Wat gaat beginnen?quote:
Dat merk je vanzelf wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Is het nou echt zo lastig gewoon antwoord te gevenquote:
Constant hertesten en een hogere laag gecombineerd met het idee dat de bullrun nog veel meer in petto heeft.quote:Op woensdag 2 april 2025 17:34 schreef over_hedge het volgende:
Ah er kwam nog een edit aan.
Maar hoezo denk je dat?
Ik heb geen idee. Daarom was ik juist benieuwd wat er ging beginnen.quote:Op woensdag 2 april 2025 17:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Constant hertesten en een hogere laag gecombineerd met het idee dat de bullrun nog veel meer in petto heeft.
Denk jij dat de bullrun al voorbij is dan?
Gezien de situatie op de financiële markten en hoe gematigd BTC reageert kan je toch eigenlijk niet anders dan extreem bullish zijn.quote:Op woensdag 2 april 2025 17:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Daarom was ik juist benieuwd wat er ging beginnen.
Ik ben heel benieuwd wat de wereld economie gaat doen aankomende tijd. En wat bitcoin gaat doen.
Heel veel nuttigs over wat de prijs gaat doen kan ik je niet geven. Zoveel kennis heb ik er niet over.
Bisq en dan betaalmiddel Tikkie (max. 2500 euro per dag).quote:Op vrijdag 4 april 2025 07:16 schreef Plots het volgende:
Bij welke exchange kan je zonder tussenpartij crypto kopen met iDeal? Het liefst geen Nederlandse of Amerikaanse exchange. KYC zal wel moeten als het niet anders kan.
Ik ga hier naar kijken. Want Bybit gaat bijv. weer via Sato ofzo. (Nederlandse tussenpartij)quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Bisq en dan betaalmiddel Tikkie (max. 2500 euro per dag).
Het is wel met iDeal want Tikkie werkt met iDeal, maar de bitcoins worden niet meteen bijgeschreven omdat er aan beide kanten nog handmatig bevestiging van verzending/ontvanging moet worden gegeven.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:13 schreef Plots het volgende:
[..]
Ik ga hier naar kijken. Want Bybit gaat bijv. weer via Sato ofzo. (Nederlandse tussenpartij)
Wordt het bij bisq meteen bijgeschreven? Want het is niet met iDeal. Er staat 1 dag verwerkingstijd.
quote:How long does a trade take?
There is no automatic order matching on Bisq, and trades are settled manually by humans. As a result, trades are not completed as quickly as they would be on centralized exchanges, but can still be fairly quick.
Some payment methods are instant (e.g., Faster Payment) while others can take a few days (e.g., SEPA).
As far as Bisq is concerned, the deposit transaction needs to be confirmed once before the buyer can send payment. Bitcoin transactions take about 10 minutes to confirm, so with quick traders and quick payment method, a Bisq trade can be completed in a matter of minutes.
Altcoin trade periods are always 1 day (or 1 hour for Altcoins Instant trades).
Tot over paar maanden. Zullen je missenquote:Op maandag 7 april 2025 09:55 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga mezelf maar eens helemaal isoleren van alles wat met crypto te maken heeft. Zie over een paar maanden wel weer of mijn dan goedgevulde spaarrekening nog van pas gaat komen.
De gewone markten zijn niet veel beter hoor.quote:Op maandag 7 april 2025 09:55 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga mezelf maar eens helemaal isoleren van alles wat met crypto te maken heeft. Zie over een paar maanden wel weer of mijn dan goedgevulde spaarrekening nog van pas gaat komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |