SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bijzonder deze reactie, dacht dat ik je wel een beetje kende irl en jij mij. Onnodig wat mij betreft.quote:![]()
Totaal onnodigquote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Je wilt dus JustinK dus mindert met punten pakken? Dat is wat je zegt.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:37 schreef Grotetijd het volgende:
Ik zie dit vooral als een SC en niet als het spel. Snap dat het voornamelijk een spel is. Maar het is nogal vervelend als er 1 iemand obsessief zit te F5en puur om puntjes te pakken. Dat is nogal bepalend voor de sfeer (zoals nu duidelijk word) en je gunt niemand anders wat. Vrij egocentrisch.How can I make this topic about me?![]()
Jammer hèquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je post hier nu wat .. een maandjequote:
En denkt iemand de les te moeten lezen over zijn post gedrag
Doe normaalThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ow en dan mag hij geen dingen terug geven of zo?quote:![]()
Weet jij veel wie hij nog allemaal irl kent?
Smile, it's free therapy.![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hij mag wel wat kansen geven aan anderen i.p.v als een bezeten bezig te lijken met punten. Hij zit con-stant over-al boven op, dat frustreert soms. Zowel een aantal andere DTSers als een aantal mensen die hier gewoon komen om te slowchatten en niet met het spel bezig zijn (waaronder ik) omdat het vind ik dan, zo de boventoon voert.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je wilt dus JustinK dus mindert met punten pakken? Dat is wat je zegt.Well, life can be a riot
Ja, het was prachtig vandaag.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het was prachtig weer vandaag![]()
Dus in de tuinHow can I make this topic about me?![]()
Dus omdat ik hier net post mag ik niet mijn mening geven?quote:Op zondag 2 maart 2025 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je post hier nu wat .. een maandje
Doe normaal
jij zegt dat ik mezelf moet weggooien maar dan moet ik normaal doen?Is goed joh
Well, life can be a riot
Het frustreert jouquote:Op zondag 2 maart 2025 21:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hij mag wel wat kansen geven aan anderen i.p.v als een bezeten bezig te lijken met punten. Hij zit con-stant over-al boven op, dat frustreert soms. Zowel een aantal andere DTSers als een aantal mensen die hier gewoon komen om te slowchatten en niet met het spel bezig zijn (waaronder ik) omdat het vind ik dan, zo de boventoon voert.
Jouw probleem
Niet iemand anders zijn probleem van maken
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zonder de geschiedenis te weten geef je je mening.. kan.. maar dit 'gedoe' komt zo vaak terugquote:Op zondag 2 maart 2025 21:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet lieverd ik ben hier pas twee weken.
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je post hier nu wat .. een maandje
Doe normaalGa geen gevecht met greysie aan maat, kruip in je schulp en smeek om vergiffenis... Is maar een tip.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hij mag wel wat kansen geven aan anderen i.p.v als een bezeten bezig te lijken met punten. Hij zit con-stant over-al boven op, dat frustreert soms. Zowel een aantal andere DTSers als een aantal mensen die hier gewoon komen om te slowchatten en niet met het spel bezig zijn (waaronder ik) omdat het vind ik dan, zo de boventoon voert.Lach met een schone bips![]()
Het irriteert zoals je waarschijnlijk ook hebt kunnen lezen in het vorige topic, meerdere mensen.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het frustreert jou
Jouw probleem
Niet iemand anders zijn probleem van maken
Niet alleen mij grijzebot.Well, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: