Neequote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:02 schreef Zipportal het volgende:
Bosz opvallend positief: 'Dit is de reactie die ik wilde zien'
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ie-die-ik-wilde-zien
4x achter elkaar het tweede seizoen verpesten kan ook niemand hem nazeggen. Alleen is het niets om trots op te zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:31 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
2x op rij overwinteren in CL wie kan hem dat nazeggen
Hij doet er alles aan om zijn baantje te redden he. Ik hoop dat Brands hier niet in trapt!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:02 schreef Zipportal het volgende:
Volgens mij doet van bommel dat ook aardigquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:07 schreef Daksijs het volgende:
[..]
4x achter elkaar het tweede seizoen verpesten kan ook niemand hem nazeggen. Alleen is het niets om trots op te zijn.
Tja daar heb je een punt..quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:09 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Volgens mij doet van bommel dat ook aardig
De ongrijpbare voetbalprofessor Bosz heeft altijd dingen gezien die het gewone klootjesvolk ontgaan zijn. Na een geweldige wedstrijd is hij extreem negatief, en na een slechte wedstrijd extreem positief. Dit deed hij bij Vitesse al. Erg vermoeiende act. Een soort tegendraads klein kind.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:02 schreef Zipportal het volgende:
Psychologie van de koude grond, ik neem aan dat zelfs voetballers met een gemiddeld iq van 70 hier wel doorheen prikken.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
De ongrijpbare voetbalprofessor Bosz heeft altijd dingen gezien die het gewone klootjesvolk ontgaan zijn. Na een geweldige wedstrijd is hij extreem negatief, en na een slechte wedstrijd extreem positief. Dit deed hij bij Vitesse al. Erg vermoeiende act. Een soort tegendraads klein kind.
Bosz valt in het eerste seizoen in het rijtje met Michels en van Gaal. Inderdaad altijd hoop houden op de ommekeer.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:40 schreef Tjacka het volgende:
Nee niet mee eens. Doet het gewoon geweldig.
@:wotte
Wanneer had jij verwacht dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:59 schreef fetX het volgende:
De typische Bosz ineenstorting is dan toch daar. Iets later dan verwacht.
Reünie met Kruzen, cirkel rondquote:Op donderdag 6 maart 2025 05:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
Van de Looi houdt het bankje wel warm hoor Peter, je bent meer dan welkom om terug te keren op het oude nest!
En de helft van zijn prijzen heeft hij in eerste divisie behaald!quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ook datgeen reden om het niet te doen!
Prijzen, prijzen... als hij van Heracles een stabiele subtopper weet te maken, is dat een veel grotere prijs dan kampioen worden met Ajax of PSV.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
En de helft van zijn prijzen heeft hij in eerste divisie behaald!
Nouja dat is de enige reden om het wel te doenquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ook datgeen reden om het niet te doen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |