Verbale diarree in volzinnen. Blijkbaar schieten scheldwoorden Medvedev tekort. Het zou me niets verbazen als zijn X-account beheerd wordt door een kennis van Vance en het alter-ego van Trump.quote:
Hij kon zich nog inhouden ze alvast uit te zwaaien. Misschien staat er nog een schoof-hondje tussen.quote:
Mooie analyse. Tegelijkertijd: indien een oorlog van pak 'm beet vijf jaar zorgt voor een flinke reductie van de wereldbevolking dan is de ecologische footprint al weer een stuk minderquote:Op zondag 2 maart 2025 21:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het gaat niet om geld, het gaat erom dat het produceren van wapens slecht is voor het milieu. Er zal meer staal verwerkt moeten worden, meer kruit geproduceerd moeten worden, tanks/vliegtuigen/schepen moeten worden getest, men zal er ook mee moeten trainen, dat kost allemaal brandstof en is slecht voor het milieu.
Niemand in Europa kan deze knop omzetten. Zoals ik al eerder heb aangegeven, als je echt met Rusland deze strijd wilt aangaan moet je accepteren dat geen enkel klimaatdoel meer gehaald gaat worden en de opwarming van de aarde alleen maar verder zal toenemen, met alle gevolgen van dien.
Het sluit mooi aan op de propaganda van Trump.quote:
Wereldbevolking stijgt het hardste in Afrika, India, China, Indonesië en Zuid-Amerika. Die landen hebben niets te maken met de oorlog tussen NAVO en Rusland.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:42 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Mooie analyse. Tegelijkertijd: indien een oorlog van pak 'm beet vijf jaar zorgt voor een flinke reductie van de wereldbevolking dan is de ecologische footprint al weer een stuk minder
ja dat is waar, ga het eens tegen Poetin zeggen dat ie niet meer met die dieseltanks moet crossen en geen kogels meer moet maken van loodquote:Op zondag 2 maart 2025 21:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het gaat niet om geld, het gaat erom dat het produceren van wapens slecht is voor het milieu. Er zal meer staal verwerkt moeten worden, meer kruit geproduceerd moeten worden, tanks/vliegtuigen/schepen moeten worden getest, men zal er ook mee moeten trainen, dat kost allemaal brandstof en is slecht voor het milieu.
Niemand in Europa kan deze knop omzetten. Zoals ik al eerder heb aangegeven, als je echt met Rusland deze strijd wilt aangaan moet je accepteren dat geen enkel klimaatdoel meer gehaald gaat worden en de opwarming van de aarde alleen maar verder zal toenemen, met alle gevolgen van dien.
Trump, Poetin en Xi Jinping geven niets om het klimaat en dat doen ze al 30 jaar lang niet.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:43 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja dat is waar, ga het eens tegen Poetin zeggen dat ie niet meer met die dieseltanks moet crossen en geen kogels meer moet maken van lood
Ja, misschien handig dat we India hier dan ook maar in mee sleuren. Er was laatst al iets nieuws over een handelsverdrag tussen de EU en India dus de eerste stappen zijn al gezetquote:Op zondag 2 maart 2025 21:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wereldbevolking stijgt het hardste in Afrika, India, China, Indonesië en Zuid-Amerika. Die landen hebben niets te maken met de oorlog tussen NAVO en Rusland.
In africa weten ze van niks van oekraine, wel over israel daar weten ze veel van van Syrie ook , dat die rot russen daar weg zijnquote:Op zondag 2 maart 2025 21:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wereldbevolking stijgt het hardste in Afrika, India, China, Indonesië en Zuid-Amerika. Die landen hebben niets te maken met de oorlog tussen NAVO en Rusland.
tegen woordig heb je digital warfarequote:Op zondag 2 maart 2025 21:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Trump, Poetin en Xi Jinping geven niets om het klimaat en dat doen ze al 30 jaar lang niet.
Europa deed doet dat wel en daarom lopen we qua defensie, artillerie en munitie zo een 30 jaar achter op die landen. In ieder geval qua hoeveelheid. Dat loop je niet binnen twee jaar in.
Slappe meme.quote:
Er is heel wat aan de hand met die Green-deal. Doet me toch altijd meteen aan Icke en Baudet denken. En Volkert. Timmermans. Maar om dat nou met oorlog in Europa het mileuprobleem te gaan oplossen.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:42 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Mooie analyse. Tegelijkertijd: indien een oorlog van pak 'm beet vijf jaar zorgt voor een flinke reductie van de wereldbevolking dan is de ecologische footprint al weer een stuk minder
Het is moeilijk iemand te vinden die ik minder respecteer dan Trump, maar met zo'n gluiperige omhooggevallen kontenlikker als Vance is dat toch gelukt.quote:
nou die hegseth dat is me er ook eentje hoorquote:Op zondag 2 maart 2025 21:53 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het is moeilijk iemand te vinden die ik minder respecteer dan Trump, maar met zo'n gluiperige omhooggevallen kontenlikker als Vance is dat toch gelukt.
Ik heb daar ook vertrouwen in. Betrek ondertussen Canada wat meer bij het Europese project en we hebben een goede basis en trans-Atlantische connectie.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:25 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Merz zit redelijk op een lijn met Macron en Starmer. Hij heeft al het idee geopperd voor een Europese defensie alliantie en een nucleaire samenwerking tussen Duitsland, Frankrijk en het VK. Ik denk dat met deze drie leiders Europa in rap tempo op eigen benen moet kunnen gaan staan.
Chinezen hebben dat slim gedaan, in C2000 te gaan zitten met die openbare aanbesteding in 2017.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:47 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
tegen woordig heb je digital warfare
die diensten kun je kopen
kost wel heeeeel veeel geld
met 1.000.000.000.000 Euro kun je heel erg veel doen
Bekijk deze YouTube-video
Zag vandaag nog een compilatie van JD Vancce videofragmenten, 10-6 jaar geleden. Trump was volgens hem compleet incapabel, zijn echt tig fragmenten.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:53 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het is moeilijk iemand te vinden die ik minder respecteer dan Trump, maar met zo'n gluiperige omhooggevallen kontenlikker als Vance is dat toch gelukt.
Dat met die neo-nazi's zou nog wel eens een puntje kunnen worden. Die zijn er in Nederland namelijk ook. Moet Schoof ze wel voor de bus flikkeren natuurlijk.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:55 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou die hegseth dat iis me er ook eentje hoor
dat si een echte NAZI , Musk heeft tegenwoordig ook Nazi sympathien
[ afbeelding ]
Gunther Eagleman , dat is een van de Musk vrienden op X
https://law.justia.com/ca(...)peals/1995/1381.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar eist dat wel in de Oval....quote:Op zondag 2 maart 2025 22:03 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Zag vandaag nog een compilatie van JD Vancce videofragmenten, 10-6 jaar geleden. Trump was volgens hem compleet incapabel, zijn echt tig fragmenten.
En dan zie je hem nu, die gast heeft echt 0 zelfrespect.
IJssalon.quote:
Ook volkomen abject natuurlijk.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:55 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je weet gewoon dat "Gunther Eagleman" het type is die op zaterdagavonden heimelijk z'n auto parkeert bij een gay-cruising plek ergens in de bossen.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:55 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Trump wil inmiddels ook uitzoeken hoe het kan dat Oekraïne zegt minder ontvangen te hebben, dan dat de VS aan hen geleverd heeft.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:09 schreef 3rr0r het volgende:
Oei, zelfs FOX kan niet op 350 miljard komen
[
Neem aan bedoeld om te laten zien dat Trump geen cent die kant op laat gaan maar tegelijkertijd (per ongeluk) zijn leugen benadrukken.
Tja, ik ben voorigenomen met mensen die duiden wat/wie ze (willen) zijn:quote:Op zondag 2 maart 2025 21:55 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |