SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 0% gewijzigd door kwiwi op 04-03-2025 14:34:19 ]
KNMI.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat we dan ergens klachten moeten kunnen indienen
Klinkt als een Twilight Zone aflevering!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou cool zijn als je je eigen weer boven je huis kunt instellen. Planten hebben water nodig en ben op kantoor: dagje regen. Vandaag vrij: dagje zon.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:29 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:
Gewoon jezelf repareren met chocolade en snoep.PlonscaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja, van mijn part de Belastingdienstquote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
KNMI.
[..]
Klinkt als een Twilight Zone aflevering!
Ik heb eens uitgevonden dat als ik klapperbakkes, het stopt als ik m'n schouders bewust ontspanquote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:30 schreef UitStraling het volgende:
Nog ergerder dan smekken, klapperbakessen
nahquote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:30 schreef UitStraling het volgende:
Nog ergerder dan smekken, klapperbakessen
Probeerde ik ook welles maar mijn schouders gingen dan ook mee klapperbakkenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb eens uitgevonden dat als ik klapperbakkes, het stopt als ik m'n schouders bewust ontspan![]()
Klapperbakken is heel gezondquote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Probeerde ik ook welles maar mijn schouders gingen dan ook mee klapperbakken
Dat je een grote klapperbak bent ineens.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Probeerde ik ook welles maar mijn schouders gingen dan ook mee klapperbakken
jaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je een grote klapperbak bent ineens.
#SpwaakgebwekShamingquote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twopisch pwinsesje, zou Kwieuws zeggen.
heb je een nieuwe lavalamp besteld?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waar blijft m'n pakketje. Ik wil lekker in de zon zitten
Deodorant en gordijnen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je een nieuwe lavalamp besteld?
Ik was net ook al heel blij dat ik de oven helemaal schoongemaakt hebt.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je 35+ bent zijn dit de pakketjes waar je met smart op zit te wachten.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was net ook al heel blij dat ik de oven helemaal schoongemaakt hebt.
Zeg gerust honger hoor.quote:
Hedwig is dronken?quote:
Nee maar ze wil liever geen stilstaand water drinken en ik vind het onhandig om hele tijd naar de kraan te moeten lopen.quote:
Na veel katten houden niet van drinken uit een bakje waardoor ze vaak te weinig water drinken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die kat wordt wel erg verwend
Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Na veel katten houden niet van drinken uit een bakje waardoor ze vaak te weinig water drinken.
Ok. Ik heb honger.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zeg gerust honger hoor.
Honger is het biologische signaal van het lichaam dat er behoefte aan eten is.
Ze doen het vaak wel hoor als er alleen een bakje is. Hedwig deed het soms ook wel als ik te lang lag te slapen ofzo maar de meeste katten die uit bakjes drinken krijgen te weinig water binnen.quote:
ik heb drie boterhammen met avocadotoast op en dat was niet genoegquote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik voor de verandering niet, maar ik heb dan ook 3 boterhammen met gebakken eieren op
Oh en 1,5 liter thee
Zonsondergang duurt nog wel eventjesquote:
Toen de poes van mijn zus nog leefde kreeg ze altijd een bakje water. Dat lebberde ze met smaak opquote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze doen het vaak wel hoor als er alleen een bakje is. Hedwig deed het soms ook wel als ik te lang lag te slapen ofzo maar de meeste katten die uit bakjes drinken krijgen te weinig water binnen.
Met spek?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik voor de verandering niet, maar ik heb dan ook 3 boterhammen met gebakken eieren op
Oh en 1,5 liter thee
OEH avocadotoastquote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb drie boterhammen met avocadotoast op en dat was niet genoeg![]()
nog twee bammetjes erbij
quote:
Ja ook niet elke kat heeft er problemen mee hoor alleen de meeste katten geven wel een voorkeur aan water wat in beweging is.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toen de poes van mijn zus nog leefde kreeg ze altijd een bakje water. Dat lebberde ze met smaak op
Vrouw naar mijn hartquote:
Nooit geweten! Maar ik heb dan ook nooit echt katten gehad.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ook niet elke kat heeft er problemen mee hoor alleen de meeste katten geven wel een voorkeur aan water wat in beweging is.
Meteen de meerwaarde van natvoer, krijgen ze wat extra vocht binnen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vrouw naar mijn hart
[..]
Nooit geweten! Maar ik heb dan ook nooit echt katten gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |