet dat het namaak was.quote:
De kracht per kogel verschilde onderling gigantisch en 1 kogel bevatte blijkbaar veel meer kruit dan het zou moeten, en het geweer is ontploft. De kracht die daar voor nodig is, is enorm veel meer dan wat de originele kogels zouden moeten kunnen genereren.![]()
Bizarquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij had de sterkste kogels gekocht die dit geweer aan zou moeten kunnen, maar hij wist niet dat het namaak was.
De kracht per kogel verschilde onderling gigantisch en 1 kogel bevatte blijkbaar veel meer kruit dan het zou moeten, en het geweer is ontploft. De kracht die daar voor nodig is, is enorm veel meer dan wat de originele kogels zouden moeten kunnen genereren.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
lijkt erop dat het geweer die kogel sowieso niet trektquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij had de sterkste kogels gekocht die dit geweer aan zou moeten kunnen, maar hij wist niet dat het namaak was.
De kracht per kogel verschilde onderling gigantisch en 1 kogel bevatte blijkbaar veel meer kruit dan het zou moeten, en het geweer is ontploft. De kracht die daar voor nodig is, is enorm veel meer dan wat de originele kogels zouden moeten kunnen genereren.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
ja het boeit mij niet, ik hoor jullie wel klagen als de kraan ineens uitgaat
LOL mensen zijn bedreigd / aangevallen hier nl omdat het water een uur uit ging.
Naja, de kraan gaat uit over 4 jaar jongens, succes wie nog water heeft. Dan voeren we deze discussie opnieuw.
Let op mijn woorden dit gaat vaker in nieuws komen
daarom lees toch maar eens rapport voor je weer kritiek levert op je drinkwater en indirect op mij/ons die de touwtjes bij ekljkaar houden.
Do what you love, love what you do!![]()
niet opnieuw want we voerden die discussie sowieso al nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Echt wat moet je ook met zo'n wapenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:24 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Hoogtepunt is op 4:22, maar het verhaal er omheen is echt WTF!!!!!!:')![]()
morgen draai ik de afsluiter voor jou huis voor een week dicht, LOL.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:25 schreef sp3c het volgende:
niet opnieuw want we voerden die discussie sowieso al niet![]()
Do what you love, love what you do!![]()
Hij is wel iets voorzichtiger geworden sinds het ongeluk, maar hij verkoopt nu ook merchandise geïnspireerd er door!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
lijkt erop dat het geweer die kogel sowieso niet trekt![]()
![]()
ik denk dat de soep niet zo heet wordt gegeten als die wordt opgediend.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ben er morgen toch nietquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:26 schreef kree het volgende:
[..]
morgen draai ik de afsluiter voor jou huis voor een week dicht, LOL.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
mee eens.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:26 schreef hemarookworst het volgende:
ik denk dat de soep niet zo heet wordt gegeten als die wordt opgediend.How can I make this topic about me?![]()
*Snurk...*quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:25 schreef kree het volgende:
LOL mensen zijn bedreigd / aangevallen hier nl omdat het water een uur uit ging.
Naja, de kraan gaat uit over 4 jaar jongens, succes wie nog water heeft. Dan voeren we deze discussie opnieuw.
daarom lees toch maar eens rapport voor je weer kritiek levert op je drinkwater en indirect op mij/ons die de touwtjes bij ekljkaar houden.![]()
Pfff. Eigenlijk moet ik naar bed want morgen vroeg op, maar ik heb nog geen slaap en ben niet echt moe, dus ben bang dat ik dan weer de halve nacht wakker lig en morgen m'n bed niet uit kan komen omdat ik nog slaap heb. Iemand een goeie tip?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Niemand heeft hier ooit op gereageerd. Niemand is hiermee bezig geweest.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:25 schreef kree het volgende:
daarom lees toch maar eens rapport voor je weer kritiek levert op je drinkwater en indirect op mij/ons die de touwtjes bij ekljkaar houden.
Je gooit hier als een soort bowlingbal een mening neer en je kijkt maar waar 'ie uitkomt. Is niet helemaal hoe 't werkt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Oh dit is lang niet zijn sterkste!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Echt wat moet je ook met zo'n wapen
Zijn sterkste gun zijn er maar 6 van gemaakt, en de kogels kosten $100 per stuk!![]()
![]()
hmmms dat dachten ze met elektriciteit netwerk ook, het is het toch wel.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:26 schreef hemarookworst het volgende:
ik denk dat de soep niet zo heet wordt gegeten als die wordt opgediend.
Ik snap he, dat niet iedereen daar de details van weet. Maar toch is het aardig drama. en bedrijven willen wel. maar natuur vergunningen is het grootste probleem.Do what you love, love what you do!![]()
succesquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:25 schreef kree het volgende:
gewoon lekker je eigen voorzieningen hebben
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: