SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Loop je elke dag weer ?quote:Op zondag 2 maart 2025 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Balen dus. Als hier de mist weg trekt ga ik ook nog een blokje rond strompelen."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Firefly Blue Ghost Mission 1 Lunar Landing is a success. Het ding is net geland.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 09:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Firefly Blue Ghost Mission 1 Lunar Landing is a success. Het ding is net geland.![]()
![]()
O, een maanlanding van een robot.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Stiekeme dingen zijn wel het lekkerst en het is en blijft de stats van Monitor
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wat leukquote:Op zondag 2 maart 2025 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Sinterklaaskapoentje en klodder
En @:koekiemonster en justin waren ook even een stelletje
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zou ook wel op een maan willen landenquote:Op zondag 2 maart 2025 09:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, een maanlanding van een robot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
* gebrokenglas maakt aantekeningenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Gek. Zo’n kleine beslissing kan zo’n groot resultaat hebbenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vraag me af of dat topic nog bestaat in R&PWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Was een reeks over nieuwe mensen willen ontmoetenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maar ik was eigenlijk te jong want volgens mij was het 25+ en ik was toen denk ik 22/23Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
.
[ Bericht 99% gewijzigd door gebrokenglas op 02-03-2025 09:44:22 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik zag het welquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Misschienquote:Op zondag 2 maart 2025 09:44 schreef JustinK het volgende:
Moeraskatten zijn altijd wat volwassener voor hun leeftijdWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja ik dacht dat je Trump en Zelensky bedoeldequote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee maar ik had hetzelfde kunnen zeggen daaropquote:Op zondag 2 maart 2025 09:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat je Trump en Zelensky bedoeldeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hallo liefjequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Goedemorgenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou dan ga ik maar uit bed 🛏Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Knap hoorquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zit inmiddels aan mijn 3e mok koffie, en de broodjes zijn bijna op.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: