Meteen plus 9%quote:
moet je voor de gein eens even googlen op eth of btc predictions. zie je dat elke website heeft gezegd dat eth richting de 5k of veel hoger gaat en btc makkelijk boven de 110k+ tikt in het begin van 2025. Lachwekkend.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:52 schreef RotatoR het volgende:
Bitcoin will hit $13 million in 20 years, predicts Saylor at digital asset summit
Wordt steeds gekker met de SaylorMoon Hopium 😆
Als Trump geen roet in het eten had gegooid met het aanjagen van nieuwe inflatie- en renteangst, dan was dat vast wel gelukt.quote:Op zondag 23 maart 2025 17:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
moet je voor de gein eens even googlen op eth of btc predictions. zie je dat elke website heeft gezegd dat eth richting de 5k of veel hoger gaat en btc makkelijk boven de 110k+ tikt in het begin van 2025. Lachwekkend.
Dit is niet kies nee.quote:
gaat zijn fans weer geld kosten. Gaan snel bijkopen. Ennnn dan is het weer te laat en is hun inleg weer wegquote:
Wat (niet) grappig is dat bitcoin juist wordt geprezen als "wapen" tegen inflatie. Men zei het in 2022. Maar BTC daalde.quote:Op zondag 23 maart 2025 17:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als Trump geen roet in het eten had gegooid met het aanjagen van nieuwe inflatie- en renteangst, dan was dat vast wel gelukt.
Die invoertarieven zorgen voor veel onrust op de beursvloer en dat merkt bitcoin ook.
De verkoper is blij, en de koper is misschien niet blij.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
gaat zijn fans weer geld kosten. Gaan snel bijkopen. Ennnn dan is het weer te laat en is hun inleg weer weg
Het stort nu ook al weer in.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
gaat zijn fans weer geld kosten. Gaan snel bijkopen. Ennnn dan is het weer te laat en is hun inleg weer weg
Kunnen beter eieren kopen. Die prijs gaat veel sneller omhoogquote:Op zondag 23 maart 2025 19:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Het stort nu ook al weer in.
Want het wordt gesteund door helemaal niets.
Hedge against inflation gaat meer over de lange termijn.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat (niet) grappig is dat bitcoin juist wordt geprezen als "wapen" tegen inflatie. Men zei het in 2022. Maar BTC daalde.
1 januari 2022 was bitcoin ongeveer $46.500 en nu is het $87.250quote:Op zondag 23 maart 2025 19:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat (niet) grappig is dat bitcoin juist wordt geprezen als "wapen" tegen inflatie. Men zei het in 2022. Maar BTC daalde.
Klopt.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
1 januari 2022 was bitcoin ongeveer $46.500 en nu is het $87.250
Wat was je punt ook alweer?
Klopt ook gewoon hoor, de correlatie tussen BTC en aandelen is veel sterker dan de correlatie met bijvoorbeeld goud. Wat qua functie gek is, want BTC wordt voor niets anders gebruikt dan waarde opslaan.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt.
Maar gedurende de hele inflatieperiode is btc ooit in waarde vermeerderd in relatie tot de prijs op 01012022.
Ik wil alleen aangeven dathet lijkt dat BTC meelift op de beurs of het economische sentiment. Tenminste zo lijkt het een beetje.
Maar Bitcoin en aandelen fluctueren veel meer, en worden vaker door de kleine belegger voor een kortere termijn gekocht. Tenminste, ik ken weinig studenten die alvast een goudbaartje in de kast hebben liggen. Aandelen zitten een beetje tussen goud en BTC in wat dat betreft. Zit hem wellicht ook in het gemak van het verhandelen met een klik van een knop? (ja, ik weet dat dat met goud in principe ook kan).quote:Op maandag 24 maart 2025 18:34 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Klopt ook gewoon hoor, de correlatie tussen BTC en aandelen is veel sterker dan de correlatie met bijvoorbeeld goud. Wat qua functie gek is, want BTC wordt voor niets anders gebruikt dan waarde opslaan.
Goud rendeert op lange termijn bijzonder slecht, het enige voordeel van goud is dat het altijd zijn waarde behoud, kortom een prima middel om een crisis mee te overleven.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:05 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Maar Bitcoin en aandelen fluctueren veel meer, en worden vaker door de kleine belegger voor een kortere termijn gekocht. Tenminste, ik ken weinig studenten die alvast een goudbaartje in de kast hebben liggen. Aandelen zitten een beetje tussen goud en BTC in wat dat betreft. Zit hem wellicht ook in het gemak van het verhandelen met een klik van een knop? (ja, ik weet dat dat met goud in principe ook kan).
Het probleem met goud is dat je het niet makkelijk kan vervoeren, laat staan de grens over krijgen en behoorlijk moet investeren om het veilig op te slaan.quote:Op maandag 31 maart 2025 08:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Goud rendeert op lange termijn bijzonder slecht, het enige voordeel van goud is dat het altijd zijn waarde behoud, kortom een prima middel om een crisis mee te overleven.
Dat valt wel mee, de meeste mensen zullen toch niet het vermogen hebben om kilos goud te kopen, echter een kilo is genoeg om in ieder geval een nieuwe start te maken. Overigens kun je goud ook ergens begraven en later ophalen.quote:Op maandag 31 maart 2025 08:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het probleem met goud is dat je het niet makkelijk kan vervoeren, laat staan de grens over krijgen en behoorlijk moet investeren om het veilig op te slaan.
Oh is dat een scam? Ik dacht eerder aan een hele slechte 1 aprilgrap. "Ga over op self-custody want not-your-keys-not-your-coins. Gebruik deze private key en wat er dan gebeurt zal je nooit bedacht hebben".quote:Op maandag 31 maart 2025 08:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
Kreeg vandaag een keurig uitziende scam mail.
Coinbase zou overstappen op "self custody wallets" en ze stuurden een passphrase voor die wallet.
edit: er zijn er meer
https://www.reddit.com/r/CoinBase/comments/1jnry9i/has_anyone_else_got_this_scam_email/
[ afbeelding ]
Slim dat ze de wallet zelf en de help allemaal naar coinbase verwijzen ( ik neem aan dat de scam de ‘private’ seed base is)quote:Op maandag 31 maart 2025 08:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
Kreeg vandaag een keurig uitziende scam mail.
Coinbase zou overstappen op "self custody wallets" en ze stuurden een passphrase voor die wallet.
edit: er zijn er meer
https://www.reddit.com/r/CoinBase/comments/1jnry9i/has_anyone_else_got_this_scam_email/
[ afbeelding ]
Ik krijg ook emails over crypto op emailadressen die ik nog nooit voor crypto shit heb gebruiktquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Slim dat ze de wallet zelf en de help allemaal naar coinbase verwijzen ( ik neem aan dat de scam de ‘private’ seed base is)
Maar hoe komen ze aan jouw mailadres? En vanaf welk adres is het verstuurd? En hoeveel mensen zijn hier ingestort denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |