SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat doe je helemaal nietquote:Op zondag 2 maart 2025 11:26 schreef KoningWouter het volgende: [..] Yup, net met mijn mams gebeld en die is ook beetje huiverig. (Ben al eens in een psychose beland door ander middel wat ook een wondermiddel zou zijn namelijk) Daarom onder begeleiding. Maar wat fijn, als het echt moet zet ik hier in mijn woonkamer nog wel een drugslab op om ket te cooken.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Blijf jij tellen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zeker wel, als ze niet willen voorschrijven ga ik op internet bestellen of chatgpt vragen een recept te maken om het breaking bad style te gaan koken hier.quote:
Die klachten moeten stoppen.![]()
Ik hou er niet van. Tellen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 11:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zeker wel, als ze niet willen voorschrijven ga ik op internet bestellen of chatgpt vragen een recept te maken om het breaking bad style te gaan koken hier.
Die klachten moeten stoppen.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik denk het niequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jamindeniequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ivm ocd zei je?quote:Op zondag 2 maart 2025 11:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Maar goed daarom zei ik ook. UMCU bellen morgen voor een recept. JONGEWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
7,8,9,10 dat zal je nog wel zien.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoe erg heb je het?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kijk je wel uit KW probeer de regiulere weg te volgen en doe aub geen dingen zonder overleg.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zeker wel, als ze niet willen voorschrijven ga ik op internet bestellen of chatgpt vragen een recept te maken om het breaking bad style te gaan koken hier.
Die klachten moeten stoppen.
Je komt er misschien alleen dieper door in de shitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 2 maart 2025 11:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Maar goed daarom zei ik ook. UMCU bellen morgen voor een recept. JONGE
En je brengt jezelf en anderen in gevaar.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk je wel uit KW probeer de regiulere weg te volgen en doe aub geen dingen zonder overleg.
Je komt er misschien alleen dieper door in de shitWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kan je voorbeelden noemen, als je wil?quote:Op zondag 2 maart 2025 11:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heel extreem het maakt me helemaal kapotWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Maar je moet er wel bij zeggen dat je al heel veel overwonnen hebt en je oo zo je best doet om te herstellen.
Denk je serieus dat ik hier een drugslab ga neerzetten?quote:Op zondag 2 maart 2025 11:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En je brengt jezelf en anderen in gevaar.![]()
Liever niet.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan je voorbeelden noemen, als je wil?
Gedachten die zo intrusief zijn dat ze mn hele sociale leven kapot zouden maken waar ik ook kom. Echt ik ga liever nu dood.![]()
Ik ken je niet en ik heb genoeg gezien. Dus zo raar is het niet.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Denk je serieus dat ik hier een drugslab ga neerzetten?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja maar dit is next level. Wat ik nu voel heb ik nog nooit gevoeld. Ik kan leven.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]Maar je moet er wel bij zeggen dat je al heel veel overwonnen hebt en je oo zo je best doet om te herstellen.
![]()
Dus tochquote:Op zondag 2 maart 2025 11:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Liever niet.
Gedachten die zo intrusief zijn dat ze mn hele sociale leven kapot zouden maken waar ik ook kom. Echt ik ga liever nu dood.
Ben je onder behandeling?quote:Op zondag 2 maart 2025 11:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Liever niet.
Gedachten die zo intrusief zijn dat ze mn hele sociale leven kapot zouden maken waar ik ook kom. Echt ik ga liever nu dood.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je kan het niet alleen, je mag het ook.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja maar dit is next level. Wat ik nu voel heb ik nog nooit gevoeld. Ik kan leven.
Je bent een vechter een doorbijter geen opgeverWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oke daar heb je een punt maar nee ik ben een universitair geschoolde IT'er met een klote ziekte en heb vannacht uren lopen janken na 6 jaar ssri's omdat ik EINDELIJK iets heb gevonden wat voor me werkt.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ken je niet en ik heb genoeg gezien. Dus zo raar is het niet.![]()
Zeker dot, wow wat heb ik veel aan u gehad het afgelopen jaar.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan het niet alleen, je mag het ook.
Je bent een vechter een doorbijter geen opgever![]()
Ja, dat is het verschil hè. Ik kan iedereen hier tegenover me hebben dus vat het niet verkeerd op.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oke daar heb je een punt maar nee ik ben een universitair geschoolde IT'er met een klote ziekte en heb vannacht uren lopen janken na 6 jaar ssri's omdat ik EINDELIJK iets heb gevonden wat voor me werkt.
Oké nu heb ik een iets beter beeld. Maar zoals ik daarstraks zei in het vorige topic. Ik heb onlangs in m’n opleiding van een hoogleraar dus idd gehoord over een trial maar dan voor ptss.
Is er ook zoiets voor jou met keta?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je hebt het toch helemaal alleen gedaan lieverd. Jou wilkracht is enormquote:Op zondag 2 maart 2025 11:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zeker dot, wow wat heb ik veel aan u gehad het afgelopen jaar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je het gister voor het eerst getest?quote:Op zondag 2 maart 2025 11:37 schreef KoningWouter het volgende:
Enige is nog dat ik me afvraag waar het addertje onder het gras zit. Dit kan bijna niet echt zijn.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Begrijp ik hoor.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, dat is het verschil hè. Ik kan iedereen hier tegenover me hebben dus vat het niet verkeerd op.
Oké nu heb ik een iets beter beeld. Maar zoals ik daarstraks zei in het vorige topic. Ik heb onlangs in m’n opleiding van een hoogleraar dus idd gehoord over een trial maar dan voor ptss.
Is er ook zoiets voor jou met keta?
Geen idee hoe het gaat straks. Ik moet die neusspray krijgen. Dat gaat me redden.
Maar het is zondag (dag des heres) dus vandaag kunnen we niets![]()
Ik voel me bijna onmenselijk, dit was niet te doen.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt het toch helemaal alleen gedaan lieverd. Jou wilkracht is enorm![]()
Hoeft niet hè.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:37 schreef KoningWouter het volgende:
Enige is nog dat ik me afvraag waar het addertje onder het gras zit. Dit kan bijna niet echt zijn.
Stomme vergelijking misschien maar bij adhd of add heb je ook ritalin. Dat is ‘normaal’.
Als keta blijkt te werken voor ocd en wordt voorgeschreven dan zou dat op een gegeven moment ook ‘normaal’ kunnen worden. Waarschijnlijk onder een ander naampje.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee ik heb het 3 weken geleden voor het eerst getest.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je het gister voor het eerst getest?
Toen dacht ik direct: "OMG dit wil ik voor altijd"
Daar schrok ik zo van. dat ik het heb weg gegooid. Toch opnieuw geprobeerd en er wat verstandiger mee omgegaan.![]()
Wow dat zou echt te gek zijn!quote:Op zondag 2 maart 2025 11:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoeft niet hè.
Stomme vergelijking misschien maar bij adhd of add heb je ook ritalin. Dat is ‘normaal’.
Als keta blijkt te werken voor ocd en wordt voorgeschreven dan zou dat op een gegeven moment ook ‘normaal’ kunnen worden. Waarschijnlijk onder een ander naampje.![]()
![]()
Ok ik hoop het voor je.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Begrijp ik hoor.
Geen idee hoe het gaat straks. Ik moet die neusspray krijgen. Dat gaat me redden.
Maar het is zondag (dag des heres) dus vandaag kunnen we niets![]()
Ik ken het verder (nog) niet. Alleen keta voor ptss.
Ik ga er eens even over lezen want vind het wel interessant.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je hebt je OCD tenminste genoeg onder controle om niet iedereen hier dag en nacht lang helemaal de moeder te bolken.
Nee flauw geintje, maar wauw: hier schrik ik van zeg!![]()
![]()
Ja dit gaat wel belangrijk worden denk ikquote:Op zondag 2 maart 2025 11:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ok ik hoop het voor je.![]()
Ik ken het verder (nog) niet. Alleen keta voor ptss.
Ik ga er eens even over lezen want vind het wel interessant.![]()
Waar schrik je van ToT?quote:Op zondag 2 maart 2025 11:41 schreef ToT het volgende:
Je hebt je OCD tenminste genoeg onder controle om niet iedereen hier dag en nacht lang helemaal de moeder te bolken.
Nee flauw geintje, maar wauw: hier schrik ik van zeg!![]()
Dat je dit zo heftig hebt.quote:
Uiteraard weet ik niet zo heel gek veel over je leven, maar je komt hier verder wel relaxed over.![]()
![]()
Ik weet het altijd goed te verbloemen maar het is echt waanzin.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat je dit zo heftig hebt.
Uiteraard weet ik niet zo heel gek veel over je leven, maar je komt hier verder wel relaxed over.
Nu echt 0 last he, 0![]()
Zo werkt het toch?quote:
Er zijn mensen die het gebruiken en niet nodig hebben. Er zijn mensen die het gebruiken die het wel nodig hebben om ‘normaal’ te functioneren. Als er met keta een doorbraak is voor ptss en ocd dan zal dat in een bepaalde vorm ook gewoon legaal voorgeschreven worden en ook gewoon werken voor een aantal mensen.
Net zoals bij ritalin voor mensen met adhd en add werkt dat niet altijd of niet hetzelfde.
Er zijn veel varianten op.
Toen ik voor het eerst methylfenidaat kreeg, dacht ik ook WAT IS DIT!!’ Dit kan niet echt zijn, er gaat een wereld voor me open en ik voel me eindelijk normaal. Ik had minder moeite met van alles en vond mezelf zoveel leuker. Heb ook eens van geluk een half uur op de parkeerplaats in m’n auto zitten janken.
En ik snap dat het eng is. Maar misschien is dit net wat jij nodig hebt. Zeker als je het legaal kunt krijgen zou top zijn.
Maar pas alsjeblieft wel op met zelf dokteren
Ja, je leert jezelf wel manieren aan voor situaties maar kost veel energie.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik weet het altijd goed te verbloemen maar het is echt waanzin.
Nu echt 0 last he, 0Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je bent een topper Kat! Ik dacht eerst nu krijg ik een preek over mn drugsgebruik. Maar je wilt me echt helpen.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zo werkt het toch?
Er zijn mensen die het gebruiken en niet nodig hebben. Er zijn mensen die het gebruiken die het wel nodig hebben om ‘normaal’ te functioneren. Als er met keta een doorbraak is voor ptss en ocd dan zal dat in een bepaalde vorm ook gewoon legaal voorgeschreven worden en ook gewoon werken voor een aantal mensen.
Net zoals bij ritalin voor mensen met adhd en add werkt dat niet altijd of niet hetzelfde.
Er zijn veel varianten op.
Toen ik voor het eerst methylfenidaat kreeg, dacht ik ook WAT IS DIT!!’ Dit kan niet echt zijn, er gaat een wereld voor me open en ik voel me eindelijk normaal. Ik had minder moeite met van alles en vond mezelf zoveel leuker. Heb ook eens van geluk een half uur op de parkeerplaats in m’n auto zitten janken.
En ik snap dat het eng is. Maar misschien is dit net wat jij nodig hebt. Zeker als je het legaal kunt krijgen zou top zijn.
Maar pas alsjeblieft wel op met zelf dokteren![]()
Ja ongelooflijkquote:Op zondag 2 maart 2025 11:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, je leert jezelf wel manieren aan voor situaties maar kost veel energie.
Heb jij ADHD?![]()
Ow dat scheelt!quote:Op zondag 2 maart 2025 11:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
![]()
Ik ga voor je duimenquote:Op zondag 2 maart 2025 11:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee natuurlijk niet.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je bent een topper Kat! Ik dacht eerst nu krijg ik een preek over mn drugsgebruik. Maar je wilt me echt helpen.![]()
Ja ik ben wel tegen drugsgebruik voor mensen die het niet nodig hebben medisch gezien.
Maar dit is wat anders.
Maar dat kon je niet weten want jij kent mij natuurlijk ook niet echt hè
Ik kan het niet genoeg onder woorden brengen hoe zeer ik hier onder leed. Bah. En dan nu dit is niet te bevatten, ik wil eigenlijk een jaar slapen en dan weer 12 zijn. Mijn leven leven zonder ocd.quote:![]()
Kreeg je pas later last?quote:Op zondag 2 maart 2025 11:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik kan het niet genoeg onder woorden brengen hoe zeer ik hier onder leed. Bah. En dan nu dit is niet te bevatten, ik wil eigenlijk een jaar slapen en dan weer 12 zijn. Mijn leven leven zonder ocd.
Heftig welWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vind sowieso dat ocd vaak onderschat wordt.
Mensen denken vaak dat het een beetje over organiseren is. Maar het is zoveel meer.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vroeger al beetje gehad, maar is weer weg gegaan. Toen na mijn 2e psychose is het keihard teruggekomen en vereergerd.quote:
Ik kon letterlijk niets meer. Wil er eigenlijk niet te veel over kwijt, het is echt afschuwelijk geweest. Het gevoel van MOETEN![]()
Klopt.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:49 schreef Moeraskat het volgende:
Vind sowieso dat ocd vaak onderschat wordt.
Mensen denken vaak dat het een beetje over organiseren is. Maar het is zoveel meer.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 11:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vroeger al beetje gehad, maar is weer weg gegaan. Toen na mijn 2e psychose is het keihard teruggekomen en vereergerd.
Ik kon letterlijk niets meer. Wil er eigenlijk niet te veel over kwijt, het is echt afschuwelijk geweest. Het gevoel van MOETEN![]()
![]()
![]()
Inderdaad, dat is vreselijk.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vroeger al beetje gehad, maar is weer weg gegaan. Toen na mijn 2e psychose is het keihard teruggekomen en vereergerd.
Ik kon letterlijk niets meer. Wil er eigenlijk niet te veel over kwijt, het is echt afschuwelijk geweest. Het gevoel van MOETENAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Dan moet je je niet laten verleiden tot meer vertellen.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik kon letterlijk niets meer. Wil er eigenlijk niet te veel over kwijt, het is echt afschuwelijk geweest. Het gevoel van MOETEN
Ik vind het in elk geval enorm kut om te lezen en ik hoop dat je morgen het antwoord krijgt dat je nodig hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoop ik ookquote:Op zondag 2 maart 2025 11:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan moet je je niet laten verleiden tot meer vertellen.
Ik vind het in elk geval enorm kut om te lezen en ik hoop dat je morgen het antwoord krijgt dat je nodig hebt.![]()
Ik kan mij er iets bij voorstellen. En vind het ook zo jammer dat het zo moeilijk is om iets te vinden wat aanslaat.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik voel me bijna onmenselijk, dit was niet te doen.
Maar ondanks dat KW je bent altijd blijven strijden, je wilde beter worden.
Ik zag je nooit echt klagen, maar altijd zoeken naar oplossingen. Zelf stappen ondernemen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, klaar met dansen?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik verlangde ook vaak terug naar mijn jeugd.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik kan het niet genoeg onder woorden brengen hoe zeer ik hier onder leed. Bah. En dan nu dit is niet te bevatten, ik wil eigenlijk een jaar slapen en dan weer 12 zijn. Mijn leven leven zonder ocd.
Ik heb geen echte OCD (vroeger naar mijn idee wel duidelijk gehad), maar heb wel ADHD en Asperger.
Na door een enorme hel gegaan te zijn zit mijn leven nu wel in rustiger vaarwater. In het algemeen kan ik nu beter met mijn gedachtes en gevoelens omgaan. De problemen zijn natuurlijk niet volledig weg, maar alles is wel een stuk dragelijker geworden.
Hopen dat het voor jou ook zo gaat lopen!Volledige genezing is misschien een onbereikbaar doel, maar de boel onder controle zien te krijgen en dat het draagbaar is, is al prachtig!
(Nogmaals: ik ken je situatie niet dus misschien is volledige genezing wél mogelijk, maar realistische doelen zijn minder demotiverend dan schier-onbereikbare perfecte doelen.)
![]()
Dat is een moeilijke instelling maar wel de juistequote:Op zondag 2 maart 2025 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan mij er iets bij voorstellen. En vind het ook zo jammer dat het zo moeilijk is om iets te vinden wat aanslaat.
Ik zag je nooit echt klagen, maar altijd zoeken naar oplossingen. Zelf stappen ondernemen.
Je hebt me altijd gesteund mam.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan mij er iets bij voorstellen. En vind het ook zo jammer dat het zo moeilijk is om iets te vinden wat aanslaat.
Ik zag je nooit echt klagen, maar altijd zoeken naar oplossingen. Zelf stappen ondernemen.![]()
Kleine moeite was het. En ik zal je ook altijd b lijven steunen zover ik kanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een lief bericht ToT bedankt!quote:Op zondag 2 maart 2025 11:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik verlangde ook vaak terug naar mijn jeugd.
Ik heb geen echte OCD (vroeger naar mijn idee wel duidelijk gehad), maar heb wel ADHD en Asperger.
Na door een enorme hel gegaan te zijn zit mijn leven nu wel in rustiger vaarwater. In het algemeen kan ik nu beter met mijn gedachtes en gevoelens omgaan. De problemen zijn natuurlijk niet volledig weg, maar alles is wel een stuk dragelijker geworden.
Hopen dat het voor jou ook zo gaat lopen!Volledige genezing is misschien een onbereikbaar doel, maar de boel onder controle zien te krijgen en dat het draagbaar is, is al prachtig!
(Nogmaals: ik ken je situatie niet dus misschien is volledige genezing wél mogelijk, maar realistische doelen zijn minder demotiverend dan schier-onbereikbare perfecte doelen.)
![]()
Wowquote:Op zondag 2 maart 2025 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kleine moeite was het. En ik zal je ook altijd b lijven steunen zover ik kan![]()
![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 11:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik verlangde ook vaak terug naar mijn jeugd.
Het is toch kouder buiten dan ik dachtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je bent een goede vent lijkt mij. En een echte strijderquote:daarvoor mijn complimenten. Maar dat heb ik je al vaker gezegd
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: