SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door maily op 01-03-2025 22:17:20 ]![]()
Oké is goedquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Trump had feitelijk zoiets van: "Als je door een sterker land wordt aangevallen, moet je je gewoon meteen overgeven."quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat het met een sisser afloopt. Trump wil gewoon die sticker van vrede makert![]()
EN BEDANKEN!!!!!!!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Trump had feitelijk zoiets van: "Als je door een sterker land wordt aangevallen, moet je je gewoon meteen overgeven."![]()
En krijg je de schuldquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Trump had feitelijk zoiets van: "Als je door een sterker land wordt aangevallen, moet je je gewoon meteen overgeven."Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee hoor. Hecht er geen waarde aanquote:lekker doen
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
You are not grateful enough!quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Dan heb je al meer kans op een nieuwe TTquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Waarom zou je de lapo willen hebben?![]()
Niet percequote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:13 schreef maily het volgende:
[..]
Dan heb je al meer kans op een nieuwe TT![]()
geen prime hierquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Heet "X" op prime... Kolere wat en C film![]()
![]()
Ben je al aan Silo begonnen, broeder?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Heet "X" op prime... Kolere wat en C film![]()
Ja Zelensky had Amerika blijkbaar al 33x bedankt, maar Vance liep te bitchen dat hij het dit specifieke bezoekje nog niet opnieuw gedaan had.quote:
En zo veel Amerikanen die Trump en Vance hierover zitten toe te juichen!![]()
Perce? Wat is dat?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maily was vorige week ook aardig op dreefquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zie ik hier Meelie een beetje geirriteerd zijn? Dat ik dat nog mag meemaken!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
waar?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zie ik hier Meelie een beetje geirriteerd zijn? Dat ik dat nog mag meemaken!![]()
![]()
Ow die was ik vergeten, beter die opzetten jaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ben je al aan Silo begonnen, broeder?
Lach met een schone bips![]()
ja zoietsquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
"Je hebt onze schoenen nog niet eens gekust, wat is dezen?"![]()
![]()
En dat laatste maakt het zo eng. Die geloven alles wat die twee verzinnen. Zo ook de leugen van Trump dat de US 350 miljard gegeven zou hebbenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja Zelensky had Amerika blijkbaar al 33x bedankt, maar Vance liep te bitchen dat hij het dit specifieke bezoekje nog niet opnieuw gedaan had.
En zo veel Amerikanen die Trump en Vance hierover zitten toe te juichen!![]()
Dat is "per se". Maar dan gigantisch fout geschreven. 🤷♂️quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Per se is hetquote:![]()
Maar zegt hij dat ja?geinig!
Sow, en wat gingen ze los toen hij zei dat als Oekraïne valt en Europa daarna komt, dat Rusland binnen no time ook Amerika kan aanvallen!quote:![]()
![]()
Ja ik had het hardop moeten zeggen. Ik las iets heel anders.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is "Per se". Maar dan gigantisch fout geschreven. 🤷♂️
Ik vind het belachelijk. Ook niet een klein beetje moeite doen om enigszins foutloos te typen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Per se is het![]()
Maar zegt hij dat ja?geinig!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja nee ja. Per se is de enige juiste spelling.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Sommige mensen doen maar wat.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk. Ook niet een klein beetje moeite doen om enigszins foutloos te typen.
Anderen hebben dyslexie.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Doe ik ook nooitquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk. Ook niet een klein beetje moeite doen om enigszins foutloos te typen.![]()
![]()
Dat volk is al zo lang gehersenspoeld...quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En dat laatste maakt het zo eng. Die geloven alles wat die twee verzinnen. Zo ook de leugen van Trump dat de US 350 miljard gegeven zou hebben
MURICA, FUCK YEAH!
Home of the brave! Land of the free! We are the free-est country on EARTH! We have DEMOCRACY!
Velen zien Europa echt als Engeland in de 19e eeuw, met hier en daar een beetje internet.
Wetenschap hebben we hier niet, Amerika vindt alles uit.![]()
Per saldo is dat de U.S. onder Biden leningen gaf. Maar trumpeteer ziet het als giften. Waar Europa met uitzondering van Frankrijk gewoon levert zonder vragen te stellen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En dat laatste maakt het zo eng. Die geloven alles wat die twee verzinnen. Zo ook de leugen van Trump dat de US 350 miljard gegeven zou hebbenLach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is "per se". Maar dan gigantisch fout geschreven. 🤷♂️![]()
![]()
Ik doe tegenwoordig wel mijn best om zo min mogelijk Amerikaanse producten te consumerenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat volk is al zo lang gehersenspoeld...
MURICA, FUCK YEAH!
Home of the brave! Land of the free! We are the free-est country on EARTH! We have DEMOCRACY!
Velen zien Europa echt als Engeland in de 19e eeuw, met hier en daar een beetje internet.
Wetenschap hebben we hier niet, Amerika vindt alles uit.![]()
![]()
Ach, als dat het ergste zou zijn met wat hij schrijft....quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk. Ook niet een klein beetje moeite doen om enigszins foutloos te typen.![]()
![]()
Bahquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Rotterdam heeft de grootste haven ter wereld, echter op de cover van de game Ship simulator wordt New York als greatest harbor neergezet om de Amerikanen niet voor het hoofd te stoten.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]
MURICA, FUCK YEAH!
Wetenschap hebben we hier niet, Amerika vindt alles uit.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik doe tegenwoordig wel mijn best om zo min mogelijk Amerikaanse producten te consumeren!
![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Rotterdam heeft de grootste haven ter wereld, echter op de cover van de game Ship simulator wordt New York als greatest harbor neergezet om de Amerikanen niet voor het hoofd te stoten.Kolere!
![]()
Dat zie je ook altijd aan wat voor presidentskandidaten ze naar voren schuiven.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]
MURICA, FUCK YEAH!
Wetenschap hebben we hier niet, Amerika vindt alles uit.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Daar let ik echt niet opquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik doe tegenwoordig wel mijn best om zo min mogelijk Amerikaanse producten te consumerenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou, Outlook doet het in elk geval niet meer.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik doe tegenwoordig wel mijn best om zo min mogelijk Amerikaanse producten te consumeren
Microsoft heeft problemen, volgens Allestoringen.nlAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Bizarquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Rotterdam heeft de grootste haven ter wereld, echter op de cover van de game Ship simulator wordt New York als greatest harbor neergezet om de Amerikanen niet voor het hoofd te stoten.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
22:22They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh lekkerquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik zie net dat Apple Bandit van Heineken is, dus die poen blijft gewoon in NLWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat schiet je ermee op om die producten te ontwijken.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mijn auto is wel Amerikaansmaar gelukkig geen tesla
Maar goed ook, die dingen zijn al heel snel niks meer waard.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Trump narrenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat schiet je ermee op om die producten te ontwijken.![]()
Ja, dat merkt hij echtquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Die boeit het niet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Pontiac Firebird?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
![]()
![]()
Om zo het handelstekort van NL met VS wat te verkleinen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat schiet je ermee op om die producten te ontwijken.
Gewoon principekwestie![]()
![]()
Oja. Wist ik niet want ik kijk dat nietquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach voor China worden ook idiote aanpassingen gedaan in games en films en dergelijke.
[ afbeelding ]
Ze houden niet zo van extra gepigmenteerde medemensen.
Oké..quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Om zo het handelstekort van NL met VS wat te verkleinen.
Gewoon principekwestieWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Pfffff.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach voor China worden ook idiote aanpassingen gedaan in games en films en dergelijke.
[ afbeelding ]
Ze houden niet zo van extra gepigmenteerde medemensen.![]()
Dat moest hier eens gebeuren zeg.... Dan krijg je wat te horen.....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
zouden ze in China ook aan "woke" doen?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Pfffff.![]()
Dat moest hier eens gebeuren zeg.... Dan krijg je wat te horen.....![]()
Zo'n Ford Mustang. Je weet wel, de auto die niet fatsoenlijk door een bocht kan.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En ook Rey Palpatine is duidelijk verkleind, maar daar heb ik niemand over horen klagen!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Pfffff.![]()
Dat moest hier eens gebeuren zeg.... Dan krijg je wat te horen.....![]()
![]()
En dan een stadje aan de zuidkant?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
En dus mogen we een Amerikaanse staat uitkiezen om dat te compenseren. Ik kies voor Nevada
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik las dat elektronische huisdieren weer populairder worden. Nu wilde ik daar eigenlijk op inspringen. Samen met Grok heb ik een prototype van de Hominogotchi ontwikkeld. Zo dat kunnen aanslaan?
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Oh met springveren nog?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo'n Ford Mustang. Je weet wel, de auto die niet fatsoenlijk door een bocht kan.
Wat ik wel een ongelooflijk gave blijf vinden is een Corvette uit 1969!![]()
![]()
Waaromquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
En dus mogen we een Amerikaanse staat uitkiezen om dat te compenseren. Ik kies voor NevadaWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee, maar wel aan wokquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:25 schreef maily het volgende:
[..]
zouden ze in China ook aan "woke" doen?
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Zou kopenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:26 schreef Homijn het volgende:
Ik las dat elektronische huisdieren weer populairder worden. Nu wilde ik daar eigenlijk op inspringen. Samen met Grok heb ik een prototype van de Hominogotchi ontwikkeld. Zo dat kunnen aanslaan?
[ afbeelding ]![]()
Moet je geen 2 exemplaren van naast elkaar zetten; voor je het weer zit je hele huis er mee vol.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:26 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je geen 2 exemplaren van naast elkaar zetten; voor je het weer zit je hele huis er mee vol.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou een uitzondering maken voor een '67 Eleanorquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo'n Ford Mustang. Je weet wel, de auto die niet fatsoenlijk door een bocht kan.![]()
Lijkt me ook wel wat voor mini-ToTquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh met springveren nog?
Wat ik wel een ongelooflijk gave blijf vinden is een Corvette uit 1969!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het is een elektronisch huisdier, ransaapquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je geen 2 exemplaren van naast elkaar zetten; voor je het weer zit je hele huis er mee vol.![]()
Eet alleen digitale wortels.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:26 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]
Trust nobody![]()
Snel inwisselen voor een Europesequote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Met een Hemi erin?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik zou een uitzondering maken voor een '67 Eleanor
Ohnee HEMI is Chrysler. Dus dat zal wel niet.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een HEMI Engine. Da's pas power.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hij kijkt er al maanden naar uit om deze zomer naar een tractorpull-wedstrijd en een monstertruck-show te gaan!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel wat voor mini-ToTDan kan deze auto er vast ook nog wel bij!
![]()
![]()
Wat is een HEMI? De Italiaanse HEMA?quote:
Beter dan een euro 6. 1.1 Liter ecoboost "met turbo".![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
zo gaaf!!!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij kijkt er al maanden naar uit om deze zomer naar een tractorpull-wedstrijd en een monstertruck-show te gaan!Dan kan deze auto er vast ook nog wel bij!
wel op veilige afstanden met oordoppen
![]()
Deze doet pijn neef. Alleen is de mijne een 1.0quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Beter dan een euro 6. 1.1 Liter ecoboost "met turbo".![]()
![]()
![]()
Ik kom langsquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Uiteraard!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:31 schreef maily het volgende:
[..]
zo gaaf!!!
wel op veilige afstanden met oordoppen
![]()
![]()
Een Matiz?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Deze doet pijn neef. Alleen is de mijne een 1.0![]()
Toch niet eentje met de distributieriem in de olie?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Deze doet pijn neef. Alleen is de mijne een 1.0
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, dat hebben de nieuwe niet meerquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Toch niet eentje met de distributieriem in de olie?![]()
![]()
De Amerikaanse soulzangeres Angie Stone is op 63-jarige leeftijd overleden. Ze verongelukte toen ze terugreed na een optreden in Montgomery, Alabama. Dat bevestigt iemand uit haar team aan entertainmentblad VarietyWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ben ik de enige die alles niet boeit aan een auto als die maar gewoon beetje fijn rijdt?
Wat moet ik met al die pk en 6.0 als ik toch door een bloemkoolwijk rij en vastzit op de A16Uw ADH vitamine Worst
Moet je wel pizza gaan verkopen. En hele kleine kopjes koffie. Daar houden ze van.quote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Ah, da's al heel wat beter.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee, dat hebben de nieuwe niet meer
Wat een ramp zijn die dingen zeg. Hoe kun je het bedenken....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik zou er eentje kopen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:26 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja Starbucks en Domino's is ook een enorme succes daarquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:34 schreef Homijn het volgende:
[..]
Moet je wel pizza gaan verkopen. En hele kleine kopjes koffie. Daar houden ze van.Uw ADH vitamine Worst
Beetje pit is wel leukquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:34 schreef hemarookworst het volgende:
Ben ik de enige die alles niet boeit aan een auto als die maar gewoon beetje fijn rijdt?
Wat moet ik met al die pk en 6.0 als ik toch door een bloemkoolwijk rij en vastzit op de A16![]()
Op de eerste dag van de ramadan is in Gaza vandaag de eerste fase van het bestand tussen Israël en Hamas formeel afgelopen, zonder dat duidelijk is hoe het verder gaat met het staakt-het-vuren. De eerste fase heeft 42 dagen geduurd.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
In principe als je gewoon netjes de beurtjes laat doen en niet met knaken-olie aan de gang gaat, is er niks aan de handquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, da's al heel wat beter.
Wat een ramp zijn die dingen zeg. Hoe kun je het bedenken....![]()
Neequote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:34 schreef hemarookworst het volgende:
Wat moet ik met al die pk en 6.0 als ik toch door een bloemkoolwijk rij en vastzit op de A16Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb tegenwoordig ook een spuuglelijke simpele bak hoor. Wel met een 1.6 liter motor.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:34 schreef hemarookworst het volgende:
Wat moet ik met al die pk en 6.0 als ik toch door een bloemkoolwijk rij en vastzit op de A16
Maar ik had echt leuke waggies vroeger!![]()
![]()
ik denk het .....quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:34 schreef hemarookworst het volgende:
uiterlijk en KLEUR vind ik ook heel belangrijk, en hoge instap![]()
Jij hebt er misschien niet zo veel aan, maar hier in het noorden is de snelweg regelmatig leeg. En Duitsland is niet ver weg. Ontzettend fijn om eens voluit te gaan, mit unbegrenzte geschwindigkeitquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:34 schreef hemarookworst het volgende:
Wat moet ik met al die pk en 6.0 als ik toch door een bloemkoolwijk rij en vastzit op de A16
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Fijn, maar hij wordt wel zo geprogrammeerd dat -ie dag en nacht om punten in DTS smeekt...quote:
De kleur zit aan de buitenkant. Daar zie je van binnenuit weinig van.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:36 schreef maily het volgende:
[..]
ik denk het .....
uiterlijk en KLEUR vind ik ook heel belangrijk, en hoge instap
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
kun je ook het geluid uitzetten?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:38 schreef Homijn het volgende:
[..]
Fijn, maar hij wordt wel zo geprogrammeerd dat -ie dag en nacht om punten in DTS smeekt...![]()
quote:
en toch vind ik dat belangrijkquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De kleur zit aan de buitenkant. Daar zie je van binnenuit weinig van.![]()
Ik vind de kleur ook belangrijk. Dan heb ik het gevoel dat vrachtwagens me zienquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:36 schreef maily het volgende:
[..]
ik denk het .....
uiterlijk en KLEUR vind ik ook heel belangrijk, en hoge instapWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
buiten datquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind de kleur ook belangrijk. Dan heb ik het gevoel dat vrachtwagens me zien
er rijden al teveel witte, grijze en zwarte auto's![]()
Welke kleur vind jij mooi?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ook ja.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:39 schreef maily het volgende:
[..]
buiten dat
er rijden al teveel witte, grijze en zwarte auto'sWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Blauw metallic? Da's best een mooie kleur.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En dat houdt niet op als ik 'm eten geef?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:38 schreef Homijn het volgende:
[..]
Fijn, maar hij wordt wel zo geprogrammeerd dat -ie dag en nacht om punten in DTS smeekt...![]()
Ik wil gewoon geen witte, zwarte, grijze, blauwe of rode auto.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wit vind ik ook mooi voor een auto.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:40 schreef maily het volgende:
[..]
ik hoef nooit lang te zoeken op een parkeerplaatsheerlijk is het.
Ajax
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
bolkDon't follow me. I am lost too
.
Ik hou deze ook tot hij bijna op is.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik denk dat een bruine Golf wel het meest bij me pastUw ADH vitamine Worst
of totdat we iets anders willenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik hou deze ook tot hij bijna op is.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:43 schreef hemarookworst het volgende:
Ik denk dat een bruine Golf wel het meest bij me past![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:
.
We hebben drie auto’s dus dan verpats ik wel een andere. Deze hou ik lekkerquote:
Ik kon mijn auto niet meer vinden in een parkeergarage, en het merendeel van de auto's is donkergrijs of zwart dus dan is dat in het halfdonker echt niet makkelijk te herkennen.quote:
Ben 3x de verdiepingen op- en afgelopen.
En dan sta je ook nog op tijd want het parkeerkaartje heb je al afgerekend in de parkeerautomaat, met 15 of 20 minuten uitrijdtijd.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
We hebben drie auto’s dus dan verpats ik wel een andere. Deze hou ik lekker![]()
![]()
Alohaaaaaquote:![]()
Wat drinken we vanavond?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ik zie jou daar al lopen zoeken, zwetend en buiten ademquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kon mijn auto niet meer vinden in een parkeergarage, en alle auto's zijn donkergrijs of zwart dus dan is dat in het halfdonker echt niet makkelijk te herkennen.
En dan sta je ook nog op tijd want het parkeerkaartje heb je al afgerekend in de parkeerautomaat, met 15 minuten uitrijdtijd.![]()
maar je parkeert toch tegenwoordig op kenteken?![]()
0.0 hier.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Kon je niet knipperen dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kon mijn auto niet meer vinden in een parkeergarage, en het merendeel van de auto's is donkergrijs of zwart dus dan is dat in het halfdonker echt niet makkelijk te herkennen.
En dan sta je ook nog op tijd want het parkeerkaartje heb je al afgerekend in de parkeerautomaat, met 15 of 20 minuten uitrijdtijd.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb rum vandaagquote:
Ik maak altijd een foto van waar ik geparkeerd sta. Ook ivm eventuele schade
Heftig spul...quote:Don't follow me. I am lost too
.
Ja, dat wel, maar dan moet je nog steeds afrekenen bij zo'n zuil bij de ingang.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:45 schreef maily het volgende:
[..]
ik zie jou daar al lopen zoeken, zwetend en buiten adem![]()
maar je parkeert toch tegenwoordig op kenteken?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
langs alle kanten?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:46 schreef Moeraskat het volgende:
Ik maak altijd een foto van waar ik geparkeerd sta. Ook ivm eventuele schade![]()
All the way..Don't follow me. I am lost too
.
de rum is minder heftig dan de cola waar het in drijftquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ik bedoel in een parkeergarage rijd je naar binnen, en je betaalt bij zo'n zuil en als je eruit rijdt gaat de boom vanzelf open.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar dan moet je nog steeds afrekenen bij zo'n zuil bij de ingang.
maar dat gaat dus na 15 minuten niet meer?![]()
Nee vanaf achter uit twee hoeken. Dan kan ik altijd wel de plek terug vinden.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
maar als je bang bent voor schade dan moet je alle kanten fotograferenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee vanaf achter uit twee hoeken. Dan kan ik altijd wel de plek terug vinden.![]()
![]()
Niet aan gedacht.quote:
Er zijn me wel een paar krachtige termen ontglipt, de kruidige variant van 'waar staat dat kreng nou?'Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het is niet per se voor de schade, maar om hemquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:48 schreef maily het volgende:
[..]
maar als je bang bent voor schade dan moet je alle kanten fotograferen
terug te vinden. Schade is bijvangst
Ohquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet aan gedacht.
Er zijn me wel een paar krachtige termen ontglipt, de kruidige variant van 'waar staat dat kreng nou?'![]()
Ja, snap ik. Erg vervelend is het.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
O, dat. Nee dit was betalen bij vertrek.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:47 schreef maily het volgende:
[..]
ik bedoel in een parkeergarage rijd je naar binnen, en je betaalt bij zo'n zuil en als je eruit rijdt gaat de boom vanzelf open.
maar dat gaat dus na 15 minuten niet meer?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
.
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Don't Dream It's OverDon't follow me. I am lost too
.
Ik neem vaak foto's van de kentekens van de auto's links en rechts. Natuurlijk kan er in de tussentijd een andere auto komen te staan maar dan heb je in elk geval wat.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:48 schreef maily het volgende:
[..]
maar als je bang bent voor schade dan moet je alle kanten fotograferenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
rumbolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
kan ookquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik neem vaak foto's van de kentekens van de auto's links en rechts. Natuurlijk kan er in de tussentijd een andere auto komen te staan maar dan heb je in elk geval wat.![]()
Hold me closer...Don't follow me. I am lost too
.
![]()
.
Alles heeft een eind.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:51 schreef KoningWouter het volgende:
Waarom moet uberhaupt een topic uiteindelijk op slot, of is dat een technisch verhaal?Don't follow me. I am lost too
.
goeie vraagquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:51 schreef KoningWouter het volgende:
Waarom moet uberhaupt een topic uiteindelijk op slot, of is dat een technisch verhaal?
mja anders gingen mensen misschien nog dingen weghalen/wijzigen![]()
Dat heeft volgens mij vooral technisch een reden. Plus dat het ook praktischer is, qua laadtijd. Wat heb je aan 1 pagina met 3000 posts? Brokken van 300 is best handzaam.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:51 schreef KoningWouter het volgende:
Waarom moet uberhaupt een topic uiteindelijk op slot, of is dat een technisch verhaal?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Denk idd technisch, de derde machtquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat heeft volgens mij vooral technisch een reden. Plus dat het ook praktischer is, qua laadtijd. Wat heb je aan 1 pagina met 3000 posts? Brokken van 300 is best handzaam.![]()
Niet handig idd.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat heeft volgens mij vooral technisch een reden. Plus dat het ook praktischer is, qua laadtijd. Wat heb je aan 1 pagina met 3000 posts? Brokken van 300 is best handzaam.Don't follow me. I am lost too
.
Ah ja, ik ook. Outlook doet het hier ook niet meer en ToDo werkt ook niet meer. Die crasht zelfs.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:53 schreef maily het volgende:
iedereen meldingen van mislukte inlog bij email![]()
Maar het is dus een probleem bij Microsoft.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ja weet ikquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah ja, ik ook. Outlook doet het hier ook niet meer en ToDo werkt ook niet meer. Die crasht zelfs.
Maar het is dus een probleem bij Microsoft.
wij kwamen er net ook achter.![]()
Deze man
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Zekersquote:
.
En de statuspagina https://portal.office.com/servicestatus meldt nog steeds:quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:55 schreef maily het volgende:
[..]
ja weet ik
wij kwamen er net ook achter.
We're all good!
Everything is up and running.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
de vuile floepersquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En de statuspagina https://portal.office.com/servicestatus meldt nog steeds:
We're all good!
Everything is up and running.![]()
![]()
Behalve de rotondequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
GO.Don't follow me. I am lost too
.
Spannend daar?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
als je de weg niet weet kun je oneindig rondjes blijven rijden inderdaadquote:![]()
gebeurt op vakantie nogal eens![]()
![]()
Well, life can be a riot
Iedereen misselijkquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:58 schreef maily het volgende:
[..]
als je de weg niet weet kun je oneindig rondjes blijven rijden inderdaad![]()
gebeurt op vakantie nogal eens
Rond en rond en rond en rond.....Don't follow me. I am lost too
.
https://ukdefencejournal.(...)rships-over-ukraine/
Norwegian fuel supplier refuses U.S. warships over Ukraine
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2025 22:59:29 ]![]()
heftig en dapper .... benieuwd hoe daar dan weer op gereageerd wordt ....quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
https://ukdefencejournal.(...)rships-over-ukraine/
Norwegian fuel supplier refuses U.S. warships over Ukraine![]()
Echt jaren 80 muziekquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe die gozer er op het laatst uit zag...![]()
![]()
.
Goed om te zien dat sommige bedrijven nog wel principes hebbenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:59 schreef maily het volgende:
[..]
heftig en dapper .... benieuwd hoe daar dan weer op gereageerd wordt ....![]()
Beetje zoals in die reclame van vroeger waarin een echtpaar 's nachts niet kan slapen door de hitte, en dan stappen ze maar in hun auto die airco heeft en ze gaan maar rondjes rijden op de rotonde.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:58 schreef maily het volgende:
[..]
als je de weg niet weet kun je oneindig rondjes blijven rijden inderdaad![]()
gebeurt op vakantie nogal eens![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Goed om te zien dat sommige bedrijven nog wel principes hebben
dat er nog maar meer mogen volgen![]()
oh ja dat herinner ik me nog welquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje zoals in die reclame van vroeger waarin een echtpaar 's nachts niet kan slapen door de hitte, en dan stappen ze maar in hun auto die airco heeft en ze gaan maar rondjes rijden op de rotonde.![]()
![]()
Trump kondigt natuurlijk gelijk economische sancties aan tegen Noorwegen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:59 schreef maily het volgende:
[..]
heftig en dapper .... benieuwd hoe daar dan weer op gereageerd wordt ....![]()
wacht even, nog een glaasje inschenken en dan doe ik meequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
hij doet zijn best maarquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Trump kondigt natuurlijk gelijk economische sancties aan tegen Noorwegen.
kan hij Groenland ook wel vergeten denk ik?![]()
![]()
Prima, ik wachtquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:02 schreef drakin het volgende:
[..]
wacht even, nog een glaasje inschenken en dan doe ik meeWell, life can be a riot
Je kunt ook gewoon op meatspin googlen om dit liedje te horen hoor.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:02 schreef drakin het volgende:
[..]
wacht even, nog een glaasje inschenken en dan doe ik mee![]()
Groenland en Canada wil hij met oorlog veroveren als het met economische dwang niet lukt, en dat klapvee daar juicht het helemaal aan.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:02 schreef maily het volgende:
[..]
hij doet zijn best maar
kan hij Groenland ook wel vergeten denk ik?![]()
Is Fok traag of ligt het deze keer aan mijn laptop?Don't follow me. I am lost too
.
Well, life can be a riot
Die vindt hij bij America horen dus dat moet gewoon doorgaan.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:02 schreef maily het volgende:
[..]
hij doet zijn best maar
kan hij Groenland ook wel vergeten denk ik?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
nouja, als Noorwegen nu deze actie voert, zal de rest van Scandinavië hopelijk volgenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die vindt hij bij America horen dus dat moet gewoon doorgaan.![]()
Grote brand in Leeuwarden...Don't follow me. I am lost too
.
Het begint al te werkenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Even eerste post van een nieuw seizoen doen hoor!![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat wist ik al, centrumquote:
Jep.quote:
Midden in het centrum.Don't follow me. I am lost too
.
Even nog een kouwe opentrekken ook hoor.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Heftig...quote:Well, life can be a riot
Zonde wel idd.quote:Don't follow me. I am lost too
.
proostquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Even nog een kouwe opentrekken ook hoor.![]()
![]()
Dank u!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Heel goed.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Even nog een kouwe opentrekken ook hoor.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
17 daysDon't follow me. I am lost too
.
Net thuis van de film en die heeft me zo aangegrepen dat ik wel even een hartversterkingetje heb verdiendquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: