SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat doe je helemaal nietquote:Op zondag 2 maart 2025 11:26 schreef KoningWouter het volgende: [..] Yup, net met mijn mams gebeld en die is ook beetje huiverig. (Ben al eens in een psychose beland door ander middel wat ook een wondermiddel zou zijn namelijk) Daarom onder begeleiding. Maar wat fijn, als het echt moet zet ik hier in mijn woonkamer nog wel een drugslab op om ket te cooken.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Blijf jij tellen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zeker wel, als ze niet willen voorschrijven ga ik op internet bestellen of chatgpt vragen een recept te maken om het breaking bad style te gaan koken hier.quote:
Die klachten moeten stoppen.![]()
Ik hou er niet van. Tellen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 11:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zeker wel, als ze niet willen voorschrijven ga ik op internet bestellen of chatgpt vragen een recept te maken om het breaking bad style te gaan koken hier.
Die klachten moeten stoppen.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik denk het niequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jamindeniequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ivm ocd zei je?quote:Op zondag 2 maart 2025 11:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Maar goed daarom zei ik ook. UMCU bellen morgen voor een recept. JONGEWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
7,8,9,10 dat zal je nog wel zien.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoe erg heb je het?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kijk je wel uit KW probeer de regiulere weg te volgen en doe aub geen dingen zonder overleg.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zeker wel, als ze niet willen voorschrijven ga ik op internet bestellen of chatgpt vragen een recept te maken om het breaking bad style te gaan koken hier.
Die klachten moeten stoppen.
Je komt er misschien alleen dieper door in de shitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 2 maart 2025 11:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Maar goed daarom zei ik ook. UMCU bellen morgen voor een recept. JONGE
En je brengt jezelf en anderen in gevaar.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk je wel uit KW probeer de regiulere weg te volgen en doe aub geen dingen zonder overleg.
Je komt er misschien alleen dieper door in de shitWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kan je voorbeelden noemen, als je wil?quote:Op zondag 2 maart 2025 11:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heel extreem het maakt me helemaal kapotWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Maar je moet er wel bij zeggen dat je al heel veel overwonnen hebt en je oo zo je best doet om te herstellen.
Denk je serieus dat ik hier een drugslab ga neerzetten?quote:Op zondag 2 maart 2025 11:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En je brengt jezelf en anderen in gevaar.![]()
Liever niet.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan je voorbeelden noemen, als je wil?
Gedachten die zo intrusief zijn dat ze mn hele sociale leven kapot zouden maken waar ik ook kom. Echt ik ga liever nu dood.![]()
Ik ken je niet en ik heb genoeg gezien. Dus zo raar is het niet.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Denk je serieus dat ik hier een drugslab ga neerzetten?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja maar dit is next level. Wat ik nu voel heb ik nog nooit gevoeld. Ik kan leven.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]Maar je moet er wel bij zeggen dat je al heel veel overwonnen hebt en je oo zo je best doet om te herstellen.
![]()
Dus tochquote:Op zondag 2 maart 2025 11:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Liever niet.
Gedachten die zo intrusief zijn dat ze mn hele sociale leven kapot zouden maken waar ik ook kom. Echt ik ga liever nu dood.
Ben je onder behandeling?quote:Op zondag 2 maart 2025 11:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Liever niet.
Gedachten die zo intrusief zijn dat ze mn hele sociale leven kapot zouden maken waar ik ook kom. Echt ik ga liever nu dood.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je kan het niet alleen, je mag het ook.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja maar dit is next level. Wat ik nu voel heb ik nog nooit gevoeld. Ik kan leven.
Je bent een vechter een doorbijter geen opgeverWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oke daar heb je een punt maar nee ik ben een universitair geschoolde IT'er met een klote ziekte en heb vannacht uren lopen janken na 6 jaar ssri's omdat ik EINDELIJK iets heb gevonden wat voor me werkt.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ken je niet en ik heb genoeg gezien. Dus zo raar is het niet.![]()
Zeker dot, wow wat heb ik veel aan u gehad het afgelopen jaar.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan het niet alleen, je mag het ook.
Je bent een vechter een doorbijter geen opgever![]()
Ja, dat is het verschil hè. Ik kan iedereen hier tegenover me hebben dus vat het niet verkeerd op.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oke daar heb je een punt maar nee ik ben een universitair geschoolde IT'er met een klote ziekte en heb vannacht uren lopen janken na 6 jaar ssri's omdat ik EINDELIJK iets heb gevonden wat voor me werkt.
Oké nu heb ik een iets beter beeld. Maar zoals ik daarstraks zei in het vorige topic. Ik heb onlangs in m’n opleiding van een hoogleraar dus idd gehoord over een trial maar dan voor ptss.
Is er ook zoiets voor jou met keta?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je hebt het toch helemaal alleen gedaan lieverd. Jou wilkracht is enormquote:Op zondag 2 maart 2025 11:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zeker dot, wow wat heb ik veel aan u gehad het afgelopen jaar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je het gister voor het eerst getest?quote:Op zondag 2 maart 2025 11:37 schreef KoningWouter het volgende:
Enige is nog dat ik me afvraag waar het addertje onder het gras zit. Dit kan bijna niet echt zijn.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Begrijp ik hoor.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, dat is het verschil hè. Ik kan iedereen hier tegenover me hebben dus vat het niet verkeerd op.
Oké nu heb ik een iets beter beeld. Maar zoals ik daarstraks zei in het vorige topic. Ik heb onlangs in m’n opleiding van een hoogleraar dus idd gehoord over een trial maar dan voor ptss.
Is er ook zoiets voor jou met keta?
Geen idee hoe het gaat straks. Ik moet die neusspray krijgen. Dat gaat me redden.
Maar het is zondag (dag des heres) dus vandaag kunnen we niets![]()
Ik voel me bijna onmenselijk, dit was niet te doen.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt het toch helemaal alleen gedaan lieverd. Jou wilkracht is enorm![]()
Hoeft niet hè.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:37 schreef KoningWouter het volgende:
Enige is nog dat ik me afvraag waar het addertje onder het gras zit. Dit kan bijna niet echt zijn.
Stomme vergelijking misschien maar bij adhd of add heb je ook ritalin. Dat is ‘normaal’.
Als keta blijkt te werken voor ocd en wordt voorgeschreven dan zou dat op een gegeven moment ook ‘normaal’ kunnen worden. Waarschijnlijk onder een ander naampje.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee ik heb het 3 weken geleden voor het eerst getest.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je het gister voor het eerst getest?
Toen dacht ik direct: "OMG dit wil ik voor altijd"
Daar schrok ik zo van. dat ik het heb weg gegooid. Toch opnieuw geprobeerd en er wat verstandiger mee omgegaan.![]()
Wow dat zou echt te gek zijn!quote:Op zondag 2 maart 2025 11:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoeft niet hè.
Stomme vergelijking misschien maar bij adhd of add heb je ook ritalin. Dat is ‘normaal’.
Als keta blijkt te werken voor ocd en wordt voorgeschreven dan zou dat op een gegeven moment ook ‘normaal’ kunnen worden. Waarschijnlijk onder een ander naampje.![]()
![]()
Ok ik hoop het voor je.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Begrijp ik hoor.
Geen idee hoe het gaat straks. Ik moet die neusspray krijgen. Dat gaat me redden.
Maar het is zondag (dag des heres) dus vandaag kunnen we niets![]()
Ik ken het verder (nog) niet. Alleen keta voor ptss.
Ik ga er eens even over lezen want vind het wel interessant.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je hebt je OCD tenminste genoeg onder controle om niet iedereen hier dag en nacht lang helemaal de moeder te bolken.
Nee flauw geintje, maar wauw: hier schrik ik van zeg!![]()
![]()
Ja dit gaat wel belangrijk worden denk ikquote:Op zondag 2 maart 2025 11:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ok ik hoop het voor je.![]()
Ik ken het verder (nog) niet. Alleen keta voor ptss.
Ik ga er eens even over lezen want vind het wel interessant.![]()
Waar schrik je van ToT?quote:Op zondag 2 maart 2025 11:41 schreef ToT het volgende:
Je hebt je OCD tenminste genoeg onder controle om niet iedereen hier dag en nacht lang helemaal de moeder te bolken.
Nee flauw geintje, maar wauw: hier schrik ik van zeg!![]()
Dat je dit zo heftig hebt.quote:
Uiteraard weet ik niet zo heel gek veel over je leven, maar je komt hier verder wel relaxed over.![]()
![]()
Ik weet het altijd goed te verbloemen maar het is echt waanzin.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat je dit zo heftig hebt.
Uiteraard weet ik niet zo heel gek veel over je leven, maar je komt hier verder wel relaxed over.
Nu echt 0 last he, 0![]()
Zo werkt het toch?quote:
Er zijn mensen die het gebruiken en niet nodig hebben. Er zijn mensen die het gebruiken die het wel nodig hebben om ‘normaal’ te functioneren. Als er met keta een doorbraak is voor ptss en ocd dan zal dat in een bepaalde vorm ook gewoon legaal voorgeschreven worden en ook gewoon werken voor een aantal mensen.
Net zoals bij ritalin voor mensen met adhd en add werkt dat niet altijd of niet hetzelfde.
Er zijn veel varianten op.
Toen ik voor het eerst methylfenidaat kreeg, dacht ik ook WAT IS DIT!!’ Dit kan niet echt zijn, er gaat een wereld voor me open en ik voel me eindelijk normaal. Ik had minder moeite met van alles en vond mezelf zoveel leuker. Heb ook eens van geluk een half uur op de parkeerplaats in m’n auto zitten janken.
En ik snap dat het eng is. Maar misschien is dit net wat jij nodig hebt. Zeker als je het legaal kunt krijgen zou top zijn.
Maar pas alsjeblieft wel op met zelf dokteren
Ja, je leert jezelf wel manieren aan voor situaties maar kost veel energie.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik weet het altijd goed te verbloemen maar het is echt waanzin.
Nu echt 0 last he, 0Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je bent een topper Kat! Ik dacht eerst nu krijg ik een preek over mn drugsgebruik. Maar je wilt me echt helpen.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zo werkt het toch?
Er zijn mensen die het gebruiken en niet nodig hebben. Er zijn mensen die het gebruiken die het wel nodig hebben om ‘normaal’ te functioneren. Als er met keta een doorbraak is voor ptss en ocd dan zal dat in een bepaalde vorm ook gewoon legaal voorgeschreven worden en ook gewoon werken voor een aantal mensen.
Net zoals bij ritalin voor mensen met adhd en add werkt dat niet altijd of niet hetzelfde.
Er zijn veel varianten op.
Toen ik voor het eerst methylfenidaat kreeg, dacht ik ook WAT IS DIT!!’ Dit kan niet echt zijn, er gaat een wereld voor me open en ik voel me eindelijk normaal. Ik had minder moeite met van alles en vond mezelf zoveel leuker. Heb ook eens van geluk een half uur op de parkeerplaats in m’n auto zitten janken.
En ik snap dat het eng is. Maar misschien is dit net wat jij nodig hebt. Zeker als je het legaal kunt krijgen zou top zijn.
Maar pas alsjeblieft wel op met zelf dokteren![]()
Ja ongelooflijkquote:Op zondag 2 maart 2025 11:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, je leert jezelf wel manieren aan voor situaties maar kost veel energie.
Heb jij ADHD?![]()
Ow dat scheelt!quote:Op zondag 2 maart 2025 11:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
![]()
Ik ga voor je duimenquote:Op zondag 2 maart 2025 11:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee natuurlijk niet.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je bent een topper Kat! Ik dacht eerst nu krijg ik een preek over mn drugsgebruik. Maar je wilt me echt helpen.![]()
Ja ik ben wel tegen drugsgebruik voor mensen die het niet nodig hebben medisch gezien.
Maar dit is wat anders.
Maar dat kon je niet weten want jij kent mij natuurlijk ook niet echt hè
Ik kan het niet genoeg onder woorden brengen hoe zeer ik hier onder leed. Bah. En dan nu dit is niet te bevatten, ik wil eigenlijk een jaar slapen en dan weer 12 zijn. Mijn leven leven zonder ocd.quote:![]()
Kreeg je pas later last?quote:Op zondag 2 maart 2025 11:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik kan het niet genoeg onder woorden brengen hoe zeer ik hier onder leed. Bah. En dan nu dit is niet te bevatten, ik wil eigenlijk een jaar slapen en dan weer 12 zijn. Mijn leven leven zonder ocd.
Heftig welWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vind sowieso dat ocd vaak onderschat wordt.
Mensen denken vaak dat het een beetje over organiseren is. Maar het is zoveel meer.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vroeger al beetje gehad, maar is weer weg gegaan. Toen na mijn 2e psychose is het keihard teruggekomen en vereergerd.quote:
Ik kon letterlijk niets meer. Wil er eigenlijk niet te veel over kwijt, het is echt afschuwelijk geweest. Het gevoel van MOETEN![]()
Klopt.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:49 schreef Moeraskat het volgende:
Vind sowieso dat ocd vaak onderschat wordt.
Mensen denken vaak dat het een beetje over organiseren is. Maar het is zoveel meer.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 11:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vroeger al beetje gehad, maar is weer weg gegaan. Toen na mijn 2e psychose is het keihard teruggekomen en vereergerd.
Ik kon letterlijk niets meer. Wil er eigenlijk niet te veel over kwijt, het is echt afschuwelijk geweest. Het gevoel van MOETEN![]()
![]()
![]()
Inderdaad, dat is vreselijk.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vroeger al beetje gehad, maar is weer weg gegaan. Toen na mijn 2e psychose is het keihard teruggekomen en vereergerd.
Ik kon letterlijk niets meer. Wil er eigenlijk niet te veel over kwijt, het is echt afschuwelijk geweest. Het gevoel van MOETENAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Dan moet je je niet laten verleiden tot meer vertellen.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik kon letterlijk niets meer. Wil er eigenlijk niet te veel over kwijt, het is echt afschuwelijk geweest. Het gevoel van MOETEN
Ik vind het in elk geval enorm kut om te lezen en ik hoop dat je morgen het antwoord krijgt dat je nodig hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoop ik ookquote:Op zondag 2 maart 2025 11:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan moet je je niet laten verleiden tot meer vertellen.
Ik vind het in elk geval enorm kut om te lezen en ik hoop dat je morgen het antwoord krijgt dat je nodig hebt.![]()
Ik kan mij er iets bij voorstellen. En vind het ook zo jammer dat het zo moeilijk is om iets te vinden wat aanslaat.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik voel me bijna onmenselijk, dit was niet te doen.
Maar ondanks dat KW je bent altijd blijven strijden, je wilde beter worden.
Ik zag je nooit echt klagen, maar altijd zoeken naar oplossingen. Zelf stappen ondernemen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, klaar met dansen?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik verlangde ook vaak terug naar mijn jeugd.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik kan het niet genoeg onder woorden brengen hoe zeer ik hier onder leed. Bah. En dan nu dit is niet te bevatten, ik wil eigenlijk een jaar slapen en dan weer 12 zijn. Mijn leven leven zonder ocd.
Ik heb geen echte OCD (vroeger naar mijn idee wel duidelijk gehad), maar heb wel ADHD en Asperger.
Na door een enorme hel gegaan te zijn zit mijn leven nu wel in rustiger vaarwater. In het algemeen kan ik nu beter met mijn gedachtes en gevoelens omgaan. De problemen zijn natuurlijk niet volledig weg, maar alles is wel een stuk dragelijker geworden.
Hopen dat het voor jou ook zo gaat lopen!Volledige genezing is misschien een onbereikbaar doel, maar de boel onder controle zien te krijgen en dat het draagbaar is, is al prachtig!
(Nogmaals: ik ken je situatie niet dus misschien is volledige genezing wél mogelijk, maar realistische doelen zijn minder demotiverend dan schier-onbereikbare perfecte doelen.)
![]()
Dat is een moeilijke instelling maar wel de juistequote:Op zondag 2 maart 2025 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan mij er iets bij voorstellen. En vind het ook zo jammer dat het zo moeilijk is om iets te vinden wat aanslaat.
Ik zag je nooit echt klagen, maar altijd zoeken naar oplossingen. Zelf stappen ondernemen.
Je hebt me altijd gesteund mam.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan mij er iets bij voorstellen. En vind het ook zo jammer dat het zo moeilijk is om iets te vinden wat aanslaat.
Ik zag je nooit echt klagen, maar altijd zoeken naar oplossingen. Zelf stappen ondernemen.![]()
Kleine moeite was het. En ik zal je ook altijd b lijven steunen zover ik kanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een lief bericht ToT bedankt!quote:Op zondag 2 maart 2025 11:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik verlangde ook vaak terug naar mijn jeugd.
Ik heb geen echte OCD (vroeger naar mijn idee wel duidelijk gehad), maar heb wel ADHD en Asperger.
Na door een enorme hel gegaan te zijn zit mijn leven nu wel in rustiger vaarwater. In het algemeen kan ik nu beter met mijn gedachtes en gevoelens omgaan. De problemen zijn natuurlijk niet volledig weg, maar alles is wel een stuk dragelijker geworden.
Hopen dat het voor jou ook zo gaat lopen!Volledige genezing is misschien een onbereikbaar doel, maar de boel onder controle zien te krijgen en dat het draagbaar is, is al prachtig!
(Nogmaals: ik ken je situatie niet dus misschien is volledige genezing wél mogelijk, maar realistische doelen zijn minder demotiverend dan schier-onbereikbare perfecte doelen.)
![]()
Wowquote:Op zondag 2 maart 2025 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kleine moeite was het. En ik zal je ook altijd b lijven steunen zover ik kan![]()
![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 11:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik verlangde ook vaak terug naar mijn jeugd.
Het is toch kouder buiten dan ik dachtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je bent een goede vent lijkt mij. En een echte strijderquote:daarvoor mijn complimenten. Maar dat heb ik je al vaker gezegd
Tegenstrijdige emotiesquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik vind het altijd mooi om te zien hoe iemand die zo moeilijk leven heeft zichzelf omhoog vecht. Dingen onderneemt omdat hij zo graag beter wil worden. Ondanks dat je je zo kut voeltquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 2 maart 2025 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent een goede vent lijkt mij. En een echte strijderdaarvoor mijn complimenten. Maar dat heb ik je al vaker gezegd
![]()
![]()
Nou idd, helemaal mee eensquote:Op zondag 2 maart 2025 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het altijd mooi om te zien hoe iemand die zo moeilijk leven heeft zichzelf omhoog vecht. Dingen onderneemt omdat hij zo graag beter wil worden. Ondanks dat je je zo kut voelt![]()
![]()
Was net even in de achtertuin met wat plantjes bezig, maar de grond is ijskoud ben maar weer gestoptquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, het heeft gevroren. En vannacht gaat het weer vriezen. De zon schijnt nu wel, maar buiten is het 5 graden.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was net even in de achtertuin met wat plantjes bezig, maar de grond is ijskoud ben maar weer gestoptAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Daar heb ik echt respect voor hoor.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een hele commune hierquote:Op zondag 2 maart 2025 12:01 schreef KoningWouter het volgende:
Just wow. Ik denk dat ik getrouwd ben met DTS.![]()
![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 12:01 schreef KoningWouter het volgende:
Just wow. Ik denk dat ik getrouwd ben met DTS.![]()
![]()
Ja, ik ook.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het altijd mooi om te zien hoe iemand die zo moeilijk leven heeft zichzelf omhoog vecht. Dingen onderneemt omdat hij zo graag beter wil worden. Ondanks dat je je zo kut voelt
Soms moet je accepteren maar soms is het ook wel mogelijk om je schouders eronder te zetten.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja ik weet het, ben zo dom geweest gisteren in de voortuin de plantenbak al te snoeien, hoop dat niet ales nu kapot gevroren isquote:Op zondag 2 maart 2025 12:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het heeft gevroren. En vannacht gaat het weer vriezen. De zon schijnt nu wel, maar buiten is het 5 graden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat is er?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, ik denk dat ik de mountainbike toch maar laat staan. Die kou op de knie is niet bevorderlijk voor m’n blessurequote:Op zondag 2 maart 2025 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was net even in de achtertuin met wat plantjes bezig, maar de grond is ijskoud ben maar weer gestoptWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nog maar wat koffie zetten.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Is alweer middag.
![]()
Ik heb nog steeds moeite met op de randen van stoeptegels te lopen; ik stap liever midden op tegels maar doe dat tegenwoordig gelukkig zelden meer.
Met over betonplaten heen fietsen wil ik niet dat mijn voet in de laagste positie met de trapper is als ik van de ene plaat naar de andere ga.
Bepaalde traptreden moest ik per sé overslaan, de langste treden bij de draai in een trap.
en meer van dat soort shit. Ik let er gelukkig veel minder op en doe die dingen nu gewoon wel, hoewel het me soms nog wel een iets onrustig gevoel geeft op dat moment.
Gewoon relatief onschuldige dingetjes, maar vroeger kon ik er echt enorm opgefokt door raken.
Voor andere kinderen konden dit soort dingen gewoon een spelletje zijn. Ik vermoed ook wel dat het zo begonnen is, maar het "spelletje" stopte gewoon niet.![]()
Oh kerel.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:05 schreef ToT het volgende:
Ik heb nog steeds moeite met op de randen van stoeptegels te lopen; ik stap liever midden op tegels maar doe dat tegenwoordig gelukkig zelden meer.
Met over betonplaten heen fietsen wil ik niet dat mijn voet in de laagste positie met de trapper is als ik van de ene plaat naar de andere ga.
Bepaalde traptreden moest ik per sé overslaan, de langste treden bij de draai in een trap.
en meer van dat soort shit. Ik let er gelukkig veel minder op en doe die dingen nu gewoon wel, hoewel het me soms nog wel een iets onrustig gevoel geeft op dat moment.
Gewoon relatief onschuldige dingetjes, maar vroeger kon ik er echt enorm opgefokt door raken.
Voor andere kinderen konden dit soort dingen gewoon een spelletje zijn. Ik vermoed ook wel dat het zo begonnen is, maar het "spelletje" stopte gewoon niet.
Ik zal de laatste zijn die hier grappen over maakt of hier een mening over heeft.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Herkenbaar.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:05 schreef ToT het volgende:
Voor andere kinderen konden dit soort dingen gewoon een spelletje zijn. Ik vermoed ook wel dat het zo begonnen is, maar het "spelletje" stopte gewoon niet.
Wat ik vooral echt kut vind zijn mensen (collega) die het nadoen alsof ze het ook hebben en het dan overal vertellen. Waardoor mensen constant daarover praten en merkbaar rekening mee houden met die persoon terwijl jij weet, dat die collega het doet voor de aandacht en helemaal die dwang niet heeft.
WALGELIJK.
en nee het gaat dan niet om aandacht krijgen. Want die hoef ik daarvoor niet. Maar ik word vanbinnen zo boos. Want dit zijn geen dingen om interessant mee te doen.
En als je er wat van zegt trek je altijd aan het kortste eind.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja dat heeft KW wel bewezen en hij heeft echt heel diep gezeten, maar steeds weer die schouders er onder en wat anders proberenquote:Op zondag 2 maart 2025 12:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
Soms moet je accepteren maar soms is het ook wel mogelijk om je schouders eronder te zetten.Lekkerrrrrrrrrquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij hebt er ook ervaring mee?quote:Op zondag 2 maart 2025 12:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh kerel.
Ik zal de laatste zijn die hier grappen over maakt of hier een mening over heeft.![]()
Dot je moet me niet zo ophemelen. Dit was puur mazzel ik heb geen idee hoe ik hier beland ben.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat heeft KW wel bewezen en hij heeft echt heel diep gezeten, maar steeds weer die schouders er onder en wat anders proberen
[..]![]()
Heel knapquote:Op zondag 2 maart 2025 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat heeft KW wel bewezen en hij heeft echt heel diep gezeten, maar steeds weer die schouders er onder en wat anders proberen
[..]
Pesten heb ik nooit begrepen. Als kind ben ik zeer vaak het slachtoffer geweest, maar als volwassenen en dan ook nog eens collega's zo kinderachtig gaan zitten doen?quote:Op zondag 2 maart 2025 12:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Wat ik vooral echt kut vind zijn mensen (collega) die het nadoen alsof ze het ook hebben en het dan overal vertellen. Waardoor mensen constant daarover praten en merkbaar rekening mee houden met die persoon terwijl jij weet, dat die collega het doet voor de aandacht en helemaal die dwang niet heeft.
WALGELIJK.
en nee het gaat dan niet om aandacht krijgen. Want die hoef ik daarvoor niet. Maar ik word vanbinnen zo boos. Want dit zijn geen dingen om interessant mee te doen.
En als je er wat van zegt trek je altijd aan het kortste eind.![]()
![]()
Soms gebeuren de juiste dingen en weet je niet waarom. Klinkt zweverig, maar grijp het aan.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dot je moet me niet zo ophemelen. Dit was puur mazzel ik heb geen idee hoe ik hier beland ben.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Pesten is overalquote:Op zondag 2 maart 2025 12:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Pesten heb ik nooit begrepen. Als kind ben ik zeer vaak het slachtoffer geweest, maar als volwassenen en dan ook nog eens collega's zo kinderachtig gaan zitten doen?
Ook onlineTrust nobody![]()
Ja dit is echt insanequote:Op zondag 2 maart 2025 12:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Soms gebeuren de juiste dingen en weet je niet waarom. Klinkt zweverig, maar grijp het aan.Prachtig!
Denk dat dit het mooiste moment is uit mijn leven.![]()
Ik spreek de waarheid niets dan de waarheidquote:Op zondag 2 maart 2025 12:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dot je moet me niet zo ophemelen. Dit was puur mazzel ik heb geen idee hoe ik hier beland ben.![]()
Voor dit heb je ook van alles geprobeerd
Voor dat je dit tegenkwam heb je ook veel geprobeerd
Ik ben blij voor je en hopelijk vind je steun hierin en zal die je voorgoed helpenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En hard werken hoeft daar niet de oorzaak van te zijnquote:Op zondag 2 maart 2025 12:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Soms gebeuren de juiste dingen en weet je niet waarom. Klinkt zweverig, maar grijp het aan.Trust nobody![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik spreek de waarheid niets dan de waarheid![]()
Voor dit heb je ook van alles geprobeerd
Voor dat je dit tegenkwam heb je ook veel geprobeerd
Ik ben blij voor je en hopelijk vind je steun hierin en zal die je voorgoed helpen![]()
![]()
Het is niet eens pesten. Het is kopiëren om aandacht te krijgen omdat het kennelijk ‘cool’ is om anders te zijn. En dan zo hard roepen: oh ik moet echt altijd een traptrede overslaan anders krijg ik een error. Ofquote:Op zondag 2 maart 2025 12:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Pesten heb ik nooit begrepen. Als kind ben ik zeer vaak het slachtoffer geweest, maar als volwassenen en dan ook nog eens collega's zo kinderachtig gaan zitten doen?
Het volume van de radio moet op een even getal! Want anders trek ik het niet.
Terwijl diegene daar niet eens last van heeft, maar een ander wel. En andere collega’s gaan dan continu met die jokkebrok rekening houden en er lollig over doen.
Ik snap dat nietWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Soms moet je wel echt fucking hemel en aarde bewegen om dingen voor elkaar te krijgen.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En hard werken hoeft daar niet de oorzaak van te zijn![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 12:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is niet eens pesten. Het is kopiëren om aandacht te krijgen omdat het kennelijk ‘cool’ is om anders te zijn. En dan zo hard roepen: oh ik moet echt altijd een traptrede overslaan anders krijg ik een error. Of
Terwijl diegene daar niet eens last van heeft, maar een ander wel. En andere collega’s gaan dan continu met die jokkebrok rekening houden en er lollig over doen.
Ik snap dat niet![]()
![]()
Ik heb een ontzettend hekel aan mensen die vinden dat alles maakbaar is in het leven
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Klopt. En soms beweeg je fucking hemel wn aarde en lukt t nog nietquote:Op zondag 2 maart 2025 12:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Soms moet je wel echt fucking hemel en aarde bewegen om dingen voor elkaar te krijgen.Trust nobody![]()
Ditquote:Op zondag 2 maart 2025 12:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een ontzettend hekel aan mensen die vinden dat alles maakbaar is in het levenTrust nobody![]()
Niet altijd. Maar mensen kunnen soms ook wel wat meer ondernemen om hun problemen aan te grijpen ipv te blijven rondhangen in zelfmedelijden.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En hard werken hoeft daar niet de oorzaak van te zijn
En soms is het niet anders. En dat is kut.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb mezelf genoeg geïsoleerd om nooit in zo'n situatie terecht gekomen te zijn geweest te worden of zo.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is niet eens pesten. Het is kopiëren om aandacht te krijgen omdat het kennelijk ‘cool’ is om anders te zijn. En dan zo hard roepen: oh ik moet echt altijd een traptrede overslaan anders krijg ik een error. Of
Ik snap dat niet
Die grapjes negeer ik echte OCD is werkelijkwaar hell. en niets minder dan dat.![]()
Wat n bizar raar iets als mensen dat doenquote:Op zondag 2 maart 2025 12:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik snap dat niet
Trust nobody![]()
En je mag vooral niet benoemen waardoor het niet maakbaar is, want dan kruip je in een slachtofferrol
Trotste mama van Ambar
Nou ja ik zag het gebeuren bij een collega die in vertrouwen over haar OCD vertelde tegen een andere collega. Die heeft dus alle symptomen gekopieerd om aandacht te krijgen.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb mezelf genoeg geïsoleerd om nooit in zo'n situatie terecht gekomen te zijn geweest te worden of zo.
Die grapjes negeer ik echte OCD is werkelijkwaar hell. en niets minder dan dat.
VerschrikkelijkWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En ditquote:Op zondag 2 maart 2025 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
En je mag vooral niet benoemen waardoor het niet maakbaar is, want dan kruip je in een slachtofferrolTrust nobody![]()
Die collega spoorde dus nietquote:Op zondag 2 maart 2025 12:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou ja ik zag het gebeuren bij een collega die in vertrouwen over haar OCD vertelde tegen een andere collega. Die heeft dus alle symptomen gekopieerd om aandacht te krijgen.
Verschrikkelijk
Trust nobody![]()
Meen je niet. Dat is echt schandalig.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou ja ik zag het gebeuren bij een collega die in vertrouwen over haar OCD vertelde tegen een andere collega. Die heeft dus alle symptomen gekopieerd om aandacht te krijgen.
Verschrikkelijk![]()
Ja, daar zal wel een andere stoornis of iets aan ten grondslag liggen. Dat was in dit geval later wel het geval. Maar of die écht was heb ik m’n twijfels over. Ik denk hypochondrie.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat n bizar raar iets als mensen dat doenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Van je collega's moet je t hebbenquote:Op zondag 2 maart 2025 12:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, daar zal wel een andere stoornis of iets aan ten grondslag liggen. Dat was in dit geval later wel het geval. Maar of die écht was heb ik m’n twijfels over. Ik denk hypochondrie.Trust nobody![]()
Veel wel, niet alles.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:16 schreef HappyCharly het volgende:
Alles is mogelijk
Als je maar willllllWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Klopt voor normale mensen die niet eens hoeven te vechten om naar werk te gaan of een fatsoenlijke maaltijd te koken.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:16 schreef HappyCharly het volgende:
Alles is mogelijk
Als je maar willllll
Dat het jou niet lukt om miljonair te worden is natuurlijk compleet je eigen schuld, moet je maar harder werken.Trotste mama van Ambar
Tja, zijn ook mensenquote:![]()
Zij werkt overigens al lang niet meer (bij ons).Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dit idd ja, ook meegemaakt.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
En je mag vooral niet benoemen waardoor het niet maakbaar is, want dan kruip je in een slachtofferrol![]()
?quote:Op zondag 2 maart 2025 12:17 schreef KoningWouter het volgende:
Niets is haalbaar.
Doe gewoon je ding en ga ontevreden dood.Trust nobody![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 12:17 schreef KoningWouter het volgende:
Niets is haalbaar.
Doe gewoon je ding en ga ontevreden dood.
Jupquote:Op zondag 2 maart 2025 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt voor normale mensen die niet eens hoeven te vechten om naar werk te gaan of een fatsoenlijke maaltijd te koken.
Dat het jou niet lukt om miljonair te worden is natuurlijk compleet je eigen schuld, moet je maar harder werken.
Alles is maakbaar
Niet klagen
Positief denken
EtcTrust nobody![]()
Ik ook heelvaak. Ik moest wat vaker de oorzaak bij mezelf zoekenquote:Heb je al zo'n laag zelfbeeld van jezelf heb je allemaal mensen die ook nog tegen je vertellen dat jij de oorzaak bent van alles (hyperbool) en dat je gewoon iets meer je best moet doen.
Trotste mama van Ambar
Laatst in de sportzaal echt een hartstikke positief gesprek met iemand gehad over allerlei onderwerpen, ook over mentale problemen en dit soort dooddoeners waar je hier idd nu mee komt.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:16 schreef HappyCharly het volgende:
Alles is mogelijk
Als je maar willllll
Was echt een heel positief gesprek, en we hadden beiden een enorme hekel aan dit soort oppervlakkige one-liners.![]()
Hey Ieniquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker kut is datquote:Op zondag 2 maart 2025 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ook heelvaak. Ik moest wat vaker de oorzaak bij mezelf zoekenHeb je al zo'n laag zelfbeeld van jezelf heb je allemaal mensen die ook nog tegen je vertellen dat jij de oorzaak bent van alles (hyperbool) en dat je gewoon iets meer je best moet doen.
Jup.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Laatst in de sportzaal echt een hartstikke positief gesprek met iemand gehad over allerlei onderwerpen, ook over mentale problemen en dit soort dooddoeners waar je hier idd nu mee komt.
Was echt een heel positief gesprek, en we hadden beiden een enorme hekel aan dit soort oppervlakkige one-liners.
En toch staat t er vol mee hier
Trust nobody![]()
Wat mij betreft nietquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 12:10 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb godverdomme de loterij gewonnen en de winst is HET LEVEN![]()
![]()
![]()
![]()
GEFELICIEERD
![]()
![]()
![]()
Minder rugpijn?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het zegt veel over (het EQ van) die mensen zelf.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat n bizar raar iets als mensen dat doenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik weet wel wat ik de rest van mijn leven ga doen.
Ik ga me inzetten voor mensen in de put holy shit hoe erg kan iemand het hebben![]()
Het zijn altijd maar woorden he. Van het gaat kut.
Maar het dan echt ervaren is nog 10000000x erger. BAH.
We moeten stoppen met dit spel hoor dit gaat nergens meer over.![]()
Dus dat Ik heb bij KW nooit zelf medelijden gezienquote:Op zondag 2 maart 2025 12:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet altijd. Maar mensen kunnen soms ook wel wat meer ondernemen om hun problemen aan te grijpen ipv te blijven rondhangen in zelfmedelijden.
En soms is het niet anders. En dat is kut.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Pesten
Zelf gepest vanaf m'n 4e/5e tot m'n zeg 13e/14e.
Daarna gecyberstalkt (wat ook begon als een simpele pesterij online) van m'n 29e tot m'n 32e.
Mensen die pestenGooi ze alsjeblieft op een hoop.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Dat is Jeroen?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat ik jaren geleden er echt doorheen zat omdat ik ongelukkig was thuis, omdat ik gewoon niet kon ontsnappen aan geluidsoverlast. Moest ik mij niet zo aanstellen, want het mijn probleem dat ik geen ander huis had. Ik moest gewoon wat harder zoeken en als er een wil was dan was er wel een wilquote:
Dat ik niet genoeg verdiende voor een nieuw huis was bijzaak, moest ik ook nog even nieuw werk zoeken, etc. Je kent het verhaal wel. Ik deed gewoon niet genoeg mijn best om mijn leven beter te maken.
Want dat er verbouwingen plaatsvonden voor 2 jaar, 6 dagen in de week was een mijn probleem.
Ik had het niet meer
Trotste mama van Ambar
quote:
Kan allemaal wel de negatieve kant lopen te belichten maar ik ben blij voor hem. Dat hij nu kansen ziet.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik werd gewoon genegeerdquote:Op zondag 2 maart 2025 12:24 schreef Grotetijd het volgende:
Pesten
Zelf gepest vanaf m'n 4e/5e tot m'n zeg 13e/14e.
Daarna gecyberstalkt (wat ook begon als een simpele pesterij online) van m'n 29e tot m'n 32e.
Mensen die pestenGooi ze alsjeblieft op een hoop.
Mensen deden alsof ik niet bestond. Da's ook een leuke
Trotste mama van Ambar
Hey lekker stukje vleesquote:
quote:Op zondag 2 maart 2025 12:17 schreef KoningWouter het volgende:
Niets is haalbaar.
Doe gewoon je ding en ga ontevreden dood.
/oude modus
Die is ook fijn jaquote:Op zondag 2 maart 2025 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik werd gewoon genegeerdMensen deden alsof ik niet bestond. Da's ook een leuke
En mensen denken "stel je aan" als je er over begint. Maar het heeft toch wel degelijk impact.Well, life can be a riot
Willen jullie vertellen waarom ik geen nieuwe posters van bomen en gerelateerde dingen nodig heb? Setje kost 40 euro
Trotste mama van Ambar
Jups, ach werd op latere leeftijd ook genegeerd door mijn ouders/familie. Dus tjaquote:Op zondag 2 maart 2025 12:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Die is ook fijn ja
En mensen denken "stel je aan" als je er over begint. Maar het heeft toch wel degelijk impact.
Trotste mama van Ambar
Fijn dat je na je 14e ermee gestopt bent.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:24 schreef Grotetijd het volgende:
Zelf gepest vanaf m'n 4e/5e tot m'n zeg 13e/14e.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Mensen die jou niet kennen en/of je situatie niet zijn gewoon snel geneigd dat soort dingen te zeggen. Met goede bedoelingen. Daarom is eerst luisteren naar iemands verhaal belangrijk.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat ik jaren geleden er echt doorheen zat omdat ik ongelukkig was thuis, omdat ik gewoon niet kon ontsnappen aan geluidsoverlast. Moest ik mij niet zo aanstellen, want het mijn probleem dat ik geen ander huis had. Ik moest gewoon wat harder zoeken en als er een wil was dan was er wel een wil
Dat ik niet genoeg verdiende voor een nieuw huis was bijzaak, moest ik ook nog even nieuw werk zoeken, etc. Je kent het verhaal wel. Ik deed gewoon niet genoeg mijn best om mijn leven beter te maken.
Want dat er verbouwingen plaatsvonden voor 2 jaar, 6 dagen in de week was een mijn probleem.
Ik had het niet meer
Het is ook gewoon niet zo makkelijk om jezelf uit zo’n situatie te werken.
Is je situatie nu wel beter?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 12:27 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Fijn dat je na je 14e ermee gestopt bent.
Well, life can be a riot
Gewoon kopenquote:Op zondag 2 maart 2025 12:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Willen jullie vertellen waarom ik geen nieuwe posters van bomen en gerelateerde dingen nodig heb? Setje kost 40 euro
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Omdat je beter buiten naar bomen kunt kijken?quote:Op zondag 2 maart 2025 12:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Geen idee
.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ohja hoor. Het was niet de eerste keer dat ik mezelf uit een depressie-achtige situatie heb moeten halen ondanks dat ik aangaf bij mensen dat ik het niet trok en dat ik het niet eens voor elkaar kreeg om te bellen naar een huisarts daarvoor.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mensen die jou niet kennen en/of je situatie niet zijn gewoon snel geneigd dat soort dingen te zeggen. Met goede bedoelingen. Daarom is eerst luisteren naar iemands verhaal belangrijk.
Het is ook gewoon niet zo makkelijk om jezelf uit zo’n situatie te werken.
Is je situatie nu wel beter?
En nu nieuw huis met minimale geluidsoverlast enzo.Trotste mama van Ambar
Dat dusquote:Op zondag 2 maart 2025 12:24 schreef Moeraskat het volgende:
Kan allemaal wel de negatieve kant lopen te belichten maar ik ben blij voor hem. Dat hij nu kansen ziet.
Kadquote:Well, life can be a riot
![]()
Ik wil gewoon een baobab boom aan de muur
En dit
Trotste mama van Ambar
Neequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Gelukkigquote:Op zondag 2 maart 2025 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ohja hoor. Het was niet de eerste keer dat ik mezelf uit een depressie-achtige situatie heb moeten halen ondanks dat ik aangaf bij mensen dat ik het niet trok en dat ik het niet eens voor elkaar kreeg om te bellen naar een huisarts daarvoor.
En nu nieuw huis met minimale geluidsoverlast enzo.
Heftig is dat!
Waaruit bestaat de geluidsoverlast?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nu vind ik wel dat ik me moet inzetten voor mensen die in de ellende zitten in de hoop dat er ook een wonderstofje voor hun is.![]()
Hoe groot?quote:Op zondag 2 maart 2025 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil gewoon een baobab boom aan de muur
En dit
[ afbeelding ]Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Liefquote:Op zondag 2 maart 2025 12:31 schreef KoningWouter het volgende:
Nu vind ik wel dat ik me moet inzetten voor mensen die in de ellende zitten in de hoop dat er ook een wonderstofje voor hun is.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat moet je zo niet voelen. Jij mag gewoon blij zijnquote:Op zondag 2 maart 2025 12:30 schreef KoningWouter het volgende:
Ja het voelt wel een beetje oneerlijk hoor.
En dat hoef je dus echt niet te doen. Eerst jezelf hoor, dan pas anderen.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:31 schreef KoningWouter het volgende:
Nu vind ik wel dat ik me moet inzetten voor mensen die in de ellende zitten in de hoop dat er ook een wonderstofje voor hun is.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Loop nu niet te hard van stapel KWquote:Op zondag 2 maart 2025 12:31 schreef KoningWouter het volgende:
Nu vind ik wel dat ik me moet inzetten voor mensen die in de ellende zitten in de hoop dat er ook een wonderstofje voor hun is.
Laat eerst eens even alles bezinken en kijk van hoe nu verder.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik ga denk ik eerst een paar jaar in winterslaap. Ik ben opgebrand helemaal.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dat hoef je dus echt niet te doen. Eerst jezelf hoor, dan pas anderen.![]()
Ik snap hem wel. Als je zo’n ‘verlossing’ hebt gehad wil je dat delen en gun je het een ander.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dat hoef je dus echt niet te doen. Eerst jezelf hoor, dan pas anderen.
Of dat nú handig is, is een tweede.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Goed plan Dot! Bedankt voor het bijsturen.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Loop nu niet te hard van stapel KW
Laat eerst eens even alles bezinken en kijk van hoe nu verder.![]()
Ja, het kost heel veel tijd voor je weer bent opgeladen.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik ga denk ik eerst een paar jaar in winterslaap. Ik ben opgebrand helemaal.
Wel heel belangrijk.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja! Lijstjesquote:Op zondag 2 maart 2025 12:34 schreef Lovely het volgende:
Of maak een to do list.. en vink die langzaam af
Dat dus. Eerst eens lekker genieten dat je je goed voelt, dingen op een rijtje zetten en je leven weer opnieuw inrichtenquote:Op zondag 2 maart 2025 12:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dat hoef je dus echt niet te doen. Eerst jezelf hoor, dan pas anderen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet zo verwonderlijk. Eerst lekker zelf herstellen, je leven anders indelen, alles op een rijtje krijgenquote:Op zondag 2 maart 2025 12:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik ga denk ik eerst een paar jaar in winterslaap. Ik ben opgebrand helemaal.
En eerst zien of ze helpen met dit medicijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik kom vandaag iig de bank niet meer af.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het kost heel veel tijd voor je weer bent opgeladen.
Wel heel belangrijk.
Vannacht op PMTbakaanstraatzetdag de bak al aan straat gezet.![]()
Lijstje van dingen die je moet doen, maken of kopen?quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Alle driequote:Op zondag 2 maart 2025 12:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lijstje van dingen die je moet doen, maken of kopen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja inderdaad. Wel zo verstandig.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet zo verwonderlijk. Eerst lekker zelf herstellen, je leven anders indelen, alles op een rijtje krijgen
En eerst zien of ze helpen met dit medicijn![]()
Te euforisch worden omdat je denkt nu de eindoplossing te krijgen is idd wel gevaarlijk.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goed plan Dot! Bedankt voor het bijsturen.
Wees optimistisch, maar wel voorzichtig optimistisch.![]()
![]()
Gehorig gebouw, waarbij de bovenbuurman altijd om harde schoenen door het huis slofte en het ook nodig vond om in de avond spontaan te gaan fluiten enzo?quote:Op zondag 2 maart 2025 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gelukkig
Heftig is dat!
Waaruit bestaat de geluidsoverlast?
Eerst was het 2 jaar bouwgeluiden. Lees heelveel boorwerk, sloopwerk etc van onderen. In de flat waar ik woonde waarbij ze in het souterrain nieuwe appartementen gingen bouwen. Moest eerst helemaal leegzogen worden van zand en daarna veel sloopwerk waarbij gewoon het hele gebouw trilde. Ik werkte in de middag en avond dus ik zat er altijd middenin en had voor mijn gevoel geen minuut stilte.
Toen was dat voorbij en kwamen er nieuwe onderburen die continue met deuren smijten, schreeuwen, ruzie maken en keihard muziek luisterden. En ze vergaten steeds dat ze bovenburen hadden geloof ik. Dus ik stond er bijna wekelijks. Ze hadden ook een radioshow 2x in de week en ik hoefde de radio niet aan te zetten om mee te genieten. Er was gewoon niet mee te praten.
Mijn huis voelde niet meer als een rust plek, door mijn verleden en hun geschreeuw zat ik continue in een soort van stressmodus. Ik werd er niet gezonder van.Trotste mama van Ambar
Ik ken je ondertussen. Je wilt gelijk van hop hop maar vaak loop je dan jezelf weer voorbij.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goed plan Dot! Bedankt voor het bijsturen.
Lekker eerst genieten van je 'vrijheid'Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doe ik, thanks ToTquote:Op zondag 2 maart 2025 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Te euforisch worden omdat je denkt nu de eindoplossing te krijgen is idd wel gevaarlijk.
Wees optimistisch, maar wel voorzichtig optimistisch.![]()
Had gisteren lekker verse eitjes bij de boer gehaald. Bedacht vanmorgen eitjes te kokenquote:
Ben ik het vergeten, had ik cracker met kaas op dacht ik shit ik wilde ei
Oeh en weet waar je triggers zitten en herken de signalen dat je weer bergafwaarts gaat.
Dan kun je wat eerder stappen ondernemenTrotste mama van Ambar
Wat een helquote:Op zondag 2 maart 2025 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gehorig gebouw, waarbij de bovenbuurman altijd om harde schoenen door het huis slofte en het ook nodig vond om in de avond spontaan te gaan fluiten enzo?
Eerst was het 2 jaar bouwgeluiden. Lees heelveel boorwerk, sloopwerk etc van onderen. In de flat waar ik woonde waarbij ze in het souterrain nieuwe appartementen gingen bouwen. Moest eerst helemaal leegzogen worden van zand en daarna veel sloopwerk waarbij gewoon het hele gebouw trilde. Ik werkte in de middag en avond dus ik zat er altijd middenin en had voor mijn gevoel geen minuut stilte.
Toen was dat voorbij en kwamen er nieuwe onderburen die continue met deuren smijten, schreeuwen, ruzie maken en keihard muziek luisterden. En ze vergaten steeds dat ze bovenburen hadden geloof ik. Dus ik stond er bijna wekelijks. Ze hadden ook een radioshow 2x in de week en ik hoefde de radio niet aan te zetten om mee te genieten. Er was gewoon niet mee te praten.
Mijn huis voelde niet meer als een rust plek, door mijn verleden en hun geschreeuw zat ik continue in een soort van stressmodus. Ik werd er niet gezonder van.![]()
Misschien dan vanavond een eitje koken?quote:Op zondag 2 maart 2025 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had gisteren lekker verse eitjes bij de boer gehaald. Bedacht vanmorgen eitjes te koken
Ben ik het vergeten, had ik cracker met kaas op dacht ik shit ik wilde ei"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Doe ikquote:Op zondag 2 maart 2025 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ken je ondertussen. Je wilt gelijk van hop hop maar vaak loop je dan jezelf weer voorbij.
Lekker eerst genieten van je 'vrijheid'![]()
![]()
Liever een eitje bevruchtenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En voor je gevoel kun je niet weg, want je verdient niet genoeg voor particuliere huur en je staat nog niet lang genoeg inschreven voor sociale huur.quote:
Dus kreeg je van mensen te horen dat je gewoon wat harder moest werken opzoek naar een nieuwe woning. Ik was het echt zo zat
Trotste mama van Ambar
Nee, eet vanavond wat anders.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien dan vanavond een eitje koken?
Morgen is weer een dag
En dan heb je eindelijk de nieuwe woning, ben je door het dolle heen. Maar dan mag je van die zelfde mensen het er vooral niet over hebben
Ik heb dag tot nooit weer gezegd tegen die mensen.Trotste mama van Ambar
Oh tja dan morgen maarquote:Op zondag 2 maart 2025 12:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, eet vanavond wat anders.
Morgen is weer een dag
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hoop het voor jequote:
Als je overal staat ingeschreven en je hebt geen zicht op promotie of een andere baan en je hebt dit al geprobeerd dan zit er soms niks anders op dan ‘wachten’.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En voor je gevoel kun je niet weg, want je verdient niet genoeg voor particuliere huur en je staat nog niet lang genoeg inschreven voor sociale huur.
Dus kreeg je van mensen te horen dat je gewoon wat harder moest werken opzoek naar een nieuwe woning. Ik was het echt zo zat
En dat is kut.
Heb ik ook gehad.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb er een hard hoofd in.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat raar, zo’n reactiequote:Op zondag 2 maart 2025 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan heb je eindelijk de nieuwe woning, ben je door het dolle heen. Maar dan mag je van die zelfde mensen het er vooral niet over hebben
Ik heb dag tot nooit weer gezegd tegen die mensen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Achja mijn huis was lang niet zo belangrijk als het gewicht van de baby enzoquote:
Trotste mama van Ambar
Ik herken dat wel, maar dan in een ander verhaal dan dit welliswaarquote:Op zondag 2 maart 2025 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb dag tot nooit weer gezegd tegen die mensen.
Ik ben net zo. Dan hoor je het van mij nooit meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb jaren lang gehad dat als ik op een verjaardag kwam, mensen ongevraagd advies gaven over dingen waarvan zij dachten dat ik om hulp verlegen zat. Of ergens behoefte aan had, wat niet zo is.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Achja mijn huis was lang niet zo belangrijk als het gewicht van de baby enzo
Vaak zo kwaad en bijna jankend naar huis gegaan.
Nu heb ik alles voor elkaar, en hoor je ze niet eens iets positiefs erover zeggenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vriendengroepsapp en het ging op een gegeven moment alleen maar over de kinderen en als ik wilde hebben over mijn dagelijkse dingen dan mocht dat niet, want dat was niet zo belangrijk als de kinderen. En ik zou het alleen maar begrijpen als ik ook kinderen heb.
Dat je zelf aan het struggelen bent om uberhaupt niet te acteren op je gedachtes dan doe je echt een
Trotste mama van Ambar
quote:Op zondag 2 maart 2025 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Vriendengroepsapp en het ging op een gegeven moment alleen maar over de kinderen en als ik wilde hebben over mijn dagelijkse dingen dan mocht dat niet, want dat was niet zo belangrijk als de kinderen. En ik zou het alleen maar begrijpen als ik ook kinderen heb.
Dat je zelf aan het struggelen bent om uberhaupt niet te acteren op je gedachtes dan doe je echt een
Dat zou fijn zijn.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:43 schreef KoningWouter het volgende:
holy shit misschien krijg ik dan ooit ook nog wel eens een vriendin of zo
@Speklap3000 weer verdwenen
Zit op de katquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En dat je achter de schermen stilletjes huilt omdat je nooit een gezin zult hebben en je benoemt dat 1x dan was het ook weer: dat kun jij ook krijgen moet je gewoon iets harder werken
Dank hoor. Ik ben niet zo egocentrisch dat ik kinderen wil, wetende dat ik niet de moeder kan zijn die ik zou willen zijn. Beste beslissing van mijn leven en dat van mijn kinderen is dat ik geen kinderen neem.Trotste mama van Ambar
Dan heb je in ieder geval iets te doenquote:Op zondag 2 maart 2025 12:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Mag ik die klere bende hier wel eens wat gaan opruimen.
Phoenix
Ik hoef ook geen kinderen hoor Inieminie. Niets verder wat ik daarmee wil zeggen maaar nee, dit ga ik ze niet aan doen.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:47 schreef ieniminimuis het volgende:
En dat je achter de schermen stilletjes huilt omdat je nooit een gezin zult hebben en je benoemt dat 1x dan was het ook weer: dat kun jij ook krijgen moet je gewoon iets harder werken
Dank hoor. Ik ben niet zo egocentrisch dat ik kinderen wil, wetende dat ik niet de moeder kan zijn die ik zou willen zijn. Beste beslissing van mijn leven en dat van mijn kinderen is dat ik geen kinderen neem.
Dat mijn kind ook maar een kans heeft om mee te maken wat ik heb meegemaakt nee dat gaat niet gebeuren.![]()
Ik weet het niet meer.
Mijn kop is leeg.Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Gewoon geen gedachten meer.Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive
Forum Opties Forumhop: Hop naar: