Dit verklaart waarom Kim zo afstandelijk was toen ik haar dit vertelde @Mortaxxquote:
How many dips does it take 'til you get to the center of the..?quote:
Tegen mij was ze uiterst vriendelijkquote:Op maandag 10 maart 2025 16:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit verklaart waarom Kim zo afstandelijk was toen ik haar dit vertelde @:mortaxx
Blackrock zekerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja. Marktmanipulatie. Grote jongens die achter de schermen samen bepalen wanneer we dalen en wanneer ze de boel loslaten om naar boven toe te exploderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 maart 2025 18:39 schreef Plots het volgende:
Fear is 17 op CMC
https://coinmarketcap.com/charts/fear-and-greed-index/
Rondom deze dagen hoor je eigenlijk te kopen.Ik zou nog even wachten. Er is geen enkel te verwachten nieuws of event of wat dan ook. Dit gaat wel naar de 50k.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit ook op mijn handen.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:02 schreef wpor het volgende:
[..]
Ik zou nog even wachten. Er is geen enkel te verwachten nieuws of event of wat dan ook. Dit gaat wel naar de 50k.
Als het goed is zien we nooit meer een 50K Bitcoinquote:Op maandag 10 maart 2025 19:02 schreef wpor het volgende:
[..]
Ik zou nog even wachten. Er is geen enkel te verwachten nieuws of event of wat dan ook. Dit gaat wel naar de 50k.
Alles wat Trump aanraakt gaat kut.quote:
Je had toch niks aan je poet gehad met een uzi in je klauwenquote:Op maandag 10 maart 2025 21:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Kut Trump. Mijn kapitaal verdampt en ik moet zelf naar het Oostfront.
Met die ETFs is een ander soort belegger binnengehaald. Dat kan de dynamiek weleens flink beinvloeden.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Als het goed is zien we nooit meer een 50K Bitcoin
Of er volgen morgen 2 tweets en we klappen naar de 120k (voor we afzakken naar 50).quote:Op maandag 10 maart 2025 19:02 schreef wpor het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |