SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door maily op 01-03-2025 22:17:20 ]![]()
Oké is goedquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Trump had feitelijk zoiets van: "Als je door een sterker land wordt aangevallen, moet je je gewoon meteen overgeven."quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat het met een sisser afloopt. Trump wil gewoon die sticker van vrede makert![]()
EN BEDANKEN!!!!!!!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Trump had feitelijk zoiets van: "Als je door een sterker land wordt aangevallen, moet je je gewoon meteen overgeven."![]()
En krijg je de schuldquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Trump had feitelijk zoiets van: "Als je door een sterker land wordt aangevallen, moet je je gewoon meteen overgeven."Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee hoor. Hecht er geen waarde aanquote:lekker doen
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
You are not grateful enough!quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Dan heb je al meer kans op een nieuwe TTquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Waarom zou je de lapo willen hebben?![]()
Niet percequote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:13 schreef maily het volgende:
[..]
Dan heb je al meer kans op een nieuwe TT![]()
geen prime hierquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Heet "X" op prime... Kolere wat en C film![]()
![]()
Ben je al aan Silo begonnen, broeder?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Heet "X" op prime... Kolere wat en C film![]()
Ja Zelensky had Amerika blijkbaar al 33x bedankt, maar Vance liep te bitchen dat hij het dit specifieke bezoekje nog niet opnieuw gedaan had.quote:
En zo veel Amerikanen die Trump en Vance hierover zitten toe te juichen!![]()
Perce? Wat is dat?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maily was vorige week ook aardig op dreefquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zie ik hier Meelie een beetje geirriteerd zijn? Dat ik dat nog mag meemaken!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
waar?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zie ik hier Meelie een beetje geirriteerd zijn? Dat ik dat nog mag meemaken!![]()
![]()
Ow die was ik vergeten, beter die opzetten jaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ben je al aan Silo begonnen, broeder?
Lach met een schone bips![]()
ja zoietsquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
"Je hebt onze schoenen nog niet eens gekust, wat is dezen?"![]()
![]()
En dat laatste maakt het zo eng. Die geloven alles wat die twee verzinnen. Zo ook de leugen van Trump dat de US 350 miljard gegeven zou hebbenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja Zelensky had Amerika blijkbaar al 33x bedankt, maar Vance liep te bitchen dat hij het dit specifieke bezoekje nog niet opnieuw gedaan had.
En zo veel Amerikanen die Trump en Vance hierover zitten toe te juichen!![]()
Dat is "per se". Maar dan gigantisch fout geschreven. 🤷♂️quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Per se is hetquote:![]()
Maar zegt hij dat ja?geinig!
Sow, en wat gingen ze los toen hij zei dat als Oekraïne valt en Europa daarna komt, dat Rusland binnen no time ook Amerika kan aanvallen!quote:![]()
![]()
Ja ik had het hardop moeten zeggen. Ik las iets heel anders.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is "Per se". Maar dan gigantisch fout geschreven. 🤷♂️
Ik vind het belachelijk. Ook niet een klein beetje moeite doen om enigszins foutloos te typen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Per se is het![]()
Maar zegt hij dat ja?geinig!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja nee ja. Per se is de enige juiste spelling.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Sommige mensen doen maar wat.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk. Ook niet een klein beetje moeite doen om enigszins foutloos te typen.
Anderen hebben dyslexie.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Doe ik ook nooitquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk. Ook niet een klein beetje moeite doen om enigszins foutloos te typen.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: