SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 0% gewijzigd door kwiwi op 04-03-2025 14:34:19 ]
KNMI.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat we dan ergens klachten moeten kunnen indienen
Klinkt als een Twilight Zone aflevering!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou cool zijn als je je eigen weer boven je huis kunt instellen. Planten hebben water nodig en ben op kantoor: dagje regen. Vandaag vrij: dagje zon.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:29 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:
Gewoon jezelf repareren met chocolade en snoep.PlonscaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja, van mijn part de Belastingdienstquote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
KNMI.
[..]
Klinkt als een Twilight Zone aflevering!
Ik heb eens uitgevonden dat als ik klapperbakkes, het stopt als ik m'n schouders bewust ontspanquote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:30 schreef UitStraling het volgende:
Nog ergerder dan smekken, klapperbakessen
nahquote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:30 schreef UitStraling het volgende:
Nog ergerder dan smekken, klapperbakessen
Probeerde ik ook welles maar mijn schouders gingen dan ook mee klapperbakkenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb eens uitgevonden dat als ik klapperbakkes, het stopt als ik m'n schouders bewust ontspan![]()
Klapperbakken is heel gezondquote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Probeerde ik ook welles maar mijn schouders gingen dan ook mee klapperbakken
Dat je een grote klapperbak bent ineens.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Probeerde ik ook welles maar mijn schouders gingen dan ook mee klapperbakken
jaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je een grote klapperbak bent ineens.
#SpwaakgebwekShamingquote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twopisch pwinsesje, zou Kwieuws zeggen.
heb je een nieuwe lavalamp besteld?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waar blijft m'n pakketje. Ik wil lekker in de zon zitten
Deodorant en gordijnen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je een nieuwe lavalamp besteld?
Ik was net ook al heel blij dat ik de oven helemaal schoongemaakt hebt.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je 35+ bent zijn dit de pakketjes waar je met smart op zit te wachten.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was net ook al heel blij dat ik de oven helemaal schoongemaakt hebt.
Zeg gerust honger hoor.quote:
Hedwig is dronken?quote:
Nee maar ze wil liever geen stilstaand water drinken en ik vind het onhandig om hele tijd naar de kraan te moeten lopen.quote:
Na veel katten houden niet van drinken uit een bakje waardoor ze vaak te weinig water drinken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die kat wordt wel erg verwend
Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Na veel katten houden niet van drinken uit een bakje waardoor ze vaak te weinig water drinken.
Ok. Ik heb honger.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zeg gerust honger hoor.
Honger is het biologische signaal van het lichaam dat er behoefte aan eten is.
Ze doen het vaak wel hoor als er alleen een bakje is. Hedwig deed het soms ook wel als ik te lang lag te slapen ofzo maar de meeste katten die uit bakjes drinken krijgen te weinig water binnen.quote:
ik heb drie boterhammen met avocadotoast op en dat was niet genoegquote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik voor de verandering niet, maar ik heb dan ook 3 boterhammen met gebakken eieren op
Oh en 1,5 liter thee
Zonsondergang duurt nog wel eventjesquote:
Toen de poes van mijn zus nog leefde kreeg ze altijd een bakje water. Dat lebberde ze met smaak opquote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze doen het vaak wel hoor als er alleen een bakje is. Hedwig deed het soms ook wel als ik te lang lag te slapen ofzo maar de meeste katten die uit bakjes drinken krijgen te weinig water binnen.
Met spek?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik voor de verandering niet, maar ik heb dan ook 3 boterhammen met gebakken eieren op
Oh en 1,5 liter thee
OEH avocadotoastquote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb drie boterhammen met avocadotoast op en dat was niet genoeg![]()
nog twee bammetjes erbij
quote:
Ja ook niet elke kat heeft er problemen mee hoor alleen de meeste katten geven wel een voorkeur aan water wat in beweging is.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toen de poes van mijn zus nog leefde kreeg ze altijd een bakje water. Dat lebberde ze met smaak op
Vrouw naar mijn hartquote:
Nooit geweten! Maar ik heb dan ook nooit echt katten gehad.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ook niet elke kat heeft er problemen mee hoor alleen de meeste katten geven wel een voorkeur aan water wat in beweging is.
Meteen de meerwaarde van natvoer, krijgen ze wat extra vocht binnen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vrouw naar mijn hart
[..]
Nooit geweten! Maar ik heb dan ook nooit echt katten gehad.
Kreeg ze ook idd. Poes was altijd heel contentquote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meteen de meerwaarde van natvoer, krijgen ze wat extra vocht binnen.
Ik vind feta altijd zo lekker in de spanakopitaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
met feta![]()
[..]
Ohhhh dat ruikt altijd zoooo lekker
Ik zit al sinds de ijskoffie met de tune van Koffietijd in m'n hoofdquote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb drie boterhammen met avocadotoast op en dat was niet genoeg![]()
nog twee bammetjes erbij
Heb je dat vaker?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zit al sinds de ijskoffie met de tune van Koffietijd in m'n hoofd![]()
"Koffie...koffie...tijd..."quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Snurkzequote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb per ongeluk slaapthee gezet
Ja, dank je wel hequote:
Vind ze dat zelf ook?quote:
Waarschijnlijk wil ze wel de hele dag natvoer (vis) maar dat gaat weer niet gebeuren.quote:
Mijn katten worden wild van dit eten:quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wil ze wel de hele dag natvoer (vis) maar dat gaat weer niet gebeuren.Snap dat brokjes wat saai zijn maar ja.
Sowieso spinazie en fetaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind feta altijd zo lekker in de spanakopita
@:wereldgozer
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig kan het ook zonder dat fontein dingetje erop en dan hoor je het niet eens en ze dronk er net wel van.quote:
Gouden combinatie.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sowieso spinazie en feta![]()
[..]Ik ken dit programma alleen maar van omaatjes
Dat ligt uiteraard standaard in haar snackmandje.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mijn katten worden wild van dit eten:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat ligt uiteraard standaard in haar snackmandje.Ik noem het zelf liquid crack.
Lasagne.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:30 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb vanavond noodles met wokgroenten en visrolletjes. Jullie?
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat ligt uiteraard standaard in haar snackmandje.Ik noem het zelf liquid crack.
Misschien is gewoon vloeibare catnipquote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dit is naast catnip echt drugs voor katten ofzo.
We moesten íets kijken als we ziek op de bank hingen vroegah.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sowieso spinazie en feta![]()
[..]Ik ken dit programma alleen maar van omaatjes
Voor ik een vlooienbandje had gekocht vorige week had ik haar een tabletje gegeven wat ik erbij kreeg toen ik haar adopteerde maar dat ging er ook in 1 seconde in met die liquid crack.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Misschien is gewoon vloeibare catnip
Hutspot.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:30 schreef Crack_ het volgende:
Dat lukt bij mijn witte kat niet, maar de siamees vreet alles op.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Voor ik een vlooienbandje had gekocht vorige week had ik haar een tabletje gegeven wat ik erbij kreeg toen ik haar adopteerde maar dat ging er ook in 1 seconde in met die liquid crack.
HUTSquote:
KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPquote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:30 schreef Crack_ het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Misschien is gewoon vloeibare catnip
Maar Hedwig heeft ook maar twee hersencellen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat lukt bij mijn witte kat niet, maar de siamees vreet alles op.
Een voor eten en een voor slapen?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar Hedwig heeft ook maar twee hersencellen.
Preciesquote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een voor eten en een voor slapen?
Bet als die siamees van mijquote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar Hedwig heeft ook maar twee hersencellen.
Hoop als ze ooit voor paar dagen ofzo medicijnen moet dat het ook zo makkelijk gaat. Ik had een rat en die moest 4x per dag medicijnen na een operatie maar dat beest was veel te slim, dat was echt zo verschrikkelijk.quote:
Geen idee, eet bij de brandweer. Zal wel broodjes met worst o.i.d. zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:30 schreef Crack_ het volgende:
Naar Loetje met collega's dus zal wel biefstuk wordenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:30 schreef Crack_ het volgende:
Lasagnequote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:30 schreef Crack_ het volgende:
Zelfgemaakt?quote:
De tijd van videobandenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We moesten íets kijken als we ziek op de bank hingen vroegah.
Lekkerquote:
Ander schermpje is 100 euro of zo? Zou dan eerder dat doen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn telefoon begint nu ook steeds licht donker licht donker. 3 jaar oud bijna. Zo maar weer eens een nieuwe uitzoeken
Rijst eet ik echt zeldenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP
Denk met paprika
En rijst
#fieeeeeeeeeeeeeeetgirl
ahhh, dat is jammerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:35 schreef Ama het volgende:
Ik denk speklapjes met wat groente (weet nog niet welke dan). Of een soepje. Meer keuze heb ik ook niet.
Zou eigenlijk bij mijn vader eten maar die appt net hij niet zo fit is.
Wel chill dat je niet zelf voor eten hoeft te zorgen, dat smaakt altijd goedquote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee, eet bij de brandweer. Zal wel broodjes met worst o.i.d. zijn.
Oehh, en gezellig?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naar Loetje met collega's dus zal wel biefstuk worden
Vandaag gewoon kokenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Rijst eet ik echt zeldenhoe maak je dat klaar, of gewoon koken?
Zag laatst zo'n crispy rice recept op insta, dat zag er wel heeelll lekker uit
[..]
ahhh, dat is jammer
Rijst is dan ook erg lekker!quote:
Ligt er een beetje aan wat je er overheen gooit denk ikquote:
Ohjaaa, met ei is ook een goedequote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vandaag gewoon koken
Maar soms ook gebakkenMet spek, ui, knoflook en ei bijv
hoe eet jij het?quote:
Gewoon gekookt.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohjaaa, met ei is ook een goede
[..]
hoe eet jij het?
Een van de laatste keren dat ik rijst at was 't iets wat mijn moeder papstip noemt. Terwijl het dat he-le-maal niet isquote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat je er overheen gooit denk ik
Beetje gezonde zooi erover altijd goedquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Een van de laatste keren dat ik rijst at was 't iets wat mijn moeder papstip noemt. Terwijl het dat he-le-maal niet is
Rijst met kerrie en en bonen én spekjes en ui/knoflook. Het lijkt meer op een soort chili con carne eigenlijk, maar dat is het óók niet helemaal. Hoe lang is dat nou geleden? Volgens mij NovemberDag daarna zelf egg fried rice gemaakt. Sindsdien geen rijst meer gegeten
Ik vond die Knor Wereldgerechten best goed te doen, maar nooit meer gemaakt verderquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:02 schreef CherryLips het volgende:
Je had vroeger van de Knorr wereldgerechten de kip hoisin. Die vond ik zó lekker maar heb hem nooit na kunnen maken.
met eetstokjesquote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:58 schreef DeZwabber het volgende:
Ik eet soms wel honderden keren rijst in één zitting!
Yes!quote:
Die chicken tonight was laatst in de aanbieding, 2 potten voor 2,50 ofzo. Dan haal ik het welquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond die Knor Wereldgerechten best goed te doen, maar nooit meer gemaakt verder![]()
Net als chicken tonight, ook harstikke lekker, maar nooit meer gemaakt
Chicken tonightquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die chicken tonight was laatst in de aanbieding, 2 potten voor 2,50 ofzo. Dan haal ik het wel
https://www.ah.nl/producten/product/wi582293/hoisin-loempia-squote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:02 schreef CherryLips het volgende:
Je had vroeger van de Knorr wereldgerechten de kip hoisin. Die vond ik zó lekker maar heb hem nooit na kunnen maken.
Next level bewust etenquote:
als ik kijk naar hoeveel fotos ik heb van recepten, dan denk ik niet dat ik het ga halen om het ooit allemaal een keer te makenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond die Knor Wereldgerechten best goed te doen, maar nooit meer gemaakt verder![]()
Eten we dat ja?quote:
Ja, ik vergeet gewoon dat het bestaatquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die chicken tonight was laatst in de aanbieding, 2 potten voor 2,50 ofzo. Dan haal ik het wel
Gisteren nog een pot gehaald, want in Persoonlijke Bonus boxquote:
Pindasaus over rijst heen is de beste combiquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beetje gezonde zooi erover altijd goed
Pindasaus het beste eigenlijk
Chicken Tonight was *kuch* werelds. Ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:11 schreef Crack_ het volgende:
Heb paaseitjes met pindakaas gehaald bij de appie, heb je die gezien? @:cherrylips
Welke variant?quote:
Het is eigenlijk gewoon een sausjequote:
Heb nog een pot in de kast staan, moet even naar de houdbaarheidsdatum checkenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gisteren nog een pot gehaald, want in Persoonlijke Bonus box
Tuinkruiden knoflookquote:
Meestal zijn die potten echt wel 1.5 jaar goed of zo.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb nog een pot in de kast staan, moet even naar de houdbaarheidsdatum checken
bijna pasenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:12 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)ssorti-melk-wit-puur
Deze waren een paar weken geleden nog 5,49!
KNOFLOOKquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tuinkruiden knoflookandere varianten hebben vlees, dat eet ik niet. Wel eens de verkeerde gehaald, janken
Crispy ook nogquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)elk-crispy-pindakaas
Heb ze nog niet geproefd
https://www.rtl.nl/nieuws(...)zen-aan-tweede-kamerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:12 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)ssorti-melk-wit-puur
Deze waren een paar weken geleden nog 5,49!
Ja precies en misschien ook nog wel een maand over de datum oidquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Meestal zijn die potten echt wel 1.5 jaar goed of zo.
Deed jij er ook nog kaas overheen?quote:
Ze dachten zeker 'ooh alle andere winkels verkopen ze voor 7,50, dan kunnen wij ook wel meer vragen'.quote:
Knoflookquote:
kaasquote:
Er is te veel lekkers op het moment. Geen klacht overigensquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Crispy ook nog
Hema heeft ze ook weer
yup.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze dachten zeker 'ooh alle andere winkels verkopen ze voor 7,50, dan kunnen wij ook wel meer vragen'.
Dat klinkt wel als iets voor mij.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is eigenlijk gewoon een sausjeen dat gooi je over je aardappels en groente heen en dan gooi ik er nog een lading kaas overheen en
![]()
Het zal niet schaden, maar rauwe knoflook vind ik niet lekker, ik bak het lieverquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Knoflook
Eet af en toe gewoon een rauw teentje. Schijnt goed voor je te zijn, baadt het niet dan schaadt het niet.
OKE DOEIquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kaasaardappel
oke ik ga naar buiten en kom pas weer terug als ik weer mag eten![]()
[..]
Er is te veel lekkers op het moment. Geen klacht overigens
Gebakken is het ook wel lekker jaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zal niet schaden, maar rauwe knoflook vind ik niet lekker, ik bak het liever
Geen idee. Denk dat ik dat voor het laatst in 2003 heb gemaakt, toen ik net op mezelf woondequote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deed jij er ook nog kaas overheen?
Ik niet, maar is wel een goede suggestie
Als je niet baadt stink je voornamelijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Knoflook
Eet af en toe gewoon een rauw teentje. Schijnt goed voor je te zijn, baadt het niet dan schaadt het niet.
Alles is altijd mijn schuld...quote:
Oke, ja dat is wel even geledenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen idee. Denk dat ik dat voor het laatst in 2003 heb gemaakt, toen ik net op mezelf woonde
Dat is zeer correctquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je niet baadt stink je voornamelijk.
Ik ga zonder make upquote:
Wel fijn dat je dit er even bij zegtquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga zonder make upik heb echt geen zin meer in die zooi #random
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel fijn dat je dit er even bij zegt
Ik vermoed dat de ingrediënten aardig overeen komen met die van latex-verf.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, ja dat is wel even geleden
Nee, gewoon neequote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]was beetje tegen mezelf, aanmoediging.. Oke misschien toch beetje mascara. Ik keek in de spiegel en nee
Hm, wel de consistentie ook...quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de ingrediënten aardig overeen komen met die van latex-verf.
Met Chewbacca?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:17 schreef Grotetijd het volgende:
Binnenkort met een oude date jambalaya maken. Laatste x dat ik dat heb gegeten moet 2005 zijn geweest dus word wel weer tijd.
?quote:
Ze leest toch niet mee?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:24 schreef Grotetijd het volgende:
Oh en die noem je dan maar chewbaccaZo extreem is het niet. Maar eh ja, die dus.
Klopt. Maar is meteen zo beledigend.quote:
O, zal ik het dan terugnemen?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Klopt. Maar is meteen zo beledigend.
Snoep gezond, eet een wortelquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Klaar voor vandaag.
Zal ik even naar de winkel lopen voor wat te snacken of zal ik verstandig zijn en dat niet doen.
Dat horen we snel genoegquote:
Daarmee heb ik eens keer mijn spalkjes mee vernaggeld door een wortel te eten.quote:
quote:
Single Mac tasty menu. Met twister fries en milkshake vanillequote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Single Mac tasty menu. Met twister fries en milkshake vanille
Goede smaakquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
gezond bezugquote:
Milkshake vanille sowieso het bestequote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar aan de spana spana kopitaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind feta altijd zo lekker in de spanakopita
@:wereldgozer
Oh het voorgerecht van @dud0rquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Eerder een tussendoortjequote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Oh het voorgerecht van @:dud0r![]()
@:haags
Pohquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:37 schreef DeZwabber het volgende:
Heeft de Mac twister fries tegenwoordig?
Ik vind zo jammer dat de snackbar hier dat niet heeft.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:37 schreef DeZwabber het volgende:
Ik kom er ook nooit. Dus wie weet.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tja, voor hetzelfde geld hebben ze dat al vijf jaar. Ik kom er eigenlijk zelden. Maar toch.
Ja, waren goed te etenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:37 schreef DeZwabber het volgende:
Ik was er laatst een keer (niet vrijwillig) en had de mckroket, wat een teleurstelling was dat, in mijn geheugen waren die 20 jaar geleden echt lekkerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tja, voor hetzelfde geld hebben ze dat al vijf jaar. Ik kom er eigenlijk zelden. Maar toch.
Ik hoop niet dat het is veranderd want die 1x in de 3 jaar ofzo dat ik er nog kom wil ik dat.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was er laatst een keer (niet vrijwillig) en had de mckroket, wat een teleurstelling was dat, in mijn geheugen waren die 20 jaar geleden echt lekker
Ik had er nog een milkshake bij, die was gelukkig nog wel lekkerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het is veranderd want die 1x in de 3 jaar ofzo dat ik er nog kom wil ik dat.
Ik moet dit nog eens zelf proberen te maken. Kan niet veel moeilijker zijn dan een normale kroket.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was er laatst een keer (niet vrijwillig) en had de mckroket, wat een teleurstelling was dat, in mijn geheugen waren die 20 jaar geleden echt lekker
Gewoon een kroket tussen twee bolletjes leggen en dit doen:quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moet dit nog eens zelf proberen te maken. Kan niet veel moeilijker zijn dan een normale kroket.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:04 schreef Ama het volgende:
Mora heeft van die kroketburgers te koop en die zijn ook best wel lekker.
Soms word ik spontaan geconfronteerd met het feit dat mensen mij als persoon in de essentie niet begrijpen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Gewoon een kroket tussen twee bolletjes leggen en dit doen:
[ afbeelding ]
Daarna beetje mosterd saus er op en klaar.
Dan moet jij als persoon misschien wat duidelijker zijnquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Soms word ik spontaan geconfronteerd met het feit dat mensen mij als persoon in de essentie niet begrijpen.
Het zelf maken is het grootste deel van het plezier.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dan moet jij als persoon misschien wat duidelijker zijn
Volgens mij weet het gros wel dat jij liever zelf kookt en knutselt dan kooptquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Soms word ik spontaan geconfronteerd met het feit dat mensen mij als persoon in de essentie niet begrijpen.
Maar ik reageerde daar niet op.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zwabber wil de kroket zelf ook maken. zo onduidelijk was ie niet
Denk dat het zelfs makkelijker is, je kunt er gewoon een schijf van maken ipv dat je er een nette staaf van moet rollenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moet dit nog eens zelf proberen te maken. Kan niet veel moeilijker zijn dan een normale kroket.
Denk dat de salpicon goed op laten stijven voor je hem paneert wel belangrijker is. Hij zal iets kwetsbaarder zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat het zelfs makkelijker is, je kunt er gewoon een schijf van maken ipv dat je er een nette staaf van moet rollen
Tenzij je hem net zo dik maakt als een kroket ipv zo'n slap dun plakkie van de macquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Denk dat de salpicon goed op laten stijven voor je hem paneert wel belangrijker is. Hij zal iets kwetsbaarder zijn.
Beetje husselen, wentelteefsalade.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:41 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb net weer eens flipping bitches gemaaktAl werden ze niet heel warm waardoor het meer een soort kaiserschmarrn werden
Voor pure dominantie een burgercylinder van 30cm dik tussen twee broodjes.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tenzij je hem net zo dik maakt als een kroket ipv zo'n slap dun plakkie van de mac
Werd het uiteindelijk wel, beetje stroop er doorheenquote:
Ben ik wel benieuwd hoe je die goed warm gaat krijgen zonder dat die verbrandtquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voor pure dominantie een burgercylinder van 30cm dik tussen twee broodjes.
Je hoeft in principe alleen de korst hard te frituren. De vulling is toch al gaar tijdens het voorbereiden. Dan, als de korst structureel stevig genoeg is, in de oven op 50 graden van binnen laten opwarmen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben ik wel benieuwd hoe je die goed warm gaat krijgen zonder dat die verbrandt
Nee een 30 cm holle buis gemaakt van kroket.quote:
Ik heb wel eens een keer een kroket gehad in een restaurant die van buiten verbrand was en van binnen nog stijf bevroren, dat vond ik ook wel een prestatiequote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je hoeft in principe alleen de korst hard te frituren. De vulling is toch al gaar tijdens het voorbereiden. Dan, als de korst structureel stevig genoeg is, in de oven op 50 graden van binnen laten opwarmen.
Of een kroketdonutquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:47 schreef DeZwabber het volgende:
Of het midden er uit ponsen. Als een soort van kroketbuis. En dan een corresponderende kroket los frituren en er in doen.
Dat vind ik wel echt heel knap gedaan eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een keer een kroket gehad in een restaurant die van buiten verbrand was en van binnen nog stijf bevroren, dat vond ik ook wel een prestatie
Arme Hedwigquote:
Bevroren kroket in te heet vet.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat vind ik wel echt heel knap gedaan eigenlijk.
Dan al?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:03 schreef DeZwabber het volgende:
Geen zorgen iedereen. Donderdag heb ik weer therapie.
Hayquote:
Dan pas??quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:03 schreef DeZwabber het volgende:
Geen zorgen iedereen. Donderdag heb ik weer therapie.
Heel eerlijk, denk dat dat best een succes zou kunnen zijnquote:
Ik dacht ook al oke zou proberen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heel eerlijk, denk dat dat best een succes zou kunnen zijn
Succes.quote:
ben je zo groot?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik dacht ook al oke zou proberen.
[..]
Succes.
Ben nog niet over de Croumpouce heen. Eind 2023 geprobeerd en vond 't maar een rare kleffe zooi.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit geprobeerd.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ben nog niet over de Croumpouce heen. Eind 2023 geprobeerd en vond 't maar een rare kleffe zooi.
je hebt er echt niets aan gemistquote:
Ik hoopte op deze.quote:
vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Een bagel uithollen en vullen met een kronut gevuld met frikandel.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik daar begin te praten over topologie-optimalisatie van kroketcylinders, mijn zorgbehoefte spontaan wordt opgeschaald.quote:
Zoals die plastic plukjes nepsla tussen de frikandellen bij de snackbar.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gras is groener dan ooit tevoren
En dat zonder Soloquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
En dat zonder SoloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Ik zeg dit wel, maar heb geen idee of dat nog steeds een ding is.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zoals die plastic plukjes nepsla tussen de frikandellen bij de snackbar.
Dat is toch allang geen ding meer?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zeg dit wel, maar heb geen idee of dat nog steeds een ding is.
Hmm, zou eerst die kronut proberen, kijken we vanaf daar wel verderquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een bagel uithollen en vullen met een kronut gevuld met frikandel.
Een bakrodel.
Nou die mogen ook wel weg blijven hoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
lekker vroeg dit jaar, en nog weinig naaktslakken gezien
jullie zijn al een beetje aan elkaar gewend geraakt zie ikquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:46 schreef Ama het volgende:
Een beetje persoonlijke ruimte zit er niet meer in.![]()
[ link | afbeelding ]
Oh de kat is een enorme knuffelkont geworden.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
jullie zijn al een beetje aan elkaar gewend geraakt zie ik.![]()
Leuke kast. Welke is dat?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:46 schreef Ama het volgende:
Een beetje persoonlijke ruimte zit er niet meer in.![]()
[ link | afbeelding ]
Neemaarikwistniethoedattypekastheettemaargelukkigwasdaargooglequote:
sterkte bosquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ] +![]()
Ik zit even in een ander topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |