Tijd voor thee.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:34 schreef KingRoland het volgende:
de kampioenswedstrijd in Italie heb ik op het 2e scherm
Had idd rood kunnen zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Als Malacia hier geel verdient terwijl hij ook de bal speelt, is het natuurlijk rood voor die ander.
Higler is ook drama.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat heb ik bij Higler. Pol neemt soms beslissingen tegen PSV waar ik mijn twijfels bij heb zeg maar.
Van mij ook. Ik zou als ik PSV was hem ook verkopen. Die zit tegen zijn plafond en verkloot te vaak wedstrijden.quote:
Wie wilt hier nog geld voor geven😅quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Van mij ook. Ik zou als ik PSV was hem ook verkopen. Die zit tegen zijn plafond en verkloot te vaak wedstrijden.
Gewoon raar. Malacia doet echt niks fout, speelt de bal en niet eens met gestrekt been. Het ziet er dramatisch uit omdat die Kowet speler tegelijkertijd inkomt met zijn been vooruit.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Had idd rood kunnen zijn.
Maar goed, Polletje…
Alkmaar is dé club van Den Helder.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:39 schreef Dagoduck het volgende:
Drie meeuwen op het noordelijkste puntje van Rottumeroog vinden de kaart in de OP niet leuk trouwens. En daarnaast ligt Rottumeroog in werkelijkheid zuidelijker dan Rottumerplaat, maar dat is een detail.
Volendamquote:
Was het maar zo'n feest.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Alkmaar is dé club van Den Helder.
Nou ja, de VAR zit ook te slapen. Maar goed, de VAR heeft het voetbal echt een stuk minder leuk gemaakt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gewoon raar. Malacia doet echt niks fout, speelt de bal en niet eens met gestrekt been. Het ziet er dramatisch uit omdat die Kowet speler tegelijkertijd inkomt met zijn been vooruit.
Rood voor Kowet was logischer dan deze oplossing.
Knap aangezien hij in 2001 debuteerde.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat was ik in de jaren '90 al.
Voor Utrecht wel, voor Heracles niet. Lastig, lastig...quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom hoop ik dat NEC wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |