Ook Jezus heeft behoefte aan rust. Al druk genoeg met de Paus.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:20 schreef KingRoland het volgende:
Kom op Ajax maak eens die 2e, Jezus alsjeblieft help Ajax
Ja, want Almere bestond nog niet .quote:Op zondag 2 maart 2025 15:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan dit Ajax er tegenover. Wat een armoei.
Opa, was het vroeger echt beter ?
Lekker zonnetje in Flevolandquote:Op zondag 2 maart 2025 15:24 schreef Adames het volgende:
Hoe gaat het? Ik heb nu een pruik op dus ik kan niet kijken
Gebrek aan kwaliteit, niet goed genoeg voor Ajax.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vond dat Godts hem wel tering mooi meenam die bal.
Jammer van het vervolg
quote:Op zondag 2 maart 2025 15:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gebrek aan kwaliteit, niet goed genoeg voor Ajax.
Gewoon betoalen. Volgende keer dat geld in ESPN steken dan in FOK.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
De reclame liep vlekkeloos en vervolgens bij de analyse weer haperingen, wat een bagger.
Het is ook typisch Ajax.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:28 schreef Shreyas het volgende:
Die Fitz-Jim, die eigenlijk niveau Volendam is, blijft maar kansen krijgen van Farioli, maar nooit grijpt hij het eens aan om echt alles te geven. Elke keer weer dat slordige, nonchalante spel. Te triest voor woorden. Er zijn tientallen spelers met meer kwaliteit die zouden dromen van één zo een kans, Fitz-Jim heeft er inmiddels vijftig gekregen en bijna allemaal verkloot.
Ik kijk alleen Heracles, dan zou ik onevenredig veel betalen aan de andere clubs.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gewoon betoalen. Volgende keer dat geld in ESPN steken dan in FOK.
Jan Joost is je dankbaar.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gewoon betoalen. Volgende keer dat geld in ESPN steken dan in FOK.
Klaassen, Van der Beek, Blind en Taylor doen in ieder geval hun best en geven alles wat ze hebben (ook al is dat niet altijd al te veel), maar Fitz-Jim speeltje alsof dit het derde oefenpotje is op de jaarlijkse familiedag.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:32 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Het is ook typisch Ajax.
De Klaassen's, Van der Beek's, Blind's, Fitz-Jim's en Taylor's. Een in een dozijn voetballers. Meestal in het buitenland mislukt of gaan mislukken. Alleen Blind heeft er nog iets uitgehaald al komt dat ook deels door zijn naam.
Russische streams vertrouwenquote:Op zondag 2 maart 2025 15:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
Deze schimmige Russische stream stelt me enorm teleur vandaag.
quote:Op zondag 2 maart 2025 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou toch liever hebben dat je een wat gezonder levenspatroon inzet
We nemen het mee naar achteren.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou toch liever hebben dat je een wat gezonder levenspatroon inzet
quote:Op zondag 2 maart 2025 16:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
Beetje agressief doen tegen die mooie stoel, optyfen gauw!
Moet je na gaan hoe slecht jullie zijnquote:Op zondag 2 maart 2025 16:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We kijken naar de kampioen van Nederland.
Stukje armoede!!!
Ik moest hier voor refreshen. Die nieuwe lay-out is nog niet helemaal af.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:05 schreef GGMM het volgende:
[ Bericht 100% gewijzigd door ChevyCaprice op 02-03-2025 16:05:00 ]
Opwindender dan dit..quote:Op zondag 2 maart 2025 16:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zag bij het wandelen trouwens heel veel mensen vissen.
Dat lijkt mij nu echt saai.
Houd ik je aanquote:
Waarom stel je dan de beste spelers niet op?quote:Op zondag 2 maart 2025 16:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ons B-elftal is niet heel goed nee.
Goede vraag, deze pass ik even door naar @RobinVanPersiequote:Op zondag 2 maart 2025 16:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom stel je dan de beste spelers niet op?
Hopelijk hoeft de keeper van Ajax straks niet te vissen!quote:Op zondag 2 maart 2025 16:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zag bij het wandelen trouwens heel veel mensen vissen.
Dat lijkt mij nu echt saai.
Jij in groningen toch?quote:Op zondag 2 maart 2025 16:08 schreef RamboDirk het volgende:
Ik bedenk mij nu net dat er mensen zijn die in Almere wonen
Denk dan maar niet meer.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:08 schreef RamboDirk het volgende:
Ik bedenk mij nu net dat er mensen zijn die in Almere wonen
AZ had logischerwijs verloren volgens @Mexicanobakker omdat ze donderdag 120 minuten moesten spelen.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:09 schreef raptorix het volgende:
AZ weer genaaid, voor een moment dat bijna 2 minuten daarvoor afspeelt, KNVB maffia.
Ik denk eerder dat de KNVB wil dat Feyenoord hoger eindigt, een armoedige club zonder eigen stadion en aan de rand van failissement.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
AZ had logischerwijs verloren volgens @:mexicanobakker omdat ze donderdag 120 minuten moesten spelen.
Heracles doet er goed aan Unfufu te halen.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
Limbombe gelijk weer dreigend, wat een held is die man ook.
Heracles had volgens mij al het transferbudget er doorheen geramd met die vuurwerkshow.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Heracles doet er goed aan Unfufu te halen.
Zouden we op dit forum ook moeten invoeren.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:15 schreef GGMM het volgende:
Oh voor een hand in je gezicht wordt het spel nu ook al stilgelegd
Wat bedoel jequote:Op zondag 2 maart 2025 16:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zouden we op dit forum ook moeten invoeren.
Je bent zelf een competitiequote:Op zondag 2 maart 2025 16:22 schreef RamboDirk het volgende:
Wij zijn de competitie waar de nummer laatst de nummer een domineert.
Ik wil jou straks eerst nog even feliciteren met de landstitel.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet jij niet lekker gaan hardlopen? Veel plezier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |