quote:Op zondag 2 maart 2025 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou toch liever hebben dat je een wat gezonder levenspatroon inzet
We nemen het mee naar achteren.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou toch liever hebben dat je een wat gezonder levenspatroon inzet
quote:Op zondag 2 maart 2025 16:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
Beetje agressief doen tegen die mooie stoel, optyfen gauw!
Moet je na gaan hoe slecht jullie zijnquote:Op zondag 2 maart 2025 16:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We kijken naar de kampioen van Nederland.
Stukje armoede!!!
Ik moest hier voor refreshen. Die nieuwe lay-out is nog niet helemaal af.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:05 schreef GGMM het volgende:
[ Bericht 100% gewijzigd door ChevyCaprice op 02-03-2025 16:05:00 ]
Opwindender dan dit..quote:Op zondag 2 maart 2025 16:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zag bij het wandelen trouwens heel veel mensen vissen.
Dat lijkt mij nu echt saai.
Houd ik je aanquote:
Waarom stel je dan de beste spelers niet op?quote:Op zondag 2 maart 2025 16:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ons B-elftal is niet heel goed nee.
Goede vraag, deze pass ik even door naar @RobinVanPersiequote:Op zondag 2 maart 2025 16:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom stel je dan de beste spelers niet op?
Hopelijk hoeft de keeper van Ajax straks niet te vissen!quote:Op zondag 2 maart 2025 16:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zag bij het wandelen trouwens heel veel mensen vissen.
Dat lijkt mij nu echt saai.
Jij in groningen toch?quote:Op zondag 2 maart 2025 16:08 schreef RamboDirk het volgende:
Ik bedenk mij nu net dat er mensen zijn die in Almere wonen
Denk dan maar niet meer.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:08 schreef RamboDirk het volgende:
Ik bedenk mij nu net dat er mensen zijn die in Almere wonen
AZ had logischerwijs verloren volgens @Mexicanobakker omdat ze donderdag 120 minuten moesten spelen.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:09 schreef raptorix het volgende:
AZ weer genaaid, voor een moment dat bijna 2 minuten daarvoor afspeelt, KNVB maffia.
Ik denk eerder dat de KNVB wil dat Feyenoord hoger eindigt, een armoedige club zonder eigen stadion en aan de rand van failissement.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
AZ had logischerwijs verloren volgens @:mexicanobakker omdat ze donderdag 120 minuten moesten spelen.
Heracles doet er goed aan Unfufu te halen.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
Limbombe gelijk weer dreigend, wat een held is die man ook.
Heracles had volgens mij al het transferbudget er doorheen geramd met die vuurwerkshow.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Heracles doet er goed aan Unfufu te halen.
Zouden we op dit forum ook moeten invoeren.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:15 schreef GGMM het volgende:
Oh voor een hand in je gezicht wordt het spel nu ook al stilgelegd
Wat bedoel jequote:Op zondag 2 maart 2025 16:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zouden we op dit forum ook moeten invoeren.
Je bent zelf een competitiequote:Op zondag 2 maart 2025 16:22 schreef RamboDirk het volgende:
Wij zijn de competitie waar de nummer laatst de nummer een domineert.
Ik wil jou straks eerst nog even feliciteren met de landstitel.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet jij niet lekker gaan hardlopen? Veel plezier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |