SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Loop je elke dag weer ?quote:Op zondag 2 maart 2025 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Balen dus. Als hier de mist weg trekt ga ik ook nog een blokje rond strompelen."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Firefly Blue Ghost Mission 1 Lunar Landing is a success. Het ding is net geland.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 09:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Firefly Blue Ghost Mission 1 Lunar Landing is a success. Het ding is net geland.![]()
![]()
O, een maanlanding van een robot.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Stiekeme dingen zijn wel het lekkerst en het is en blijft de stats van Monitor
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wat leukquote:Op zondag 2 maart 2025 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Sinterklaaskapoentje en klodder
En @:koekiemonster en justin waren ook even een stelletje
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zou ook wel op een maan willen landenquote:Op zondag 2 maart 2025 09:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, een maanlanding van een robot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
* gebrokenglas maakt aantekeningenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Gek. Zo’n kleine beslissing kan zo’n groot resultaat hebbenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vraag me af of dat topic nog bestaat in R&PWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Was een reeks over nieuwe mensen willen ontmoetenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maar ik was eigenlijk te jong want volgens mij was het 25+ en ik was toen denk ik 22/23Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
.
[ Bericht 99% gewijzigd door gebrokenglas op 02-03-2025 09:44:22 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik zag het welquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Misschienquote:Op zondag 2 maart 2025 09:44 schreef JustinK het volgende:
Moeraskatten zijn altijd wat volwassener voor hun leeftijdWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja ik dacht dat je Trump en Zelensky bedoeldequote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee maar ik had hetzelfde kunnen zeggen daaropquote:Op zondag 2 maart 2025 09:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat je Trump en Zelensky bedoeldeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hallo liefjequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Goedemorgenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou dan ga ik maar uit bed 🛏Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Knap hoorquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zit inmiddels aan mijn 3e mok koffie, en de broodjes zijn bijna op.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Daar is het zondag voorquote:Op zondag 2 maart 2025 09:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes, maar nog wel even in bed blijven liggen![]()
![]()
Ik lig hier te twijfelen wat ik voor ontbijt neem. Ik
Twijfel liever nog even hier dan in de keuken.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zo hé, ik moet nog koffie drinkenquote:Op zondag 2 maart 2025 09:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels aan mijn 3e mok koffie, en de broodjes zijn bijna op.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Gewoon een lekker bammetje of iets van melk met cruesli? Of een eitje bakken?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jij zit al aan de thee. Is het niet lekker eerst koffie en dan thee? En niet thee en dan koffie? Dat laatste lijkt me minder lekker.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mélk en cruesli?quote:Op zondag 2 maart 2025 09:52 schreef Lovely het volgende:
Gewoon een lekker bammetje of iets van melk met cruesli? Of een eitje bakken?
Nee bedankt![]()
Cruesli gaat hier in de yoghurt
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh nee kan prima hoorquote:Op zondag 2 maart 2025 09:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij zit al aan de thee. Is het niet lekker eerst koffie en dan thee? En niet thee en dan koffie? Dat laatste lijkt me minder lekker.
Oja dat kan ook.. is ook lekkerquote:Op zondag 2 maart 2025 09:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mélk en cruesli?
Nee bedankt![]()
Cruesli gaat hier in de yoghurt
Ja en ik denk dat ik een smoothie maak en afbakbroodjesquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Afbakbroodjesquote:Op zondag 2 maart 2025 09:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja en ik denk dat ik een smoothie maak en afbakbroodjes
Nomnomnomquote:
Of naanbroodWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Geen zin in eten.
Koffie dan maar.Don't follow me. I am lost too
.
Oh ff checken of kitten naar de kerk isWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik alleen zolang ik m’n medicijnen niet heb ingenomenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Si. Daarna geen honger meer voor een tijdjeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
.
![]()
.
quote:Don't follow me. I am lost too
.
.
.
.
.
.
.
Hoiquote:Don't follow me. I am lost too
.
.
Gaan jullie nog wat doen vandaagWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ontbijt hier al lang op en koffie geloof ik de 5de alquote:Op zondag 2 maart 2025 09:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels aan mijn 3e mok koffie, en de broodjes zijn bijna op.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
.
.
is het niet druk op zondag?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kolerequote:Op zondag 2 maart 2025 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ontbijt hier al lang op en koffie geloof ik de 5de alWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat een haat heb jij in je hoofd.quote:
Echt ongezond![]()
Ik hoop dat je er gelukkig van wordt.
.
Die zal ergens eind volgende week wel weer online komen
Als hij weer weeeeeeekend heeftquote:Op zondag 2 maart 2025 10:39 schreef Lovely het volgende:
Die zal ergens eind volgende week wel weer online komen![]()
![]()
MotoGP vandaag maar wil eigenlijk met de mountainbike wegWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vandaag is 't lekker weer.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:43 schreef Moeraskat het volgende:
MotoGP vandaag maar wil eigenlijk met de mountainbike weg
Kan 't niet allebei?![]()
nee volgens mij is het de hele dagquote:Op zondag 2 maart 2025 10:44 schreef maily het volgende:
[..]
Vandaag is 't lekker weer.
Kan 't niet allebei?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jij bent natuurlijk aan het dansen omdat je voor 30e keer DTS hebt gewonnen?quote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nee, ik heb een nieuwe lepel gevondenquote:Op zondag 2 maart 2025 10:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk aan het dansen omdat je voor 30e keer DTS hebt gewonnen?![]()
![]()
Jij bent vast geboren met de zilveren lepel in de mondquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hoe raad je het!quote:Op zondag 2 maart 2025 10:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij bent vast geboren met de zilveren lepel in de mond![]()
![]()
Dot danst met hem mee, de enige die euforisch is met de zoveelste zinloze overwinning van deze narcist. Vol haat naar mij toe.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk aan het dansen omdat je voor 30e keer DTS hebt gewonnen?![]()
Maar dat is maar mijn 'onderbuikgevoel ' volgens een FA.
Niks aan te doen meer. Ik heb het geprobeerd, maar de idiote haat blijft.Don't follow me. I am lost too
.
Dan maar een ban.Don't follow me. I am lost too
.
quote:
.
Narcist wordt wmb een beetje onterecht op mensen geplakt, daar hou ik niet zo van.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:03 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dot danst met hem mee, de enige die euforisch is met de zoveelste zinloze overwinning van deze narcist. Vol haat naar mij toe.![]()
Maar dat is maar mijn 'onderbuikgevoel ' volgens een FA.
Niks aan te doen meer. Ik heb het geprobeerd, maar de idiote haat blijft.
Ik ben het deels eens met het stuk dat het winnen van DTS onderhand meer iets van doen heeft met het overtroeven van vorige winnaars die nu het vaakst hebben gewonnen, maar dan nog is het niet nodig om op dat deze manier te doen en zegt het ook wat over mij hoe ik er op afstand naar kijkMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Je kan hoog springen en je kan laag springen.
Er gaat verder niks veranderen denk ik.
Dus ik doe nog maar een bolkje.![]()
Hey KW ben j e nog naar het afgebrande pand gaan kijkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zie jij heel goed vanaf een afstand.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Narcist wordt wmb een beetje onterecht op mensen geplakt, daar hou ik niet zo van.
Ik ben het deels eens met het stuk dat het winnen van DTS onderhand meer iets van doen heeft met het overtroeven van vorige winnaars die nu het vaakst hebben gewonnen, maar dan nog is het niet nodig om op dat deze manier te doen en zegt het ook wat over mij hoe ik er op afstand naar kijk![]()
Er zijn nog meer bolkkings waaronder FF, maar die moet maar vergeten worden.
En verder is het verheerlijken van 100x winnen nogal overdreven en het persoonlijk bolken, omdat je iemand niet moet, vind ik super kinderachtig. En dat zie ik hier ook gebeuren. Jammer, voor mij een reden om op bepaalde momenten weg te blijven.
Maar het is maar een spel.![]()
![]()
Nee niet gaan kijken. Heb daar met mijn moedertje eens een patatje besteld. Was een goede snackbar. Ook een leuk hotel wat af gefikt is though.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey KW ben j e nog naar het afgebrande pand gaan kijken![]()
Een narcist is een narcist. Dat is wel duidelijk in deze.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Narcist wordt wmb een beetje onterecht op mensen geplakt, daar hou ik niet zo van.
Ik ben het deels eens met het stuk dat het winnen van DTS onderhand meer iets van doen heeft met het overtroeven van vorige winnaars die nu het vaakst hebben gewonnen, maar dan nog is het niet nodig om op dat deze manier te doen en zegt het ook wat over mij hoe ik er op afstand naar kijk
Maar ik gooi de handdoek wel.
Ik laat mijn leven niet kapot maken door deze opgefokte idioot, die zich superieur voelt over andere users.
Wat een naar mannetje is het.
.
Over wie hebben we het hier?quote:Op zondag 2 maart 2025 11:14 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Een narcist is een narcist. Dat is wel duidelijk in deze.
Ik laat mijn leven niet kapot maken door deze opgefokte idioot, die zich superieur voelt over andere users.
Wat een naar mannetje is het.![]()
ALLEMAAL!quote:Op zondag 2 maart 2025 11:17 schreef hemarookworst het volgende:
Welke zal ik kopen?
https://www.ah.nl/producten/2211/popcorn![]()
Was loos?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O twee panden?quote:Op zondag 2 maart 2025 11:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee niet gaan kijken. Heb daar met mijn moedertje eens een patatje besteld. Was een goede snackbar. Ook een leuk hotel wat af gefikt is though.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eens en dat zie ik ook, het is ook mensen uitsluiten en wat mij vooral is opgevallen users veranderen zodra ze alleen nog bezig zijn met het winnen /aftroeven/overtroeven van vorige winnaars . Ik heb nu een aantal jaren met verbazing mogen kijken naar hoe het users beïnvloedquote:Op zondag 2 maart 2025 11:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat zie jij heel goed vanaf een afstand.![]()
En verder is het verheerlijken van 100x winnen nogal overdreven en het persoonlijk bolken, omdat je iemand niet moet, vind ik super kinderachtig. En dat zie ik hier ook gebeuren. Jammer, voor mij een reden om op bepaalde momenten weg te blijven.
Maar het is maar een spel.
En eerlijk: ze waren allemaal veel leuker voordat ze alleen nog maar bezig waren met het moeten winnen van..
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
eens eens eensquote:Op zondag 2 maart 2025 10:47 schreef maily het volgende:
[..]
Oke.
Dan keuzes maken.
Vandaag heb je tijd om te mountainbikenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
O dat is fijn, wil je het delen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jammer, dat gaat een hoop tijd kosten om te herstellenquote:Op zondag 2 maart 2025 11:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja snackbar zat links en hotel stad munster heeft ook schade.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MogguhI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nee JustinK is geen narcist , dat is gewoon bullshitquote:Op zondag 2 maart 2025 11:14 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Een narcist is een narcist. Dat is wel duidelijk in deze.
Wat een naar mannetje is het.
Maar ook hij heeft zich een beetje teveel laten meeslepen met het DTS gebeuren , jammer wel
Maar een ding rooie ; jij laat je ook meeslepen en jij bent ook verbeten bezig met DTS
Heel ongezondMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja hoor.quote:
Had wat weekjes terug ketamine besteld neusspray tegen OCD. Toen dat kwam had ik direct van DIT WIL IK ALTIJD.
Ik dacht: "Kut, ik ben hooked"
Maar nu blijkt dat dat spul momenteel getest wordt bij aandoeningen die lijken op die van mij. Dus ik ga proberen die neusspray op recept te krijgen.
Zo niet koop ik het gewoon op internet.![]()
Daar hoorde ik laatst iets over iddquote:Op zondag 2 maart 2025 11:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja hoor.
Had wat weekjes terug ketamine besteld neusspray tegen OCD. Toen dat kwam had ik direct van DIT WIL IK ALTIJD.
Maar nu blijkt dat dat spul momenteel getest wordt bij aandoeningen die lijken op die van mij. Dus ik ga proberen die neusspray op recept te krijgen.
Zo niet koop ik het gewoon op internet.![]()
Dat je expres wegblijft vind ik jammer. Je bent zo gezelligquote:Op zondag 2 maart 2025 11:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat zie jij heel goed vanaf een afstand.![]()
Maar het is maar een spel.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Morguh Fogelquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat zou toch fijn zijn als dat echt zou helpen, ben benieuwd wat ze er over zeggenquote:Op zondag 2 maart 2025 11:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja hoor.
Zo niet koop ik het gewoon op internet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja heb nu een zakje kristallen liggen waar ik af en toe een puntje van neem. Werkt 10000%quote:
Maar ben beetje bang dat ik te hard ga, wil graag alleen de klachten weg geen trip ervaringen en zo![]()
Je moet idd wel uitkijken met dat spulquote:Op zondag 2 maart 2025 11:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja heb nu een zakje kristallen liggen waar ik af en toe een puntje van neem. Werkt 10000%
Maar ben beetje bang dat ik te hard ga, wil graag alleen de klachten weg geen trip ervaringen en zo![]()
Ik hou niet van boter. Jij?quote:Op zondag 2 maart 2025 11:16 schreef KoningWouter het volgende:
Volgens mij val ik weer met de neus in de boter.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je mag hier (bijna) alles plaatsen onder het mom van een bolk. Dus ook makkelijker om te pesten. Ik zeg niet dat iedereen dat doet, maar het gebeurt wel. Dat is ook het doel van het spel, elkaar dwars zitten. Dus je kunt er verder weinig van zeggen.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eens en dat zie ik ook, het is ook mensen uitsluiten en wat mij vooral is opgevallen users veranderen zodra ze alleen nog bezig zijn met het winnen /aftroeven/overtroeven van vorige winnaars . Ik heb nu een aantal jaren met verbazing mogen kijken naar hoe het users beïnvloed
En eerlijk: ze waren allemaal veel leuker voordat ze alleen nog maar bezig waren met het moeten winnen van..
Maar ik ga zo wat anders doen. Het is heerlijk weer.![]()
![]()
Yup, net met mijn mams gebeld en die is ook beetje huiverig. (Ben al eens in een psychose beland door ander middel wat ook een wondermiddel zou zijn namelijk)quote:Op zondag 2 maart 2025 11:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je moet idd wel uitkijken met dat spul
Daarom onder begeleiding.
Maar wat fijn, als het echt moet zet ik hier in mijn woonkamer nog wel een drugslab op om ket te cooken.![]()
Heb hier laatst wat over geleerd tijdens de opleiding die ik doe. Wordt ingezet bij ptss ook.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ben het volledig eens met wat je zegtquote:Op zondag 2 maart 2025 11:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Je mag hier (bijna) alles plaatsen onder het mom van een bolk. Dus ook makkelijker om te pesten. Ik zeg niet dat iedereen dat doet, maar het gebeurt wel. Dat is ook het doel van het spel, elkaar dwars zitten. Dus je kunt er verder weinig van zeggen.
Maar ik ga zo wat anders doen. Het is heerlijk weer.
Naar kleindochter toe![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Forum Opties Forumhop: Hop naar: