SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
Net zoveel waard als de garanties die gegeven werden in 94.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:16 schreef Ulx het volgende:
Trump krijgt even zijn zin niet en gelijk probeert hij te stoppen met het leveren van al toegezegde wapens. Eerst moet en zal Zelenskyy op zijn knieën om vergiffenis moeten smeken.
Dan zijn die garanties niets waard.
Waarom zou het de VS moeten zijn? Trump is hun commander-in-chief, maar die is niet voor 11 uur 's morgens bereikbaar, want dan kijkt hij Foxnews.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:13 schreef capricia het volgende:
[..]![]()
Wie is dat dan? Wie kun je bellen? Of moet je met 25 landen bellen ofzo?
Maar dan ben je het dus toch met Trump en Vance eens uiteindelijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:16 schreef Ulx het volgende:
Trump krijgt even zijn zin niet en gelijk probeert hij te stoppen met het leveren van al toegezegde wapens. Eerst moet en zal Zelenskyy op zijn knieën om vergiffenis moeten smeken.
Dan zijn die garanties niets waard.
Of aan het golfen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:18 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom zou het de VS moeten zijn? Trump is hun commander-in-chief, maar die is niet voor 11 uur 's morgens bereikbaar, want dan kijkt hij Foxnews.
Hoezo? Een vage belofte dat ze misschien wel iets doen als de Europeanen de Amerikaanse mijnen niet kunnen beschermen is geen garantie. Trump en Vance vinden dan wel weer een reden om pleite te maken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:19 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar dan ben je het dus toch met Trump en Vance eens uiteindelijk.
In groot gedeelte van het land stinkt het water wel. Is geen grapquote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:20 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Douchen die nooit? Warmwaterbaden hebben ze genoeg.
Mijn vraag is: wie gaat het coördineren?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:18 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom zou het de VS moeten zijn? Trump is hun commander-in-chief, maar die is niet voor 11 uur 's morgens bereikbaar, want dan kijkt hij Foxnews.
De grap is nu juist dat het niet uitmaakt of Rusland weer invalt en gebied bezet waar de VS aan het mijnen is, want ze kunnen gewoon door en hoeven dus geen bescherming te bieden.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:21 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hoezo? Een vage belofte dat ze misschien wel iets doen als de Europeanen de Amerikaanse mijnen niet kunnen beschermen is geen garantie. Trump en Vance vinden dan wel weer een reden om pleite te maken.
Het voorstel is juist economische inmenging als garantie omdat andere garanties niks voorstellen. Het kernprobleem is eigenlijk dat garanties over het algemeen weinig voorstellen omdat landen vanuit hun soevereiniteit capricieus zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:21 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hoezo? Een vage belofte dat ze misschien wel iets doen als de Europeanen de Amerikaanse mijnen niet kunnen beschermen is geen garantie. Trump en Vance vinden dan wel weer een reden om pleite te maken.
Op het moment nog niemand. Maar vaak zie je dat er dan een coalitie gevormd wordt. En dan gekozen wordt wie het gaat leiden.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Mijn vraag is: wie gaat het coördineren?
Het ging om deze casus:
"Ik denk dat die Russen geen begin van een idee hebben wat ze overkomt als er een Finse artilleriebarrage op ze afkomt, ondersteund door Engelse, Nederlandse en Duitse luchtaanvallen, Zweedse CV90's en Duitse Leopard 2's als infanteriesupport en speciale eenheden van de verscheidene Europese legers die de loopgraven komen legen"
De Engelsen distantiëren zich nu al van wat de Fransen willen. Dus wie ga je bellen.
Het antwoord 'Wij' is gewoon nietszeggend. Wie is dat dan ?
Zien we dan wel. Kwestie van even afspreken. Je weet dat Europese legers wel vaker samenwerken? Denk je dat we een kolonie van de VS zijn of zo? Het NAVO HQ staat in België.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Het ging om dese casus:
"Ik denk dat die Russen geen begin van een idee hebben wat ze overkomt als er een Finse artilleriebarrage op ze afkomt, ondersteund door Engelse, Nederlandse en Duitse luchtaanvallen, Zweedse CV90's en Duitse Leopard 2's als infanteriesupport en speciale eenheden van de verscheidene Europese legers die de loopgraven komen legen"
De Engelsen distantiëren zich nu al van wat de Fransen willen. Dus wie ga je bellen.
Wat een rare aannames allemaal in je post. Ben je boos op me of zo?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:26 schreef Ulx het volgende:
[..]
Zien we dan wel. Kwestie van even afspreken. Je weet dat Europese legers wel vaker samenwerken? Denk je dat we een kolonie van de VS zijn of zo? Het NAVO HQ staat in België.
Zoals nu met Oekraïne dus. Gelukkig hebben ze de tijd.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Op het moment nog niemand. Maar vaak zie je dat er dan een coalitie gevormd wordt. En dan gekozen wordt wie het gaat leiden.
Je bent paar stappen te ver. Eerst een coalitie vormen. Pas als je weet wie er mee doen kan je gaan besluiten wie er aan het hoofd staat.
Mocht het via navo gaan. Dan is het al duidelijk.
Nee, maar je doet alsof alleen de VS iets kan coördineren. Ik vraag waar die misvatting vandaan komt.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat een rare aannames allemaal in je post. Ben je boos op me of zo?
Maar de Wever was niet in Londen, zou dat er iets mee te maken hebben? Die hadden de Brits-US Belgacom hack te verduren. Relatie GB en Brussel met zijn instituties, is niet altijd goed geweest.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:26 schreef Ulx het volgende:
[..]
Zien we dan wel. Kwestie van even afspreken. Je weet dat Europese legers wel vaker samenwerken? Denk je dat we een kolonie van de VS zijn of zo? Het NAVO HQ staat in België.
Hier leg je de vinger denk ik wel duidelijk op de zere plek.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Het ging om deze casus:
Het enige wat je nodig hebt is een goede scrummaster die mean&lean met alle stakeholders de impediments oplost en faciliteert vanuit een agile retrospective.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Het ging om deze casus:
Dat is jouw invulling. Ik schrijf dat niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:30 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee, maar je doet alsof alleen de VS iets kan coördineren. Ik vraag waar die misvatting vandaan komt.
Maar waarom zou de VS dat wel kunnen zoals wordt geïnsinueerd?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:31 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Hier leg je de vinger denk ik wel duidelijk op de zere plek.
Zoals wat met Oekraïne?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Zoals nu met Oekraïne dus. Gelukkig hebben ze de tijd.
Ik denk dat Oekraïne het meeste op zich zal nemen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zoals wat met Oekraïne?
Ja de eerste gesprekken over een coalitie vormen om troepen te sturen als vredesmissie zijn er inmiddels.
Als duidelijk zijn welke landen dit willen kunnen ze gaan besluiten wie waar verantwoordelijk voor is.
Zal dan vast iemand uit Frankrijk of Engeland zijn. Want die zullen wel het meeste op zich nemen. Met Duitsland erbij oid.
Maar eerst maar eens besluiten wat ze willen voor je het gaat hebben wie de troepen moet gaan leiden.
Ik zie de Britten nog wel afvallen. Die hangen nog teveel aan de fantasie van de special relationship.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Op het moment nog niemand. Maar vaak zie je dat er dan een coalitie gevormd wordt. En dan gekozen wordt wie het gaat leiden.
Je bent paar stappen te ver. Eerst een coalitie vormen. Pas als je weet wie er mee doen kan je gaan besluiten wie er aan het hoofd staat.
Mocht het via navo gaan. Dan is het al duidelijk.
Ja. Kennelijk heel frustrerend voor sommigen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:31 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Hier leg je de vinger denk ik wel duidelijk op de zere plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |