Was het Jordy of Mattheus? Want Mattheus is flink "boos", ik hoor Jordy amper.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:06 schreef freaky40 het volgende:
Jordy heeft Sharice even verteld hoe de wereld in elkaar zit.
Nog niet achter.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:07 schreef Verity het volgende:
[..]
Was het Jordy of Mattheus? Want Mattheus is flink "boos", ik hoor Jordy amper.
En nu wil je graag beide streams luisterenquote:
Die lapsus kan niet per ongeluk zijn !quote:Op maandag 3 maart 2025 12:06 schreef Koos1958 het volgende:
Kartel over sharice nu. Dat sharice blijft hangen in dingen. Oh sharice heeft net gedaan alsof de andere aan jane hadden gevraagd om haat aan te spreken.
Haha haar moet het zijnquote:Op maandag 3 maart 2025 12:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die lapsus kan niet per ongeluk zijn !
quote:Op maandag 3 maart 2025 12:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt : Als het zich blijft opstapelen, dan ga ik ook een keer ontploffen.
Doet Jordy vaker, hij luister naar wat de anderen zeggenquote:Op maandag 3 maart 2025 12:10 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy is gewoon stil, zegt weinig. Heeft wel in de daar iets gezegd en sharice draaide dat om en de andere zeiden gelijk dat hij het niet zo had gezegd.
Ja vind dat laf om zo te spelen. Gaat haar ook de kop kosten. Kom gewoon voor je mening uit. En blijf dan neutraalquote:Op maandag 3 maart 2025 12:11 schreef Joyce-43 het volgende:
ik kan zo niet utistaan dat die Jane daar staat af te luisteren he, en zo alles doorlullen
Denk dat het nooit gebeurt.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Begreep een beetje dat Sharice ook in de aanval op Jane is gegaan, dan trekt Jane weer naar het kartel
Achter een SL in de GRquote:Op maandag 3 maart 2025 12:13 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemiddag COS'rs![]()
![]()
Fittie gemist?
Moet nog teruglezen
hebben niet van mee kunnen genieten zeker?quote:Op maandag 3 maart 2025 12:06 schreef freaky40 het volgende:
Jordy heeft Sharice even verteld hoe de wereld in elkaar zit.
quote:Op maandag 3 maart 2025 12:13 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemiddag COS'rs![]()
![]()
Fittie gemist?
Moet nog teruglezen
quote:
Game over centjes en SL.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:13 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemiddag COS'rs![]()
![]()
Fittie gemist?
Moet nog teruglezen
Hij doet gewoon wat de papagaai daarstraks zei.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:14 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy trekt het niet deze nacht. Hij is kapot.
Andere doen het ook wordt ook niets van gezegd.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:16 schreef mazaru het volgende:
Jordy gaat niks vragen. Hij gaat gewoon slapen.
Ach ja, je bent de leider of je bent het niet.
Tuurlijk. Hij welquote:Op maandag 3 maart 2025 12:16 schreef Verity het volgende:
Denk dat hij gewoon mag slapen, de streams gaan alweer naar de andere bewoners.
Waarom hij wel? Ik weet dat je extreem tegen hem bent, maar iedere bewoners heeft weleens lang liggen slapen. Beetje jammer.quote:
toch wel erg sneu hoor ditquote:Op maandag 3 maart 2025 12:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice heeft Keanu en Matt de schuld gegeven blijkbaar dat Milena weg is.
En ook van Jordy
Leuk voor die 2quote:Op maandag 3 maart 2025 12:18 schreef Verity het volgende:
Keanu heeft de GC gepakt. Hij heeft goed opgelet. Benieuwd of het bij deze 2 blijft of dat er meer komen. Zal de kluis wel weer dicht blijven.
Weer een dubbele stem?quote:Op maandag 3 maart 2025 12:18 schreef Verity het volgende:
Keanu heeft de GC gepakt. Hij heeft goed opgelet. Benieuwd of het bij deze 2 blijft of dat er meer komen. Zal de kluis wel weer dicht blijven.
kan ik zo slecht tegenquote:Op maandag 3 maart 2025 12:11 schreef Koos1958 het volgende:
Ze hebben nog steeds jane niet in de gaten.
En terecht.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:20 schreef Koos1958 het volgende:
Ze willen het aan jordy en mattie vertellen
hoe is dat mogelijk die 2 zijn aan het bonden juist hebben vanmorgen plannetje lopen smedenquote:Op maandag 3 maart 2025 12:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Begreep een beetje dat Sharice ook in de aanval op Jane is gegaan, dan trekt Jane weer naar het kartel
ja of kies gewoon een kantquote:Op maandag 3 maart 2025 12:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja vind dat laf om zo te spelen. Gaat haar ook de kop kosten. Kom gewoon voor je mening uit. En blijf dan neutraal
hij mag niet Axel wel Pootje wel Jane soms ook maar hij mag nietquote:
Krijg het idee dat BB chagrijnige Jordy erg leuk vindtquote:Op maandag 3 maart 2025 12:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij mag niet Axel wel Pootje wel Jane soms ook maar hij mag niet
die opmerking slaat kant nog wal hahaquote:Op maandag 3 maart 2025 12:16 schreef mazaru het volgende:
Jordy gaat niks vragen. Hij gaat gewoon slapen.
Ach ja, je bent de leider of je bent het niet.
quote:Op maandag 3 maart 2025 12:23 schreef Verity het volgende:
[..]
Krijg het idee dat BB chagrijnige Jordy erg leuk vindt
ja de 2e dubbele stem vanmorgenquote:Op maandag 3 maart 2025 12:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Weer een dubbele stem?
Alles is anders
weer dubbelestem Jolien had er ook al 1 gevondenquote:
Zou tactisch wel slim zijn.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:20 schreef Koos1958 het volgende:
Ze willen het aan jordy en mattie vertellen
ik hoop wel als ze het doen dan wel zonder Jane erbijquote:Op maandag 3 maart 2025 12:19 schreef freaky40 het volgende:
Nu zien of Jolien en Keanu aan de rest van het kartel bekend maken dat ze een GC hebben.
Jane moeten ze sowieso buiten alles laten from now on.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik hoop wel als ze het doen dan wel zonder Jane erbij
quote:Op maandag 3 maart 2025 12:25 schreef Cupfighter het volgende:
Als Keanu maar niet nog meer gaat praten met een dubbele stem
Ze moesten voor het spel in de GR schoenen aan geloof ikquote:Op maandag 3 maart 2025 12:27 schreef Verity het volgende:
Sinds wanneer hebben ze schoenen aan in huis? Was eerst toch de regel om zonder schoenen in huis rond te lopen?
geld al heel lang niet meer whahhaaquote:Op maandag 3 maart 2025 12:27 schreef Verity het volgende:
Sinds wanneer hebben ze schoenen aan in huis? Was eerst toch de regel om zonder schoenen in huis rond te lopen?
Arme jongen, hij is ook de zondagse rust in Kampen gewendquote:Op maandag 3 maart 2025 12:25 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat Axel nou rond gaat springen en huppelen en keihard TOPSPEL TOPSPEL TOPDAG![]()
![]()
gaat brullen
![]()
[ afbeelding ]
Vanwege het op de grond slapenquote:Op maandag 3 maart 2025 12:27 schreef Verity het volgende:
Dat zou wel leuk zijn maar het is niet duidelijk of hij daar reden voor heeftquote:Op maandag 3 maart 2025 12:25 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat Axel nou rond gaat springen en huppelen en keihard TOPSPEL TOPSPEL TOPDAG![]()
![]()
gaat brullen
![]()
[ afbeelding ]
Elsa's maatregel dacht ik. Dus Elsa is weg.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:27 schreef Verity het volgende:
Jordy oppert het zelf al dus dit heeft dus geen invloed op jordyquote:Op maandag 3 maart 2025 12:35 schreef Gerrie_55 het volgende:
Moeten ze nu weer geld verdelen van deze game ?
Ik hoorde namelijk iets net na de SL bij pootje en Axel dat ze geloof ik 162 euro meer gaan pakken als ik het goed hoorde hoor weet niet zeker
Ik hoor Jordy nu zeggen dat ze 187 pp kunnen verdelen.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:35 schreef Gerrie_55 het volgende:
Moeten ze nu weer geld verdelen van deze game ?
Ik hoorde namelijk iets net na de SL bij pootje en Axel dat ze geloof ik 162 euro meer gaan pakken als ik het goed hoorde hoor weet niet zeker
Hij zei "ik zou" geen "ik wil" groot verschil.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:38 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik hoor Jordy nu zeggen dat ze 187 pp kunnen verdelen.
Ondanks z'n 'vermoeidheid ' heeft hij in de tuin weer het grootste woord. Ik ga als laatste zegt hij en moet zo om zichzelf lachen.
Hij wil niet dat Axel als 1e gaat want die zou hetzelfde willen doen als Jordy .
Jij snapt hetquote:Op maandag 3 maart 2025 12:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en dan zijn ze net zo hypocriet als waar ze jordy van beschuldigde
Axel heeft gezegd dat ie zo'n bedrag niet zou pakken.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:38 schreef Koos1958 het volgende:
Axel heeft het gister wel gezegd dat hij alles wil pakken. Jordy zegt dus die niet als 1e
Axel heeft ook al het tegenovergestelde gezegdquote:Op maandag 3 maart 2025 12:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Axel heeft gezegd dat ie zo'n bedrag niet zou pakken.
Gister wel dat ze dat moeten doen.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Axel heeft gezegd dat ie zo'n bedrag niet zou pakken.
Er zullen er vast meer zijnquote:Op maandag 3 maart 2025 12:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy is ook gewoon wat beinvloedbaar .. BB beetje op hem inpraten en hup, hij pakt alles.
Vertellen ze nog van de weekquote:Op maandag 3 maart 2025 12:41 schreef Rhosyn het volgende:
Ja Jordy je kan wel zo blij zitten doen maar je weet nog niet dat je maatjes naast jou iets voor jou verborgen houden.
Niet voor lang.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:41 schreef Rhosyn het volgende:
Ja Jordy je kan wel zo blij zitten doen maar je weet nog niet dat je maatjes naast jou iets voor jou verborgen houden.
Wel slim. Als ze het nu gaan zeggen tegen de anderen, dan bestaan de kans dat iedereen erachter komt. En ze allemaal op de Vendingmachine gaan letten.quote:
dus Jane mag het zoeizo niet wetenquote:Op maandag 3 maart 2025 12:44 schreef Verity het volgende:
[..]
Wel slim. Als ze het nu gaan zeggen tegen de anderen, dan bestaan de kans dat iedereen erachter komt. En ze allemaal op de Vendingmachine gaan letten.
Ja, pootje kan ook goed opschieten met Mattie en Axel is een beetje een saai die het leuk vindt om meisjes te plagen en rennen en gooien met dingen....en voor de rest serieus over het spel te hebben.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:42 schreef Koos1958 het volgende:
Toch pootje kan er wel om lachen wat jordy heeft gedaan.
Mss maar zou houden, hij kan moeilijk zijn mond houden.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:41 schreef Rhosyn het volgende:
Axel wel denk ik.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:46 schreef greysbones het volgende:
Ik ben benieuwd
Of iemand het nog durft
Al het geld
Mwahh het gaat weer om weinig geld.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:46 schreef greysbones het volgende:
Ik ben benieuwd
Of iemand het nog durft
Al het geld
Ik hoop ergens van wel. Het spel is er wel voor gemaakt en het geeft leuke streams. Gaan ze elkaar nog minder vertrouwen op spel gebied.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:46 schreef greysbones het volgende:
Ik ben benieuwd
Of iemand het nog durft
Al het geld
Meer dan gisterenquote:Op maandag 3 maart 2025 12:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mwahh het gaat weer om weinig geld.
Maar ik hoop van wel
Ze willen het wel aan Jordy en Mattie zeggen alleen het hoeft nu nog niet......quote:Op maandag 3 maart 2025 12:41 schreef Rhosyn het volgende:
quote:Op maandag 3 maart 2025 12:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Axel doet graag dingen van Jordy na
Zoals pannenkoeken bakken in de ochtend.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:49 schreef Luna68 het volgende:
[..]het is ook lastig om zelf iets origineels te verzinnen.
quote:Op maandag 3 maart 2025 12:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zoals pannenkoeken bakken in de ochtend.
Denk dat hij dan elke ochtend vroeg moet opstaan...en vooral nu met de koffie op zijn kamer zou hij daar geen zin in hebben.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Moet Axel eerder opstaan, als hij het graag zelf wil doen. Of heeft Axel het alleenrecht op pannenkoeken bakken?quote:Op maandag 3 maart 2025 12:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk een Vlaming kunnen zijn........quote:Op maandag 3 maart 2025 12:55 schreef Rhosyn het volgende:
Ieuw Axel zingt een slecht nederlands liedje uit de vorige eeuw van zelfs voordat zijn moeder is geboren vermoed ik![]()
Het zijn nederlandse woorden ( ik krijg een heel apart gevoel van binnen) ook Jolien zingt het een beetje mee en vraagt aan Axel wie is deze zanger(res) een nederlander ?
![]()
Nee Jolien een Spanjaard
Zou het niet weten maar misschien daarom een dubbele sl.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:53 schreef Joyce-43 het volgende:
wat zei Axel nou op die batterijwissel Kan.... of iets anders
het wordt wel uit zijn context getrokken.....quote:Op maandag 3 maart 2025 12:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Moet Axel eerder opstaan, als hij het graag zelf wil doen. Of heeft Axel het alleenrecht op pannenkoeken bakken?
ja volgens mij zei hij het wel inderdaadquote:Op maandag 3 maart 2025 12:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou het niet weten maar misschien daarom een dubbele sl.
Westlandse spierballentaal.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
axel gaat er persoonlijk voor zorgen dat Jordy met alles het laatste is. Is hij de baas in het BB huis ofzo?
ja denk het dus nu gaat hij alles bepalenquote:Op maandag 3 maart 2025 13:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
axel gaat er persoonlijk voor zorgen dat Jordy met alles het laatste is. Is hij de baas in het BB huis ofzo?
Jordy is hem al voor, hij heeft al aangegeven als laatste te gaan.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En dat heeft hij gisteren nog duidelijk gemaakt dat het hem hoegenaamd niets kan schelen.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:01 schreef Koos1958 het volgende:
Hoor die axel nu weer stoer doen. Alsof het jordy wat uitmaakt hoeveel geld hij heeft. Axel snapt het niet best.
Die kop van Jordy nu is toch al reden genoeg?quote:Op maandag 3 maart 2025 12:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn maar het is niet duidelijk of hij daar reden voor heeft
Neem me niet kwalijk dat ik niet exact de woorden gebruikte die Jordy zei.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:40 schreef Verity het volgende:
[..]
Hij zei "ik zou" geen "ik wil" groot verschil.
Laten ze maar een spel spelen om alsnog tuinmeubelen kunnen vrijspelen.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:08 schreef Rhosyn het volgende:
De sauna is nog niet warm moppert Mattheus (denk ik.)
Axel zegt dat je het lang van te voren moet aanvragen als je in de sauna wilt. En Pootje zegt als de sauna koud blijft dan komt er iets.
En toen werd de sauna warm.
Pootje en Axel gaan een korte broek aan trekken.
Same, sfeer is hier niet bepaald gezellig meer laatste tijdquote:Op maandag 3 maart 2025 13:10 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Neem me niet kwalijk dat ik niet exact de woorden gebruikte die Jordy zei.
Ik gaat wel in de lurkstand, kan ik ook niks verkeerd meer neerzetten.
Liever niet. Ik vind jou vaak scherpe dingen schrijven.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:10 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Huh Valt toch wel mee en als het niet zo is even weggaan en dan over half uurtje weer kijken doe ik dan ookquote:Op maandag 3 maart 2025 13:11 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Same, sfeer is hier niet bepaald gezellig meer laatste tijd
Keer wat verkeerd schrijven of niet dezelfde woorden gebruiken is niet erg.......maar dan moeten ze wel dezelfde betekenis hebben...quote:Op maandag 3 maart 2025 13:10 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 maart 2025 13:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Liever niet. Ik vind jou vaak scherpe dingen schrijven.
Het was niet de bedoeling om je aan te vallen, mocht je het zo ervaren.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:10 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nee die doet dat nietquote:Op maandag 3 maart 2025 13:18 schreef Joyce-43 het volgende:
whahhaha MAttie gaat niemand mocht van Kartel toch, nou Mattie pakken dat geld![]()
Mattie had ik niet verwacht.......prachtig......quote:Op maandag 3 maart 2025 13:18 schreef Joyce-43 het volgende:
whahhaha MAttie gaat niemand mocht van Kartel toch, nou Mattie pakken dat geld![]()
Omdat Matti de sauna in wou mocht hij als eerste.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:20 schreef Rhosyn het volgende:
Oh ik dacht dat Pootje eerste ging?
Maar dat is Matheus dus..
Hij neemt 187
Hij gaat geen Jordietje doen
Jordy wil geen geld deze keer dus de 1300 wordt in 7 gedeeld.
quote:Op maandag 3 maart 2025 13:22 schreef Verity het volgende:
Axel: Je grapje gaat wel je plek in de kosten in de kluis. Nooit meer als eerste
Jordy: Misschien ben jij er wel uit als ik weer in de kluis kan
Axel: Misschien jij wel.
Axel is vol in de aanval.
Zo die axelquote:Op maandag 3 maart 2025 13:22 schreef Verity het volgende:
Axel: Je grapje gaat wel je plek in de kosten in de kluis. Nooit meer als eerste
quote:Op maandag 3 maart 2025 13:22 schreef Verity het volgende:
Volgens mij ligt jordy daar geen moment van wakkerquote:Op maandag 3 maart 2025 13:22 schreef Verity het volgende:
Nee die helemaal niet.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij ligt jordy daar geen moment van wakker![]()
Ow Axel mag nu...
Doet hij altijd, kickt hij op.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dom gelul van Axel die maakt het veel te persoonlijk.
Benieuwd of Pootje dan zelf ook 7 euro minder gaat pakken.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:23 schreef mazaru het volgende:
BB er is 1 bewoner die niet meedoet dit keer
Pootje: Als het aan mij ligt de komende zes keer niet tot het verrekend is.
quote:Op maandag 3 maart 2025 13:28 schreef Verity het volgende:
BB: Een paar moeten 186 en een paar moeten 187 pakken
Jane: Ooh dan pak ik 188
quote:Op maandag 3 maart 2025 13:26 schreef Koos1958 het volgende:
Bb liet blijken dat jordy zelf die beslissing had gemaakt bij axel. Niet hun.
ik volg dit even niet meerquote:Op maandag 3 maart 2025 13:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
En niet zeggen dat het Jordy is.....Keanu de schuld geven dat die het gezegd had......
Ja, dat doet hij altijd wel leuk.quote:
Dementie of kras op zijn tong...quote:Op maandag 3 maart 2025 13:31 schreef Kodiak100 het volgende:
BB doet hetzelfde riedeltje nog maar eens
quote:Op maandag 3 maart 2025 13:31 schreef Ireth het volgende:
Ik vind de stem van BB nog steeds heel erg Sinterklaas-erig klinken
Ik weet het zelf nu niet goed meer maar BB wilde dat Axel de naam van Jordy zou noemen maar Axel wilde dat niet en daarom over Keanu begon.quote:
Ja hij loopt nog steeds te zeiken over de reacties van gisteren. Weer heel duidelijk; hij doet alleen leuk mee als het om Jordy gaat of om het spel..Verder is het een chagrijnige kleuterquote:Op maandag 3 maart 2025 13:31 schreef Droopie het volgende:
Jordy is chagerijnig.
Staat erbij als een Tony Montana om zijn straatjongens even te laten weten hoe ie erover denkt.
Dit is toch gewoon wat ze hadden afgesproken.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:31 schreef Droopie het volgende:
Jordy is chagerijnig.
Staat erbij als een Tony Montana om zijn straatjongens even te laten weten hoe ie erover denkt.
oh aha vandaarquote:Op maandag 3 maart 2025 13:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik weet het zelf nu niet goed meer maar BB wilde dat Axel de naam van Jordy zou noemen maar Axel wilde dat niet en daarom over Keanu begon.
Ja en Jolien kwam terug met een verhaal over wat BB zei over Jordy en meneer is meteen wakker en vrolijk.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:33 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja hij loopt nog steeds te zeiken over de reacties van gisteren. Weer heel duidelijk; hij doet alleen leuk mee als het om Jordy gaat of om het spel..Verder is het een chagrijnige kleuter
Was toen Jolien naar de DR toeliep, ging het over huichelaars.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon wat ze hadden afgesproken.
Nog even dan. Als ik op iedere post een 'verbetering ' moet neerzetten wat en hoe een bewoner het gezegd zou hebben dan krijg je heel veel van dit soort posten.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:15 schreef Verity het volgende:
[..]
Het was niet de bedoeling om je aan te vallen, mocht je het zo ervaren.
Als iemand het niet gezien heeft en het wel leest, dan denken ze meteen weer dat Jordy de grote baas is. Terwijl hij enkel aan gaf wat hij zou doen. Vandaar dat ik zei dat er een groot verschil in zat.
Dit was echt wel gemeend hoorquote:Op maandag 3 maart 2025 13:33 schreef Verity het volgende:
Beweren Axel en Pootje nu echt dat Mattheus ook instaat voor de keuzes van Jordy? Omdat ze team roze cracker zijn?
Kwam over alsof ze het echt meenden en niet voor te lachen.
quote:Op maandag 3 maart 2025 13:36 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nog even dan. Als ik op iedere post een 'verbetering ' moet neerzetten wat en hoe een bewoner het gezegd zou hebben dan krijg je heel veel van dit soort posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |