Wat dacht je van Jordy. Die hoor ik schreeuwen en constant hetzelfde...hij wil persee dat iedereen hem hoort en nog een keer en nog een keer.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:12 schreef happyme28 het volgende:
Keanu zuigt alle energie uit een persoon. Kudos voor Jolien.
Inderdaadquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:18 schreef riri het volgende:
Keanu is een heel onzekere jongen, dat ligt niet aan anderen dat ligt bij hemzelf, daar moet hij aan werken en dat doe je door de ander het te laten weten, op degene af te stappen, Keanu is geen kind meer, hij moet zelf die beslissingen nemen en het is niet eerlijk van hem als die onzekerheid op gaat spelen sinds die spullen van gisteren dan dat op een ander vast te gaan pinnen die er niets van af weet, dat is niet eerlijk
Je bedoeld zoals Axel en pootje opeens ook steeds doen nu ze zien dat de fans daar leuke opmerkingen over gevenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:18 schreef Rhosyn het volgende:
Wat dacht je van Jordy. Die hoor ik schreeuwen en constant hetzelfde...hij wil persee dat iedereen hem hoort en nog een keer en nog een keer.
![]()
Negatieve aandacht is ook aandacht.
Jordy is vooral op zijn hoede door het gedrag van Keanu. Keanu heeft ook duidelijk laten zien dat voor hem Jordy niet echt dicht bij hem staat. Vooral dat in de podcast heeft Jordy's ogen wel geopendquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Het ligt zowel aan Keanu als aan Jordy. Alleen Jordy zit er geen moment mee.
Topvoeding!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:18 schreef mazaru het volgende:
Jordy pakt de laatste mayonaise. Niet even vragen of iemand anders dat wil. Nee, gewoon dat is voor mij!!![]()
Totaal geen opvoeding gehad die gozer.
Inderdaad toen koos hij keihard voor 2 anderen boven hemquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:19 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jordy is vooral op zijn hoede door het gedrag van Keanu. Keanu heeft ook duidelijk laten zien dat voor hem Jordy niet echt dicht bij hem staat. Vooral dat in de podcast heeft Jordy's ogen wel geopend
Axel en Pootje doen het juist omdat ze het van Jordy achterlijk vinden.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:19 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Je bedoeld zoals Axel en pootje opeens ook steeds doen nu ze zien dat de fans daar leuke opmerkingen over geven
Zij vinden alles van Jordy irritant maar doen alles na en als andere het doen is het helemaal prima. Ze kunnen het gewoon niet hebben dat er iemand anders is die het beter doet dan hunquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Axel en Pootje doen het juist omdat ze het van Jordy achterlijk vinden.
Sarcasme heet dat.
Jordy doet het om aandacht te trekken.
Okeequote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:22 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Zij vinden alles van Jordy irritant maar doen alles na en als andere het doen is het helemaal prima. Ze kunnen het gewoon niet hebben dat er iemand anders is die het beter doet dan hun
TOP BEWONER!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:23 schreef humpty het volgende:
Ook wel een kunst om haast elke post negatief over Jordy te laten gaan
het zit sommige erg hoog![]()
Had ie misschien beter kunnen bewaren voor volgende week, in het geval dat kabeljauwfilet als weekly basics gekozen is bijvoorbeeldquote:
Welnee, dan gooit hij gewoon een brood onder zijn kussenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Had ie misschien beter kunnen bewaren voor volgende week, in het geval dat kabeljauwfilet als weekly basics gekozen is bijvoorbeeld
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Welnee, dan gooit hij gewoon een brood onder zijn kussen
alles triggert hemquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Ik zat er ook heel goed in. Het was een onderliggende onzekerheid die ik een hele tijd goed onder controle heb kunnen houden.... [..] .. Ik denk dat de dingen van buitenaf het opnieuw hebben getriggered en me onzeker hebben gemaakt.
Axel legt steeds meer kussens op die bank om bij de zon te komen.quote:
Je hebt denk ik gelijk. Maar je hebt 2 personen nodig voor een gesprek, en Jolien houdt het gesprek ook flink gaande.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:28 schreef Koos1958 het volgende:
Dit is nu precies wat jordy bedoeld met het ellenlange praten van keanu. En wat peter riep vanmorgen
Niet als hij zo doet.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Ik geloof nu wat meer in mezelf ... ik hoop heel erg dat ik hier het verschil nog kan gaan maken.
Nadeel is dat Kiki heel veel praat, maar niet luistert naar wat anderen tegen hem zeggen of de tips die ze hem geven. Tis echt wel een lieve jongen, maar wel 1 met veel issuesquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:28 schreef Koos1958 het volgende:
Dit is nu precies wat jordy bedoeld met het ellenlange praten van keanu. En wat peter riep vanmorgen
Ik vermoed dat dat te maken heeft met de vragen die ze moesten stellen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:31 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik snap ff niet, waarom Matti 600,- euro krijgt en de rest 200,- euro? Heb ik iets gemist?
Ze moesten raden wie van de 3hun fan was als je de verkeerde aanwees ging het geld naar degene waar diegene fan van was. Keanu en Jordy hadden allebei de fan van Mattie aangewezen ipv hun eigen fanquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:31 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik snap ff niet, waarom Matti 600,- euro krijgt en de rest 200,- euro? Heb ik iets gemist?
Hoe vaak hebben we dat inmiddels al gehoordquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Ik geloof nu wat meer in mezelf ... ik hoop heel erg dat ik hier het verschil nog kan gaan maken.
En dat mag he, zolang het maar over de bewoners gaat en er niet gescholden wordt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:23 schreef humpty het volgende:
Ook wel een kunst om haast elke post negatief over Jordy te laten gaan
het zit sommige erg hoog![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:34 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het was een grap omdat hij zo vaak top gebruikt
leuk hoor, sta je lekker te koken met z'n tweeen, komt die malloot weer tussendoor.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Jane: Schat, gaat het goed met je?
Jordy : ..... mijn vriendin .. mijn type vrouw!
Ze zei gister dat ze altijd op haar tenen moet staan om te koken. Hakken helpen wellicht, maar niet comfortabel.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane ik sta hier nog steeds op mijn hakjes te koken
Jane nog geen 1 minuut later
Ik ga die hakken even uit doen
Echt heel jammer. Ik vind het juist zo leuk als Mattheus kookles krijgt van Jane. Hij wil het echt leren en nou de hele tijd dat belachelijke gebrul van die Jordy er overheen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:35 schreef Verida het volgende:
[..]
leuk hoor, sta je lekker te koken met z'n tweeen, komt die malloot weer tussendoor.
Oké! Vreemd hoor dat er geen uitleg bij kwam!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat te maken heeft met de vragen die ze moesten stellen.
Wanneer een bewoner fout koos, ging dat geld naar de bewoner waar de fan echt van was.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:31 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
misschien is Jordy een beetje jaloers op de aandacht die mattie nu aan Jane geeft, of van Jane krijgt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt heel jammer. Ik vind het juist zo leuk als Mattheus kookles krijgt van Jane. Hij wil het echt leren en nou de hele tijd dat belachelijke gebrul van die Jordy er overheen.
ik heb die hele stream pak-um-beet zo'n 3 kwartier geleden losgelatenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:38 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien: denk dat 1 van de belangrijkste dingen is om te leren voor u is loslaten![]()
![]()
(tegen Keanu)
Aha! Opgelost! Dankjewel. 👍🏻quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wanneer een bewoner fout koos, ging dat geld naar de bewoner waar de fan echt van was.
Of hij denkt dat ze zendtijd krijgen en hij wil er ook inquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:38 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien is Jordy een beetje jaloers op de aandacht die mattie nu aan Jane geeft, of van Jane krijgt.
Ik ben even weggeweest, kom terug en hoor keanu nog met ietwat vermoeiende verhalen weerquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
ik heb die hele stream pak-um-beet zo'n 3 kwartier geleden losgelaten
Pfff geef die gozer een enkeltje naar huis dan kan hij gaan reizenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu is trots op de reis die hij in BB heeft gemaakt
Probleem geloof ikquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:43 schreef Joyce-43 het volgende:
wat zeggen ze nou ?? als antwoord versta het niet
Ik vin hem wel grappigquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Stream met Jordy is ook doorbikkelen hoor
Die is ook idioot aan het doenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Stream met Jordy is ook doorbikkelen hoor
ok slaat niet ergens op hequote:
Suiker.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kik houdt ook niet van nootjes, is er iets wat hij wel kent en lust?
Mc Donaldsquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Alle bewoners hebben afgelopen nacht allerlei geknutselde geschenken van fans gehad, posters, tekeningen, schilderijtjes, t-shirts, armbandjes....quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:52 schreef Folies het volgende:
Heeft Keano posters van fans gehad?
Wel top dat Jordy hem nu helpt bij het ophangen.
Ooh, dan was het dus een topnacht!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:54 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Alle bewoners hebben afgelopen nacht allerlei geknutselde geschenken van fans gehad, posters, tekeningen, schilderijtjes, t-shirts, armbandjes....
Schuddebuikjesquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Iedereen moet een keer op elkaar stemmen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:58 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice denkt dat de jongens op een bepaald moment ook wel op Jolien gaan
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:06 schreef engine het volgende:
Keanu heeft niet het idee dat hij veel over zichzelf praat
hij ziet het punt niet Keanuquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:06 schreef Was-beer het volgende:
Bedankt Jordy. Dit gaan we nog 3 dagen horen
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:06 schreef engine het volgende:
Keanu heeft niet het idee dat hij veel over zichzelf praat
Op s2 gaat het verderquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:08 schreef kater1 het volgende:
Oi weggedraaid. Keanu hoorde ik nog net zeggen dat jij spraakwaterval bij zichzelf herkent.
Denk dat Jordy alleen mag kiezen uit de dingen de wij als kijker hebben gekozenquote:
Ja klopt. Maar ik bedoel meer bedankt omdat Jordy het gesprek begon met de vraag over wie Jolien en Keanu dachten dat Peter het vanmorgen had.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij ziet het punt niet Keanu
En het is niet wat Jordy zegt he, want dat zegt Keanu nu weer het is zoals jij het ziet nee Keanu is zoals andere het zien Jordy benoemt het nu alleen
Klopt, was 1 van de vragen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk dat Jordy alleen mag kiezen uit de dingen de wij als kijker hebben gekozen
Wat erg, het ziet er niet uit Maar goed hij is ook geen kapper natuurlijkquote:
Pootje heeft hem geknipt, zelfs 2 xquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat erg, het ziet er niet uit Maar goed hij is ook geen kapper natuurlijk
Pootje heeft hem gekniptquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pootje heeft zijn haar bijgeknipt. En Pootje heeft een soort van kappersopleiding gedaan.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lees net Jordyquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Pootje heeft hem geknipt, zelfs 2 x
bahquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:13 schreef Rhosyn het volgende:
Jane vind het niet leuk dat Jordy en Keanu boodschappen mogen doen. Snap ik wel. Ik zou als ik haar was niet te koken als ze rare dingen mee nemen.
Ik hoor Jordy ook nog zeggen: Lieve schat ik droom zelfs over jou nadat Jane vraagt aan haar te denken want zij kookt veel.
Hoezo denigrerend.
Nee , rare opties en kwam maar geen end aanquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:14 schreef chufi het volgende:
De keuze menus waren weer niet om over naar huis te schrijven ..
krijgen we normaal ook te zien tochquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
We willen Jordy en Kiki in de DR zien
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:14 schreef chufi het volgende:
De keuze menus waren weer niet om over naar huis te schrijven ..
Ze hebben weinig te kiezen, ze kunnen kiezen uit de dingen die de kijkers gekozen hebbenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:14 schreef Kissingbird het volgende:
Jane is bang voor de keuzes die ze gaan maken
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
krijgen we normaal ook te zien toch
Ik kon er nog geen soep van makenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee , rare opties en kwam maar geen end aan
Precies! zo veel te kiezen is er denk ik niet nuquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hebben weinig te kiezen, ze kunnen kiezen uit de dingen die de kijkers gekozen hebben
Jane is niet ineens de koningin of allesbepaler van de keuken en boodschappen enkel omdat ze nu een paar keer heeft gekookt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:13 schreef Rhosyn het volgende:
Jane vind het niet leuk dat Jordy en Keanu boodschappen mogen doen. Snap ik wel. Ik zou als ik haar was niet te koken als ze rare dingen mee nemen.
Ik hoor Jordy ook nog zeggen: Lieve schat ik droom zelfs over jou nadat Jane vraagt aan haar te denken want zij kookt veel.
Hoezo denigrerend.
Dan niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:16 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Jane is niet ineens de koningin of allesbepaler van de keuken en boodschappen enkel omdat ze nu een paar keer heeft gekookt.
Ik denk dat zij nu mogen kiezen hoe het budget dat de kijkers besteed hebben, wordt verdeeld onder de bewoners?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hebben weinig te kiezen, ze kunnen kiezen uit de dingen die de kijkers gekozen hebben
Jane doet ook alsof zij alle game plannen voor 'haar' mensen zelf bedenktquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:17 schreef happyme28 het volgende:
Ja, denk dat ze weinig te kiezen hebben. Alleen de extra producten maar dat is ook maar net wat er staat.
Jane doet alsof het een AH XL is.
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:12 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Dus alle voordeeltjes gaan deze week dus naar Jordy. Bedankt hč Karin en Gerda.
Geen dm.mag boodschappen doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:23 schreef Hznootje het volgende:
Dit meen je niet, Jordy nu weer DM? Heeft ie niet al voldoende veren in z'n reet?
De fans vinden hem TOPquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:23 schreef Hznootje het volgende:
Dit meen je niet, Jordy nu weer DM? Heeft ie niet al voldoende veren in z'n reet?
Toch jammer dat mensen nu al aannames doen en kijkers wegzetten als Karin's en Gerda'squote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:12 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Dus alle voordeeltjes gaan deze week dus naar Jordy. Bedankt hč Karin en Gerda.
Nee geen DM, de kijker heeft beslist dat hij boodschappen mag doenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:23 schreef Hznootje het volgende:
Oja kloptquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:25 schreef Krambo het volgende:
[..]
Nee geen DM, de kijker heeft beslist dat hij boodschappen mag doen
+ 'Bergen' meer betaald, dus opnieuw een geheime kartelvoorraadquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:26 schreef Rhosyn het volgende:
Ik verheug mij niet op de terugkeer van Jordy uit de DR al schreeuwend ik heb dit en ik heb dat en kijk mij eens wat ik heb en Keanu zijn onvrijwillige holmaatje er ja knikkend achteraan hobbelend
staan nog genoeg potjes, moet je eens kijken wat ze allemaal op een gebakken ei gooienquote:
Ja.. snap haar gezeur niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
staan nog genoeg potjes, moet je eens kijken wat ze allemaal op een gebakken ei gooien
zonder etiketquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Er staan 15 verschillende kruidenpotjes in de keuken
Ik zag Jordy gisteren in de uitzending met een schaar bezig terwijl Pootje ernaast stond.quote:
Als het niet over Jordy gaat, of over het spel is hij niet geļnteresseerd. Let er maar eens opquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:30 schreef marky het volgende:
Jordy speelt het spel vanaf het begin. Waar andere een beetje laf zitten te kaarten gooit Jordy de viel af en toe overhoop. Ik denk niet dat hij gaat winnen maar zonder Jordy was het al lang een kaartclub en 24kitchen geweest.
Het is een beetje hetzelfde wat ze doet met mensen als Mattie ,of Jolien vertellen dat ze niet goed bezig zijn , domme fouten maken en roepen dat ze er ff goed over na gaat denken en dan met een tactisch plan gaat komen..quote:
ik ookquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:34 schreef Kissingbird het volgende:
rijst met prei gehakt grapefruit hebben de fans gekozen
Grapefruitquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:34 schreef Kissingbird het volgende:
rijst met prei gehakt grapefruit hebben de fans gekozen
+ ik hoor kaaspakket, bitterballen en exotisch fruit?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:34 schreef Was-beer het volgende:
Rijst, prei, gehakt en grapefruit als weekly basics
Hoeveel heeft hij meer betaald? sorry loop net binnenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
+ 'Bergen' meer betaald, dus opnieuw een geheime kartelvoorraad
Topvoorspelbaarheid!
Kregen ze dat? Want ik hoorde Sharice kaas zeggen en ik denk dat dat op dezelfde lijst stond als de 3 smaken ijs (vanille, aardbei, chocola)quote:
o.a chocola ,lasagne ranja pakket , theepakket, je kon uit veel, kiezen als kijker , wel rare combi'squote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:35 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
+ ik hoor kaaspakket, bitterballen en exotisch fruit?
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pootje heeft hem geknipt , dat van Jordy was een geintje waar ze deden alsof hij Keanu ging knippen.quote:
dat had hij al eerder gezegd, dus ik denk dat de kiezer daar juist voor gekozen heeftquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:39 schreef Kinga het volgende:
Here we go again... Keanu heeft nog nooit prei gehad.
Die lust bijna nietsquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:39 schreef Kinga het volgende:
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:39 schreef Kinga het volgende:
Elke dag hetzelfde?quote:
Het woord ik is niet gevallen wel het woord we. We hebben dit we hebben dat we hebben zus we hebben zo.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:26 schreef Rhosyn het volgende:
Ik verheug mij niet op de terugkeer van Jordy uit de DR al schreeuwend ik heb dit en ik heb dat en kijk mij eens wat ik heb en Keanu zijn onvrijwillige holmaatje er ja knikkend achteraan hobbelend
Hou het bij commentaar op de streams en niet op de usersquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Toch jammer dat mensen nu al aannames doen en kijkers wegzetten als Karin's en Gerda's
je bent eigenlijk precies hetzelfde aan het doen
Die vraag werd hem in het huis ook al gesteld. Antwoord was pasta.quote:
neuh dat denk ik niet, elke keer een andere pastasoort met dat er door wat hij wel lustquote:
Netjesquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:42 schreef marky het volgende:
[..]
Het woord ik is niet gevallen wel het woord we. We hebben dit we hebben dat we hebben zus we hebben zo.
En dan vooral op er op blijven reageren is net zo erg, want ook dat gaat niet over de streamsquote:
Ging ook over de bewoners niet over de users. Jane trok al conclusies. Dus onterechte opmerking ging gewoon over de streamsquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Hou het bij commentaar op de streams en niet op de users
en mcDonalds, hij wist precies hoeveel menu's hij kon kopen toen hij in het begin een keer in de DR wasquote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:44 schreef odie22 het volgende:
[..]
en mcDonalds, hij wist precies hoeveel menu's hij kon kopen toen hij in het begin een keer in de DR was
Dan mijn excuus sorryquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ging ook over de bewoners niet over de users. Jane trok al conclusies. Dus onterechte opmerking ging gewoon over de streams
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |