Er is geen safe haven op het momentquote:Op woensdag 19 maart 2025 14:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik begrijp het idee om in deze tijd 100% cash te zitten. Mijn bezwaar daartegen is de praktische zekerheid om zo langzaam ook vermogen te verliezen. Er wordt door overheden zwaar boven onze stand geleend, dat is straks enkel weg te werken door de geldpersen weer aan te slingeren en dat betekent inflatie. Die is met die 3% rente op spaargeld nooit goed te maken.
Alle alternatieven echter zijn al overgewaardeerd ( goud, aandelen, vastgoed etc). Meer vrh dan cashflow.
Nee, helaas. Je kunt wat investeren in bijv energiezuinig maken van je huis, studie, ‘herinneringen maken’ met je vrouw of kinderen,quote:Op woensdag 19 maart 2025 15:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er is geen safe haven op het moment
Ja en dan schaffen ze de salderingsregeling af, lekker dan.quote:Op woensdag 19 maart 2025 15:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, helaas. Je kunt wat investeren in bijv energiezuinig maken van je huis , studie, ‘herinneringen maken’ met je vrouw of kinderen,
Dat is het dan wel zo’n beetje
BTC natuurlijk, ondanks de shitshow van Trump, oorlogen en het bloedbad op de beurs blijft de koers verrassend goed overeind.quote:Toch zijn er assets die over 5 jaar veel hoger staan dan nu, maar welke?
Je kunt ook in isolatie, dubbel glas, vloerverwarming etc investeren. Allemaal investeringen die buitengewoon veilig zijn en best een aardig rendement kunnen opleveren. Nadeel is dat je ze maar één keer kunt doen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 15:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja en dan schaffen ze de salderingsregeling af, lekker dan.
Waarom verwacht je dit?quote:BTC natuurlijk, ondanks de shitshow van Trump, oorlogen en het bloedbad op de beurs blijft de koers verrassend goed overeind.
Zou me oprecht verbazen als we dit jaar of anders volgend jaar niet de 200k gaan aantikken.
Ah op die manier, ik vroeg het me af omdat ik ca 14 maanden geleden ben verhuisdquote:Op woensdag 19 maart 2025 06:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Relatief hoge hypotheek rente, als daarbij ook nog je prijs zakt heb je weinig bewegingsruimte, nu is dat niet zo erg als je niet hoeft te verhuizen, maar veelal zijn het juist starters die relatief snel verhuizen vanwege bijvoorbeeld gezinsuitbreiding.
TradersParadisequote:Op woensdag 19 maart 2025 15:27 schreef KingRoland het volgende:
We gaan weer omhoog en zometeen weer omlaag met zn alleen JAAAAAAA achtbaan genot
@:Rambodirk @:mortaxx @:scorpie @:elan
Dat zijn zaken waar de gemiddelde woning toch wel over beschikt tegenwoordig. Maar als het niet in je huis zit is het het absoluut waard.quote:Op woensdag 19 maart 2025 15:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je kunt ook in isolatie, dubbel glas, vloerverwarming etc investeren. Allemaal investeringen die buitengewoon veilig zijn en best een aardig rendement kunnen opleveren. Nadeel is dat je ze maar één keer kunt doen.
[..]
Omdat gezien de toch wel extreme omstandigheden ik veel meer prijsreductie had verwacht, we zitten nog steeds in een bullmarket. Er is rondom Bitcoin op macro-niveau ook eigenlijk alleen maar bullish nieuws dat momenteel naar buiten komt.quote:Waarom verwacht je dit?
Als je zo zeker bent dan ben je zeker ook zwart invested?
Een goede ‘investering ‘ is ook gewoon leven. Je tijd is schaarser dan je geld en je tijd kun je nooit meer terugverdienen. Dus zolang het geld nog iets waard is het lekker laten rollen is ook een goede optie. Over 10 jaar betaal je 100 euro voor een lunch voor 2 personen. Gauw nog profiteren nu het voor 50 kan.quote:Op woensdag 19 maart 2025 15:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zijn zaken waar de gemiddelde woning toch wel over beschikt tegenwoordig. Maar als het niet in je huis zit is het het absoluut waard.
[..]
Omdat gezien de toch wel extreme omstandigheden ik veel meer prijsreductie had verwacht, we zitten nog steeds in een bullmarket. Er is rondom Bitcoin op macro-niveau ook eigenlijk alleen maar bullish nieuws dat momenteel naar buiten komt.
En we zitten nog steeds in extreme fear, stel dat we daar uit geraken kan het hard gaan
Ja eens hoor, nam aan dat het puur over het financiële aspect van investeren ging. Investeren in plezier staat bij ons zeer hoog in het vaandel. Veel hoger dan misschien wel een jaar of twee eerder met pensioen kunnen. Allemaal leuk en aardig een gouden toekomst maar je kan morgen wel dood zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een goede ‘investering ‘ is ook gewoon leven. Je tijd is schaarser dan je geld en je tijd kun je nooit meer terugverdienen. Dus zolang het geld nog iets waard is het lekker laten rollen is ook een goede optie. Over 10 jaar betaal je 100 euro voor een lunch voor 2 personen. Gauw nog profiteren nu het voor 50 kan.
ik leef meer onder 'investeren is leuk, maar met mate'quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja eens hoor, nam aan dat het puur over het financiële aspect van investeren ging. Investeren in plezier staat bij ons zeer hoog in het vaandel. Veel hoger dan misschien wel een jaar of twee eerder met pensioen kunnen. Allemaal leuk en aardig een gouden toekomst maar je kan morgen wel dood zijn.
SAVE MEMORIES, NOT MONEY!quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik leef meer onder 'investeren is leuk, maar met mate'
Ik neem aan dat 13 miljoen het bearish-scenario is?quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:52 schreef RotatoR het volgende:
Bitcoin will hit $13 million in 20 years, predicts Saylor at digital asset summit
Wordt steeds gekker met de SaylorMoon Hopium 😆
Eerst maar weer eens terug naar 100k.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:52 schreef RotatoR het volgende:
Bitcoin will hit $13 million in 20 years, predicts Saylor at digital asset summit
Over 20 jaar betalen we 500 euro voor een broodje.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:52 schreef RotatoR het volgende:
Hyperinflatiequote:Op donderdag 20 maart 2025 23:52 schreef RotatoR het volgende:
"Thinks"quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:52 schreef RotatoR het volgende:
Hij doet ook niet eens een voorspelling. Hij pakt een willekeurig hoog getal om aan te geven dat je over Bitcoin wel vrij mag speculeren, terwijl dat bij een security gezien kan worden als marktmanipulatie.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:31 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
"Thinks"
Ik denk ook wel eens wat. Waarom krijgen dit soort mongolen voor al hun brainfarts aandacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |