Mwoh, volgens jou zou Oekraïne ook nooit langer dan een week of 2 stand houden in Koersk, dus ik zou even afwachten voor je zulke statements maakt.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:13 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik heb m'n twijfels eerlijk gezegd, zonder de VS. We gaan in ieder geval een boel kisten terug krijgen.
Geen idee waar je op probeert te reageren maar ik laat ik het anders zeggenquote:Op zondag 2 maart 2025 20:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Boots on the ground and Planes in the Air
Ah, oké.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
X is een platform van een Amerikaanse regeringsfunctionaris die zeer andere belangen heeft dan onze regering.
Musk is iemand die niet te beroerd is om hem onwelgevallige berichten te laten verdwijnen. En ik zie hem er ook wel voor aan om andere smerige trucjes uit te halen die ons schade kunnen berokkenen. Dus op zijn minst moet dit account tot een secundair kanaal worden gemaakt.
Naja, als ik Rob de Wijk hoor hebben we nog heel wat te doen. En dat duurt wel een paar jaar.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
Als we daar nu al vanuit gaan waarom denken we dan dat die 'vredesdeal' überhaupt het tekenen waard is?
Als China de Russen ook komt helpen wat moet Trump dan doen?quote:🇨🇳🤬 Reported as: Chinese mercenaries as part of the Russian occupation forces are painting the walls of a high-rise building in the Pokrovsk direction.
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3ljg5obxocs2f
Statements komen niet van mezelf, sukkel.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:26 schreef havanagila het volgende:
[..]
Mwoh, volgens jou zou Oekraïne ook nooit langer dan een week of 2 stand houden in Koersk, dus ik zou even afwachten voor je zulke statements maakt.
Als we ervanuit gaan dat de Russen die deal over een paar jaar gaan schenden volgens jou volgens Rob de Wijk?quote:Op zondag 2 maart 2025 20:28 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Naja, als ik Rob de Wijk hoor hebben we nog heel wat te doen. En dat duurt wel een paar jaar.
(inb4 rob de wijk bash)
Omdat je de goeie kant op wilt bewegen; richting vrede.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:30 schreef sp3c het volgende:
Als we ervanuit gaan dat de Russen die deal over een paar jaar gaan schenden volgens jou volgens Rob de Wijk?
Waarom dan ondertekenen?
Omdat je moeilijk niet kan tekenen natuurlijk. Dat zou gezichtsverlies voor ons zijn. We gaan liever met te weinig dan helemaal niet. We moeten wel een beetje stoer overkomen natuurlijk.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
Als we ervanuit gaan dat de Russen die deal over een paar jaar gaan schenden volgens jou volgens Rob de Wijk?
Waarom dan ondertekenen?
Hou die koekert lekker hierquote:Op zondag 2 maart 2025 20:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
Wtf zeg jij nou allemaal man, verhuis naar BNW alstjeblieft
Waarom zouden wij het in godsnaam tekenen, wij zijn niet in oorlog met de Russenquote:Op zondag 2 maart 2025 20:32 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Omdat je moeilijk niet kan tekenen natuurlijk. Dat zou gezichtsverlies voor ons zijn. We gaan liever met te weinig dan helemaal niet. We moeten wel een beetje stoer overkomen natuurlijk.
Maar het was al geen afschrikkingsmacht meer in de media, maar een niveau lager. Vredesmacht sowieso niet. Kan het woord niet meer vinden.
Xi Jinping de kont gaan kussen?quote:Op zondag 2 maart 2025 20:29 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als China de Russen ook komt helpen wat moet Trump dan doen?
ONZ!quote:
Alleen weet je niet of je over een paar jaar wel klaar bent omdat dat ook afhangt van wat de andere partij doet.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:28 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Naja, als ik Rob de Wijk hoor hebben we nog heel wat te doen. En dat duurt wel een paar jaar.
(inb4 rob de wijk bash)
Ik ben dan ook benieuwd of Europese overheden nu helemaal los gaan met het werven voor defensie als het ze allemaal zo serieus ineens is. En vooral hoe ze gaan werven; zo van "zo lekker divers" mogelijk at all costs of gewoon zorgen voor heel veel goeie mensenquote:Op zondag 2 maart 2025 20:32 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
We moeten wel een beetje stoer overkomen natuurlijk.
Defensie maakt goede mensen zelfquote:Op zondag 2 maart 2025 20:34 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik ben dan ook benieuwd of Europese overheden nu helemaal los gaan met het werven voor defensie als het ze allemaal zo serieus ineens is. En vooral hoe ze gaan werven; zo van "zo lekker divers" mogelijk at all costs of gewoon zorgen voor heel veel goeie mensen
Ik vermoed dat de mensen die hier niet geboren zijn, of zich 'minder verbonden met het Westen voelen', al helemaal niks voelen om op welke manier dan ook aan die oorlog vredesmissie mee te doen.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:34 schreef SemperLibertas het volgende:
Ik ben dan ook benieuwd of Europese overheden nu helemaal los gaan met het werven voor defensie als het ze allemaal zo serieus ineens is. En vooral hoe ze gaan werven; zo van "zo lekker divers" mogelijk at all costs of gewoon zorgen voor heel veel goeie mensen
Nou, dan zie ik het somber in voor het NL leger dat internationaal toch al een bedroevende reputatie heeftquote:Op zondag 2 maart 2025 20:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
Defensie maakt goede mensen zelf
Dus dat werven zal idd zo divers mogelijk gaan gebeuren
Heeft het nietquote:Op zondag 2 maart 2025 20:36 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nou, dan zie ik het somber in voor het NL leger dat internationaal toch al een bedroevende reputatie heeft
Ja leuk voor ze. Wij met z'n allen accepteren geen Russische troepen IN Oekraïne, maar daar hebben ze ook schijt aan.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:10 schreef capricia het volgende:
Hebben we alleen nog die vervelende Poetin en Lavrov die roepen dat ze geen troepen uit Navo landen in Oekraïne gaan accepteren.
![]()
Tot aan je grens komen ze nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |