Echt hè !quote:Op maandag 3 maart 2025 13:31 schreef Ireth het volgende:
Ik vind de stem van BB nog steeds heel erg Sinterklaas-erig klinken
FF shinen, straks weer in het hok zitten miepenquote:Op maandag 3 maart 2025 13:39 schreef Droopie het volgende:
Keanu
Wat heeft die voor medicatie gekregen
Ik vind hem wel grappig, was hij maar vaker zoquote:Op maandag 3 maart 2025 13:39 schreef Droopie het volgende:
Keanu
Wat heeft die voor medicatie gekregen
Denk dat zij dat niet wist.....en denk dat haar groep dit besloten heeft.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:38 schreef Ireth het volgende:
Ik zie ineens overeenkomsten van Charice met Sjakkelien van vorig jaar, dezelfde zure wraakzuchtige blik.
Volgens Charice heeft de groep besloten dat Jordy nu niet mocht, maar dat heeft Jordy toch zelf al direct gezegd???
Is bvan te voren afgesprokenquote:Op maandag 3 maart 2025 13:40 schreef rinardo het volgende:
whaaaaaaaaaaaaa Keanu laat 1 euro over voor Jordy
Gebruikt gewoon de tekst van jordy die hij tegen hem verteldequote:Op maandag 3 maart 2025 13:40 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik vind hem wel grappig, was hij maar vaker zo
Dat weet hij allang zelf voorgesteld.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:41 schreef Jockari het volgende:
Jordy nu grappen dat er nog iets voor hem over is. Tot hij de luttele euro ziet. Kan hij weer een hele dag liggen mokken.
Dat wist ie, hij gaat mokken als Keanu vertelt hoeveel er nog in zat.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:41 schreef Jockari het volgende:
Jordy nu grappen dat er nog iets voor hem over is. Tot hij de luttele euro ziet. Kan hij weer een hele dag liggen mokken.
Ze worden in het diepe gegooidquote:Op maandag 3 maart 2025 13:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik snap nog steeds het zwembad thema niet bij de DR
Past bij het camping thema denk ikquote:Op maandag 3 maart 2025 13:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja net zoals toneelstukje van jane en keanu.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:42 schreef KinKiJan het volgende:
Toneelstuk met veel nep lachen en een berg zelf ingestoken veren incoming
Nee ik ook nietquote:Op maandag 3 maart 2025 13:42 schreef Kodiak100 het volgende:
thema is camping dit jaarquote:Op maandag 3 maart 2025 13:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Beetje zon is goed voor je blijkbaarquote:
zij weet wel vaker “iets” niet maar gaat wel vervolgens volledig af op dat “iets” wat ze dacht te weten..quote:Op maandag 3 maart 2025 13:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat zij dat niet wist.....en denk dat haar groep dit besloten heeft.
Dat kan niet volgens de spelregelsquote:Op maandag 3 maart 2025 13:44 schreef greysbones het volgende:
En wat nu als ze geld in de pot laten ?
Wat gebeurt er dan
Sympathiek, dan valt er zo nog wel te roddelenquote:Op maandag 3 maart 2025 13:46 schreef Kodiak100 het volgende:
BB vraagt nog even wie er besloten heeft
Heb ik ook gezien dat hij het benoemde en niemand van de groep. Jolien zei het zelfs nog daar.quote:
Erg volwassen, dit soort flauwe 'ja maar die en die dan' reacties steeds.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja net zoals toneelstukje van jane en keanu.
Hij maakt TV anders wordt het maar saai.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:49 schreef Rhosyn het volgende:
Die zelfverheerlijking van Jordy is lastig naar te kijken zonder te moeten
Matt leest FOK!quote:Op maandag 3 maart 2025 13:50 schreef Ebinas het volgende:
Oh ik dacht...wie zit er te huilen?
Maar mattie is aan het sporten
Bijzonder ergerlijk ja.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Erg volwassen, dit soort flauwe 'ja maar die en die dan' reacties steeds.
Ik had het over Jordy, die op stream is en dit is mijn mening erover.
Miauw!
leuk dat Jane zo bezig wil zijn met de dingen voor de fansquote:Op maandag 3 maart 2025 13:50 schreef zodeju het volgende:
Jane wil graag knutselen Big Brother want iedereen is al binnen geweest....Zal ze weer de dienst uit maken.?
Had ik ookquote:Op maandag 3 maart 2025 13:50 schreef Ebinas het volgende:
Die denkt dat ze aan een half woord genoeg heeft....en geeft haar eigen draai eraan.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:44 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
zij weet wel vaker “iets” niet maar gaat wel vervolgens volledig af op dat “iets” wat ze dacht te weten..
Aan jezelf werken is altijd positief.>> nav het plaatjequote:Op maandag 3 maart 2025 13:51 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Over toneelstukjes gesproken, waarom doet Mattheus steeds alsof in die steen wil happen
Ik denk dat dit Pootje is, daar waar hij kan liggen.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou Pootje dit zien als ligvakantie of zo
Die man ligt echt de hele dag
Zou hij ook liggend zijn werk doen
Wat bedoel je? Dat ie dan een natte scheet laat ipv eentje die alleen stinkt.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik denk dat dit Pootje is, daar waar hij kan liggen.
En onbeschoft scheten laten in een groep, maar daar hoef je ook niet bij te staan.
Ik hoop nog altijd dat het een keertje mis gaat, sta dan maar op
Eender had alleen geluid aan .......quote:Op maandag 3 maart 2025 13:50 schreef Ebinas het volgende:
Dat jaquote:Op maandag 3 maart 2025 13:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Dat ie dan een natte scheet laat ipv eentje die alleen stinkt.
Nu je het zegt!!! Vind ik ook!quote:Op maandag 3 maart 2025 13:31 schreef Ireth het volgende: Ik vind de stem van BB nog steeds heel erg Sinterklaas-erig klinken
![]()
De manier waarop BB de vragen stelt over het geld wat verdeeld is.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat heb ik helaas gemist. Wat zei BB dan?
Wattttttt......ik schrik hiervan......totaal niet geweten.....helemaal gemist...... zie dat het waar is verschrikkelijk....zeker een mooi mens Rip Dieuwertjequote:Op maandag 3 maart 2025 13:54 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Nu je het zegt!!! Vind ik ook!
Ps rip Dieuwertje Blok! Mooi mens
Zuur!quote:Op maandag 3 maart 2025 13:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane vraagt aan Sharice hoe het echt met haar gaat
Sharice I hate this fucking game
Sharice Ik kan niet leuk zijn met mensen
Sharice Ik ben target nr 1
Wat doe je daar als je niet leuk kan zijn met mensen....een zo snel en oordeel over anderen hebt.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Tnxquote:
Lekker inpakken en naar huisquote:Op maandag 3 maart 2025 13:57 schreef Kodiak100 het volgende:
dit is echt slecht te verstaan. maar vaak wel de leukste gesprekkenquote:Op maandag 3 maart 2025 13:57 schreef freaky40 het volgende:
Hang eens een microfoontje in de sauna FEBO! Zodat we zonder zenders om gewoon kunnen mee luisteren.
Bij heel veel zaken overschatten mensen zich.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat doe je daar als je niet leuk kan zijn met mensen....een zo snel en oordeel over anderen hebt.
Ik hoop niet voor Jordy, die heeft al zoveel veren in z’n reet die kan niet eens meer zittenquote:Op maandag 3 maart 2025 13:59 schreef KinKiJan het volgende:
[ x ]
Ze spelen met de tekst van de Engelenbewaarder ... Het zal toch niet he?!
Zoals Frank Boeien zingt: Zeg me..... dat het niet zo is!
Scherp gezien! Dan zal het voor Jordy zijn.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:59 schreef KinKiJan het volgende:
[ x ]
Zul je hebben dat die Schuitmaker komt en dan tegen een dichte sauna deur moet zingenquote:Op maandag 3 maart 2025 14:01 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik hoop niet voor Jordy, die heeft al zoveel veren in z’n reet die kan niet eens meer zitten
misschien een freeze met muziek / zanger die ze moet proberen te laten bewegen?quote:Op maandag 3 maart 2025 13:59 schreef KinKiJan het volgende:
[ x ]
Sharice heeft sinds dag 1 een probleem met Matti .. waarom ?quote:Op maandag 3 maart 2025 14:00 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice zou mattie eruit zetten om dat hij niet oprecht is.
Milena...quote:Op maandag 3 maart 2025 14:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sharice heeft sinds dag 1 een probleem met Matti .. waarom ?
Pff.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:03 schreef Verity het volgende:
Sharice en Jane gaan een nep ruzie na spelen, om Kartel Keanu te laten denken dat Jane echt aan hun kant staat.
Milena en Mattheus waren close met elkaar. Denk dat daar de reden zit.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sharice heeft sinds dag 1 een probleem met Matti .. waarom ?
Ja en dan nog vertrouwen ze haar niet omdat ze aan axel hangtquote:Op maandag 3 maart 2025 14:03 schreef Verity het volgende:
Sharice en Jane gaan een nep ruzie na spelen, om Kartel Keanu te laten denken dat Jane echt aan hun kant staat.
Omdat hij goed ging met milena ?quote:Op maandag 3 maart 2025 14:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Milena...
had ze het net ook over ..
Nog steeds uit jaloezie......Milena wilde niet op hem stemmen en dat heeft Sharice nooit lekker gezeten. Dus natuurlijk wil ze hem eruit.....triest jong meisje......quote:Op maandag 3 maart 2025 14:00 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice zou mattie eruit zetten om dat hij niet oprecht is.
Heftige shizzlequote:Op maandag 3 maart 2025 14:04 schreef Kodiak100 het volgende:
De wraak en de Dief zijn nog niet terug in het spel aldus Sharice
Jane bekend 188 gepakt te hebben
Zo praat ze welquote:
Maar hoe dan..quote:Op maandag 3 maart 2025 14:06 schreef Kissingbird het volgende:
Axel heeft tegen jordy gezegd dat hij de kluis niet meer inkomt
Puzziequote:Op maandag 3 maart 2025 14:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan ben ik net op tijd thuis![]()
Thnx @:Cupfighter en @:Flory-
Van mij mag Jolien ook gaan sportenquote:Op maandag 3 maart 2025 13:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Aan jezelf werken is altijd positief.>> nav het plaatje
schakelde wat laat in maar ging geloof ik over het op haar gaan.. door mattiquote:Op maandag 3 maart 2025 14:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat hij goed ging met milena ?
Heeft zij toch niks mee te maken
Axel is de baas daar, dus hij bepaald dat natuurlijkquote:Op maandag 3 maart 2025 14:06 schreef Kissingbird het volgende:
Dus dat.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel het is nog steeds de kijker bepaald
OMG......quote:Op maandag 3 maart 2025 14:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Goh wat een goede tv. Ze maken zich dan compleet belachelijk in mijn ogen.
Stoer he alsof hij dat bepaald. Net wat jordy terug zei. Misschien ben je wel snel eruit en kan ik er wel weer in. Vraag me af gaat axel dan vastgeplakt aan die deur zitten.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:06 schreef Kissingbird het volgende:
Maar dat zeg ikquote:Op maandag 3 maart 2025 14:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
schakelde wat laat in maar ging geloof ik over het op haar gaan.. door matti
maar.. denk dat ze eigenijk verliefd is op milena.. en matti was close met milena..
Is toch voor het feestje te winnen? Vandaar dat liedje denk ik.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:01 schreef Verity het volgende:
[..]
Scherp gezien! Dan zal het voor Jordy zijn.
Dat is wat hij wil....quote:Op maandag 3 maart 2025 14:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar hoe dan..
wie is hij om dat te kunnen bepalen ?
Ze hebben het nog steeds niet door dat ze hier zo zwak van worden.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:08 schreef engine het volgende:
Axel en Sharice weer met hun jordy obsessie
quote:Op maandag 3 maart 2025 13:59 schreef KinKiJan het volgende:
[ x ]
Ik vind BB ff minder leuk maar hopelijk binnenkort wat karma voor Jordyquote:
quote:Op maandag 3 maart 2025 14:08 schreef greysbones het volgende:
Ze wachten tot Matti en jordy onder de koude douche staan
Zou ook kunnen inderdaad, dan wordt het geen galaquote:Op maandag 3 maart 2025 14:07 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Is toch voor het feestje te winnen? Vandaar dat liedje denk ik.
Nog nooit BB gezien zeker.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:09 schreef Kissingbird het volgende:
Jane vindt het jammer dat er 2 groepen zijn
Doet ze zelf hard aan meequote:Op maandag 3 maart 2025 14:09 schreef Kissingbird het volgende:
Jane vindt het jammer dat er 2 groepen zijn
Nee, maar wel als je verliefd bent.....en diegene die net doet of haar neus bloed en er misbruik van maakt dat je Mattie ook wel ziet zitten.....Kijk maar weer eens terug als Mattie en Milena aan het stoeien waren.....als blikken konden doden......quote:Op maandag 3 maart 2025 14:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat hij goed ging met milena ?
Heeft zij toch niks mee te maken
Krijg je weer allemaal zure reacties dat het weer iets voor jordy is en dat ie er weer dagen over gaat zeurenquote:Op maandag 3 maart 2025 13:59 schreef KinKiJan het volgende:
[ x ]
Jane gaat er maar vanuit dat Jolien zwak isquote:Op maandag 3 maart 2025 14:08 schreef engine het volgende:
Jane wil ogen open maar die ogen hebben jou helemaal niet nodig jane
Same here, ben de Jordy show wel een beetje beuquote:Op maandag 3 maart 2025 14:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind BB ff minder leuk maar hopelijk binnenkort wat karma voor Jordy
Die kan echt nergens anders mee over hebben. Hij snapt niet dat hij zichzelf omlaag haalt hierdoorquote:Op maandag 3 maart 2025 14:09 schreef Lrod01 het volgende:
Axel weer aan het janken en Jordy slechtpraten achter zijn rug om. In zijn gezicht durft hij niets de lafbek. Zielig mannetje.
mag hopen dat die beelden / gesprekken gelekt zullen worden door Petertje of in andere vorm xD wat een zielige vertoning zegquote:Op maandag 3 maart 2025 14:08 schreef Joyce-43 het volgende:
lekker kwaad roddelen over Jordy triest zooitje
Samequote:Op maandag 3 maart 2025 14:10 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Same here, ben de Jordy show wel een beetje beu
Maar zo kwam ze al binnenquote:Op maandag 3 maart 2025 14:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, maar wel als je verliefd bent.....en diegene die net doet of haar neus bloed en er misbruik van maakt dat je Mattie ook wel ziet zitten.....Kijk maar weer eens terug als Mattie en Milena aan het stoeien waren.....als blikken konden doden......
Nog langer niet, nog langer niet....quote:Op maandag 3 maart 2025 14:10 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Komt ook deels door Axel. Hij moet gewoon ff resetten ofzo. Vond hem eerder stuk sympathiekerquote:Op maandag 3 maart 2025 14:10 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Door alles er van te voren uit te halen......en dat kan superman.....quote:Op maandag 3 maart 2025 14:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar hoe dan..
wie is hij om dat te kunnen bepalen ?
Dat liedje dat Jordy steeds zingt schreeuwt heet zo.quote:
Axel kwam ook met een hele grote mond binnenquote:Op maandag 3 maart 2025 14:11 schreef Visual het volgende:
[..]
Komt ook deels door Axel. Hij moet gewoon ff resetten ofzo. Vond hem eerder stuk sympathieker
gaat vooral om die haatdragende ondertoon van Axel..quote:Op maandag 3 maart 2025 14:11 schreef Visual het volgende:
[..]
Komt ook deels door Axel. Hij moet gewoon ff resetten ofzo. Vond hem eerder stuk sympathieker
Polonaise dusquote:Op maandag 3 maart 2025 14:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane laat me gewoon even met rust in de ochtend
Ik heb geen rust in mijn hoofd
Klopt. Hij is al sterk gedaald in populariteit en gooit met dit trieste kleutergedrag zijn eigen glazen in.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die kan echt nergens anders mee over hebben. Hij snapt niet dat hij zichzelf omlaag haalt hierdoor
Ik vind het wel verfrissend, iemand die zijn afkeer niet onder de grond stopt.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:13 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
gaat vooral om die haatdragende ondertoon van Axel..
Jordy mag hem ook niet maar komt niet hatelijk (naar hem toe) over naar mijn mening maar dat is bij axel wel anders
zonde!quote:Op maandag 3 maart 2025 14:14 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Klopt. Hij is al sterk gedaald in populariteit en gooit met dit trieste kleutergedrag zijn eigen glazen in.
En aan de andere kant een Axel die denkt 'gods gift in mankind' is.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:13 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
gaat vooral om die haatdragende ondertoon van Axel..
Jordy mag hem ook niet maar komt niet hatelijk (naar hem toe) over naar mijn mening maar dat is bij axel wel anders
Probleem is dat de rest geen show maakt. Jane doet haar best af en toe, maar het is vooral nogal laf wat ze doet. En Axel heeft een obsessie die hij op een negatieve manier gebruikt en probeert zijn 'groepje' de wil op de leggen met wat ze moeten doen.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:10 schreef Hznootje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 maart 2025 14:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat liedje dat Jordy steeds zingt schreeuwt heet zo.
quote:Op maandag 3 maart 2025 14:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Moet die prei niet in de koelkast of zo
Mensen haten is ietsquote:Op maandag 3 maart 2025 14:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik vind het wel verfrissend, iemand die zijn afkeer niet onder de grond stopt.
Zeker tegen Jordy.
precies dat!quote:Op maandag 3 maart 2025 14:14 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Axel heeft een obsessie die hij op een negatieve manier gebruikt en probeert zijn 'groepje' de wil op de leggen met wat ze moeten doen.
Ik hoop vooral dat men een beetje los komt en het allemaal niet zo serieus en persoonlijk neemt.
Yup, maar nu nog zien of ie er ook echt tegenin zal gaan als het erop aan komt.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zeker tegen Jordy.
Gaat gebeuronnnquote:Op maandag 3 maart 2025 14:16 schreef Joyce-43 het volgende:
de week gaat brengen dat jij naar huis gaat hoop ik sharice
Afkeer en haat zijn wel 2 verschillende dingen.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mensen haten is iets
Dat moet je bewaren voor mensen die je echt pijn doen fysiek of mentaal
Niet voor iemand die je in een rls dwars zit
Misschien kan ze weer even stampvoetend op de knop kan drukkenquote:Op maandag 3 maart 2025 14:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice wil weten wat de week nog gaat brengen
Eerst gaat Matt een keer ontploffenquote:Op maandag 3 maart 2025 14:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, maar nu nog zien of ie er ook echt tegenin zal gaan als het erop aan komt.
Axel heeft nu al meerdere keren het woord haat in zijn mond gehad richting Jordyquote:Op maandag 3 maart 2025 14:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Afkeer en haat zijn wel 2 verschillende dingen.
Met haat laat je jezelf teveel kennen.
pootje mag ookquote:Op maandag 3 maart 2025 14:16 schreef Joyce-43 het volgende:
de week gaat brengen dat jij naar huis gaat hoop ik sharice
Klopt, maar ze kwam er toch later. En milena duikte eigenlijk al gelijk op Mattie.....[ff grof gezegd] Dus misschien genoeg gezien.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar dat zeg ik
Ze moest Matti al niet vanaf het moment dat ze binnen kwam
Gaat toch om een feestje begreep ik.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:16 schreef Ebinas het volgende:
Jane gaat niet stil zitten bij de freeze, zegt ze net.
Please laat het voor Jane zijn
Dat de fans er zijn doet dat alquote:Op maandag 3 maart 2025 14:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze snappen niet dat het knuffelen van een Fan ziektekiemen het huis in kan brengen
Oh ik zet het er even bijquote:Op maandag 3 maart 2025 14:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gaat toch om een feestje begreep ik.
quote:Op maandag 3 maart 2025 14:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane ik ben sowieso volgende week target ik ben ook niet dom
Vind ik echt onzinquote:Op maandag 3 maart 2025 14:17 schreef Joyce-43 het volgende:
Jane en pootje hebben het moeilijkst in huis alsdus Jane die er veel later in kwam
Lekker belangrijk ook. In Utopia kwamen wekelijks mensen van buiten naar binnen, werd ook geen issue van gemaakt.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat de fans er zijn doet dat al
Dus een knuffel erbij maakt niet enorm veel verschil
Tis niet dat de fans door een luchtsluis naar binnen gaan en gedesinfecteerd worden
Ik had ook niet anders verwacht. Hij heeft het allemaal heel goed door. Ben benieuwd of hij het zich aantrekt of het naast zich neerlegt als 'een mening'. Denk dat hij er wel over na gaat denken, net als dat hij Kiki probeerde duidelijk te maken.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:17 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt wat peter vanmorgen zei dat ben ik he. Dus die heeft dat gewoon in de gaten en benoemd het ook zelf.
Nee zelfs Matt weet niet dat het definitief over isquote:Op maandag 3 maart 2025 14:19 schreef Droopie het volgende:
Weet iedereen in dat huis dat het uit is tussen Matt en zijn vriendin?
En zou dat dan geinstrueerd zijn dat het niet besproken mag worden?
Jane opperde iets dat alleen Pootje en zij een "gezin" thuis hebben.
Dropt half iets over Matt en Sharice hapt niet
Dus zelfs dat loopt ze door te vertellen. Heel lelijkquote:Op maandag 3 maart 2025 14:19 schreef Droopie het volgende:
Vind ik ook niet kunnenquote:Op maandag 3 maart 2025 14:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dus zelfs dat loopt ze door te vertellen. Heel lelijk
Ja, je hebt gelijk, was ik alweer vergeten.....daardoor werd hij een beetje vermeden met zijn grote mond...en toen werd hij ziek. en nog zieliger dat ze hem af en toe lieten zien.......quote:Op maandag 3 maart 2025 14:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Axel kwam ook met een hele grote mond binnen
En die was na een week flink ingedamt
Misschien is dit gewone de ware Axel
Een schreeuwerd
Ze zei het niet, maar ze zei "ja en matt maar .. laat maar gaan"quote:Op maandag 3 maart 2025 14:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Onzin, dat weet ze niet, het gedoe tussen die vriendin en BB begon pas toen Jane er al in zat.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jane zou haar eigen spel moeten spelenquote:Op maandag 3 maart 2025 14:22 schreef Lillfex het volgende:
Ik heb ook echt niets met Axel. Jane moet geen dubbelspel spelen dan zou ze veel leuker zijn
Is wel grappig maar totaal niet wil toegeven die afkeer op de persoon....quote:Op maandag 3 maart 2025 14:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zeker tegen Jordy.
Neequote:Op maandag 3 maart 2025 14:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Onzin, dat weet ze niet, het gedoe tussen die vriendin en BB begon pas toen Jane er al in zat.
Nee net ervoor Jane moest zelfs Mattie waarschuwenquote:Op maandag 3 maart 2025 14:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Onzin, dat weet ze niet, het gedoe tussen die vriendin en BB begon pas toen Jane er al in zat.
Nope week terug vertelde matthi dat zijn vriendin een brief in zijn koffer had gedaan.. maar is eruit gehaald. Die hoopte hij te krijgen (toen ze die spullen konden krijgen van fans.. thuis ook)quote:Op maandag 3 maart 2025 14:19 schreef Droopie het volgende:
ja als je de hele dag in de zon ligt, hoef je alleen maar stil te blijven liggenquote:
quote:Op maandag 3 maart 2025 14:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Jane kwam binnen met wat info voor Matti
Dat deb not amused was
Neen. Ze weet niet dat het uit is. Ze weet alleen dat ze niet blij was met hoe close Mattheus en Milena waren.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:23 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nee net ervoor Jane moest zelfs Mattie waarschuwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |