SPOILER: Transfers 2024/25Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FilmpjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
Blijft zonde dat Sir-Ralph Owusu het nooit gered heeft.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:51 schreef Black-Death het volgende:
Bij Jong Ajax speelt kennelijk ene Precious Joel Uche-Chukwu.
Is weer een wat anders dan Frenkie de Jong.
Eerste echte fotolek van de collectie en dus echt zonder logoquote:
Wat een verschrikkelijk shirt. Sowieso een shirt met onderbroken baan is geen Ajax-shirt.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Eerste echte fotolek van de collectie en dus echt zonder logo
Thuisshirt 25/26 lijkt wel echt nice te worden
[ afbeelding ]
ja moet 1 baan zijn, niet onderbroken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk shirt. Sowieso een shirt met onderbroken baan is geen Ajax-shirt.
Wat een gruwel. Onderbroken rode baan met een motief en een nek als een ontplofte golfbal.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh op de mouw.. tsja okequote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Door die witte vlakken bovenop de mouwen. De rode baan moet gewoon doorlopen.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
van psv en de knjb niet te vergeten
Inderdaad het is een beetje dezelfde situatie waardoor Feyenoord voor het laatst kampioen werd.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
Nice???quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Johan Derksen is zwakzinnig. Komt alleen maar onzin uit die vent.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
Is dit niet zwaar beledigend voor echt zwakzinnige mensen, om met zo iemand vergeleken te wordenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Johan Derksen is zwakzinnig. Komt alleen maar onzin uit die vent.
en van Feyenoord, dat zijn toch mooi 6 van de 8 punten die we nu voorstaan.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
In februari twee maanden mee doen met de VriendenLoterij. Ze nodigen me niet meer uit voor de actie maar ik weet de pagina te vinden.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:45 schreef Lt.Bookman het volgende:
Het laatste shirt dat ik voor mezelf heb gekocht stamt uit het Aegon tijdperk
Ik koop weleens eentje voor mijn zoon, maar alleen als het een mooie editie is. De laatste jaren zijn de thuisshirts echt spuuglelijk.
Kan dit misselijk mannetje niet uit dit topic blijven. Wat een ontzettende irritante kleuter ben jij zeg.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
er wordt niks gedaan aan individuen met dit gedrag. Al zo vaak aangegeven door meerderen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:45 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Kan dit misselijk mannetje niet uit dit topic blijven. Wat een ontzettende irritante kleuter ben jij zeg.
Nou moet je niet de utopische hoop hebben dat admins ingrijpenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:45 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Kan dit misselijk mannetje niet uit dit topic blijven. Wat een ontzettende irritante kleuter ben jij zeg.
Europa League begint vaak echt te leven bij de kwartfinales volgens mij.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat die potjes tegen Frankfurt erg leven.
Waarom zouden ze? De admins lopen hier zelf net zo hard te zuigen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:33 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nou moet je niet de utopische hoop hebben dat admins ingrijpen
Huh?quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gaan we steevast PJUC noemen.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:51 schreef Black-Death het volgende:
Bij Jong Ajax speelt kennelijk ene Precious Joel Uche-Chukwu.
Is weer eens wat anders dan Frenkie de Jong.
morgen wel meer hoor denk ik.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij de bookies zijn wij licht favoriet voor de thuiswedstrijd.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:24 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
morgen wel meer hoor denk ik.
Maar frankfurt wel zwaar favoriet. Verwachting is laag bij mij, hopelijk geen afslachting zoals bij psv (verwacht ik niet)
haha ja zag het net. Opvallendquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bij de bookies zijn wij licht favoriet voor de thuiswedstrijd.
Die lui hebben net wat meer punten dan clubjes als Mainz en Freiburg. Ik snap het indekken hier ook niet zo goed.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bij de bookies zijn wij licht favoriet voor de thuiswedstrijd.
De competitie is nu even belangrijker. Van de Europa League zullen er weinig de illusie hebben dat we ver gaan komen dit seizoen.quote:
Dit dus. Leuke tussendoortjes maar vooral schadevrij doorkomen wat mij betreft.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De competitie is nu even belangrijker. Van de Europa League zullen er weinig de illusie hebben dat we ver gaan komen dit seizoen.
Competitie is belangrijker ja, maar waar krijg je het idee dan van dat die potjes niet leven? Staat toch gewoon een hele toffe Europese wedstrijd voor de deur nu?quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De competitie is nu even belangrijker. Van de Europa League zullen er weinig de illusie hebben dat we ver gaan komen dit seizoen.
Wel een leuke tegenstander en voor de mensen die daarheen gaan zal het best een leuk tripje worden. Maar ik merk het wel aan de sfeer eromheen, een paar jaar geleden voor Europese wedstrijden was er in de dagen vooraf wel wat meer spanning en verwachting richting die wedstrijden. Nu heb ik het idee dat als we eruit vliegen dat niet veel Ajax-fans er echt rouwig om zijn omdat de spelers dan de focus kunnen houden op de competitie.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Competitie is belangrijker ja, maar waar krijg je het idee dan van dat die potjes niet leven? Staat toch gewoon een hele toffe Europese wedstrijd voor de deur nu?
Eens. Leuk potje, vlieg je eruit is het te begrijpen, kom je een ronde verder is het mooi meegenomen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Competitie is belangrijker ja, maar waar krijg je het idee dan van dat die potjes niet leven? Staat toch gewoon een hele toffe Europese wedstrijd voor de deur nu?
We presteren natuurlijk op alle vlakken boven verwachting na afgelopen jaar. In het tijdperk Ten Hag hadden we iets hogere verwachtingen en dus werd er ook veel meer over gesproken.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel een leuke tegenstander en voor de mensen die daarheen gaan zal het best een leuk tripje worden. Maar ik merk het wel aan de sfeer eromheen, een paar jaar geleden voor Europese wedstrijden was er in de dagen vooraf wel wat meer spanning en verwachting richting die wedstrijden. Nu heb ik het idee dat als we eruit vliegen dat niet veel Ajax-fans er echt rouwig om zijn omdat de spelers dan de focus kunnen houden op de competitie.
Die leven toch behoorlijk, maar geen hele grote naam idd, en de media heeft uiteraard veel meer oog voor CLquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben 3 wedstrijden meer gewonnen, 1 minder gelijkgespeeld, en 2 minder verloren... maar het lag absoluut aan PSV volgens Johan. Die kan het gewoon zijn strot niet uitkrijgen dat hij fout zat over Farioli, net als die Valentijnquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
De verwachting ligt nu ook laag, dat was kort na 2019 wel anders.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel een leuke tegenstander en voor de mensen die daarheen gaan zal het best een leuk tripje worden. Maar ik merk het wel aan de sfeer eromheen, een paar jaar geleden voor Europese wedstrijden was er in de dagen vooraf wel wat meer spanning en verwachting richting die wedstrijden. Nu heb ik het idee dat als we eruit vliegen dat niet veel Ajax-fans er echt rouwig om zijn omdat de spelers dan de focus kunnen houden op de competitie.
Niet teveel op drukke pleinen komen tegenwoordig als je naar Duitsland gaat, voor je het weet rijdt er weer een verwarde automobilist.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eens. Leuk potje, vlieg je eruit is het te begrijpen, kom je een ronde verder is het mooi meegenomen.
Geen idee. Ik kom zelden op FOK!quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:52 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ja joh. Laten we nig ff oude koeien uit de sloot halen. Dit is toch al 10000x besproken?
Vandaag in de categorie “oud nieuws”…quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:40 schreef tong80 het volgende:
Hans van der Zee, tot 1 januari van dit jaar scout bij Ajax, haalt in de ESPN-podcast Tekengeld uit naar Jan van Halst. De oud-middenvelder was lid van de raad van commissarissen van de Amsterdammers in de periode dat Sven Mislintat als directeur voetbalzaken met geld mocht smijten. Van Halst liet in zijn controlerende functie na om de juiste vragen te stellen, zegt Van der Zee.
(Knip)
https://www.msn.com/nl-nl(...)b23ad7400fce5d&ei=11
Hier idem dito. Hoop vooral dat we de wedstrijd goed doorkomen qua blessures etc. Competitie is toch veruit het belangrijkste nu. Desalniettemin volle bak, zeker thuis moet je toch wat kunnen neerzetten.quote:Op donderdag 6 maart 2025 08:07 schreef Bofjijff het volgende:
Heel benieuwd naar vanavond maar mijn verwachtingen blijven laag.
Die man was ook wel een flinke zure stoorzender volgens mij en erg "vAN dE OUdE stEMpEL". Heeft bovendien een jaar of langer betaald thuis gezeten na een conflict. Weet niet of we daar nou zo veel aan missen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die is nu ook weg bij Ajax toch? Wel zonde want die heeft ons ontzettend veel geld opgeleverd en een paar mooie mis kleunen
Wat ik begrepen had was dat die vooral met andermans scout rapporten ging pronken. Hij was uiteindelijk de gene die de spelers echt in het vizier van de top bracht, maar de initiële scout rapporten waren helemaal niet van hem. Volgens mij kan die vooral echt goed praten. Type "Verkoopt een eskimo een koelkast"quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:21 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die man was ook wel een flinke zure stoorzender volgens mij en erg "vAN dE OUdE stEMpEL". Heeft bovendien een jaar of langer betaald thuis gezeten na een conflict. Weet niet of we daar nou zo veel aan missen.
Vanavond: 1-0.
4-1quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:45 schreef Simmertje het volgende:
Heb wel een goed gevoel over vanavond eigenlijk. Hoop dat Henderson en Sutalo weer fit genoeg zijn om te starten, je mist die twee toch wel de afgelopen potjes.
Volgens mij was Henk Veldmate de "Piet de Visser" van de Ajax scouts.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:59 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Wat ik begrepen had was dat die vooral met andermans scout rapporten ging pronken. Hij was uiteindelijk de gene die de spelers echt in het vizier van de top bracht, maar de initiële scout rapporten waren helemaal niet van hem. Volgens mij kan die vooral echt goed praten. Type "Verkoopt een eskimo een koelkast"
Spelen drie Belgen bij Ajax en daarnaast zijn de drie andere potjes in de EL nou niet echt grote affiches.quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Yep.
En vreemd genoeg brengt de Belg die wedstijd live (VRT)
Hoezo is dat vreemd?quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Yep.
En vreemd genoeg brengt de Belg die wedstijd live (VRT)
Jij hebt vroeg in het jaar al een zonnesteek opgelopenquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:16 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik heb een gevoel dat alles gaat kloppen vanavond. 4-0
Zeker sinds Mokio regelmatig minuten maakt zie ik veel meer aandacht voor Ajax in de Vlaamse pers.quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hoezo is dat vreemd?
Cercle Brugge speelt op het andere tijdstip. Verder zit geen Belgische club er meer in, terwijl Ajax Belgische talentjes heeft rondlopen + Eintracht heeft Theate.
De Belgen hebben toch wat met Ajax. De favoriete wedstrijd ooit voor Frank Raes is bv Atletico Madrid-Ajax 95/96,quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:13 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Spelen drie Belgen bij Ajax en daarnaast zijn de drie andere potjes in de EL nou niet echt grote affiches.
Ik heb 4-1quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:16 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik heb een gevoel dat alles gaat kloppen vanavond. 4-0
Iedereen die Duits praat in je vak is een legitiem doelwit.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:54 schreef Themeparktommy het volgende:
Ha zie je wel, ik kan spontaan ineens naar het stadion. Vandaag wordt een mooie dag
Want?quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:17 schreef Näsenbar het volgende:
Vanavond een speciale avond voor Donny van de Beek en Amin Younes.
Oude tijden herleven.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Iedereen die Duits praat in je vak is een legitiem doelwit.
Ach. In die podcast zegt ie wel wat aardige dingen. Bijvoorbeeld over de tijd dat Overmars begon, de scouting negeerde, en met zijn eigen netwerk aan de slag ging. Danny Hoesen en dat soort namen ging (proberen te) kopen, tot een paar jaar later alles eerst langs de scouting moest voor dat er überhaupt een gesprek met Overmars kwam. Wel leuk om een insider (met zijn eigen kijk) eens te horen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:59 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Wat ik begrepen had was dat die vooral met andermans scout rapporten ging pronken. Hij was uiteindelijk de gene die de spelers echt in het vizier van de top bracht, maar de initiële scout rapporten waren helemaal niet van hem. Volgens mij kan die vooral echt goed praten. Type "Verkoopt een eskimo een koelkast"
Stukje beton op het middenveld. Anti-voetballend naar de 1-0.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:50 schreef Mestreech1990 het volgende:
Opstelling Ajax: Pasveer; Gaaei, Sutalo, Baas, Hato; Taylor, Henderson, Mokio; Traoré, Brobbey, Godts
Sutalo schouder geloof ik, Henderson ziekquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:00 schreef Scorpie het volgende:
Was Sutalo ziek of blessa afgelopen week? En Henderson?
Beter kan de opstelling volgens mij niet.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:50 schreef Mestreech1990 het volgende:
Opstelling Ajax: Pasveer; Gaaei, Sutalo, Baas, Hato; Taylor, Henderson, Mokio; Traoré, Brobbey, Godts
Klaassen evt. Maar die is geschorst.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:22 schreef Wertha het volgende:
[..]
Beter kan de opstelling volgens mij niet.
Onze eigen Wellenreutherquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:13 schreef TheVulture het volgende:
Toch wel opvallend dat sinds Weghorst geblesseerd is Brobbey blijft scoren
Enkele kenners hadden dat al zien aankomenquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:13 schreef TheVulture het volgende:
Toch wel opvallend dat sinds Weghorst geblesseerd is Brobbey blijft scoren
Was ook wel een gek verhaalquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:14 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Enkele kenners hadden dat al zien aankomen
Mattheus to the rescuequote:Op donderdag 6 maart 2025 21:36 schreef PSVCL het volgende:
Het uitvallen van Pasveer gaat ajax de titel kosten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |