SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Je leert maar functioneren in de ochtend.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof ik in de ochtend functioneer![]()
![]()
![]()
Ik moest een keer een les inhalen op zaterdagochtend, gelijk het hele circuit verkeerd om gedaan
Welquote:
Is met kip. Pizza kipsate heet het en die vind ik ook lekker.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:26 schreef Karzai het volgende:
Pizza met satésaus en shoarma is toch grmbl zijn lievelingseten?
NEE, puur functioneren op haat, is mijn modus operandi.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je leert maar functioneren in de ochtend.
Eehmquote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:26 schreef Karzai het volgende:
Pizza met satésaus en shoarma is toch grmbl zijn lievelingseten?
Welk merk?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Is met kip. Pizza kipsate heet het en die vind ik ook lekker.
Kwark tel ik niet mee.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
WelIk eet het alleen niet zo vaak, vind het vaak onnodige opvulling die weinig toevoegt behalve calorieën
En ik begin elke dag met volle platte kaas
Heb ik echt al lang niet meer op, lang als in jarenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Is met kip. Pizza kipsate heet het en die vind ik ook lekker.
Gelukkig is het na tienen.quote:
Belg gespotquote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
WelIk eet het alleen niet zo vaak, vind het vaak onnodige opvulling die weinig toevoegt behalve calorieën
En ik begin elke dag met volle platte kaas
Ik herken dit.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet eigenlijk nog even de schoen door de wasstraat duwen, want die is inmiddels donkergrijs geworden
Ja dit.. misschien vrijdagavond even doen, als ik nog leef.quote:
Toch overleden tegen die tijd?quote:
Moet je weer extra hard rennen in het hamsterrad?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dit.. misschien vrijdagavond even doen, als ik nog leef.
Ja, komen jullie ook op de begrafenis? Er is koffie en cakequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Hard voor weinig, nooit chagrijnigquote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je weer extra hard rennen in het hamsterrad?
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, komen jullie ook op de begrafenis? Er is koffie en cake
RIP aan de nabestaandenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
[..]
Weer een moetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zwaar leven hoor.
Ja of ... zaterdagquote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Misschien kijk ik morgen even. Vrijdagmiddag zou qua tijd kunnen, maar dan gaat iedereen en z'n grootje richting wasstraat, dus liever niet dan.
Leven is lijden, CE.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weer een moetje![]()
Zwaar leven hoor.
[..]
Geen chocoladefonteinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Zaterdags weiger ik het.quote:
Doe niet zo HCquote:
Ja 100%quote:
quote:Het is voorlopig niet toegestaan om de Pyramide van Austerlitz te beklimmen. De constructie van het rijksmonument op de Utrechtse Heuvelrug kan verschuiven door recente regenval.
Dat je met ding en al aan de schuif gaat.quote:
-kijkt-quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Voor iedereen die de Tikkie app heeft, bij Kruidvat kan je (uiteindelijk) gratis Dreft 3 in 1 spray halen.
Joejoe
WIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJquote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat je met ding en al aan de schuif gaat.
Ik ga immer voor YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETquote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
Of zou het dan:
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET
zijn?
Ja, elke besparing is er 1quote:
Surfen op een aardverschuiving.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verstandige keuzequote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga immer voor YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET
Ja nee, ik kwam er ook achter via het account van Gierige Gerdaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:40 schreef Ama het volgende:
Oh ik zie dat gedeelte sowieso nu pas in de app. Ik dacht dat het alleen was om geld over te maken of ontvangen.
Daar vragen ze sowieso al entree voorquote:
Gratis is gratis.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:41 schreef Ama het volgende:
Ja ik ga het wel ophalen maar ik heb inmiddels al een behoorlijke verzameling schoonmaakspullen.
Beste modus.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NEE, puur functioneren op haat, is mijn modus operandi.
4 euroquote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:44 schreef Ama het volgende:
Wel jammer dat er niet bij staat hoe duur een product ongeveer is in de winkel.
En op Redbullquote:
quote:
Bij Kruidvat issie 4 euroquote:
Nog best een behoorlijke prijsquote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja tijdelijke aanbieding. Maar anders 8
Misschien moet ik ook een keer zoiets halen want ik ben een mongool ofzo en spuit vaak de helft naast mijn oksel waardoor ik met natte vlekken op mijn trui loop.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:52 schreef CherryLips het volgende:
CLinfluencer: ik gebruik deze nu een week en ben vooralsnog tevreden.
https://www.kruidvat.nl/d(...)dorant-stick/p/18199
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb bij de Wibra van die turbodreft gekocht. Die was 2 geloof ik.
Spuit je het wanneer je je trui aan hebt?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook een keer zoiets halen want ik ben een mongool ofzo en spuit vaak de helft naast mijn oksel waardoor ik met natte vlekken op mijn trui loop.En neemt ook minder ruimte in in je tas.
Geen commentaarquote:
Als ik bij de branderij ben bijv en heb gefietst en het ineens tering warm heb dan vind ik dat wel prettig ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Spuit je het wanneer je je trui aan hebt?
Liever monster weg tikken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En op Redbull
Inb4: baawwwwrgghh neee goor
Samequote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:11 schreef essnhills het volgende:
Ik zit in de zon
Zonder dekentje deze keer
Sow.quote:
Maar zijn het perenschuifjes?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel met een banaanquote:
Ieder zo zijn voorkeurquote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ieder zo zijn voorkeur
Heb nog nooit Monster op btw
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:21 schreef essnhills het volgende:
Net de postbode weer eens moeten terugroepen
Ongeveer iedere 1 à 2 maanden stopt ze de post van de straat hiernaast (met een naam die er op lijkt) bij mij in de bus. Soms zie ik het meteen en roep ik haar terug.
Net ook weer
En nu kwam de overbuurvrouw ook naar buiten met post voor de andere straat![]()
Niet iedereen kan het even goed als @:bomenverzameling
Verstandig.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ieder zo zijn voorkeur
Wel Redbull natuurlijkquote:
Maar ik vermoed niet al jarenlang iedere 1 à 2 maanden op dezelfde adressenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vergis me ook wel eens hoor
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moest iemand vragen of ie op wilde zouten uit mijn persoonlijke ruimte
Geen reactie, dus dan krijg je een winkelmandje in je buik (daar stond ie voor)
Mensen
Geeft je vleugels!quote:
Nee, dat niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik vermoed niet al jarenlang iedere 1 à 2 maanden op dezelfde adressen
Altijd verstandig om jezelf te bewapenen met winkelmandjesquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moest iemand vragen of ie op wilde zouten uit mijn persoonlijke ruimte
Geen reactie, dus dan krijg je een winkelmandje in je buik (daar stond ie voor)
Mensen
Lijkt me wel vermoeiendquote:
Allways heeft ze al.quote:
Ja, die kan ik soms wel gebruikenquote:
Nou ik wilde eigenlijk van mn mandje af, maar sommige mensen hebben gewoon geen besef van persoonlijke ruimte gevenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Altijd verstandig om jezelf te bewapenen met winkelmandjes
Ik doe het zelf zo vaak mogelijk, is echt een hobby van mequote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:Strani houdt ook van mensen die in de persoonlijke ruimte lopen
Andere merken hebben vaak ook wel.soorten met vleugels hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allways heeft ze al.
Scheelt weer.
Maar dat is geen energiedrank.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik doe het zelf zo vaak mogelijk, is echt een hobby van me
Een goed teken, want dat scheelt jou weer sociale interactiequote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:33 schreef kwiwi het volgende:
Moest net wat bij de gemeente ophalen, en de baliemevrouw wist zo mijn naam en adres uit haar hoofd. Weet niet of dat een goed of slecht teken is
Nee geen probleem, ik ben er ook echt trots op!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja, sorry als ik je zo expose, maar dit is een hobby die gerust gedeeld mag worden
Nou ja ben niet zó autistisch dat ik m'n naam en adres niet even wil opnoemenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een goed teken, want dat scheelt jou weer sociale interactie
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee geen probleem, ik ben er ook echt trots op!
Vooral in de rij bij de kassa, echt zo dicht mogelijk op de persoon voor me gaan staan. Héérlijk!
Niemand die dát zeiquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja ben niet zó autistisch dat ik m'n naam en adres niet even wil opnoemen![]()
Heb wel eens dat mensen met hun karretje tegen mijn kont aanrijden bij de kassa. Wtfquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb een keer gehad dat iemand tegen de achterkant mijn karretje aan kwam staan met dr kont ofzoIk stond aan de voorkant, dingen uit te laden. Echt wtf... geef een ander even ruimte ofzo
Die heb ik dus ook even subtiel naar achteren gewipt. Bok. Op.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb een keer gehad dat iemand tegen de achterkant mijn karretje aan kwam staan met dr kont ofzoIk stond aan de voorkant, dingen uit te laden. Echt wtf... geef een ander even ruimte ofzo
Die heb ik dus ook even subtiel naar achteren gewipt. Bok. Op.
*BOTSquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb wel eens dat mensen met hun karretje tegen mijn kont aanrijden bij de kassa. WtfDan kijk ik ook altijd even boos om.
Ja, lijkt mij superlachenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:37 schreef Strani het volgende:
[..]Ik ga voortaan wel met jou boodschappen doen, volgens mij is dat heel efficiënt.
Je zal maar rekening houden met andere mensenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:40 schreef Grotetijd het volgende:
Snap ook niet waarom het zo moeilijk is om in een supermarkt rekening te houden met de anderen
Ik heb er nog een stuk of 12 staan. Kom maar proeven.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ieder zo zijn voorkeur
quote:
Welke smaken heb je nog?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb er nog een stuk of 12 staan. Kom maar proeven.
Doe ik ookquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of je spullen alvast op de band gooien, terwijl mensen nog aan het uitladen zijn
Wacht gewoon even 2 seconden?
Echtquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je zal maar rekening houden met andere mensen
Of je spullen alvast op de band gooien, terwijl mensen nog aan het uitladen zijn
Ja, maar dat vind ik wat anders, dan gewoon je spullen erop gooien, zodat de mensen geen ruimte meer hebben om hun spullen kwijt te kunnenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doe ik ookmaar laat dan wel genoeg ruimte zodat ze al huj boodschappen nog kwijt kunnen.
Dat gaat altijd mega efficient en je staat zo buitenquote:
Hier krijg ik altijd rode vlekken van. Dan moet ik hun zooi opschuiven omdat ik nog niet klaar was met uitladen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je zal maar rekening houden met andere mensen
Jij omschrijft het eigenlijk nog beter iddquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier krijg ik altijd rode vlekken van. Dan moet ik hun zooi opschuiven omdat ik nog niet klaar was met uitladen.
En dan bij het afrekenen staan ze al bij de pinautomaat. GEDULD GRAFTAK
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier krijg ik altijd rode vlekken van. Dan moet ik hun zooi opschuiven omdat ik nog niet klaar was met uitladen.
Vorige week stond ik achter drie moeilijke mensen bij de kassaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Echt
Of alles laten vallen omdat je toevallig Truus van de Bingo club tegenkomtLekker midden in het gangpad staan.
Dit klinkt als een nachtmerriequote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:51 schreef kwiwi het volgende:
Oh over supermarkten gesproken.. Was laatst in Duitsland voor het eerst bij de zelfscankassa in Kaufland. Wat een hel.
Ten eerste moest je eerst AL je gescande boodschappen op zo'n weegschaal zetten én afrekenen voordat je er een product af mocht halen om in je karretje te zetten. Maar we hadden teveel voor op die weegschaal dus moesten er een medewerker bijhalen![]()
Ten tweede moest ik 20 dezelfde yoghurts die ik netjes in zo'n karton had meegenomen één voor één uit het karton halen, scannen, op de weegschaal zetten, en pas bij het inpakken konden ze weer in dat karton. Hoezo kun je niet 1 yoghurt x 20 intypen![]()
En als klap op de vuurpijl begon ik nadat Gergi op "betalen" had gedrukt alles in te laden, en komt er een error op het scherm. Weer een medewerker erbij gehaald. Ja we hadden eerst echt moeten betalen. Toen moesten we HELEMAAL OPNIEUW BEGINNEN![]()
![]()
Wtf.. nooit meer.
Ik vind het dom dat ze bij de kassa's geen weegschaal hebben danquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Maar goed, ik ben ook niet heiligIk had eens iets van de groenteafdeling waarvan ik dacht dat die per stuk ging, maar die moest dus ook gewogen worden. Dus ik zo van 'oef, sorry, ik ren even heen en weer'. Zegt dat kassameisje 'ach neem de tijd'. En ik weet niet of ze sarcastisch was want het was zaterdagmiddag ofzo en er stond een enorme rij achter me en mensen zuchten
Dus ik doe het zelf ook.
Vragen of zij je boodschappen voor je willen afrekenen, als ze toch al zo behulpzaam bij de pin staanquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:51 schreef kwiwi het volgende:
Oh over supermarkten gesproken.. Was laatst in Duitsland voor het eerst bij de zelfscankassa in Kaufland. Wat een hel.
Ten eerste moest je eerst AL je gescande boodschappen op zo'n weegschaal zetten én afrekenen voordat je er een product af mocht halen om in je karretje te zetten. Maar we hadden teveel voor op die weegschaal dus moesten er een medewerker bijhalen![]()
Ten tweede moest ik 20 dezelfde yoghurts die ik netjes in zo'n karton had meegenomen één voor één uit het karton halen, scannen, op de weegschaal zetten, en pas bij het inpakken konden ze weer in dat karton. Hoezo kun je niet 1 yoghurt x 20 intypen![]()
En als klap op de vuurpijl begon ik nadat Gergi op "betalen" had gedrukt alles in te laden, en komt er een error op het scherm. Weer een medewerker erbij gehaald. Ja we hadden eerst echt moeten betalen. Toen moesten we HELEMAAL OPNIEUW BEGINNEN![]()
![]()
Wtf.. nooit meer.
Heb minimaal 10x "was für ein Scheiss!!" naast me gehoordquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit klinkt als een nachtmerrie
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:51 schreef kwiwi het volgende:
![]()
Wtf.. nooit meer.
Nu is de boni dus omgebouwd tot Nettorama en nog steeds geen weegschaal bij de kassa. Ze hebben dat stukje voorbij de kassa ook ingekort, nog niet zo'n ellende als bij de Lidl maar wel heel kort. Ze kunnen die ruimte ook niet meer scheiden voor meerdere klanten dus dan sta je je boodschappen te scheiden van je persoon na je, terwijl je in moordend tempo je zooi in je tassen staat te tetrissen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het dom dat ze bij de kassa's geen weegschaal hebben dan
Hier heb je helemaal geen weegschalen bij de zelfscan en kun je gewoon alles easy peasy keer 10 etc. doen. Dan gebruik ik de zelfscan wel.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Echt een enorme verbetering op de gewone kassa ja.
Bij de Lidl ook altijd zo'n gehannes. Dan geef je aan dat je boodschappentas al op de weegschaal ligt zodat je je troep er meteen in kunt doen, en dan gaat ie gillen als je het in je tas doet want het gewicht klopt niet meer ofzo.
Je zou denken dat hier over nagedacht wordt, als ze toch een verbouwing doen ...quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu is de boni dus omgebouwd tot Nettorama en nog steeds geen weegschaal bij de kassa. Ze hebben dat stukje voorbij de kassa ook ingekort, nog niet zo'n ellende als bij de Lidl maar wel heel kort. Ze kunnen die ruimte ook niet meer scheiden voor meerdere klanten dus dan sta je je boodschappen te scheiden van je persoon na je, terwijl je in moordend tempo je zooi in je tassen staat te tetrissen.
Ik kan het zelfs zonder dat het zo achterblijftquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat gaat altijd mega efficient en je staat zo buiten![]()
De winkel is daarna een smeulend hoopje as, maar dat geeft verder niet
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik loop in Engeland bij de Tesco ook al-tijd te kloten. Ik weet nooit wat ik waar neer moet leggen. UNEXPECTED ITEM IN THE BAGGING AREA.
Je bent zelf een bagging area.
Ik doe dat gewoon out of spite..quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kan het zelfs zonder dat het zo achterblijft
Ik had daar laatst dat ik even moest wachten. Maar een vrouw was al bijna klaar dus primaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Echt een enorme verbetering op de gewone kassa ja.
Bij de Lidl ook altijd zo'n gehannes. Dan geef je aan dat je boodschappentas al op de weegschaal ligt zodat je je troep er meteen in kunt doen, en dan gaat ie gillen als je het in je tas doet want het gewicht klopt niet meer ofzo.
Snap dat echt nietquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige week stond ik achter drie moeilijke mensen bij de kassaDie zijn dan vergeten de groenten af te wegen op de groenteafdeling en sloffen even die halve winkel door. En nu stond er een jongen voor me met 1 fles cola en die besloot toch liever een klein flesje te willen. Je kunt het gangpad met de cola zien vanaf de kassa, dat is vlakbij. Geen idee wat die jongen allemaal voor levenskwesties aan het afwegen was, maar hij nam de tijd.
IN CAPSquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:57 schreef CherryLips het volgende:
Wibra heeft ook zelfscan trouwens, voor m'n turbodreft. Die deed het ook gewoon. Er stond wel zo'n zelfgeschreven briefje bij van HIER UW AANKOPEN NEERLEGGEN ANDERS GAAT HET ALARM AF.
HUILENquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:58 schreef Grotetijd het volgende:
Of ze gebruikte hun rijbewijs of iets. UGH
Ja jezus... piep in mn oor nuquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:59 schreef CherryLips het volgende:
Bij kruidvat roept dat ding ook om in caps lock.
Fijn als m'n buurvrouw leuke muziek draait, maar ik hoef er niet de hele dag naar te luisteren.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:58 schreef Ama het volgende:
Sorry buren dat ik mijn speakers weer makkelijk kan bedienen. Hoewel ze allemaal (mijn direct buren) zeggen dat ze mijn muzieksnmak wel kunnen waarderen.
Oh die had ik vorig jaar voor het eerst gebruikt, schrok me helemaal kapotquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:59 schreef CherryLips het volgende:
Bij kruidvat roept dat ding ook om in caps lock.
HEEFT U MEER INFORMATIE NODIG VOOR DIT MEDICIJNquote:
Dan staat je muziek dus te hard.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:58 schreef Ama het volgende:
Sorry buren dat ik mijn speakers weer makkelijk kan bedienen. Hoewel ze allemaal (mijn direct buren) zeggen dat ze mijn muzieksmaak wel kunnen waarderen.
Ja dit.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fijn als m'n buurvrouw leuke muziek draait, maar ik hoef er niet de hele dag naar te luisteren.
Oh, die heb ik nog niet gehadquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
HEEFT U MEER INFORMATIE NODIG VOOR DIT MEDICIJN
VERGEET UW KLANTENPAS NIET TE SCANNEN
BENT U 18+
Echt fijn dat mijn woning dusdanig goed geïsoleerd is dat ik hier met 6-7 man muziek kan maken, en als ik dan in de hal ga staan met de deur dicht je het amper op fluisterniveau hoortquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:58 schreef Ama het volgende:
Sorry buren dat ik mijn speakers weer makkelijk kan bedienen. Hoewel ze allemaal (mijn direct buren) zeggen dat ze mijn muzieksmaak wel kunnen waarderen.
Soms wel ja en daarom heb ik ze netjes allemaal gevraagd of ze last hebben van mijn muziek. Daarbij doet de bovenbuurvrouw het net zo goed overdag af en toe en zeg ik ook niks van.quote:
Mijn schuin bovenbuurvrouw kan het al niet meer horen terwijl we beide dan de ramen open hebben en ik de muziek dan best hard. Het zijn alleen mijn directe buren en die heb ik netjes gevraagd.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Echt fijn dat mijn woning dusdanig goed geïsoleerd is dat ik hier met 6-7 man muziek kan maken, en als ik dan in de hal ga staan met de deur dicht je het amper op fluisterniveau hoort
Gelukkig is het ook maar af en toe dat het echt hard staat want doe ook vaak gewoon mijn oortjes in.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fijn als m'n buurvrouw leuke muziek draait, maar ik hoef er niet de hele dag naar te luisteren.
Onderbuurman van m'n ex was een vervend karaokezanger. Hartstikke leuk als je 1x per week ff een uurtje los gaat hoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijkt mij erg irritantquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik kwam dus gister een overbuurvrouw tegen op het parkeerterrein hier. Bleek de moeder te zijn van de vrouw die regelmatig achter mijn auto parkeert. Nu stond er iemand van de thuiszorg geparkeerd dus die overbuurvrouw van 'oh kun je nu wel weg?' Ik van 'ja gaat nog wel, maar handig is het niet.' Maar dat is thuiszorg dus doe ik niet moeilijk over.
Begint ze er dus over dat haar dochter daar ook altijd parkeert maar iets verder terug en daar heeft niemand last van en dat kan prima. Ik heb volgens mij wel vier keer gezegd dat het vervelend blijft en dat ze echt niet altijd verder terug parkeert en of ze de auto niet ergens anders neer kan zetten. Maar dit mens bleef zo ratelen. Want ze woonde hier al wel 17 jaar (heeft ze wel vijf keer gezegd in het hele gesprek) en vroeger was alles beter en toen kon het ook gewoon en toen was het nog krapper en er hadden meer mensen geklaagd over haar visite maar het kon allemaal prima. Wat een bord voor de kop. Hele verhalen over hoe geweldig ze was. Er kwam nog iemand langs van de sportschool blijkbaar, die kende ze ook. Staat daar popi jopi te doen. Mens je bent 70. En ze zei 'ja die plekken daar en daar zijn van de tandarts, daar kun je ook parkeren want 's avonds staat daar niemand'. Waarom zet jouw visite daar de auto dan niet neer? Dan moeten ze verder lopen.
God jezus.
En mijn visite dus steeds in Q-Park parkeren omdat ze weten hoe irritant het is als er mensen achter de andere auto's staan en die kut laat iedereen en z'n moeder gewoon achter mij parkeren.
Maar ik ben te netjes dus ik blijf niet zo aandringenMaar ze weet nu wel van wie de briefjes steeds zijn. 'Ja maar ik zet de auto altijd netjes tegen de rand!' Ja maar DOMME KUT, je bent niet de enige die daar staat. Soms staan er drie auto's. GA. WEG.
Ach ik doe het niet eens dagelijks en als ik de muziek echt hard heb staan is het misschien een half of uurtje en dat paar keer per maand? En wat ik zei ik heb netjes gevraagd of mijn buren er last van hebben.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:05 schreef Grotetijd het volgende:
Vind het echt niet erg als het een x in de zoveel tijd laat word en hard is als je een feestje hebt of mensen over de vloer hebt. Maar als je dit geregeld doet en niet even je buren kan inlichten dan gaat er wat mis
Ja dat is ook zo belachelijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:07 schreef Karzai het volgende:
Ik verbaas mij er ook steeds over hoeveel pasjes sommige mensen in hun portemonnee hebben.
Ze staan dan eerst een kwartier te dromen tot ze aan de beurt zijn en hebben vervolgen nog een kwartier nodig om hun bankpasje te vinden
Of ze treuzelen ontzettend lang met hun tas inpakken
Terechte lap tekst. Dat is zo schijtirritant.quote:
Dan boeit 't geen bal.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach ik doe het niet eens dagelijks en als ik de muziek echt hard heb staan is het misschien een half of uurtje en dat paar keer per maand? En wat ik zei ik heb netjes gevraagd of mijn buren er last van hebben.
Mijn bovenbuurvrouw zegt dan altijd dat ze denkt dat ik dan fanatiek aan het schoonmaken ben.Wat vaak wel klopt.
En een jaar of 10 geleden hebben ze mijn rijtje parkeerplekken verbreed. Echt maar een klein stukje, maar het waren supersmalle plekken. Maar deze vrouw zei dat dat niet zo was want dat kon ze zich niet herinneren. En ze woonde er toch al 17 jaar. (haar parkeerplaatsen zijn een eindje verderop dus zij had hier nooit last van) Dus het was niet gebeurd. Dus die zegt dus eigenlijk dat ik lieg over mijn eigen parkeerplaats. Ik liet het ook zien 'kijk, de nummers staan niet meer in het midden van het vak en dat schuift steeds verder op'. Maar dat kon ze zich niet herinneren dus het was nooit gebeurd.quote:
Ja dat is vaak de ergernis hè, dat jij wel rekening houdt met anderen maar anderen vervolgens niet met jou.quote:
Vaak klopt het ook wel hoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dan boeit 't geen bal.
En als jou buurvrouw de associatie erbij heeft dat je schoonmaakt, lekker in die waan laten
Ze had er geen actieve herinnering aanquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En een jaar of 10 geleden hebben ze mijn rijtje parkeerplekken verbreed. Echt maar een klein stukje, maar het waren supersmalle plekken. Maar deze vrouw zei dat dat niet zo was want dat kon ze zich niet herinneren. En ze woonde er toch al 17 jaar. (haar parkeerplaatsen zijn een eindje verderop dus zij had hier nooit last van) Dus het was niet gebeurd. Dus die zegt dus eigenlijk dat ik lieg over mijn eigen parkeerplaats. Ik liet het ook zien 'kijk, de nummers staan niet meer in het midden van het vak en dat schuift steeds verder op'. Maar dat kon ze zich niet herinneren dus het was nooit gebeurd.
Er staat een appartementengebouw dat direct aan de parkeerplaats grenst. Dus als ik 's avonds wegrij of inparkeer, schijnen mijn lampen of remlichten bij de begane grond naar binnen. Ze hebben daar al van dat plakfolie op de ramen en gordijnen, maar ik doe het toch allemaal zo snel mogelijk en ik zet de radio ook zachter als ik 's avonds aan kom rijden, vooral toen ik nog half doof was. Maar dat vond deze vrouw altijd onzin en die hield daar echt geen rekening mee als ze 's avonds oud papier in de kliko flikkerde, die gooide alles gewoon hard dicht.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat is vaak de ergernis hè, dat jij wel rekening houdt met anderen maar anderen vervolgens niet met jou.
Gelukkig heb ik daar zelf weinig last van, hou heel veel rekening met de buren en zij met ons. Moesten gisteren bijvoorbeeld een tafeltje schuren met de schuurmachine. En dan doen we dan na 14u voor het geval dat de buurman of buurvrouw nachtdienst hebben gehad, want dan staan ze meestal rond 14u weer op. Nou ja is een kleine moeite toch, je buren niet storen met geluid, of je auto, of wat anders. Als iedereen dat nou zou doen
Ik zou voortaan zeggen dat ik een pannetje melk op het vuur heb staan of dat ik met mijn krab naar de kapper moet, je gaat hier toch geen gesprek meer mee voeren?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En een jaar of 10 geleden hebben ze mijn rijtje parkeerplekken verbreed. Echt maar een klein stukje, maar het waren supersmalle plekken. Maar deze vrouw zei dat dat niet zo was want dat kon ze zich niet herinneren. En ze woonde er toch al 17 jaar. (haar parkeerplaatsen zijn een eindje verderop dus zij had hier nooit last van) Dus het was niet gebeurd. Dus die zegt dus eigenlijk dat ik lieg over mijn eigen parkeerplaats. Ik liet het ook zien 'kijk, de nummers staan niet meer in het midden van het vak en dat schuift steeds verder op'. Maar dat kon ze zich niet herinneren dus het was nooit gebeurd.
Ik heb ook heel veel pasjes, maar als het goed is zitten de pinpas en ov-chip voorin. Maar dat valt in de praktijk soms tegen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo belachelijk.
Mijn portemonnee zit ook vol met pasjes, maar de pasjes die ik het meest gebruik (pinpas/rijbewijs/kentekenbewijs) zitten in m'n voorste vak.
Je kent me te goedquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:12 schreef Ama het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:grotetijd dit kan jij ook wel waarderen denk ik.
Ik zou bij m'n ouders gaan eten dus ik keek zo op m'n telefoon en zei 'joe m'n eten staat te verpieteren, ik moet gaan' (was niet eens gelogen) net toen ze begon over haar kleinkind dat bij de jeugdzorg zat en een heel traject inging. Ik zo van 'oké doei!!!'quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou voortaan zeggen dat ik een pannetje melk op het vuur heb staan of dat ik met mijn krab naar de kapper moet, je gaat hier toch geen gesprek meer mee voeren?
Kan af en toe voorkomen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook heel veel pasjes, maar als het goed is zitten de pinpas en ov-chip voorin. Maar dat valt in de praktijk soms tegen.
Maar waarom zou je überhaupt de muziek zo hard zetten dat je bij de buren moet gaan vragen of ze er last van hebben? Overigens zeggen mensen vaak ook uit beleefdheid dat ze ergens geen last van hebben, terwijl ze dat wel hebben, maar dat terzijde. Als je naar harde muziek wil luisteren kun je gewoon oordopjes in doen toch.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach ik doe het niet eens dagelijks en als ik de muziek echt hard heb staan is het misschien een half of uurtje en dat paar keer per maand? En wat ik zei ik heb netjes gevraagd of mijn buren er last van hebben.
Mijn bovenbuurvrouw zegt dan altijd dat ze denkt dat ik dan fanatiek aan het schoonmaken ben.Wat vaak wel klopt.
Ik vroeg het ook, maar ik wist eerst gewoon niet hoe hard ik alles had staan. En de buurvrouw zei dat ze nooit iets hoorde, maar als ik nu zie hoe hard ik de tv enzo had staan, schaam ik me dood.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar waarom zou je überhaupt de muziek zo hard zetten dat je bij de buren moet gaan vragen of ze er last van hebben? Overigens zeggen mensen vaak ook uit beleefdheid dat ze ergens geen last van hebben, terwijl ze dat wel hebben, maar dat terzijde. Als je naar harde muziek wil luisteren kun je gewoon oordopjes in doen toch.
Sommige mensen hebben echt oogkleppen op en zijn alleen met zichzelf bezig volgens mijquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er staat een appartementengebouw dat direct aan de parkeerplaats grenst. Dus als ik 's avonds wegrij of inparkeer, schijnen mijn lampen of remlichten bij de begane grond naar binnen. Ze hebben daar al van dat plakfolie op de ramen en gordijnen, maar ik doe het toch allemaal zo snel mogelijk en ik zet de radio ook zachter als ik 's avonds aan kom rijden, vooral toen ik nog half doof was. Maar dat vond deze vrouw altijd onzin en die hield daar echt geen rekening mee als ze 's avonds oud papier in de kliko flikkerde, die gooide alles gewoon hard dicht.
uhmquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dan boeit 't geen bal.
En als jou buurvrouw de associatie erbij heeft dat je schoonmaakt, lekker in die waan laten
Ja goed maar jij was half doof. Is net als dat oude mensen gewoon echt niet in de gaten hebben hoe hard hun tv staat. Dat vroeg ik dan uit mezelf wel, of ze 'm wat zachter konden zetten als ik er last van had.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vroeg het ook, maar ik wist eerst gewoon niet hoe hard ik alles had staan. En de buurvrouw zei dat ze nooit iets hoorde, maar als ik nu zie hoe hard ik de tv enzo had staan, schaam ik me dood.
Ja terecht, wat een zendmast johquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou bij m'n ouders gaan eten dus ik keek zo op m'n telefoon en zei 'joe m'n eten staat te verpieteren, ik moet gaan' (was niet eens gelogen) net toen ze begon over haar kleinkind dat bij de jeugdzorg zat en een heel traject inging. Ik zo van 'oké doei!!!'
Soms is het wel fijn dat ik in een betonnen blok woon.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik laat ook verrassend vaak dingen uit m'n klauwen vallen in de keuken en dan denk ik ook altijd 'sorry benedenbuurvrouw!!'
Ze vertelde ook dingen over dat meisje dat ik dacht 'wat sneu dat je oma dit tegen een vreemde staat te vertellen'.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja terecht, wat een zendmast joh
Kan dat ook niet joh. Hard worden tegen mensen die er geen kwaad mee bedoelen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet leren gewoon wat harder te wordenMaar je hebt ook geen zin in gezeik met zo'n raar wijf.
quote:
Dat soort kan je beter op je goeie kant houden ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet leren gewoon wat harder te wordenMaar je hebt ook geen zin in gezeik met zo'n raar wijf.
UGH.. Mensen die privé dingen over andere mensen vertellen, mogen wat mij betreft best in de zon gelanceerd worden. Hebben die dan zelf niet zo'n boeiend leven of wat is daar het motief van?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze vertelde ook dingen over dat meisje dat ik dacht 'wat sneu dat je oma dit tegen een vreemde staat te vertellen'.
Mijn buren hebben al aanvaringen gehad en die noemden het een schreeuwwijfquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat soort kan je beter op je goeie kant houden ja.
Snap ook niet dat je muziek altijd op standje doof moet.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar waarom zou je überhaupt de muziek zo hard zetten dat je bij de buren moet gaan vragen of ze er last van hebben? Overigens zeggen mensen vaak ook uit beleefdheid dat ze ergens geen last van hebben, terwijl ze dat wel hebben, maar dat terzijde. Als je naar harde muziek wil luisteren kun je gewoon oordopjes in doen toch.
huehuequote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet leren gewoon wat harder te worden
Ik luister tegenwoordig eigenlijk altijd muziek en tv via m'n hoordoppenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Snap ook niet dat je muziek altijd op standje doof moet.
Hier staat de muziek op 't niveau nu dat het getik van m'n toetsenbord er net onder zit. Gewoon lekker aangenaam volume.
Als ik stofzuig zet ik vaak niet eens muziek op want mijn stofzuiger maakt al lawaai genoeg
Ga niet vrijwillig muziek dusdanig hard zetten dat buren er last van hebben, dat is zo aso.
Ik ben gewoon snoeiharde beats uit mijn laptop aan het pompenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:23 schreef CherryLips het volgende:
Alleen nu heb ik gewoon de radio van de pc aan.
Mja, met samen muziek luisteren is het wel lekker als het wat harder kan.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je gehoortoestel? NOg steeds zo tevreden?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:23 schreef CherryLips het volgende:
Alleen nu heb ik gewoon de radio van de pc aan.
Mee eensquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Beste plek voor harde muziek is de auto trouwens.
Hier staat 't wel gewoon aan via de speakers. Hou niet van dopjesquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik luister tegenwoordig eigenlijk altijd muziek en tv via m'n hoordoppen
Dit dus.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mee eens
Flitsmeister wel aan.
Na een bepaald tijdstip gaan de speakers sowieso niet aan dus dan luister ik sowieso via mn oortjes.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hier staat 't wel gewoon aan via de speakers. Hou niet van dopjes![]()
Moest met een vorig bandje ook al-tijd repeteren met in-ears (dopjes) verschrikkelijk.
Draag wel dopjes bij jams maar dat is vooral omdat ik niet wil dat mijn oren nog meer achteruit gaan
Ik heb soms wat ruzie met rechts, dat ik mensen toch niet echt lekker versta. En van de week zat er een ruisje in. Maar er is naar gekeken en hij is getest, en hij werkt gewoon naar behoren. Dus dat is soms wel jammer, m'n hoofd is eraan gewend dus het is allemaal niet meer zo hard als toen ik ze net had.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je gehoortoestel? NOg steeds zo tevreden?
maar kan je nu bv op een fok meet bijna alles verstaan?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb soms wat ruzie met rechts, dat ik mensen toch niet echt lekker versta. En van de week zat er een ruisje in. Maar er is naar gekeken en hij is getest, en hij werkt gewoon naar behoren. Dus dat is soms wel jammer, m'n hoofd is eraan gewend dus het is allemaal niet meer zo hard als toen ik ze net had.
Schrik me soms nog wel rot van bepaalde dingen.
Ik heb hoortoestellen en die zitten aan m'n telefoon en pc gekoppeld. Kan nu ook in de trein rustig tiktokken of op instagram kijken zonder dat dat geluid een eigen leven gaat leiden. Alleen als ik nu een app of mail krijg dan dempt ie even, dus heb de meeste meldingen maar uitgezet.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hier staat 't wel gewoon aan via de speakers. Hou niet van dopjes![]()
Moest met een vorig bandje ook al-tijd repeteren met in-ears (dopjes) verschrikkelijk.
Draag wel dopjes bij jams maar dat is vooral omdat ik niet wil dat mijn oren nog meer achteruit gaan
Maar speakers kunnen ook zacht, he?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Na een bepaald tijdstip gaan de speakers sowieso niet aan dus dan luister ik sowieso via mn oortjes.
En dan lekker meeblèren.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja maar ja met oortjes kan ik gewoon zelf bepalen hoe hard ik het dan wil luisteren.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar speakers kunnen ook zacht, he?
Als het goed is wel. Maar ik was vorige week een dagje weg met een vriend met een zachte stem en hij moest zich soms nog steeds drie keer herhalenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar kan je nu bv op een fok meet bijna alles verstaan?
Volgens mij heb ik nog mango, standaard wit en nog wat aparte dingen die ik wilde proberen.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het goed is wel. Maar ik was vorige week een dagje weg met een vriend met een zachte stem en hij moest zich soms nog steeds drie keer herhalen
Of dan zegt iemand 'hoor je dat liedje op de radio' en dan denk ik 'welke radio?'
Dit sowieso, daar staat die altijd vol aanquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
hmm misschien ook omdat je zo gewend bent dat je het niet hoort je niet oplet ofzo?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het goed is wel. Maar ik was vorige week een dagje weg met een vriend met een zachte stem en hij moest zich soms nog steeds drie keer herhalen
Of dan zegt iemand 'hoor je dat liedje op de radio' en dan denk ik 'welke radio?'
auto vs boom 0-1quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:30 schreef LTVDK het volgende:
Krijg weer een heel boekwerk aan ziekenhuisverslagen binnen, mooie omschrijving van het ongeluk wel![]()
[ afbeelding ]
Zolang je sirene's van hulpdiensten nog maar kunt horenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Let jij nou maar gewoon op grmblquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit sowieso, daar staat die altijd vol aan
Dibs op de mangoquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog mango, standaard wit en nog wat aparte dingen die ik wilde proberen.
Denk ook nog wel een bad apple.
1-0 boom, denk ikquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:30 schreef LTVDK het volgende:
Krijg weer een heel boekwerk aan ziekenhuisverslagen binnen, mooie omschrijving van het ongeluk wel![]()
[ afbeelding ]
Nee ik ging gewoon helemaal naar die radio toe en ik moest echt even die app harder zetten. Maar ik hoor nu wel soms weer de kerkklokken om 9 uur 's avonds, terwijl ik alle ramen dicht heb. Die kon ik eerst niet horen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm misschien ook omdat je zo gewend bent dat je het niet hoort je niet oplet ofzo?
ohh dat met de cavia's is zeker wel leuk om te horenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik ging gewoon helemaal naar die radio toe en ik moest echt even die app harder zetten. Maar ik hoor nu wel soms weer de kerkklokken om 9 uur 's avonds, terwijl ik alle ramen dicht heb. Die kon ik eerst niet horen.
En ik hoorde laatst een duif koeren op het balkon, was ook nooit eerder gebeurd.
En m'n cavia's kletsen ook wat af.
quote:
Ken ook iemand die niet super hoort. En hoewel het een schat is is het wel lastig soms.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik ging gewoon helemaal naar die radio toe en ik moest echt even die app harder zetten. Maar ik hoor nu wel soms weer de kerkklokken om 9 uur 's avonds, terwijl ik alle ramen dicht heb. Die kon ik eerst niet horen.
En ik hoorde laatst een duif koeren op het balkon, was ook nooit eerder gebeurd.
En m'n cavia's kletsen ook wat af.
Mangoquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog mango, standaard wit en nog wat aparte dingen die ik wilde proberen.
Denk ook nog wel een bad apple.
ja zat poep op je buikwandquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staan sowieso wel wat bijzondere omschrijvingen in die verslagen
[ afbeelding ]![]()
De muziek was ook hoog energetisch?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit sowieso, daar staat die altijd vol aan
Vooral Madeliefquote:
Ja, het is heel vervelend voor anderen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ken ook iemand die niet super hoort. En hoewel het een schat is is het wel lastig soms.
Als het voor mij op comfortabel volume is hoort zij niks. En als het voor haar comfortabel is zit ik met m'n vingers in m'n oren omdat 't te luid is.
Vragen of het misschien 2 - 3 tikjes zachter kan zodat 't nog steeds wel luid is maar niet oncomfortabel krijg je altijd terug "ja nee, want ik ben doof.. Anders hoor ik niks.
Maar van LALALALAAAAA naar LALALALALALAAAA is alsnog van hard naar hard
Ze kan je wel verstaan als je wat harder praat. Maar muziek is dan opeens niet meer te doen op dat zelfde niveau. Raar.
Favo caaf geluidjequote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vooral MadeliefZe ligt er meestal bij alsof ze dood is, maar als er eten is dan hoor je dus de hele tijd van dat zachte getokkel
En gister maakte ze een soort gizmogeluid, als prrrrrr maar dan een paar octaven hoger.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Aww! Alles wat ze doen is mooi!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Favo caaf geluidje
Wattenschijfje was vanmiddag tegen mij aan het fluiten (klonk absoluut niet mooi)
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh ja shit.. ik bedoel: Wattenschijfje kan echt heel mooi fluitenquote:
De... zon?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:39 schreef essnhills het volgende:
Er hangt hier ook weer zo'n ding in se lucht herrie te maken
Ja die maakt ook herrie maar die is te ver weg en ruimtevacuüm enzulksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
swaswaswaswaswaswaswaswaquote:
Nou ze keek me aan alsof ik haar wou vergiftigen ofzo.quote:Zo zijn bananen, stukjes meloen en bosbessen niet schadelijk voor je kat. Integendeel: het is zelfs goed voor ze!
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zolang je sirene's van hulpdiensten nog maar kunt horen
Ik doe met je meequote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tweede koffie
Jullie zijn gewaarschuwd
Hmm kan zo wel eens een ijskoffie maken, het is er het weer weer voorquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tweede koffie
Jullie zijn gewaarschuwd
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tweede koffie
Jullie zijn gewaarschuwd
"klapt eigen laptop weer dicht en gaat hard aan het werk"quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tweede koffie
Jullie zijn gewaarschuwd
Dat geldt ook voor jouw persoonquote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:04 schreef UitStraling het volgende:
Je hoeft de TT maar te lezen en je weet precies wie de TS is.
Fijn!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn auto heeft weer een werkend knipperlicht.
Iedereen vrolijk en aan het popcornenquote:
Hehe. Nee, anders zou ik niet weten dat ie stuk was natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fijn!
Was het een BMW toevallig? (har har har)
@:Rival
"Wat maak ik nu toch weer mee."quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hehe. Nee, anders zou ik niet weten dat ie stuk was natuurlijk.
Gecontroleerd ontploffen door de hitte.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen vrolijk en aan het popcornen
Ik hoop niet dat het dit jaar weer 42 graden wordtquote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gecontroleerd ontploffen door de hitte.
Alles boven de 30 moet niet kunnen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het dit jaar weer 42 graden wordt
Daar heb ik echt een trauma aan over gehouden
Madelief maakte net dat rare hoge brrr-geluidje weer. Volgens mij betekent het 'pleurt op'.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen vrolijk en aan het popcornen
Nee, ik vind dat we dan ergens klachten moeten kunnen indienenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alles boven de 30 moet niet kunnen.
Wat is de context ?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Madelief maakte net dat rare hoge brrr-geluidje weer. Volgens mij betekent het 'pleurt op'.
Zou cool zijn als je je eigen weer boven je huis kunt instellen. Planten hebben water nodig en ben op kantoor: dagje regen. Vandaag vrij: dagje zon.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alles boven de 30 moet niet kunnen.
Ik wilde haar aaien.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is de context ?
Deed Vos iets?
En dan iemand erbij die loopt te bibberen en te klapperbakkesen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het dit jaar weer 42 graden wordt
Daar heb ik echt een trauma aan over gehouden
Oh grutjes.. ja.. Juna hoef ik ook niet te aaien, die schiet al weg als ik alleen al naar haar kijkquote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde haar aaien.
En ik had net de voerbak weer aangevuld dus dat was belangrijker.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan iemand erbij die loopt te bibberen en te klapperbakkesen.
Ja, dat weten wij ook nog niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:22 schreef bitterbal het volgende:
ik ben op het heetste moment van het jaar niet hier maar weet niet hoe juni is
hebben we ook niets aanquote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat weten wij ook nog niet.
Die persoon had zeker ook een jasje aan savonds?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan iemand erbij die loopt te bibberen en te klapperbakkesen.
Nee kloptquote:
"Nee"quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wil je dat vermoeden met ons delen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |