Dat is lief van jequote:Op zondag 2 maart 2025 16:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wil jou straks eerst nog even feliciteren met de landstitel.
Premium steiger bouwen.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:25 schreef 3rr0r het volgende:
Konden ze de cameraman niet in een hoogwerker zetten?
Mij niet?quote:Op zondag 2 maart 2025 16:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil mijn Ajax-vrienden, en dan vooral @:GGMM , even feliciteren met de landstitel.
Sinds deze speelronde is dit met goedkeuring van @:Coco die mij een paar weken nog vertelde dat ik normaal moest doen.
Lijkt wel een Belgenforum met dat zwart geel roodquote:Op zondag 2 maart 2025 16:28 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Die post krijgt van mij een hartje in dark-mode
Soms denk ik dat @Coco aan de drank zit de laatste tijd.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil mijn Ajax-vrienden, en dan vooral @:GGMM , even feliciteren met de landstitel.
Sinds deze speelronde is dit met goedkeuring van @:Coco die mij een paar weken nog vertelde dat ik normaal moest doen.
Moeten zij wetenquote:Op zondag 2 maart 2025 16:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zo nog even het kelderduel Sparta - Willem II.
Iedere trein dendert wel eens het ravijn in.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Soms denk ik dat @:coco aan de drank zit de laatste tijd.
Serie A is voor het mindere volk.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:36 schreef 3rr0r het volgende:
Om 18:00 Roma vs Como waar @:Zipportal maxi-mus op de tribune gaat spotten
Ik ben nog altijd van mening dat de Serie A gruwelijk saai is en de meeste wedstrijden in 1-0 of 0-1 eindigen. Even de recente uitslagen checken.quote:
Die gaan precies genoeg punten pakken om erin te blijven.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:WheeledWarrior kan weer ranten over PEC Zwolle.
Toch jammer is een lieve jongenquote:Op zondag 2 maart 2025 16:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Iedere trein dendert wel eens het ravijn in.
Krijg geen artikel te zien helaas.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
https://www.destentor.nl/(...)en-geraakt~a17d2a70/
In Almelo gebeurt het.
Serieus? Wat jammer! Dan maar Bosz terug.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van de Looi tekent niet bij bij Heracles en vertrekt in de zomer.
Nederland slaakt een zucht van verlichting.
Het is een schande dat psv hier niet simpel van wonquote:Op zondag 2 maart 2025 17:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Willem II verdient het niet om er in te blijven. Het spijt me, @:lenny_leonard .
Ze zijn letterlijk in geen enkele wedstrijd 'veel' beter geweest dan hun tegenstander. Amper creativiteit.quote:Op zondag 2 maart 2025 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is een schande dat psv hier niet simpel van won
Was de verwachting dat ze nog voor het kampioenschap gingen?quote:Op zondag 2 maart 2025 18:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Sparta draait de laatste tijd onder Steijn weer goed. Meer dan direct lijfsbehoud zit er alleen niet in dit seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |