quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Alsof jij tegen iemand nee zou zeggen.quote:
zeker welquote:Op maandag 3 maart 2025 19:46 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Alsof jij tegen iemand nee zou zeggen.
Die pet.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
Hij voldoet wel aan deze meme
[ afbeelding ]
Wytse van der Aidsquote:Op maandag 3 maart 2025 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die pet.![]()
Meestal om een kale kop te verbergen.
Hoe ging je Valentijn? Ben je in een vaste prela?quote:
jaquote:Op maandag 3 maart 2025 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe ging je Valentijn? Ben je in een vaste prela?
Victor met z'n mokerirritante "inside" jargonquote:Op maandag 3 maart 2025 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Max is elke aflevering leuker dan verlegen Victor
wel vergelijkbaar IQ waarschijnlijkquote:Op maandag 3 maart 2025 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Klein compact
Is dit wat voor Coco @:mortaxx
Hier schrik ik vanquote:
Wel mooie kleur blauw.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:53 schreef DKUp het volgende:
Ongemakkelijk die kale lul met blauw overhemd
quote:Op maandag 3 maart 2025 19:53 schreef DKUp het volgende:
Ongemakkelijk die kale lul met blauw overhemd
Zou hij weleens heel bekend mee kunnen worden.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Deze jongen zou een goeie dragqueen zijn
Vrouwelijk koppie
Alle mannen in deze aflevering.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:54 schreef RipCity het volgende:
Deze gozer zou het goed doen in de reguliersdwars
is een tattooquote:
Met dat botoxhoofd en stem erbij denk ik 90% die nee zegt hoor.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ja jezus, met die tepels zo zegt geen enkele man nee
Even dat touchpadje van die laptop beroeren…quote:Op maandag 3 maart 2025 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer dat je mannen nu tot willoze seksuele primaten degradeert.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Voor een avondje zegt niemand nee.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:57 schreef RipCity het volgende:
[..]
Met dat botoxhoofd en stem erbij denk ik 90% die nee zegt hoor.
20:00 gaat ons redden.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:58 schreef DKUp het volgende:
Deze aflevering is heel erg
Dan moet de inclusieve date nog komen
all you can eat.quote:
Ik hoop het enormquote:Op maandag 3 maart 2025 19:58 schreef Haags het volgende:
Ik gun deze twee lieve mensen een goed vervolg samen.
Zelfs ik zou nee zeggen @Pisces29quote:Op maandag 3 maart 2025 19:57 schreef RipCity het volgende:
[..]
Met dat botoxhoofd en stem erbij denk ik 90% die nee zegt hoor.
wij mannen?quote:Op maandag 3 maart 2025 19:59 schreef RipCity het volgende:
Oh ja wij mannen willen alleen maar een ding
Jij zoekt alternatief uiterlijk. En -10 jaar.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zelfs ik zou nee zeggen @:Pisces29
Same.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zelfs ik zou nee zeggen @:Pisces29
@Haags check ditquote:Op maandag 3 maart 2025 20:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
Same.
@:pisces29 denkt dat Nederland slechte smaak heeft. Ze heeft het denk ik over Hagenezen.
Alternatief ja, iets ouder mag ook best.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij zoekt alternatief uiterlijk. En -10 jaar.
Wel makkelijk, zie ze vaak genoeg in de sportschoolquote:Op maandag 3 maart 2025 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Zelfs in het ziekenhuis vind ik die crocs vreselijk
naja, 3 uur later is wat overdreven, gaat redelijk snel.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:03 schreef RipCity het volgende:
Alsof je met een cocktailtje op niet kan rijden 3 uur later
Moet hij wetenquote:Op maandag 3 maart 2025 20:05 schreef MadMaster het volgende:
On the beach, zong Chris Rea ooit eens…
Eerder Rafael Leao denk ik.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ze wilde Lorenzo Pellegrini maar kreeg dit
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 3 maart 2025 20:05 schreef MadMaster het volgende:
On the beach, zong Chris Rea ooit eens…
Laten we dan Tiedjani Reinders geven.quote:
Ik zet deze vraag door naar een expertquote:Op maandag 3 maart 2025 20:06 schreef cherrycoke het volgende:
waar kunnen we die films vinden denken jullie?
Oscar uitreiking?quote:Op maandag 3 maart 2025 20:06 schreef cherrycoke het volgende:
waar kunnen we die films vinden denken jullie?
Lijkt me sympathieke pindaquote:Op maandag 3 maart 2025 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Laten we dan Tiedjani Reinders geven.
Zekerquote:
Roelvinkquote:
quote:Op maandag 3 maart 2025 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zet deze vraag door naar een expert
@:sapstengel
quote:
Had die stratenmkaer eens bij haar moeten doen…quote:Op maandag 3 maart 2025 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gif waardig voor de OP, die tepels aantikken.![]()
@:dkup
Ze staan de hele avond klaarquote:Op maandag 3 maart 2025 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had die stratenmkaer eens bij haar moeten doen…
Vet chillquote:
daarom wil ze blackedquote:Op maandag 3 maart 2025 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Gezellig
Straatje
Met kindjes
Dorpje
Typische meid dat met 22 achter de kinderwagen wil
Dit kan echt nietquote:
Ik moest gelijk aan brit dekker denken.quote:
En die Thai gaat vrijuit?quote:Op maandag 3 maart 2025 20:13 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Jawel hoor, je moest ook lachen en de like in the pocket.
Welke die van de tiktok dansjes of die met kinderwens?quote:Op maandag 3 maart 2025 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Deze blonde-roodharige dan? @:sapstengel
quote:Op maandag 3 maart 2025 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou zo graag vanuit het toilet dit warme bad bellen. Met z’n twaalven even overleggen.
Die net te horen kreeg dat hij hem bij haar liet. De danseres.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Welke die van de tiktok dansjes of die met kinderwens?
Geefjeop@firstdates.nlquote:Op maandag 3 maart 2025 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Deze jongen is toch te lief. Kom op mensen. Match please![]()
![]()
hij verdient beterquote:Op maandag 3 maart 2025 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Deze jongen is toch te lief. Kom op mensen. Match please![]()
![]()
Ja die andere ook, beetje zo'n te basic uiterlijk en dansen is ook niet mijn ding.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die net te horen kreeg dat hij hem bij haar liet. De danseres.
Nee moeke zeg je nee tegen.
Helemaal nietquote:
belletjes.wavquote:
Dikke like verdiend tochquote:
quote:Op maandag 3 maart 2025 20:18 schreef RipCity het volgende:
Verlengen? Het is lang leve de liefde niet
kijken jullie dat ook?quote:Op maandag 3 maart 2025 20:18 schreef RipCity het volgende:
Verlengen? Het is lang leve de liefde niet
Lijkt mij meer een Stratocaster...quote:Op maandag 3 maart 2025 20:21 schreef cherrycoke het volgende:
nee
nee
en nee
ik sluit af met
Bekijk deze YouTube-video
Chris speelt dit op een fender telecaster model '63, ik denk G D C G, dat weet ik want ik heb er hier ook een staan waar ik op speel.
toedels, tot morgen,
Dat ze maar gelukkig samen mogen worden.quote:
Dat verstond ik eerst ook, maar dat 'ze' sloeg op haarzelf.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik dacht dat ze zocht naar een ‘ze’. Verkeerd verstaan.
Ik meld me af voor vandaag.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
De toekan komt weer voorbij, verdomme @:bugno3
We gunnen ze de liefdequote:
Ze had liever iemand van haar eigen leeftijd gehad.quote:
Ik moest heel hard lachenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze had liever iemand van haar eigen leeftijd gehad.
Aaairfraaier.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:35 schreef cherrycoke het volgende:
ohw een dame
reizeuh
avontuur
samen aangaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
niks mis mee, gebruik hem zelf ook vaak.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Air fryer
Als er iets m’n keuken niet in komt…
Ze ziet er wel leuk uit.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:36 schreef Haags het volgende:
Hee Lynn wat vind je van de letter S?Ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:36 schreef Haags het volgende:
Hee Lynn wat vind je van de letter S?kSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:36 schreef Haags het volgende:
Hee Lynn wat vind je van de letter S?ik snap de grap nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sporten en gezond eten?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:38 schreef cherrycoke het volgende:
ik ben ook 50 kilo afgevallen zonder maagverkleining
nog steedsquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Zuurstoftekort heeft hij wel gehad, gok ik
Wat onvriendelijkquote:
Ik ook.quote:
aan wie?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:40 schreef Mortaxx het volgende:
als ik dat zou krijgen zou ik er een einde aan maken
Hij zou zo het jongere broertje kunnen zijn van de 'vermoeden van matchfixing' man:quote:
corporate bullshit meets cursusverkoper. Hierdoor verliezen we van Putinquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:41 schreef Joop_W het volgende:
Community strateeg, nu heb ik alles gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |