Dat mag.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:38 schreef Karzai het volgende:
denk dat psv wel flink billenkoek gaat krijgen
Nou is Club Brugge wel de laatste in deze CL die mag klagen over mazzel...quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:38 schreef tong80 het volgende:
Flikker op met je masterclass en in Europa gelden andere wetten. Gewoon mazzel van een Engelse subtopper.
Dit is geil.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:38 schreef Karzai het volgende:
denk dat psv wel flink billenkoek gaat krijgen
ze versloegen vorig jaar ajax met 5-0quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:38 schreef tong80 het volgende:
Flikker op met je masterclass en in Europa gelden andere wetten. Gewoon mazzel van een Engelse subtopper.
Geen idee. Deze wedstrijd had Villa mazzel.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou is Club Brugge wel de laatste in deze CL die mag klagen over mazzel...
Terwijl Ajax het beste seizoen uit de historie had.quote:
Klopt. En Brugge heeft naast mazzel gehad ook gewoon erg goede wedtrijden gespeeld.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen idee. Deze wedstrijd had Villa mazzel.
Zeer onjuist.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Liverpool - Aston Villa in de kwartfinale hebben we al genoeg in de PL /FA cup /CARaboacup(of hie schrijf je dat)
Prima kwartfinale dus.quote:Aston Villa FC vs Liverpool FC's onderlinge ontmoetingen tonen aan dat van de 32 ontmoetingen die ze hebben gehad, Aston Villa FC 7 keer heeft gewonnen en Liverpool FC 19 keer heeft gewonnen. 6 wedstrijden tussen Aston Villa FC en Liverpool FC zijn geëindigd in een gelijkspel.
@onlogisch @GGMMquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:45 schreef Karzai het volgende:
villa won wel een keer
The 1982 European Cup final was played on 26 May 1982 at the end of the 1981–82 European Cup season. Football League First Division winners Aston Villa defeated Bundesliga winners Bayern Munich 1–0 at De Kuip in Rotterdam, Netherlands, to win their first (and to date only) European Cup; this continued the streak of English teams winning the competition in six straight seasons.[/img]
Aston Villa fans bezoeken daarom nog altijd dolgraag De Kuip.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:45 schreef Karzai het volgende:
villa won wel een keer
The 1982 European Cup final was played on 26 May 1982 at the end of the 1981–82 European Cup season. Football League First Division winners Aston Villa defeated Bundesliga winners Bayern Munich 1–0 at De Kuip in Rotterdam, Netherlands, to win their first (and to date only) European Cup; this continued the streak of English teams winning the competition in six straight seasons.[/img]
Zeer onverstandige keuze.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik ga de eerste helft van PSV - Arsenal meepikken verkies ik boven Real - A. Madrid. Ik verwacht een gesloten wedstrijd daar.
Oh dus daarom bakt PSV er in de competitie ook niks van en in de CL wel?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
En Noa lang GOD Eens een Brugesboy altijd een BrugesBoy
Albert is dit seizoen de geluksmascotte van PSVquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ohja, Albert.
Hopelijk kunnen we snel schakelen naar Real - Atletico.
7k op je BrugesBoyquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
En Noa lang GOD Eens een Brugesboy altijd een BrugesBoy
Echt, die vent is nog te slecht voor een kkd-wedstrijd. Dacht eigenlijk ook al dat we van 'm af waren...tot dit CL seizoen...quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ohja, Albert.
Hopelijk kunnen we snel schakelen naar Real - Atletico.
Hij deed het zo leuk tegen Shakthar waar alle fans van PSV zo enthousiast waren dat ie mocht blijven zitten.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:01 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Echt, die vent is nog te slecht voor een kkd-wedstrijd. Dacht eigenlijk ook al dat we van 'm af waren...tot dit CL seizoen...Ze kunnen bij Ziggo toch wel iets beters halen zou je denken.
Met een kleine delegatie van Ajax toen tussen de Villa supporters gezeten.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:45 schreef Karzai het volgende:
villa won wel een keer
Is dat vanwege Dieuwertje?quote:
Wat leukquote:
Alweer?quote:
Jaquote:
Moet ie wel Seuntjes uit de basis spelenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Luuk moet lekker gaan afbouwen bij De Graafschap.
Als jij bedoelt voor Arsenal dan loop je flink voorquote:
Nee ben real aan het kijken nuquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als jij bedoelt voor Arsenal dan loop je flink voor
Graag in je post zetten om welke wedstrijd het gaat.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nee ben real aan het kijken nu
Ik denk juist dat je dan alles ziet.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als je in dat stadion van Real Madrid zit en je zit helemaal in de bovenste ring. Dan zie je niet veel denk ik
Voorin een meme-ploeg.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:12 schreef VEM2012 het volgende:
Ik denk dat het na vandaag al gespeeld is zo. Want Arsenal is 3 klassen beter.
Tv kijken op je mobiel.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als je in dat stadion van Real Madrid zit en je zit helemaal in de bovenste ring. Dan zie je niet veel denk ik
Juventus dollenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:13 schreef Durmada het volgende:
PSV wordt overlopen. Wat doet zo'n ploeg in de CL?
Boszoutquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:12 schreef VEM2012 het volgende:
Ik denk dat het na vandaag al gespeeld is zo. Want Arsenal is 3 klassen beter.
Arsenal is ook van niveau Sparta Praag natuurlijk, schande.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:13 schreef Durmada het volgende:
0-3 valt dan nog mee gok ik. Kan zo maar richting de 0-6 gaanquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:13 schreef Wotte het volgende:
Denk dat je er met 0-3 afgaat op deze wijze
Bij de beste 16 behoren.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:13 schreef Durmada het volgende:
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:13 schreef Durmada het volgende:
Was nog lastig.quote:
Nah valt echt wel wat te halen bij Arsenal. Beetje scherper.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:15 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
0-3 valt dan nog mee gok ik. Kan zo maar richting de 0-6 gaan
Ja, ze komen met de schrik vrij. Dat kwam PSV een paar minuten geleden ook ^^quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:16 schreef KingRoland het volgende:
Mag ik stellen dat Arsenal met de schrik weg komt?
Willem ?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:19 schreef VEM2012 het volgende:
Nou, stuur het tweede maar naar de uitwedstrijd.
Mantingh gaat het zo nogmaals hebben over De Hel van Eindhoven.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:18 schreef tong80 het volgende:
Zo de verslaggever: 'Dit zijn de wetten van het Europees voetbal.'
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als ik een ploeg uit Londen moet kiezen. Dan kies ik voor Chelsea
Windje gelaten @KingRolandquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volgens Albert perste hij er ALLES uit
Dit is een West Ham forum.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Al krijg ik een miljoen of wat, dan nog word ik geen fan/supporter van Chelsea.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Niet? Wat geeft het weg?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:21 schreef Zorro het volgende:
Ik heb het idee dat dit niet helemaal volgens plan gaat voor PSV
Maar hier staat 1-1?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:21 schreef koffiekoekjes het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 0-2
[ afbeelding ]
In slaap sussen door met 0-5 te verliezen en volgende week met 6 doelpunten verschil te winnen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:21 schreef Zorro het volgende:
Ik heb het idee dat dit niet helemaal volgens plan gaat voor PSV
Ik denk dat het de blik van Bosz was die het hem deedquote:
Dit is al jaren bekend.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:23 schreef Wotte het volgende:
@:coco volgens mij kunnen ze niet verdedigen in Eindhoven.
Hèquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als het 0-3 posts gaan we allemaal de PSV carnavalsclowns posten toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No bitch to me
Dit is geil @de_boswachterquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:21 schreef koffiekoekjes het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 0-2
[ afbeelding ]
Priskequote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie zou jij graag zien als zijn opvolger?
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:23 schreef GwaiLow het volgende:
Ik zeg het niet graag, maar tegen dit matige Arsenal zo snel 0-2 achter staan is schandalig.
Huub Stevensquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Marino Pusicquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mourinhoquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:23 schreef TornadoDK het volgende:
Zitten de clowntjes weer op de tribune?Die dikke zit er wel weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Je kunt er een fantasy game op nahoudenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Feyenoord moet de Nederlandse eer maar weer eens hoog houden.
Vandaar dat gesprekje met Arteta. En Blankenstein mocht niet fluiten van Milan @tong80quote:
Duidelijk geen FEESTquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |