Zitten we nog steeds middenin.quote:
Ja. Waar doe je wijs aan hè.quote:Op maandag 7 april 2025 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik geen vertrouwen in de economie op de korte termijn, dat gaat voorlopig niet meer goed komen tenzij Trump plotsklaps alles in trekt. Ik heb niet genoeg achter de hand om een dip te kopen voorlopig, dus dan kan ik twee dingen doen: hodlen en potentieel met het schip ten onder gaan, of een gokje wagen met een deel van m'n inleg om er beter uit te komen.
Jullie doen alsof ik mijn complete portfolio panicsell
Het enige wat ik heb gedaan is de helft uit ETH en XRP naar BTC converteren en het restant van mijn MINA naar Euro. Ik heb m'n verlies gepakt op de laatste twee keer DCA en hoop dit later te kunnen gebruiken om de dip te kopen.
Ik vertrouw het ook niet helemaal en denk oprecht niet dat het voorbij is. Natuurlijk ook vanwege m'n eigen bias maar toch het is iets te kunstmatig allemaal. Zulke grote dippen waar echt iedereen er klaar mee is heb je altijd voor een grote explosie.quote:Op maandag 7 april 2025 11:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Zitten we nog steeds middenin.
Even ter herinnering medio oktober vorig jaar, pak hem beet 7 maanden geleden had BTC nog een correctie van een kleine 35% naar 45.000 dollar om vervolgens te exploderen.
Verder zijn Trump en zijn boevenbende ontzettend pro-crypto, dus als je denkt dat we nu een jarenlange bearmarket gaan zien zou ik ALLES aan de whales verkopen.
Waarom zou je iets inferieurs willen kopen als je de beste asset kunt kopen?quote:Op maandag 7 april 2025 11:21 schreef capricia het volgende:
Mooi moment ook om nog wat aandelen en ETFs bij te kopen.
Ik vind jouw opmerkingen in dit topic nou niet echt van hoogstaand niveau.quote:Op maandag 7 april 2025 11:28 schreef achtja het volgende:
[..]
Waarom zou je iets inferieurs willen kopen als je de beste asset kunt kopen?
Dat soort financieel advies zou verboden moeten worden en kun je later flinke problemen mee krijgen.
quote:Op maandag 7 april 2025 11:25 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Maar hoezo met het schip ten onder gaan? Denk je dat het voor altijd voorbij is? Want voor hetzelfde geld staan we volgende week weer op de $90k. Ik denk oprecht dat de kans van $60k of $90k ongeveer even groot is![]()
Sometimes the winning move is not to play.Ik heb het volste vertrouwen in een rebounce, maar niet nu. Er is helemaal niets mis met je verlies nemen. Sterker nog, het is juist iets wat af en toe moet gebeuren om er sterker uit te kunnen komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ongerealiseerd verlies is geen verlies. Zeker in crypto zie je soms je portfolio -50% en een tijdje later is het verdubbelt.quote:Op maandag 7 april 2025 11:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het volste vertrouwen in een rebounce, maar niet nu. Er is helemaal niets mis met je verlies nemen. Sterker nog, het is juist iets wat af en toe moet gebeuren om er sterker uit te kunnen komen.
Sterker met minder BTC?quote:Op maandag 7 april 2025 11:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het volste vertrouwen in een rebounce, maar niet nu. Er is helemaal niets mis met je verlies nemen. Sterker nog, het is juist iets wat af en toe moet gebeuren om er sterker uit te kunnen komen.
Ben ik nu gek of waarom kan ik me dit ff niet heugenquote:Op maandag 7 april 2025 11:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Even ter herinnering medio oktober vorig jaar, pak hem beet 7 maanden geleden had BTC nog een correctie van een kleine 35% naar 45.000 dollar om vervolgens te exploderen.
Trump wil de rente om laag om staatsschuld af te lossen, de grootste bullrun ooit volgde op de historisch lage rente tijdens Covid.quote:Op maandag 7 april 2025 11:27 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik vertrouw het ook niet helemaal en denk oprecht niet dat het voorbij is. Natuurlijk ook vanwege m'n eigen bias maar toch het is iets te kunstmatig allemaal. Zulke grote dippen waar echt iedereen er klaar mee is heb je altijd voor een grote explosie.
Ja dat dus. Het voelt gewoon alsof het allemaal onderdeel is van het plan.quote:Op maandag 7 april 2025 11:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Trump wil de rente om laag om staatsschuld af te lossen, de grootste bullrun ooit volgde op de historisch lage rente tijdens Covid.
Ja die periode bedoel zat er iets naast qua tijdframe.quote:Op maandag 7 april 2025 11:32 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ben ik nu gek of waarom kan ik me dit ff niet heugen
In augustus was er wel een 28% drop
Tuurlijk hebben zij er belang bijquote:Op maandag 7 april 2025 11:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja die periode bedoel zat er iets naast qua tijdframe.
Dit is eerder een correctie dan een ineenstorting zoals sommigen het doen overkomen. Half april komt er weer een rente besluit dacht ik? Dan zal de Fed wel besluiten de rente te verlagen gezien de economische chaos die Trump kunstmatig heeft bewerkstelligd en kunnen aandelen en BTC tanken. Het is allemaal zo ontzettend doorzichtig. Alsof Trump en specifiek het clubje superrijken die hem omringen belang hebben bij een totale economische ineenstorting
En vergeet die double top niet van 64k terug naar 28k en dan naar 69k, al hoewel dat volgens mij vooral door Sam Bankman kwam want de echte technische top was wel toen de 64k.quote:Op maandag 7 april 2025 11:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit is eerder een correctie dan een ineenstorting zoals sommigen het doen overkomen. Half april komt er weer een rente besluit dacht ik? Dan zal de Fed wel besluiten de rente te verlagen gezien de economische chaos die Trump kunstmatig heeft bewerkstelligd en kunnen aandelen en BTC tanken. Het is allemaal zo ontzettend doorzichtig. Alsof Trump en specifiek het clubje superrijken die hem omringen belang hebben bij een totale economische ineenstorting
Precies. Doe heel strikt aan DCA maar op ochtenden als dit is het best verleidelijk om niet random wat BTC en aandelen te kopen.quote:Op maandag 7 april 2025 11:38 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ja dat dus. Het voelt gewoon alsof het allemaal onderdeel is van het plan.
The winning move is not to play
(of om bij te kopen)
Als je dit een correctie vindt, zitten we gezien de staat van de wereldbeurs niet op de bodem, dan is dit een moment om te verkopen dus.quote:Op maandag 7 april 2025 11:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Verkopen doen alleen mensen die in paniek rakenquote:Op maandag 7 april 2025 11:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je dit een correctie vindt, zitten we gezien de staat van de wereldbeurs niet op de bodem, dan is dit een moment om te verkopen dus.
Verkopen doen mensen die denken dat we niet op de bodem zitten.quote:Op maandag 7 april 2025 11:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Verkopen doen alleen mensen die in paniek raken
Je weet dat de boel zich op lange termijn gaat herstellen
Die profiteren nu al. Je hebt gewoon een heleboel idioten die aan ernstige FOMO onderhevig zijn en BTC machtig mooi vinden op 100k maar nu verkopen omdat ze er geen vertrouwen in hebben.quote:Op maandag 7 april 2025 11:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben zij er belang bij
ze gaan straks natuurlijk flnk kopen als de koersen hun dieptepunt bereikt heeft....
Denk dat je achter de zaken aan loopt maar wat je doet is doorgaans niet het recept voor succes. Je moet het eigenlijk omdraaien en dus eigenlijk verkopen wanneer je denkt wauw dit gaat alleen maar hoger en juist kopen vandaag als je denkt dat het verder gaat droppen.quote:Op maandag 7 april 2025 11:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verkopen doen mensen die denken dat we niet op de bodem zitten.
Wat is het nut van DCA als het het doel op zich is geworden? Ik ga er van uit dat daar ook nog een bepaalde verwachting van de koers achter zit.
quote:Op maandag 7 april 2025 11:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is het nut van DCA als het het doel op zich is geworden? Ik ga er van uit dat daar ook nog een bepaalde verwachting van de koers achter zit.
Je hebt inderdaad veel strategieën die je op dit moment kan inzettenquote:Op maandag 7 april 2025 11:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus je verwacht dat het over 20 jaar flink gestegen is. Ik verwacht dat het over een week verder gedaald is. We werken op andere schalen.quote:Op maandag 7 april 2025 12:02 schreef Elan het volgende:
[..]
De kracht van DCA is nu juist precies dat je de markt NIET probeert te timen.
Voor mij is het relevant waar BTC en aandelen over pak hem beet 20 jaar staan, als ik met pensioen wil. Geneuzel op de dag, week maand kan me mijn reet roesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |