Gisteren kon dat welquote:Op maandag 3 maart 2025 08:32 schreef -river- het volgende:
Ik hoop dat we vandaag mee mogen kijken tijdens het schilderen.
Ze sliepen al, en vooral omdat jane zelf niet in de nacht wilde vanwege haar ochtendhumeur. Dan mensen die vroeger gaan slapen daarom omdat voor haar te doen moet je ze niet gillend wakker maken. Dit zei pootje ook nogquote:Op maandag 3 maart 2025 08:42 schreef Verida het volgende:
Ik vind jordy zich enorm aanstellen
Het is een jonge vent, heeft gisteren helemaal niets lichamelijks zwaar hoeven doen, En gaat dat zo overdreven tekeer als er nog twee mensen lol hebben. Het was nog niet eens 12 uur.
Zijne majesteit gedoe wordt het een beetje in mijn ogen.
Ik weet niet waar de rest meer last van heeft gehad, een feestende Jane en Axel in de woonkamer of een flippende Jordy in de slaapkamer/gang.quote:Op maandag 3 maart 2025 08:42 schreef Verida het volgende:
Ik vind jordy zich enorm aanstellen
Het is een jonge vent, heeft gisteren helemaal niets lichamelijks zwaar hoeven doen, En gaat dat zo overdreven tekeer als er nog twee mensen lol hebben. Het was nog niet eens 12 uur.
Zijne majesteit gedoe wordt het een beetje in mijn ogen.
Daar moet je je dan overheen zettenquote:
dat dusquote:Op maandag 3 maart 2025 08:44 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik weet niet waar de rest meer last van heeft gehad, een feestende Jane en Axel in de woonkamer of een flippende Jordy in de slaapkamer/gang.
Dat doet hij iedere ochtend om de rest van de dag liggend door te brengen.quote:Op maandag 3 maart 2025 08:49 schreef greysbones het volgende:
Pootje is actief
Is ook eens wat anders
Dacht dat ze 24 uur per dag door gingen. Maar ik zag vanmorgen vroeg allen maar slapende bewonersquote:Op maandag 3 maart 2025 08:32 schreef -river- het volgende:
Ik hoop dat we vandaag mee mogen kijken tijdens het schilderen.
en het was nog niet eens 12 uurquote:Op maandag 3 maart 2025 08:50 schreef -river- het volgende:
Je moet rekening met elkaar houden als je met zoveel mensen in een huis woont, zie het als een buurt waarbij je rekening moet houden met elkaar maar ook moet accepteren dat er zo nu en dan een feestje is. Als Het iedere nacht gebeurt mag je gerust boos worden, maar om nu direct bij het eerste feest de flippende buurman uit hangen is erg overdreven zeker als het feestje al gedaan is.
Dat hoopte ik ook, maar helaas moeten ze net als bij de vogelhuisjes zo nu en dan om de beurt naar de knutselkamer.quote:Op maandag 3 maart 2025 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat ze 24 uur per dag door gingen. Maar ik zag vanmorgen vroeg allen maar slapende bewoners
Er sloft er aarig een door het huis, volgens mij doet Pootje dat
Mes snijdt aan 2 kanten, gelukkig gedraagde die zich zo, anders hadden we ons niet kapot gelachen.quote:Op maandag 3 maart 2025 08:50 schreef -river- het volgende:
Je moet rekening met elkaar houden als je met zoveel mensen in een huis woont, zie het als een buurt waarbij je rekening moet houden met elkaar maar ook moet accepteren dat er zo nu en dan een feestje is. Als Het iedere nacht gebeurt mag je gerust boos worden, maar om nu direct bij het eerste feest de flippende buurman uit hangen is erg overdreven zeker als het feestje al gedaan is.
Mijn mening , het zijn jonge gasten doen gemiddeld in de dag erg weinig, dus als het in de avond wat laat wordt met herrie moet je niet zeiken, zelfde telt in de ochtend, de een staat zingend op en de ander moet even rustig wakker worden.quote:Op maandag 3 maart 2025 08:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar moet je je dan overheen zetten
Dat diva gedrag van Jane elke ochtend is erg aanmatigend en als Jordy dit ook doet is hij net zo af
Hij houdt ons mooi voor het lapje die BBquote:Op maandag 3 maart 2025 08:53 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat hoopte ik ook, maar helaas moeten ze net als bij de vogelhuisjes zo nu en dan om de beurt naar de knutselkamer.
Oh, hier begint het dan pas tot vier uur in de ochtend maar meestal zijn alle buren op het feestje op sommige bromberen na die wel uitgenodigd zijn.quote:
Ik heb hem nog niet eerder het ontbijt zien makenquote:Op maandag 3 maart 2025 08:51 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat doet hij iedere ochtend om de rest van de dag liggend door te brengen.
Mijn huis, mijn regelsquote:Op maandag 3 maart 2025 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij houdt ons mooi voor het lapje die BB
Dit jaar is BB heel eerlijk in de uitzendingen en trouwens wat je niet doet kunnen ze ook niet uitzenden en andersom.quote:Op maandag 3 maart 2025 08:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mes snijdt aan 2 kanten, gelukkig gedraagde die zich zo, anders hadden we ons niet kapot gelachen.
Kan BB hem weer framen in de tv uitzending, want daar hebben ze hem op de korrel.
Ik vind het een leuke opdracht.quote:
Als ze het winnen verwacht ik een carnaval feestje.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:05 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja en dat feestje moeten ze ook nog krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |