SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 22:38 schreef ToT het volgende:
Carnavalshit: Lamme Frans - Maak Je Niet DrukDat ik nog eens iets van @:paul zit te posten zeg!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja dat is niks hèquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zit hier ranzige Pringles Texas BBQ te vreten omdat ik verder niks anders heb!quote:Op zondag 2 maart 2025 22:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Even kijken in de keukenkastjes of er nog wat te vreten valt.![]()
![]()
Pass maar door hoorquote:Op zondag 2 maart 2025 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit hier ranzige Pringles Texas BBQ te vreten omdat ik verder niks anders heb!
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Jij snapt het tenminstequote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb Prince Vanille koekjes. 2 koekjes op elkaar met zo'n laagje ertussen.quote:Op zondag 2 maart 2025 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit hier ranzige Pringles Texas BBQ te vreten omdat ik verder niks anders heb!
How can I make this topic about me?![]()
iew zou niet ruilen met diequote:Op zondag 2 maart 2025 22:41 schreef StevenHyde het volgende:
Heb zelf croky bolognese. Die ik trouwens liever niet ruilSmile, it's free therapy.![]()
Beste bolognesequote:Op zondag 2 maart 2025 22:41 schreef StevenHyde het volgende:
Heb zelf croky bolognese. Die ik trouwens liever niet ruil![]()
![]()
Spuit 11quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee dat is de creditcardquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
De enige eckte bolognesequote:Op zondag 2 maart 2025 22:41 schreef StevenHyde het volgende:
Heb zelf croky bolognese. Die ik trouwens liever niet ruil
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Idem.quote:Op zondag 2 maart 2025 22:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik betaal zo weinig mogelijk met de creditcard.![]()
Heb er ook geenquote:Op zondag 2 maart 2025 22:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik betaal zo weinig mogelijk met de creditcard.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
5u wekker.
Maar wil nog niet naar bed
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Een aardappelschotel die niet van bolognese houdt ik snap hemquote:
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En hoe laat eruit?quote:Op zondag 2 maart 2025 22:49 schreef StevenHyde het volgende:
Hier morgen thuiswerkdagje dus rol kwart over 8 pas mijn bed in![]()
![]()
Hier ook thuiswerkdagje, heerlijk.quote:Op zondag 2 maart 2025 22:49 schreef StevenHyde het volgende:
Hier morgen thuiswerkdagje dus rol kwart over 8 pas mijn bed in![]()
![]()
Uit?quote:Op zondag 2 maart 2025 22:49 schreef StevenHyde het volgende:
Hier morgen thuiswerkdagje dus rol kwart over 8 pas mijn bed inWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gek is dat ja.quote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Er is vast ergens wat gratis. Zijn ze daar allemaal heenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
de punten zijn gratis voor iedereen, je moet ze alleen wel zelf halenquote:Op zondag 2 maart 2025 22:56 schreef Moeraskat het volgende:
Er is vast ergens wat gratis. Zijn ze daar allemaal heenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Om je te kuttenquote:Op zondag 2 maart 2025 22:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
Waarom zitten er mensen te SCen tijdens mijn bolkies man3Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat lul jij nou?quote:Op zondag 2 maart 2025 22:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de punten zijn gratis voor iedereen, je moet ze alleen wel zelf halenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Met zijn allen haten op DTS, maar wel keer op keer terug komen om de sfeer te verzieken, en dan huiliehuilie doen dat de sfeer verziekt is.
Kan iemand mij dit zo uitleggen dat het logisch is?![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 23:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
Met zijn allen haten op DTS, maar wel keer op keer terug komen om de sfeer te verzieken, en dan huiliehuilie doen dat de sfeer verziekt is.
Kan iemand mij dit zo uitleggen dat het logisch is?![]()
![]()
Wist ik welquote:
de een is aan het lullen, de ander aan het kuttenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zo verwarrend hèquote:Op zondag 2 maart 2025 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de een is aan het lullen, de ander aan het kuttenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Er was ook één of andere lul aan het kuttenquote:Op zondag 2 maart 2025 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de een is aan het lullen, de ander aan het kutten![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 23:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Er was ook één of andere lul aan het kutten
How can I make this topic about me?![]()
Ik ga hem niet makenquote:Op zondag 2 maart 2025 23:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Er was ook één of andere lul aan het kutten![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Die komen niet in de buurt van mijn 48cmquote:Op zondag 2 maart 2025 23:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik koop gewoon goedkope mesjes bij de Jumbo.![]()
Ik las meisjesquote:Op zondag 2 maart 2025 23:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik las meisjesquote:Op zondag 2 maart 2025 23:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik koop gewoon goedkope mesjes bij de Jumbo.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik koop alleen Wilkinson Hydro 5 Sense.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
![]()
Momenteel gebruik ik scheerzeep, maar gel vind ik fijner!quote:Op zondag 2 maart 2025 23:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, wel scheergel gebruiken natuurlijk.![]()
![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 23:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, wel scheergel gebruiken natuurlijk.![]()
![]()
En daarna Nivea balsemquote:Op zondag 2 maart 2025 23:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Momenteel gebruik ik scheerzeep, maar gel vind ik fijner!![]()
![]()
Rukse, ouwe reusquote:Op zondag 2 maart 2025 23:15 schreef ToT het volgende:
Maar goed, meuren enzulks!Prettige voortplanting hier!
![]()
Welterusten.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:15 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
Yep mooie tijdquote:Op zondag 2 maart 2025 23:15 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
![]()
Met verwisselbare kop? Ik kan daar niet mee overweg, het breekt bij mij altijd af.quote:
Ik heb van die goedkope weggooidingen.How can I make this topic about me?![]()
Die zijn toch bot na 1x? Ik heb altijd last als ik die gebruikt hebquote:Op zondag 2 maart 2025 23:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met verwisselbare kop? Ik kan daar niet mee overweg, het breekt bij mij altijd af.
Ik heb van die weggooidingen, 1 geheel.![]()
Ja, ze zijn vrij snel niet scherp meer, klopt.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die zijn toch bot na 1x? Ik heb altijd last als ik die gebruikt hebHow can I make this topic about me?![]()
Ik jat altijd het scheermes van m’n man
Waaromquote:Op zondag 2 maart 2025 23:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik zou hier onredelijk ziedend van worden
Mannen scheermessen scheren beter dan die voor vrouwen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja dat idee heb ik dus ookquote:Op zondag 2 maart 2025 23:21 schreef Moeraskat het volgende:
Mannen scheermessen scheren beter dan die voor vrouwen.
Trust nobody![]()
Is echt zo.quote:heb het getest.
ja, ja en jaquote:Op zondag 2 maart 2025 23:24 schreef HappyCharly het volgende:
Heb nog trek..
Eten slapen of bolken ...![]()
Nou ennnnnnquote:
Spoel hem toch af?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja diequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Scheert beter vind ik.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar waarom dan..
Wat is er anders?
Plus waarom hebben wij slechtere
‘Misschien denken ze dat we andere soort haartjes hebben?
Geen idee. Denk dat die voor mannen scherper zijn. Ik krijg er geen uitslag van en ik eerst sneed ik me per ongeluk weleens. Nu nooit meer.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nouja zeg wat stomquote:Op zondag 2 maart 2025 23:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Scheert beter vind ik.
‘Misschien denken ze dat we andere soort haartjes hebben?
Geen idee. Denk dat die voor mannen scherper zijn. Ik krijg er geen uitslag van en ik eerst sneed ik me per ongeluk weleens. Nu nooit meer.
Trust nobody![]()
Hij merkt het toch niet. Zovaak hoeft hij dat niet te gebruikenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Was me niet opgevallenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Welk spelquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja want dan heb je een leuk roze handvatje, gewoon die mannendingen kopen bij de lidl en 25 mesjes erbijquote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik koop gewoon Gilette voor mannen.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja want dan heb je een leuk roze handvatje, gewoon die mannendingen kopen bij de lidl en 25 mesjes erbijWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Die zijn ook duur, maar als het werkt werkt het.quote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zijn ook duur, maar als het werkt werkt het.aanbieding in de gaten houden. Maar ze zijn niet goedkoop nee
Interessante doco wel op npo 3 waarbij je af en toe in slaap kan vallen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dames op de keileweg 25 jaar later veel verdriet meegemaakt die mensen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja triest om te zien. Blijvend gebroken die vrouwen met allemaal een verleden. Brak mijn hart van die dame die bij haar vader op bezoek ging, zij was redelijk goed terecht gekomen. En hij wees haar afquote:Op zondag 2 maart 2025 23:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dames op de keileweg 25 jaar later veel verdriet meegemaakt die mensen.
Ik heb het een keer geprobeerd maar ik heb meer dan een maand nodig om een snor te groeienquote:Op zondag 2 maart 2025 23:41 schreef StevenHyde het volgende:
Doen hier mensen weleens aan movember?
Om in t thema te blijvenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Voor mij is het ook niet weggelegd.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik heb het een keer geprobeerd maar ik heb meer dan een maand nodig om een snor te groeien
Heb tegenwoordig na 1.5 week wel iets wat voor gezichtsbeharing kan doorgaan. Maar langer dan dat begin ik 't vervelend te vinden dus scheer 't er af
Well, life can be a riot
Maar had nog wel een tattoo van haar naam voor haar zat het goed.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja triest om te zien. Blijvend gebroken die vrouwen met allemaal een verleden. Brak mijn hart van die dame die bij haar vader op bezoek ging, zij was maar gasredelijk goed terecht gekomen. En hij wees haar afThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja maar hoelang zat die er al, en ze kreeg alsnog de schuld van het overlijden van haar moeder.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar had nog wel een tattoo van haar naam voor haar zat het goed.Iedereen is een kutlultrut
Ik heb al twee uur niet gerookt kijk tv en ga morgen zelfs thee drinken
R.I.P DTS.![]()
WowOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Goede actie wel iig.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik heb het een keer geprobeerd maar ik heb meer dan een maand nodig om een snor te groeien
Heb zelf standaard een baard met snor. Zou mijn baard dan kunnen scheren maar dan wordt ik een soort mario of louigiBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dan is het echt wel mis.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
#fitgirlquote:Op maandag 3 maart 2025 00:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb al twee uur niet gerookt kijk tv en ga morgen zelfs thee drinkenWell, life can be a riot
Ben ziek joh op zulke momenten kom je erachter dat je dingen zoals een thermometer nog mist.
R.I.P DTS.![]()
En dan hele dag paddos etenquote:Op maandag 3 maart 2025 00:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goede actie wel iig.
Heb zelf standaard een baard met snor. Zou mijn baard dan kunnen scheren maar dan wordt ik een soort mario of louigiOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nog niet geluisterdOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nog niet gevrotenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
NU aan't vretenWell, life can be a riot
Noodles beste oodles
Well, life can be a riot
![]()
R.I.P DTS.![]()
Zo slapen zonder tv aan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
aiiquote:Op maandag 3 maart 2025 00:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben ziek joh op zulke momenten kom je erachter dat je dingen zoals een thermometer nog mist.
Beterschap Mikey!Smile, it's free therapy.![]()
Dankjewelquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is lekker man. Zacht achtergrondgeluidquote:
Well, life can be a riot
Ja maar als ik op de bank slaap morgen rot.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Weer spierpijn van.
Was 21:00 thuis was in de wasmachine gedaan gaan slapen was eruit gehaald op de bank gaan liggen en nu heb ik eindelijk genoeg moed verzameld om naar bed te gaan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Beterschap!quote:Op maandag 3 maart 2025 00:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weer spierpijn van.
Was 21:00 thuis was in de wasmachine gedaan gaan slapen was eruit gehaald op de bank gaan liggen en nu heb ik eindelijk genoeg moed verzameld om naar bed te gaan.Trust nobody![]()
Heb de ps5 geskipped vandaag geen zin inl.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Beterschap MikeyWell, life can be a riot
Is het Duke Nukem?quote:Op maandag 3 maart 2025 00:45 schreef HappyCharly het volgende:
Mijn spelletje begon met n executie op n stoelOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
RIP bigjesWell, life can be a riot
SneuWell, life can be a riot
Babi Panggang speenvarkenZo lekker
Mis HarrieWell, life can be a riot
Snap niet dat mensen zo snel op hun tenen zijn getrapt vanwege een banquote:Iedereen is een kutlultrut
Ik snap het wel. Modjes zijn iets te heilig, en wat een leuke meet zou moeten zijn, wordt ineens een negatief iets omdat sommige users menen dat ze te vaak gementioned worden en TR's zetten.quote:Op maandag 3 maart 2025 01:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Snap niet dat mensen zo snel op hun tenen zijn getrapt vanwege een ban![]()
Jammer is datquote:Op maandag 3 maart 2025 01:19 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Modjes zijn iets te heilig, en wat een leuke meet zou moeten zijn, wordt ineens een negatief iets omdat sommige users menen dat ze te vaak gementioned worden en TR's zetten.
Trust nobody![]()
Modjes zijn heilig?????
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: