Dat is lief van jequote:Op zondag 2 maart 2025 16:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wil jou straks eerst nog even feliciteren met de landstitel.
Premium steiger bouwen.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:25 schreef 3rr0r het volgende:
Konden ze de cameraman niet in een hoogwerker zetten?
Mij niet?quote:Op zondag 2 maart 2025 16:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil mijn Ajax-vrienden, en dan vooral @:GGMM , even feliciteren met de landstitel.
Sinds deze speelronde is dit met goedkeuring van @:Coco die mij een paar weken nog vertelde dat ik normaal moest doen.
Lijkt wel een Belgenforum met dat zwart geel roodquote:Op zondag 2 maart 2025 16:28 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Die post krijgt van mij een hartje in dark-mode
Soms denk ik dat @Coco aan de drank zit de laatste tijd.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil mijn Ajax-vrienden, en dan vooral @:GGMM , even feliciteren met de landstitel.
Sinds deze speelronde is dit met goedkeuring van @:Coco die mij een paar weken nog vertelde dat ik normaal moest doen.
Moeten zij wetenquote:Op zondag 2 maart 2025 16:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zo nog even het kelderduel Sparta - Willem II.
Iedere trein dendert wel eens het ravijn in.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Soms denk ik dat @:coco aan de drank zit de laatste tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |