SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ideaalquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:04 schreef Nizno het volgende:
ik gooi mijn theebladen trouwens bij de aardbeienplantjes
ben er achter dat de katten dat niet lekker vinden, net als koffieprut.
quote:
Het is net of ik tegen een muur praatquote:
kom gewoon terug naar Brabant, hier doen we wel normaalquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:20 schreef Crack_ het volgende:
Op de website van Den Haag staat dat ze het jammer vinden dat er veel GFT bij het restafval komt. Ja dag, haal die zooi op dan? Ze doen het wel voor de helft van de gemeente, andere helft niet.
Ik snap er niks meer van, waarom zou je dat doen
ik vind vuur een beetje warm eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het is net of ik tegen een muur praat
Doe tenminste alsof
We zouden toch voor elkaar door het vuur gaan?
*neemt een kijkje in brabantquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kom gewoon terug naar Brabant, hier doen we wel normaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind vuur een beetje warm eerlijk gezegd
[..]
*neemt een kijkje in brabantJA DAT ZEI IK TOCH...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Wederom gefeliciteerd met de overwinningquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit inmiddels in het warme bubbeltjesbadjeWel verdiend na vandaag. Straks de voetjes nog even lekker insmeren. En morgen is morgen
nee joh, gewoon gamenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:32 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil nog sporten en boodschappen doen PPPPPPPPPPPPPPPPPFFFFFFFFFFF
Oke opstaan
Dat gaan we daarna doenquote:
Dit lijkt me interessantquote:Brandmerk
In Nederland hebben minimaal 25.000 kinderen een vader die in de gevangenis zit en van de 3000 vrouwen die vastzitten, is meer dan de helft moeder. Hoe is het om op te groeien met een vader of moeder in de gevangenis, wat zijn de gevolgen voor het kind en... wie zijn eigenlijk deze kinderen?
cool... kun je wat chocolademelk meenemen?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat gaan we daarna doenofff NPO kijken.
[..]
Dit lijkt me interessant
Oh ik had nog niet gezien hoe het afgelopen wasquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wederom gefeliciteerd met de overwinning
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het is net of ik tegen een muur praat
Doe tenminste alsof
We zouden toch voor elkaar door het vuur gaan?
ja diequote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:45 schreef CherryLips het volgende:
Dimmy leest mee en schreeuwt nu naar dr scherm.
Hahaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:45 schreef CherryLips het volgende:
Gelijk heb je. Het is nog koud.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik heb m'n wintervachtje nog.
Ach.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:45 schreef CherryLips het volgende:
wel chocolademelk??quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:10 schreef Crack_ het volgende:
![]()
ze hadden hier geen cookies & cream tresor. Ik wil die
@:4everblackeyed
Ik wist niet eens dat dit een ding was.quote:Waarschuwing voor bijna lege batterij
Ontvang een melding waarmee u snel een sms-bericht met uw locatiegegevens naar uw noodcontacten kunt verzenden wanneer het batterijniveau van uw apparaat zakt tot onder 15%.
droog...quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vast wel
[..]
Lekker?![]()
Ik heb een wijntje
Ik had een vaag blikje cola wat nog eens op moest en daar smaakt rum wel bijquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vast wel
[..]
Lekker?![]()
Ik heb een wijntje
Kost vast geldquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dit een ding was.
Ohhh, dacht puur! Met cola is wel lekkerquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had een vaag blikje cola wat nog eens op moest en daar smaakt rum wel bij
Vol blikje inleveren is zo raar
Ik hou niet zo van colaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, dacht puur! Met cola is wel lekker
Ohquote:
Heeeeeeeeeeeeeul even...quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:48 schreef Crack_ het volgende:
Ga je morgen naar de optocht @:Ettovanbelgie?
Die drukte is wel wat minder ja. Maar wel echt leuk, en mooiquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeul even...
Ben niet zo van die drukte allemaal
Ja met rum is het lekker.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OhNou hoop dat het je wel beetje smaakt, anders ook beetje jammer
Geinig. waar staat dat?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dit een ding was.
Gewoon de avonden vermijden, want dat is alcohol-city overalquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die drukte is wel wat minder ja. Maar wel echt leuk, en mooi
Wij vieren feest dus weg met de malaisequote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeul even...
Ben niet zo van die drukte allemaal
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Wij vieren feest dus weg met de malaise
Want nu is het tijd voor de polonaise Hollandaise
Van hier tot Oeteldonk
Wij zakken door, we zullen niet verdorsten
En Etto grijp Vlinder van achter bij de schouders
Dat wordt weer lachen, dat wordt een dolle boel
Bij instellingen op mijn telefoon.quote:
netjes, op 1 maartquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja met rum is het lekker.
Meteen mijn suikertaks deze maand binnen
oh in mijn herinnering is dat altijd overal gedurende carnaval wel zo'n beetje het gevalquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gewoon de avonden vermijden, want dat is alcohol-city overal
Je weet hoeveel suiker er in dat blikje zit?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
netjes, op 1 maart
[..]
oh in mijn herinnering is dat altijd overal gedurende carnaval wel zo'n beetje het gevalal is het 's avonds wel een piek, andere doelgroep ook
Ik uit Lappegat, maar woon al sinds 2008 in lampegatquote:
Kan handig zijn. Denk ik.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij instellingen op mijn telefoon.
Bij veiligheid en noodgevallen.
over 9000!!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Je weet hoeveel suiker er in dat blikje zit?
die éne letterquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik uit Lappegat, maar woon al sinds 2008 in lampegat
Volgens mij is het dat ook wel?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vind dit bier uit Brouwersgat maar matig tbh..
Ja . Lappegat komt door de textielindustrie in Geldrop en Lampegat lijkt me wel duidelijk voor Eindhoven..quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
over 9000!!
[..]
die éne letter
ik kom uit Rommelgat trouwens maar toen ik één was zijn we verhuisd naar Brouwersgat.
Ahhh. Brouwersgat lijkt me ook duidelijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja . Lappegat komt door de textielindustrie in Geldrop en Lampegat lijkt me wel duidelijk voor Eindhoven..
Ja precies, genoeg voor de hele maandquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
over 9000!!
[..]
die éne letter
ik kom uit Rommelgat trouwens maar toen ik één was zijn we verhuisd naar Brouwersgat.
Ja. Al twijfelde ik even tussen Lieshout en het juiste antwoord.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhh. Brouwersgat lijkt me ook duidelijk.
Vierde jij vroeger veel carnaval? Ik heb wel leuke herinneringen aan carnaval als kind, vond het altijd een gezellige vrolijke tijd.
VELDHOVEN!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
over 9000!!
[..]
die éne letter
Als je dat nog weet was je niet dronkenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:06 schreef Crack_ het volgende:
Eerste keer dronken was uiteraard met carnaval
Waarom Lieshout?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. Al twijfelde ik even tussen Lieshout en het juiste antwoord.
Ik heb vroeger best fanatiek carnaval gevierd. Ik kon twintig jaar geleden ook best goed drinken... Maar nu laat ik het liever links liggen. heb er echt niks meer mee
Okequote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je dat nog weet was je niet dronken
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]ik moest hier hardop om lachen
![]()
ja!!!!
Veel? Of valt mee? Wel shitje als je het niet had verwachtquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:16 schreef Nattekat het volgende:
Kut, ik krijg niets terug. Fakkels en hooivorken
Moet zelfs betalen, hoe kan dat nou weer
Bavariaquote:
Optocht kijken deed ik al jaren niet meer. Ik ga ook niet meer op stap enzo..quote:Ohhh, grote omslag dan. Ook geen optocht kijken en dan weer klaar ofzo? Vier dagen carnaval is wel heel intens eigenlijk
Voeg je blijkbaar niet veel toe aan de Nederlandse samenlevingquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:16 schreef Nattekat het volgende:
Oh, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bavaria
[..]
Optocht kijken deed ik al jaren niet meer. Ik ga ook niet meer op stap enzo..
Paar honderd, nog wel te overzien.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Veel? Of valt mee? Wel shitje als je het niet had verwacht
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voeg je blijkbaar niet veel toe aan de Nederlandse samenleving
Zijn ze achter je schimmige crypto-handeltjes gekomen?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:16 schreef Nattekat het volgende:
Ik had op 1 januari 2024 niets in crypto (los van iets in een kleine wallet), dat moest ik in de zomer van 2023 verkopen om nog rond te kunnen komen. Pas in februari 2024 ben ik er weer mee begonnen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn ze achter je schimmige crypto-handeltjes gekomen?
Dan heeft je werkgever je genaaid met de loonheffing waarschijnlijkquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had op 1 januari 2024 niets in crypto (los van iets in een kleine wallet), dat moest ik in de zomer van 2023 verkopen om nog rond te kunnen komen. Pas in februari 2024 ben ik er weer mee begonnen.
Eens.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan handig zijn. Denk ik.
Voor avontuurlijke mensen.
Morguh,quote:Op zondag 2 maart 2025 08:09 schreef Karzai het volgende:
Morning, lekker zonnetje vandaag de lente is begonnen!
De mist moet nog even optrekken bij jouquote:Op zondag 2 maart 2025 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh,
Hier geen zon te zien, als ik naar buiten kijk zie ik mist
hier staat de zon op mn slaapkamer, dua de mist van vannacht zal wel weg zijnquote:Op zondag 2 maart 2025 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh,
Hier geen zon te zien, als ik naar buiten kijk zie ik mist
quote:Op zondag 2 maart 2025 08:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
De mist moet nog even optrekken bij jou
Dan hebben jullie geluk.quote:Op zondag 2 maart 2025 08:15 schreef mschol het volgende:
[..]
hier staat de zon op mn slaapkamer, dua de mist van vannacht zal wel weg zijn
hier mag het nog wel even misten hoorquote:Op zondag 2 maart 2025 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Dan hebben jullie geluk.
Hopelijk trekt die hier ook snel wg. Niet fijn voor de longen die mist
Zie dat het ook nog vriest
Ik vind mist nooit wat aan, maakt de wereld altijd zo kleinquote:
ik vind het juist altijd wel wat hebbenquote:Op zondag 2 maart 2025 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind mist nooit wat aan, maakt de wereld altijd zo klein
zAL wEl wEeR nEp ZIjNquote:Op zondag 2 maart 2025 09:14 schreef Recce het volgende:
Over 20 minuten is er een landing op de maan.
Bekijk deze YouTube-video
Lekker bezig. Ik had een post ergens geplaatst en die kreeg allemaal downvotes.quote:Op zondag 2 maart 2025 09:22 schreef Nattekat het volgende:
Weer een reply met 1000 upvotes
@:Luctor.et.Emergo
Vet.quote:
quote:Op zondag 2 maart 2025 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lekker bezig. Ik had een post ergens geplaatst en die kreeg allemaal downvotes.
sommige mensen zijn gemaakt voor de sfeer op reddit, sommige nietquote:Op zondag 2 maart 2025 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lekker bezig. Ik had een post ergens geplaatst en die kreeg allemaal downvotes.
de vierde poot is anders geaardquote:Op zondag 2 maart 2025 09:40 schreef Recce het volgende:
Ik ben benieuwd waarom er maar drie van de vier poten contact maken met de grond.
Van de andere drie staat in een kuiltje?quote:Op zondag 2 maart 2025 09:40 schreef Recce het volgende:
Ik ben benieuwd waarom er maar drie van de vier poten contact maken met de grond.
Momentje, ik pak even koffie met een worstenbroodje en trek een hoeslaken aan.quote:Op zondag 2 maart 2025 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:uitstraling doe jij tijdens de carnaval het zondaggebed? De paus heeft er even de kracht niet voor.
Even een bierviltje onder schuivenquote:Op zondag 2 maart 2025 09:42 schreef Nizno het volgende:
de vierde moeten ze nog stellen, net als bij die campingtafeltjes
PausStraling dun Eerstequote:Op zondag 2 maart 2025 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:uitstraling doe jij tijdens de carnaval het zondaggebed? De paus heeft er even de kracht niet voor.
Geeft ons heden ons dagelijks worstebrooikequote:
Zou haast willen zeggen dat je beter carnaval kunt gaan vierenquote:Op zondag 2 maart 2025 09:57 schreef UitStraling het volgende:
Vandaag eens kijken hoe links Europa de oorlog gaat verklaren aan Rusland.
US verandert spontaan in een hoopje as zodra ook maar één zonnestraal zijn huid raakt.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou haast willen zeggen dat je beter carnaval kunt gaan vieren
Moet je niet ergens in een kroeg staan?quote:Op zondag 2 maart 2025 09:57 schreef UitStraling het volgende:
quote:
Rare plek voor de Paus.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je niet ergens in een kroeg staan?
Eigen verdediging gaan regelen zal inderdaad wel als agressie gezien worden door Putin Trumpquote:Op zondag 2 maart 2025 09:57 schreef UitStraling het volgende:
Vanuit je zolderkamer het evangelie verkondigen is ook weer zoiets. Of kun je vanaf het balkon alle Bosschenaren zien?quote:
Moet die niet vergeten zijn broek aan te trekkenquote:Op zondag 2 maart 2025 10:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanuit je zolderkamer het evangelie verkondigen is ook weer zoiets. Of kun je vanaf het balkon alle Bosschenaren zien?
Ik zie de lelijke kerk vanaf hierquote:Op zondag 2 maart 2025 10:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanuit je zolderkamer het evangelie verkondigen is ook weer zoiets. Of kun je vanaf het balkon alle Bosschenaren zien?
Even bij Macron bedelen om Franse kernwapens.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigen verdediging gaan regelen zal inderdaad wel als agressie gezien worden door Putin Trump
We kunnen ook gewoon de Amerikaanse kernwapens die in Nederland opgeslagen liggen kapenquote:Op zondag 2 maart 2025 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even bij Macron bedelen om Franse kernwapens.
even de pincode ontfutselenquote:Op zondag 2 maart 2025 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon de Amerikaanse kernwapens die in Nederland opgeslagen liggen kapen
Die liggen gewoon in Volkelquote:
Die doen het niet.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon de Amerikaanse kernwapens die in Nederland opgeslagen liggen kapen
Eventjes wat verbeterd.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De Oekraïense verdediging gaan regelen zal inderdaad wel als agressie gezien worden door Putin Trump
En dat is schijnbaar linkse politiek.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigen verdediging gaan regelen zal inderdaad wel als agressie gezien worden door Putin Trump
Je maakt een denkfoutje, zie mijn edit.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dat is schijnbaar linkse politiek.
Maar het zonnetje schijntquote:
Ik heb er het volste vertrouwen in dat mijn oordeel dat jij een hele rare en foute kijk op de wereldpolitiek hebt geen denkfout is.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je maakt een denkfoutje, zie mijn edit.
Slowakije, Servië en Hongarije ook maar dwingen anders?
Ja eigenlijk zeg ik het verkeerd want het ziet er niet koud uit maar het is wel koud.quote:
Hoeft helemaal niet met de EU. Beter van niet zelfs.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je maakt een denkfoutje, zie mijn edit.
Slowakije, Servië en Hongarije ook maar dwingen anders?
Hoi Fransquote:Op zondag 2 maart 2025 10:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb er het volste vertrouwen in dat mijn oordeel dat jij een hele rare en foute kijk op de wereldpolitiek hebt geen denkfout is.
Ik ben er ook wel blij meequote:Op zondag 2 maart 2025 10:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vreemd maar ook fijn om te zien dat Nattekat nu bij ons hoort.
Ik ben bijna 40 jaar oudquote:Op zondag 2 maart 2025 10:40 schreef LTVDK het volgende:
Dit nummer is al bijna 30 jaar oud
Bekijk deze YouTube-video
Heb je je al ingeschreven bij het bejaardenhuis?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Hoop dat Cali nog even voor me kan zorgen.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je je al ingeschreven bij het bejaardenhuis?
nee dit is een andere school. Die bieden deze deal aanquote:Op zondag 2 maart 2025 10:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je surf dudes oppikken daar?
Is dat die 'for life' set waarbij je uit moet kijken voor kozijnen?quote:
jaquote:Op zondag 2 maart 2025 10:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat die 'for life' set waarbij je uit moet kijken voor kozijnen?
ik zou er nog even mee wachtenquote:Op zondag 2 maart 2025 10:43 schreef bitterbal het volgende:
Okay dus als je zo'n kitesurf set koopt, de goedkoopste is ruim 2000 euro kan je elke dag een les krijgen als er wind is natuurlijk
Zou je dat nou wel doen danquote:
De goedkoopste set is ruim 2000 euro. Het hangt af van de grootte van de kite ook en welke voor jou geschikt isquote:
Hier grijs, zo naar Oostenrijk voor wat zon. De bewolking blijft precies aan deze kant van de grens hangenquote:Op zondag 2 maart 2025 10:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heerlie de weerlie vandaag wel![]()
Lekker in het zonnetje bij de klimhal.
36 uur vliegeren en je hebt het eruit.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De goedkoopste set is ruim 2000 euro. Het hangt af van de grootte van de kite ook en welke voor jou geschikt is
een les is 2000 baht per uur dus 56 euro
Is er geen buiten klimmuur, of zijn die allemaal nog dicht voor het seizoen?quote:Op zondag 2 maart 2025 10:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heerlie de weerlie vandaag wel![]()
Lekker in het zonnetje bij de klimhal.
Dus na zo'n 40 lessen heb je eigenlijk al een gratis set?quote:Op zondag 2 maart 2025 10:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De goedkoopste set is ruim 2000 euro. Het hangt af van de grootte van de kite ook en welke voor jou geschikt is
een les is 2000 baht per uur dus 56 euro
'Eventjes naar Oostenrijk want op mijn berg schijnt geen zon' klinkt wel een tikkeltje decadentquote:Op zondag 2 maart 2025 10:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier grijs, zo naar Oostenrijk voor wat zon. De bewolking blijft precies aan deze kant van de grens hangen
En zijn zij van hun onverkoopbare voorraad oude meuk af. Win-win.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dus na zo'n 40 lessen heb je eigenlijk al een gratis set?
Dus volgt de hamvraag, hoeveel lesjes heb je nodig voordat je 500 meter hoog kunt springen met je vliegertje?quote:Op zondag 2 maart 2025 10:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou je koopt de set en dan kan je elke dag komen als je wilt. dan geven ze je les totdat je pro bent en daarna geven ze je oefeningen om te doen.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is toch hetzelfde als dat jullie naar België gaanquote:Op zondag 2 maart 2025 10:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Eventjes naar Oostenrijk want op mijn berg schijnt geen zon' klinkt wel een tikkeltje decadent
Any windy day and as long as u wantquote:Op zondag 2 maart 2025 10:53 schreef kwiwi het volgende:
Zijn er geen kleine lettertjes bij die deal @:bitterbal ? Bijvoorbeeld dat je alleen een les kunt krijgen als er die dag toevallig nog plek is?
In Nederland nauwelijks, maar op rotsen boulderen is weer heel anders dan in een klimhal. Die ambitie heb ik niet echt.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is er geen buiten klimmuur, of zijn die allemaal nog dicht voor het seizoen?
quote:Op zondag 2 maart 2025 10:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier grijs, zo naar Oostenrijk voor wat zon. De bewolking blijft precies aan deze kant van de grens hangen
Dat de Thai meteen met vervroegd pensioen gaat als je hem 2000 euro geeft.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:53 schreef kwiwi het volgende:
Zijn er geen kleine lettertjes bij die deal @:bitterbal ? Bijvoorbeeld dat je alleen een les kunt krijgen als er die dag toevallig nog plek is?
Wie gaat er naar België toe danquote:Op zondag 2 maart 2025 10:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is toch hetzelfde als dat jullie naar België gaan
"U" in plaats van "you", daar gaan m'n nekharen van overeind staanquote:Op zondag 2 maart 2025 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Any windy day and as long as u want
Until you turn pro
Breeze Kiteboarding
Breeze Kiteboarding
U can do it everyday if u want
Vroeg hem hoe vaak ik les kon krijgen
hij is thai hequote:Op zondag 2 maart 2025 10:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"U" in plaats van "you", daar gaan m'n nekharen van overeind staan
dat is nogal een statementquote:Op zondag 2 maart 2025 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Any windy day and as long as u want
Until you turn pro
Breeze Kiteboarding
Breeze Kiteboarding
U can do it everyday if u want
Vroeg hem hoe vaak ik les kon krijgen
Naar België gaan we alleen om goedkoop te tankenquote:Op zondag 2 maart 2025 10:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is toch hetzelfde als dat jullie naar België gaan
Belgiëquote:Op zondag 2 maart 2025 10:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wie gaat er naar België toe dan
En om vrouwen in kampkleding uit te lachen.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Naar België gaan we alleen om goedkoop te tanken
Ja voor over rotsen klimmen in Nederland natuurlijk waardeloos met al die vlakke polders en nauwelijks hoogteverschillen, laat staan rotsformatiesquote:Op zondag 2 maart 2025 10:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Nederland nauwelijks, maar op rotsen boulderen is weer heel anders dan in een klimhal. Die ambitie heb ik niet echt.
Uuuuuuuquote:Op zondag 2 maart 2025 10:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"U" in plaats van "you", daar gaan m'n nekharen van overeind staan
De rolluiken in de eindeloze lintdorpen bekijkenquote:Op zondag 2 maart 2025 10:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En om vrouwen in kampkleding uit te lachen.
In Engeland heb ik wel een poging gewaagd. Maar je handen gaan er vrij snel aan. Zeker mijn kantoorhandjes.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja voor over rotsen klimmen in Nederland natuurlijk waardeloos met al die vlakke polders en nauwelijks hoogteverschillen, laat staan rotsformaties
quote:Op zondag 2 maart 2025 11:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vond je in het filmpje al best pro eigenlijk.
Volgende les maakt ze een jump de dampkring uit en gaat ze klagen dat het daar zo koud is.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vond je in het filmpje al best pro eigenlijk.
ja ik vind het zo tof. wil het elke dag wel doen eigenlijk en ik kan het nog niet eensquote:Op zondag 2 maart 2025 11:04 schreef Karzai het volgende:
als je het echt leuk vindt en je kan het betalen, gewoon doen dan
dan zou ik nog 10 of 20 lesjes nemenquote:Op zondag 2 maart 2025 11:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik vind het zo tof. wil het elke dag wel doen eigenlijk en ik kan het nog niet eens
Doe je geen handschoenen aan?quote:Op zondag 2 maart 2025 11:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Engeland heb ik wel een poging gewaagd. Maar je handen gaan er vrij snel aan. Zeker mijn kantoorhandjes.
Nee maar wat als je auto koopt en dan unlimited rijlessen krijgt? :pquote:Op zondag 2 maart 2025 11:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
je koopt ook geen auto zonder rijbewijs
Omdat je er niet in mag rijden. Bal mag toch kite surfen terwijl ze het leertquote:Op zondag 2 maart 2025 11:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
je koopt ook geen auto zonder rijbewijs
Heb je geen handschoentjes?quote:Op zondag 2 maart 2025 11:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Engeland heb ik wel een poging gewaagd. Maar je handen gaan er vrij snel aan. Zeker mijn kantoorhandjes.
Zou voor sommige bestuurders niet eens een slecht idee zijnquote:Op zondag 2 maart 2025 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar wat als je auto koopt en dan unlimited rijlessen krijgt? :p
quote:Op zondag 2 maart 2025 11:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doe je geen handschoenen aan?
Ik vind klimmen juist alleen buiten leuk
Bij Boulderen niet echt gangbaar. Grepen zijn er vaak ook te klein voor.quote:
Yesquote:Op zondag 2 maart 2025 11:11 schreef Karzai het volgende:
je koopt een kite surf set en de lessen zijn dan gratis?
Maar buiten in de bergen bedoel ik, dan klim je toch op rotsen?quote:Op zondag 2 maart 2025 11:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Bij Boulderen niet echt gangbaar. Grepen zijn er vaak ook te klein voor.
okay dat is wel een goede deal danquote:Op zondag 2 maart 2025 11:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yesen kitesurf spullen zijn duur. Dus als ik de goedkoopste (kleinste kite ) koop . Weet niet of die voor mij geschikt is maar in theorie dan is dat net ruim 2000 euro
Mijn handen moeten al een dag herstellen van de sportschool, klinkt bekend dit.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oh dacht dat je gewoon in de vrije natuur over de rotsen klimmen bedoeldequote:Op zondag 2 maart 2025 11:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Bij Boulderen niet echt gangbaar. Grepen zijn er vaak ook te klein voor.
alternatief is doorgaan met de lessen maar goed ik ben geen natuurtalent dus dan betaal je elke keer 2000 baht per les ( 1 uur) en als je dan zelfstandig het water in kan dan betaal je 1400 bat materiaal huur per uur en dan heb je geen begeleidingquote:
Aan een touwtje dan wel. Maar met m’n hoogtevrees is dat meestal niet echt genieten.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar buiten in de bergen bedoel ik, dan klim je toch op rotsen?
Wat hebben jullie voor tere handjes zegquote:Op zondag 2 maart 2025 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn handen moeten al een dag herstellen van de sportschool, klinkt bekend dit.
quote:Op zondag 2 maart 2025 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aan een touwtje dan wel. Maar met m’n hoogtevrees is dat meestal niet echt genieten.
Laatste keer via ferata vond ik pas leuk toen ik in de berghut zat.
Daarom doe ik tegenwoordig krachttraining met van die vingerloze handschoenen. Geeft een hoop rust dat je bij een deadlift geen zorgen hoeft te maken dat die stang met tientallen kilo's gewicht in enen uit je klamme handen schiet.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn handen moeten al een dag herstellen van de sportschool, klinkt bekend dit.
quote:
quote:
Voor de afwisselingquote:Op zondag 2 maart 2025 11:29 schreef Strani het volgende:
Hier nog minstens 7 dagen regen voorspeld. En bij jullie zon. Het moet niet gekker worden.
Is het al zo ernstig?quote:Op zondag 2 maart 2025 11:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Straks moet ik nog als klimaatvluchteling naar Nederland
Maar dan kan je over een paar jaar hier weer vluchten als de dijken breken en Amersfoort aan zee ontstaatquote:Op zondag 2 maart 2025 11:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Straks moet ik nog als klimaatvluchteling naar Nederland
"Je bent er!"quote:
Hangt er vanaf waar je woont in Nederlandquote:Op zondag 2 maart 2025 11:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar dan kan je over een paar jaar hier weer vluchten als de dijken breken en Amersfoort aan zee ontstaat
Ik vrees van welquote:
Ik heb in Amersfoort op school gezeten en het is een hele leuke stad. Als er een strand komt wordt het alleen maar leukerquote:Op zondag 2 maart 2025 11:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar dan kan je over een paar jaar hier weer vluchten als de dijken breken en Amersfoort aan zee ontstaat
quote:Op zondag 2 maart 2025 11:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je woont in Nederland
Noord Holland is doomed in ieder gevalquote:Op zondag 2 maart 2025 11:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je woont in Nederland
Met miljoenen Randstedelingen erbij wordt het wel wat drukquote:Op zondag 2 maart 2025 11:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb in Amersfoort op school gezeten en het is een hele leuke stad. Als er een strand komt wordt het alleen maar leuker
Hier ookquote:
quote:Op zondag 2 maart 2025 11:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Noord Holland is doomed in ieder geval
Troost je, Zuid Holland, Zeeland en Flevoland zijn ook een verloren zaakquote:
Haha nee joh die zijn dan allemaal dood natuurlijk.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Met miljoenen Randstedelingen erbij wordt het wel wat druk
Zuid-Holland heeft nog wat trucjesquote:Op zondag 2 maart 2025 11:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Troost je, Zuid Holland, Zeeland en Flevoland zijn ook een verloren zaak
Ik zou het preventief onder water zetten en een fors hek om de veilige gebiedenquote:Op zondag 2 maart 2025 11:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nee joh die zijn dan allemaal dood natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |