Het is coup, voor een coupe ga je naar de kapsalon.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
Was geen coupe
Niemand heeft de macht gegrepen
Eentje die het briefje van Kok blijkbaar wel gelezen had.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:50 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hij heeft met dat referendum tegen het associatievedrag met Oekraïne wel degelijk een punt gehad. Dat het werd en wordt beschouwd als territoriale Europese agressie jegens Rusland. Zeker omdat door de door russen beschouwde pro westerse coupe in 2014 gevolgen zou hebben voor hun enige permanente ijsvrije haven.
Je kapper blijkbaar wel.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
Was geen coupe
Niemand heeft de macht gegrepen
Ik geef alleen samenvattingen in one-liners.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
Als jij het geschreven hebt ga ik er niet doorkomen man
Inleiding max, mits door iemand anders geschreven
Wat loop je nou te raaskallen man.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:59 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Eentje die het briefje van Kok blijkbaar wel gelezen had.
VS is er na 1945 altijd op uit geweest Rusland te beperken in zijn militaire mogelijkheden op zee. Een soort van Pearl Habor trauma.
Je suggesties is?quote:Op zondag 2 maart 2025 20:51 schreef RotatoR het volgende:
[..]
"pro westerse coupe" is letterlijk Kremlin propaganda.
Kan, maar wel dezelfde Russische vijand en je weet hoeveel die er tegenaan gegooid hebben.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:58 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wie damals![]()
![]()
![]()
Maar nu staan ze ook aan de juiste kant van de geschiedenis.
Scholz heeft in 2022 een fonds met 100 miljard euro voor vernieuwing van de strijdkrachten opgezet. Ze hadden wel sneller die idiote budgetbeperkingen in Duitsland en in de Eurozone moeten versoepelen.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:51 schreef Sabata het volgende:
[..]
laten we wel zijn, het was vooral Scholz die overal persoonlijk voor ging liggen...
Dan hadden ze beter Japan kunnen beperken , als dat waar isquote:Op zondag 2 maart 2025 20:59 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Eentje die het briefje van Kok blijkbaar wel gelezen had.
VS is er na 1945 altijd op uit geweest Rusland te beperken in zijn militaire mogelijkheden op zee.
Een soort van Pearl Habor trauma.
Fair enough, ik ga eens in de anderhalf jaar dus het is me vergeven lijkt mequote:Op zondag 2 maart 2025 20:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is coup, voor een coupe ga je naar de kapsalon.
Laten we hopen dat het binnen Europa wel eensgezind blijft.quote:
Ik ga liever naar de ijssalonquote:Op zondag 2 maart 2025 20:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ontstaansgeschiedenis van die snack bleek verzonnen door een lokale journalist, en een kapper.[quote]quote:Op zondag 2 maart 2025 20:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Er was een reden dat men na WO2 op de VS vertrouwde. Het voorkwam een wapenwedloop tussen de grote spelers zoals die met de slagschepen in de decennia voor WO1 .quote:Op zondag 2 maart 2025 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het binnen Europa wel eensgezind blijft.
Vraag is of Baudet toen overzag welke gevolgen.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je suggesties is?
Zo werd het simpelweg wel beschouwd door de Russen. De draai naar het westen van de Oekraïense politici.
Baudet had een punt dat de toenadering van de EU gevolgen zou hebben.
Verdiep je nou eens even in internationale betrekkingen van na '45.quote:
3,5 procent van het totale jaarlijkse budget van de DOD gaat naar Oekraïne, slechts 3,5%!quote:Op zondag 2 maart 2025 21:09 schreef 3rr0r het volgende:
Oei, zelfs FOX kan niet op 350 miljard komen
[ afbeelding ]
Neem aan bedoeld om te laten zien dat Trump geen cent die kant op laat gaan maar tegelijkertijd (per ongeluk) zijn leugen benadrukken.
Nu hebben ze de mogelijkheid om over hun wo2 minderwaardigheidscomplex te stappen.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Tijd voor een remake. Are whe the goodguys?
Volgens mij een sterk betoog in 2016 bij Buitenhof wat er in godsnaam met die Baudet gebeurd is het grootste mysterie in de Nederlandse politiek.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:08 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Vraag is of Baudet toen overzag welke gevolgen.
Associatieverdrag met Oekraine, was gebaseerd op handelsverdrag dat EU met Canada heeft.
Ik weet niet hoor, Trump mag binnenkort ook naar Charles. Misschien komt Andrew onverwacht ook nog even thee schenken. We weten het niet, het geheim van Windsor.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:10 schreef zakjapannertje het volgende:
[ afbeelding ]
Zelensky als de nieuwe Lazarus
quote:Op zondag 2 maart 2025 21:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Volgens mij een sterk betoog in 2016 bij Buitenhof wat er in godsnaam met die Baudet gebeurd is het grootste mysterie in de Nederlandse politiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |