SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ideaalquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:04 schreef Nizno het volgende:
ik gooi mijn theebladen trouwens bij de aardbeienplantjes
ben er achter dat de katten dat niet lekker vinden, net als koffieprut.
quote:
Het is net of ik tegen een muur praatquote:
kom gewoon terug naar Brabant, hier doen we wel normaalquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:20 schreef Crack_ het volgende:
Op de website van Den Haag staat dat ze het jammer vinden dat er veel GFT bij het restafval komt. Ja dag, haal die zooi op dan? Ze doen het wel voor de helft van de gemeente, andere helft niet.
Ik snap er niks meer van, waarom zou je dat doen
ik vind vuur een beetje warm eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het is net of ik tegen een muur praat
Doe tenminste alsof
We zouden toch voor elkaar door het vuur gaan?
*neemt een kijkje in brabantquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kom gewoon terug naar Brabant, hier doen we wel normaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind vuur een beetje warm eerlijk gezegd
[..]
*neemt een kijkje in brabantJA DAT ZEI IK TOCH...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Wederom gefeliciteerd met de overwinningquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit inmiddels in het warme bubbeltjesbadjeWel verdiend na vandaag. Straks de voetjes nog even lekker insmeren. En morgen is morgen
nee joh, gewoon gamenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:32 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil nog sporten en boodschappen doen PPPPPPPPPPPPPPPPPFFFFFFFFFFF
Oke opstaan
Dat gaan we daarna doenquote:
Dit lijkt me interessantquote:Brandmerk
In Nederland hebben minimaal 25.000 kinderen een vader die in de gevangenis zit en van de 3000 vrouwen die vastzitten, is meer dan de helft moeder. Hoe is het om op te groeien met een vader of moeder in de gevangenis, wat zijn de gevolgen voor het kind en... wie zijn eigenlijk deze kinderen?
cool... kun je wat chocolademelk meenemen?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat gaan we daarna doenofff NPO kijken.
[..]
Dit lijkt me interessant
Oh ik had nog niet gezien hoe het afgelopen wasquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wederom gefeliciteerd met de overwinning
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het is net of ik tegen een muur praat
Doe tenminste alsof
We zouden toch voor elkaar door het vuur gaan?
ja diequote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:45 schreef CherryLips het volgende:
Dimmy leest mee en schreeuwt nu naar dr scherm.
Hahaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:45 schreef CherryLips het volgende:
Gelijk heb je. Het is nog koud.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik heb m'n wintervachtje nog.
Ach.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:45 schreef CherryLips het volgende:
wel chocolademelk??quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:10 schreef Crack_ het volgende:
![]()
ze hadden hier geen cookies & cream tresor. Ik wil die
@:4everblackeyed
Ik wist niet eens dat dit een ding was.quote:Waarschuwing voor bijna lege batterij
Ontvang een melding waarmee u snel een sms-bericht met uw locatiegegevens naar uw noodcontacten kunt verzenden wanneer het batterijniveau van uw apparaat zakt tot onder 15%.
droog...quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vast wel
[..]
Lekker?![]()
Ik heb een wijntje
Ik had een vaag blikje cola wat nog eens op moest en daar smaakt rum wel bijquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vast wel
[..]
Lekker?![]()
Ik heb een wijntje
Kost vast geldquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dit een ding was.
Ohhh, dacht puur! Met cola is wel lekkerquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had een vaag blikje cola wat nog eens op moest en daar smaakt rum wel bij
Vol blikje inleveren is zo raar
Ik hou niet zo van colaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, dacht puur! Met cola is wel lekker
Ohquote:
Heeeeeeeeeeeeeul even...quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:48 schreef Crack_ het volgende:
Ga je morgen naar de optocht @:Ettovanbelgie?
Die drukte is wel wat minder ja. Maar wel echt leuk, en mooiquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeul even...
Ben niet zo van die drukte allemaal
Ja met rum is het lekker.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OhNou hoop dat het je wel beetje smaakt, anders ook beetje jammer
Geinig. waar staat dat?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dit een ding was.
Gewoon de avonden vermijden, want dat is alcohol-city overalquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die drukte is wel wat minder ja. Maar wel echt leuk, en mooi
Wij vieren feest dus weg met de malaisequote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeul even...
Ben niet zo van die drukte allemaal
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Wij vieren feest dus weg met de malaise
Want nu is het tijd voor de polonaise Hollandaise
Van hier tot Oeteldonk
Wij zakken door, we zullen niet verdorsten
En Etto grijp Vlinder van achter bij de schouders
Dat wordt weer lachen, dat wordt een dolle boel
Bij instellingen op mijn telefoon.quote:
netjes, op 1 maartquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja met rum is het lekker.
Meteen mijn suikertaks deze maand binnen
oh in mijn herinnering is dat altijd overal gedurende carnaval wel zo'n beetje het gevalquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gewoon de avonden vermijden, want dat is alcohol-city overal
Je weet hoeveel suiker er in dat blikje zit?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
netjes, op 1 maart
[..]
oh in mijn herinnering is dat altijd overal gedurende carnaval wel zo'n beetje het gevalal is het 's avonds wel een piek, andere doelgroep ook
Ik uit Lappegat, maar woon al sinds 2008 in lampegatquote:
Kan handig zijn. Denk ik.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij instellingen op mijn telefoon.
Bij veiligheid en noodgevallen.
over 9000!!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Je weet hoeveel suiker er in dat blikje zit?
die éne letterquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik uit Lappegat, maar woon al sinds 2008 in lampegat
Volgens mij is het dat ook wel?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vind dit bier uit Brouwersgat maar matig tbh..
Ja . Lappegat komt door de textielindustrie in Geldrop en Lampegat lijkt me wel duidelijk voor Eindhoven..quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
over 9000!!
[..]
die éne letter
ik kom uit Rommelgat trouwens maar toen ik één was zijn we verhuisd naar Brouwersgat.
Ahhh. Brouwersgat lijkt me ook duidelijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja . Lappegat komt door de textielindustrie in Geldrop en Lampegat lijkt me wel duidelijk voor Eindhoven..
Ja precies, genoeg voor de hele maandquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
over 9000!!
[..]
die éne letter
ik kom uit Rommelgat trouwens maar toen ik één was zijn we verhuisd naar Brouwersgat.
Ja. Al twijfelde ik even tussen Lieshout en het juiste antwoord.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhh. Brouwersgat lijkt me ook duidelijk.
Vierde jij vroeger veel carnaval? Ik heb wel leuke herinneringen aan carnaval als kind, vond het altijd een gezellige vrolijke tijd.
VELDHOVEN!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
over 9000!!
[..]
die éne letter
Als je dat nog weet was je niet dronkenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:06 schreef Crack_ het volgende:
Eerste keer dronken was uiteraard met carnaval
Waarom Lieshout?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. Al twijfelde ik even tussen Lieshout en het juiste antwoord.
Ik heb vroeger best fanatiek carnaval gevierd. Ik kon twintig jaar geleden ook best goed drinken... Maar nu laat ik het liever links liggen. heb er echt niks meer mee
Okequote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je dat nog weet was je niet dronken
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]ik moest hier hardop om lachen
![]()
ja!!!!
Veel? Of valt mee? Wel shitje als je het niet had verwachtquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:16 schreef Nattekat het volgende:
Kut, ik krijg niets terug. Fakkels en hooivorken
Moet zelfs betalen, hoe kan dat nou weer
Bavariaquote:
Optocht kijken deed ik al jaren niet meer. Ik ga ook niet meer op stap enzo..quote:Ohhh, grote omslag dan. Ook geen optocht kijken en dan weer klaar ofzo? Vier dagen carnaval is wel heel intens eigenlijk
Voeg je blijkbaar niet veel toe aan de Nederlandse samenlevingquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:16 schreef Nattekat het volgende:
Oh, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bavaria
[..]
Optocht kijken deed ik al jaren niet meer. Ik ga ook niet meer op stap enzo..
Paar honderd, nog wel te overzien.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Veel? Of valt mee? Wel shitje als je het niet had verwacht
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voeg je blijkbaar niet veel toe aan de Nederlandse samenleving
Zijn ze achter je schimmige crypto-handeltjes gekomen?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:16 schreef Nattekat het volgende:
Ik had op 1 januari 2024 niets in crypto (los van iets in een kleine wallet), dat moest ik in de zomer van 2023 verkopen om nog rond te kunnen komen. Pas in februari 2024 ben ik er weer mee begonnen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn ze achter je schimmige crypto-handeltjes gekomen?
Dan heeft je werkgever je genaaid met de loonheffing waarschijnlijkquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had op 1 januari 2024 niets in crypto (los van iets in een kleine wallet), dat moest ik in de zomer van 2023 verkopen om nog rond te kunnen komen. Pas in februari 2024 ben ik er weer mee begonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |