Shhhhhhquote:Op maandag 7 april 2025 09:58 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
De gewone markten zijn niet veel beter hoor.
Trump zou inderdaad heel goed zijn voor de Amerikaanse markt en voor de crypto.quote:
Als je het nu nog niet hebt geleerd en nog steeds met Chinese Fisher Price ETH aan het spelen bent en geen Bitcoin stack hebt opgebouwd dan moet je ook niet gaan zeuren.quote:
Verkoop alsjeblieft alles als je dat overweegt!quote:Op maandag 7 april 2025 11:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Serieus aan het overwegen om deels te verkopen hier
Grapje hoop ik? Anders ben je er lekker op tijd meequote:Op maandag 7 april 2025 11:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je het geld nu niet direct nodig hebt, dan niet doen hoor.quote:Op maandag 7 april 2025 11:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ding is... het was vorige week ook het laagst in maanden. En we zijn nu 20% verder gezakt. Amerika is nog niet wakker, daar gaat echt nog wel iets van komen.quote:Op maandag 7 april 2025 11:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Als je het geld nu niet direct nodig hebt, dan niet doen hoor.
Je gaat toch niet op zijn laagst in weet ik hoeveel maanden verkopen.
Dat soort mensen snapt Bitcoin niet en zijn Bitcoin niet waard.quote:Op maandag 7 april 2025 11:12 schreef SuperNeger het volgende:
inb4 nattekat verkoopt de absolute bodem en mist de trein
Iedereen vindt het kut om potentiële winst mis te lopen. Maar waarom zou je gaan verkopen als het al zo ver gedumpt is? Er vanuit gaande dat je niet aan het gokken bent met shitcoins maar gewoon goeie cryptos houdt dan zal het op den duur weer omhoog gaan.quote:Op maandag 7 april 2025 11:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ding is... het was vorige week ook het laagst in maanden. En we zijn nu 20% verder gezakt. Amerika is nog niet wakker, daar gaat echt nog wel iets van komen.
Jullie reageren nu allemaal uit emotie, dit is geen kans als je niet al dik in fiat zit.
Misschien is het beter om gewoon een tijdje niet te kijken.quote:Op maandag 7 april 2025 11:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ding is... het was vorige week ook het laagst in maanden. En we zijn nu 20% verder gezakt. Amerika is nog niet wakker, daar gaat echt nog wel iets van komen.
Jullie reageren nu allemaal uit emotie, dit is geen kans als je niet al dik in fiat zit.
Wat is de strategy van @Nattekat eigenlijk? stopt hele salarissen in crypto en verkoopt wanneer de markt paniekerig is...quote:Op maandag 7 april 2025 11:12 schreef SuperNeger het volgende:
inb4 nattekat verkoopt de absolute bodem en mist de trein
Misschien als je pas op 80k bent gaan inkopen of zo en je denkt het crasht naar 60k oke dan kan je de gok nemen. Maar denk dat de meesten er al een tijdje in zitten en dus nog wel in de plus zullen staan.quote:Op maandag 7 april 2025 11:12 schreef achtja het volgende:
[..]
Dat soort mensen snapt Bitcoin niet en zijn Bitcoin niet waard.
Wij Bitcoin.
Bitcoin doet en deert niet.
Buy High, Sell Lowquote:Op maandag 7 april 2025 11:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat is de strategy van @:nattekat eigenlijk? stopt hele salarissen in crypto en verkoopt wanneer de markt paniekerig is...
Op dit moment heb ik geen vertrouwen in de economie op de korte termijn, dat gaat voorlopig niet meer goed komen tenzij Trump plotsklaps alles in trekt. Ik heb niet genoeg achter de hand om een dip te kopen voorlopig, dus dan kan ik twee dingen doen: hodlen en potentieel met het schip ten onder gaan, of een gokje wagen met een deel van m'n inleg om er beter uit te komen.quote:Op maandag 7 april 2025 11:14 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Iedereen vindt het kut om potentiële winst mis te lopen. Maar waarom zou je gaan verkopen als het al zo ver gedumpt is? Er vanuit gaande dat je niet aan het gokken bent met shitcoins maar gewoon goeie cryptos houdt dan zal het op den duur weer omhoog gaan.
Als trump opeens iets aankondigt waardoor het opeens allemaal groen wordt dan ben je wel mooi uit de markt en mis je misschien nog een mooie rally.
Maar hoezo met het schip ten onder gaan? Denk je dat het voor altijd voorbij is? Want voor hetzelfde geld staan we volgende week weer op de $90k. Ik denk oprecht dat de kans van $60k of $90k ongeveer even groot isquote:Op maandag 7 april 2025 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik geen vertrouwen in de economie op de korte termijn, dat gaat voorlopig niet meer goed komen tenzij Trump plotsklaps alles in trekt. Ik heb niet genoeg achter de hand om een dip te kopen voorlopig, dus dan kan ik twee dingen doen: hodlen en potentieel met het schip ten onder gaan, of een gokje wagen met een deel van m'n inleg om er beter uit te komen.
Jullie doen alsof ik mijn complete portfolio panicsell
Het enige wat ik heb gedaan is de helft uit ETH en XRP naar BTC converteren en het restant van mijn MINA naar Euro. Ik heb m'n verlies gepakt op de laatste twee keer DCA en hoop dit later te kunnen gebruiken om de dip te kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |