SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
ohjaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk niet dat mn maag daar al van gaat genieten
Kom vechten danquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Trappen jullie elkaar dan van de duinen af?
Misschien kan ik @:dud0r ook nog wel even v34.292 x van de duin af trappen
Daar kom je nog wel van terugquote:
Dat is in elk geval wel een goed tekenquote:
F5'er gespotquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:05 schreef LTVDK het volgende:
Ik kan nog steeds niet inloggen bij de belastingdienst dus weet niet wat de stand is
ik dacht er vannacht aan, was lekker rustigquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:05 schreef LTVDK het volgende:
Ik kan nog steeds niet inloggen bij de belastingdienst dus weet niet wat de stand is
Hoe werkt dat met die zorgnota's?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:03 schreef Nizno het volgende:
ik ga straks schoonpa maar even bellen of hij nou nog zorgnota's had enzo... en zo niet dan krijgt hij gewoon de 500 en stuur ik hem een nota van 100 euro voor het invullen
"Wat is de stand, is er drank, dan is Pieter-Jan niet bang."quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:05 schreef LTVDK het volgende:
En dan snel schoonvader opbellen en zeggen dat je het voor 50 doetquote:
Nee dan had ik er waarschijnlijk al ingezeten, opende de site weer omdat krekkie er over begonquote:
die vul je ergens op het einde in en kijk je of het bedrag van teruggave er door verandert.quote:
Ben je stiekem carnaval aan het vieren?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Wat is de stand, is er drank, dan is Pieter-Jan niet bang."
![]()
![]()
![]()
ga het toch maar proberenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je stiekem carnaval aan het vieren?
Gok weinig spannends, betaal volgens mij genoeg belasting per maandquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik dacht er vannacht aan, was lekker rustig
Heb je een verwachting?
Ok, vooruit.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dan had ik er waarschijnlijk al ingezeten, opende de site weer omdat krekkie er over begon
Oh, dat heb ik nog nooit gedaan eigenlijk, ook niet in mijn jaren dat mijn zorgkosten uit 5 cijfers bestondenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
die vul je ergens op het einde in en kijk je of het bedrag van teruggave er door verandert.
Carnaval of belastingdienstquote:
Jaaaaaaaaaaaaahquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
nee dat mocht ik ook niet want ik heb een buitenlandse rekening.quote:
Wat zeg jij nou weer allemaal ?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaah [ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Ja ik zit er toch ook niet in miepquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:09 schreef bitterbal het volgende:
Grmbl ga er es uit
Mijn Belastingdienst is tijdelijk niet bereikbaar. Dit komt doordat het maximale aantal mensen is ingelogd. Wij vragen u om later terug te komen. Onze excuses voor het ongemak.
Nou ja jij was allemaal wartaal aan het uitslaanquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou weer allemaal ?
Is ook niet de eerste keer, ja toch, niet dan ?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja jij was allemaal wartaal aan het uitslaan
Dat is lekkerquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gok weinig spannends, betaal volgens mij genoeg belasting per maand
Heb je diegene in de staande vriezers gepropt?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:11 schreef UitStraling het volgende:
Iemand noemde net haar kleuter een kleutèr in de supermarkt.
In de vriezèr.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je diegene in de staande vriezers gepropt?
Per ongeluk?
Volgens mij niet, hmmmquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:13 schreef Crack_ het volgende:
Zijn loonheffing en arbeidskorting verschillende dingen?
Jij bent nu zeker ook de hele dag patat aan het roepen zodat je je centjes kunt laten zien?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaah [ afbeelding ]
beperktenlawaai
en passen nergens inquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb net nieuwe vuilniszakken gekocht.
Ze zijn vierkant en 80cm breed, 60cm hoog. Wtf
voorheen was er in WGR een aangifte topic. geen idee of dat er nog is.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:18 schreef Crack_ het volgende:
Ik had loonheffingskorting inderdaad uitstaan bij werkgever 2, hoe kan dit?weet iemand dit en is het makkelijk uit te leggen?
Je zou wel die korting bij de verkeerde van de twee hebben.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:18 schreef Crack_ het volgende:
Ik had loonheffingskorting inderdaad uitstaan bij werkgever 2, hoe kan dit?weet iemand dit en is het makkelijk uit te leggen?
80x60 is niet vierkant, dat is rechthoekigquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb net nieuwe vuilniszakken gekocht.
Ze zijn vierkant en 80cm breed, 60cm hoog. Wtf
Ohjaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
voorheen was er in WGR een aangifte topic. geen idee of dat er nog is.
Rightquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zou wel die korting bij de verkeerde van de twee hebben.
WGR / Het groote belastingaangifte 2024 topicquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
voorheen was er in WGR een aangifte topic. geen idee of dat er nog is.
Denk dat dit de reden is? Maar hoe kun je dat voorkomen, gewoon overal loonheffingskorting uitzettenquote:Als u meerdere inkomens hebt, dan is er een risico dat u te veel korting krijgt. De uitkerende instantie weet namelijk niet hoe hoog uw gehele inkomen is. Wanneer u de loonheffingskorting laat toepassen, wordt de korting alleen berekend over het inkomen dat u van die instantie krijgt.
ik zag hem net.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
WGR / Het groote belastingaangifte 2024 topic
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk dat dit de reden is? Maar hoe kun je dat voorkomen, gewoon overal loonheffingskorting uitzetten
Als ze bij de AH teveel korting geven komen ze niet achter je aan om het terug te vorderen, jammer dat de belastingdienst dat wel doetquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk dat dit de reden is? Maar hoe kun je dat voorkomen, gewoon overal loonheffingskorting uitzetten
Wel verdacht 'voor de rest van je leven', kan ook zijn dat je bij je 3e les een 'ongeluk' krijgtquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:24 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben hier bij 1 kitesurf school een deal. Als je volledige kitesurf set koopt krijg je de rest van je leven gratis lessen
ja of dat hij je met zijn pick up truck van de weg rijdtquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel verdacht 'voor de rest van je leven', kan ook zijn dat je bij je 3e les een 'ongeluk' krijgt
Oh, klinkt wat frustrerendquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:33 schreef bitterbal het volgende:
vandaag had ik een uur les maar de wind was net te weinig. Dus het launchen duurde elke keer heel lang en als ik em dan in de lucht had verloor die vaak weer de wind
Hier moet dat niet maar weet niet hoe het bij jou zitquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:34 schreef LTVDK het volgende:
Ah ik ben er inWeet alleen nooit of ik nou mijn studieschuld er bij moet zetten of niet
whoep whoepquote:
ook geen benul vanquote:Weet alleen nooit of ik nou mijn studieschuld er bij moet zetten of niet
Kun je het mij nu uitleggen?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:35 schreef Crack_ het volgende:
Oke fijn, iemand heeft het me uitgelegd en nu snap ik het en dat is toch een fijner gevoel.
*volgt grmbl op de voetquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:34 schreef LTVDK het volgende:
Ah ik ben er inWeet alleen nooit of ik nou mijn studieschuld er bij moet zetten of niet
Heeft zo te zien alleen nut als je in box 3 valt, zo rijk ben ik nietquote:
quote:
quote:Dit heffingsvrije vermogen is 57.000 euro in het belastingjaar 2024. Voor fiscaal partners is dat het dubbele: 114.000 euro. ,,Als je op 1 januari 2024 minder aan spaargeld en beleggingen had dan dit bedrag, is het niet nodig om je studieschuld op te geven bij de belastingaangifte’’, zegt Boy Mulder van Belastingbespaarders.nl. ,,Kom je wel boven de vrijstelling uit, dan is het voordelig om je studieschuld van je vermogen af te halen. Je DUO-schuld staat niet vooraf ingevuld, dus deze moet je zelf invullen in de belastingaangifte.’’
quote:
quote:Terug te krijgen inkomstenbelasting en premie volksverzekeringen
¤280
13e maand zit niet in berekening van arbeidskorting, vakantietoeslag wordt belast tegen laag tarief maar bij twee banen moet dat vaak in het hogere tarief. Arbeidskorting wordt hierover berekend maar dat is dus eigenlijk al te laag, en arbeidskorting wordt minder na een bepaald bedrag en ik zat bij werkgever nummer 1 precies op die grensquote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:48 schreef bitterbal het volgende:
Ik moet ¤1.929 en vorig jaar was het bijna 4000 euro
Ja dus ben tevredenquote:
Oh, jij moet ook dingen zelf invullen?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dus ben tevreden
Vind het vreemd. maar goed als ik het niet goed heb gedaan hoor ik het wel
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
13e maand zit niet in berekening van arbeidskorting, vakantietoeslag wordt belast tegen laag tarief maar bij twee banen moet dat vaak in het hogere tarief. Arbeidskorting wordt hierover berekend maar dat is dus eigenlijk al te laag, en arbeidskorting wordt minder na een bepaald bedrag en ik zat bij werkgever nummer 1 precies op die grens![]()
Beetje samenhang van dingen in mijn geval
Cavia, fret, hond, zeehond?quote:
Meeste was ingevuld maar moest wat invullen over die woning in den haag die was verhuurd. Weet niet of ik dat goed heb gedaan. Denk het wel omdat ik geen belasting over de huurinkomsten hoefde te betalen. Dat is nu wel zoquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, jij moet ook dingen zelf invullen?
She's got the essnbillsquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:58 schreef essnhills het volgende:
Op basis van de vooraf ingevulde info krijg ik een smak geld terug.
Volgende week eerst maar in alle rust even controleren of dat wel klopt
Ik heb net langs het Markermeer gewandeldquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, dat was rondje 2. Inmiddels 13.623 stappen. Leuk even over de IJssel geweest en weer terug. Nu even dutje en straks nog even verder.
Rich bitch hierquote:
Nee zon nog niet hierquote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb net langs het Markermeer gewandeld
Zonnetje erbij
Niet jijquote:
100 miljoen miljard keer van de duin afquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar kom je nog wel van terug
IN dat geval niet, sorryquote:
Slaapzak meenemenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks naar verjaardag, maar ik zou best naar bed willen.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:01 schreef AirwiN het volgende:
Het strand was weer prima vandaag. @:Crack_
gewoon doenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks naar verjaardag, maar ik zou best naar bed willen.
Maakt echt veel verschilquote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee zon nog niet hierMisschien strakkies nog
4EBE en ik hebben een deal, ik mag dat ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet jij
[..]
100 miljoen miljard keer van de duin af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:21 schreef Crack_ het volgende:
Zat ooit in de organisatie van een feestje en toen hadden we kermiskraampjes geregeld en daar werden prijsjes uitgedeeld.
Ik had deze grap bedacht voor mensen die niks hadden gewonnen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:23 schreef Nizno het volgende:
[..]Wat denk je zelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
ik denk veel meer dan ik hier ooit neer zal zettenquote:
Dit klinkt spannendquote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk veel meer dan ik hier ooit neer zal zetten
Helaas, pindakaas!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
you will never knowquote:
Zat ooit in de organisatie van een feestje en toen hadden we kermiskraampjes geregeld en daar werden prijsjes uitgedeeld.
Ik had deze grap bedacht voor mensen die niks hadden gewonnen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]Dus toen jij zei "wtf al mijn werk wat doe je", toen zeiden zij ”helaas pindakaas" ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
dan had jij die rugzak moeten vindenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:27 schreef Crack_ het volgende:
KETAMINE, KETAMINE IK MOET GELD VERDIENEEEE
Mn werk boeide me op dat moment helemaal niet, we hadden ineens geen leuke activiteiten meer op een feest voor 700 man. Dat was echt heel kut.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus toen jij zei "wtf al mijn werk wat doe je", toen zeiden zij ”helaas pindakaas" ?
Die zijn De Heideroosjes denk ikquote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:27 schreef Crack_ het volgende:
KETAMINE, KETAMINE IK MOET GELD VERDIENEEEE
ja maar dan niet op die manierquote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:30 schreef Dven het volgende:
[..]
UItstekend liedje van Imany, zeker de akoestische versie
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)hter-in-ov-amsterdam
Zo hoort dat. Niemand die ontsnappen magquote:
Ben je daar inmiddels niet een beetje te oud voor?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is SKINC
Ik ben een groupie aan het worden
voor dat afzeggen hebben ze flink gedokt dan hoop ikquote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mn werk boeide me op dat moment helemaal niet, we hadden ineens geen leuke activiteiten meer op een feest voor 700 man. Dat was echt heel kut.
Ja das gewoon balenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:31 schreef Crack_ het volgende:
En ze waren failliet, wisten ze vast ook wel iets eerder dan die drie uur van te voren. Dan hadden we nog iets anders kunnen regelen. Ik kan de pijn nog steeds voelen die ik toen voelde![]()
oh, ja das kut..quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:31 schreef Crack_ het volgende:
En ze waren failliet, wisten ze vast ook wel iets eerder dan die drie uur van te voren. Dan hadden we nog iets anders kunnen regelen. Ik kan de pijn nog steeds voelen die ik toen voelde![]()
succesquote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:39 schreef mschol het volgende:
ik ga hier afsluiten, ik moet elders een modded minecraft server optuigen
wat is ditquote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo hoort dat. Niemand die ontsnappen mag
[ afbeelding ]
om te doen waar ik blij van word? ga snel wegquote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben je daar inmiddels niet een beetje te oud voor?
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)hter-in-ov-amsterdam
Grappie joh. Lekker doen meid!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat is dit
[..]
om te doen waar ik blij van word? ga snel weg![]()
trustequote:
Dat zijn dan ook wel echt dingen die je niet in de supermarkt moet kopen, tenzij het echt spoed heeft. Beste gewoon even online bestellen, dan heb je voor dat geld een hele berg van die dingenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:09 schreef Ama het volgende:
Ik moest een knoopcelbatterij kopen maar de tering wat zijn die duur bij de Jumbo.2 voor ¤6.52. Niet gedaan dus.
Dat ben ik ook al heel de dag aan het uitstellenquote:
Schoonmaakster kopenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ben ik ook al heel de dag aan het uitstellen
Ik heb een podcast van 4 uur lang aangezet toen ik begon, en los van een koffiepauze en lunch ben ik bijna die volle 4 uur bezig geweestquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
wat kost zo iets?quote:
Was het zo'n teringzooi dan dat je 4 uur nodig hebt om de keuken te poetsenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een podcast van 4 uur lang aangezet toen ik begon, en los van een koffiepauze en lunch ben ik bijna die volle 4 uur bezig geweest
Ik schrok echt toen ik zag dat het al 16:15 was.
DOE HETquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
wat lekker!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een podcast van 4 uur lang aangezet toen ik begon, en los van een koffiepauze en lunch ben ik bijna die volle 4 uur bezig geweest
Ik schrok echt toen ik zag dat het al 16:15 was.
Normaal kon hij problemen allemaal weglachen en dan gleed het van hem af.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:27 schreef Strani het volgende:
Ik snap dat Rutte als NAVO-chef in een lastige positie zit maar deze reactie is wel heel zwak
Ik ben al 45 minuten bezig geweest om een plankje en die tegels schoon te makenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was het zo'n teringzooi dan dat je 4 uur nodig hebt om de keuken te poetsen
Koude wind vanuit zee. Maar zonnetje was lekker. Het was ook best druk.quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:29 schreef Crack_ het volgende:
ik wil nog naar mn tuin en hardlopen, het is half vijf. Gaat prima verder
quote:
Oh, iehhh druk. Gelukkig is het strand groot genoegquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Koude wind vanuit zee. Maar zonnetje was lekker. Het was ook best druk.
Ik ben bezig!quote:
Al hele dag gewerkt qua voorbereiding.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:30 schreef Crack_ het volgende:
De vakantie is bijna voorbij, even huilen en stressen
@:kaneelstokje, doe je mee?
Alle ruimte iddquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, iehhh druk. Gelukkig is het strand groot genoeg
Gewoon blijven slapen danquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:32 schreef Crack_ het volgende:
Ik twijfel om morgen carnaval te gaan vieren met mn zus en haar kiddies, kijken bij de optocht. Brabant is zo hoerig ver.
Geeft dat juist extra ruimte?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al hele dag gewerkt qua voorbereiding.
Hmm, is wel een idee. Moet wel vroeg op volgende dag maar beter dan op en neer. Nog even nadenkenquote:
Het zijn dingen die moeten gebeuren, en iedere dag dat het niet gebeurt, schieten er meer mensen in de stress en krijg ik meer mail.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geeft dat juist extra ruimte?Ik heb ook even gewerkt maar daardoor ook beetje stressgevoelens want zit meteen weer in die werkmodus
[..]
Hmm, is wel een idee. Moet wel vroeg op volgende dag maar beter dan op en neer. Nog even nadenken
Ohja, herkenbaar. En wel fijn dat het nu nog rustig kanquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het zijn dingen die moeten gebeuren, en iedere dag dat het niet gebeurt, schieten er meer mensen in de stress en krijg ik meer mail.
Dus voor mezelf creëert het ruimte, vooral omdat ik rustig met een muziekje op mijn kamer zit, met op het derde scherm wat niet werk dingen.
Woensdag niet? Wat flauwquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb maandag en dinsdag verplicht vrij
Hmm, dat lijkt me niet wenselijk. Was er gewoon veel blijven liggen?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, herkenbaar. En wel fijn dat het nu nog rustig kan
Hier ging mensen ook ineens massaal doorwerken in de vakantie. En daardoor ging ik ook eventjes werken en toen was iedereen aan het werk in de vakantie![]()
Heheehehequote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar projecten in het buitenland nu, dus die moest ik het even uitleggen.
Er ligt altijd meer werk dan dat we afkrijgen in de daarvoor bestemde tijdquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, dat lijkt me niet wenselijk. Was er gewoon veel blijven liggen?
Bij ons komen er 2 toetsweken aan, waar ik nog niks voor kon doen ivm drukte. En dat moet gewoon ruim van tevoren on Magister staan.
De opslagfactor in de praktijk!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heheeheheen, begrepen ze het?
[..]
Er ligt altijd meer werk dan dat we afkrijgen in de daarvoor bestemde tijd. En veel van mijn collega's werken dan wat extra want het niet doen levert slechte kwaliteit en de meeste van ons vinden dat echt verschrikkelijk.
Toetsweken lijkt me wel chill op de middelbare, weinig les maar veel nakijkwerk?
Ja, weet even niet hoeveel. Begin van het jaar nog bij een praatje gehoord van iemand van het cvb.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:53 schreef Crack_ het volgende:
Krijg jij ook voorbereidingstijd voor je lessen, en zo ja, hoeveel? Bij ons is dat 50% van de duur van de les (dus twee uur durende les = 60 min voorbereidingstijd)
Oh, dat is hier wel anders. Lessen kost het meeste tijd omdat die voorbereidingstijd niet overeenkomt met hoeveel tijd je daadwerkelijk nodig hebt. Heeft ook te maken met onze opleiding want we zijn heel klein, lessen worden 1x per jaar gegeven. Dat vraagt veel meer voorbereidingstijd dan wanneer je dezelfde les een paar keer geeft.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De opslagfactor in de praktijk!
Ach, die paar lessen minder. Tijd ben je weer kwijt aan surveillance en nakijken en bespreken.
Ja, is bij dat soort opleidingen wel jammer.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dat is hier wel anders. Lessen kost het meeste tijd omdat die voorbereidingstijd niet overeenkomt met hoeveel tijd je daadwerkelijk nodig hebt. Heeft ook te maken met onze opleiding want we zijn heel klein, lessen worden 1x per jaar gegeven. Dat vraagt veel meer voorbereidingstijd dan wanneer je dezelfde les een paar keer geeft.
De tijd voor nakijken is vaak realistischer
Haha ik zat er vanmiddag ook aan te denken. Volgend jaar maar op tijd plannenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben ook te laat met dit soort shit regelenik heb altijd wel zin in een dagje carnaval eigenlijk. Liefst optocht + drankje ergens met vrienden-achtige mensen maarja. Dat is beetje laat
Heb het idd maar online besteld net.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook wel echt dingen die je niet in de supermarkt moet kopen, tenzij het echt spoed heeft. Beste gewoon even online bestellen, dan heb je voor dat geld een hele berg van die dingen
Zoiets bijvoorbeeld https://www.bol.com/nl/nl(...)ks/9300000189252206/
Ik zat van de week ook buiten met een dekentjequote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
DRIE serieuze wandelingen door de stad gemaakt. 20.306 nu en er komt nog wel iets bij maar niet heel veel meer. Zeer tevreden. Nu genieten van het zonnetje. Met de trui aan
Heb je je medaille al opgehaald?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
DRIE serieuze wandelingen door de stad gemaakt. 20.306 nu en er komt nog wel iets bij maar niet heel veel meer. Zeer tevreden. Nu genieten van het zonnetje. Met de trui aan
heb je in elk geval de inhoud van je etuitje even weer gezienquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:29 schreef essnhills het volgende:
Ik was een borduurnaald kwijt
Overal gezocht, onder de bank, in de bank, in mijn kleren, in het kleed, onder het kleed, in de haaktas, alles van het tafeltje af, etui doorgespit etc.
Zit ie magnetisch vast aan de haaknaald..
Kloptquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je in elk geval de inhoud van je etuitje even weer gezien
en zat er nog geld in de bank?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopt
Een hele lading haaknaalden en steekmarkeerders
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had 8 boeken besteld uit UK voor 35 euro en ze waren ook daadwerkelijk 35 euro
Waar besteld?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had 8 boeken besteld uit UK voor 35 euro en ze waren ook daadwerkelijk 35 euro
Amazon, was gewoon een deel van 8 boeken van dezelfde serie.quote:
Neequote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
en zat er nog geld in de bank?
nog koekjes onder de bank?
quote:
Een briefjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Een briefjeprima locatie, dan weet je zeker dat je het nog jaren in bezit hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Handig om achter de hand te hebbenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
prima locatie, dan weet je zeker dat je het nog jaren in bezit hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Handig om achter de hand te hebbeneen appeltje voor de dorstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
25 gulden Sweelinck moet je echt mee opschieten nu. Nog tot 1 mei in te leveren.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
prima locatie, dan weet je zeker dat je het nog jaren in bezit hebt
hekniemeerquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
25 gulden Sweelinck moet je echt mee opschieten nu. Nog tot 1 mei in te leveren.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
een appeltje voor de dorstMaar ik wilde een zeepaardje gaan haken, niet een appelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Het was een euro biljet, dat scheelt weerquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
25 gulden Sweelinck moet je echt mee opschieten nu. Nog tot 1 mei in te leveren.
[ afbeelding ]
hmm... een zeepaardje voor de dorst..... geloof niet dat dat een goeie isquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik wilde een zeepaardje gaan haken, niet een appel
Hmm neequote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm... een zeepaardje voor de dorst..... geloof niet dat dat een goeie is
hebben ze handtasjes om appels in te doen?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm nee
Aan de andere kant
Denk niet dat zeepaardjes weleens dorst hebben
Dus wellicht kunnen we wat van ze leren
Of zouden ze standaard appels bij zich hebben?
Misschien uit dat gat waar de babyzeepaardjes uit komen?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
hebben ze handtasjes om appels in te doen?
Ik heb voor het eerst een wedstrijd gefloten bij de jeugd. Ik ben kapot.quote:
heb jij appels in dat gat waar een baby uit kan komen????quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien uit dat gat waar de babyzeepaardjes uit komen?
Nee,quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb jij appels in dat gat waar een baby uit kan komen????
verrekquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:19 schreef essnhills het volgende:
En ik ben ook geen man
Volgens mij zijn het de mannetjes zeepaarden die de babyzeepaardjes in zich hebben
quote:Niet het vrouwtje, maar het mannetje krijgt jongen! Hij heeft een broedbuidel waar het vrouwtje haar eitjes in legt.
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het was een euro biljet, dat scheelt weer
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst een wedstrijd gefloten bij de jeugd. Ik ben kapot.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst een wedstrijd gefloten bij de jeugd. Ik ben kapot.
Ik geef het nog een paar dagen max.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:24 schreef kwiwi het volgende:
@:cherrylips de paus moet beademd worden. Dat lijkt me niet heel lang meer te gaan duren.
Net als de wereld op instorten staat.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:24 schreef kwiwi het volgende:
@:cherrylips de paus moet beademd worden. Dat lijkt me niet heel lang meer te gaan duren.
Ja!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
verrek
dat moeten wij mensen ook voor elkaar krijgen
[..]
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:48 schreef CherryLips het volgende:
Maar binnenkort wel kaasbitterballen bij Maccie.
Die piept er gewoon tussen uit op het moment dat de wereld hem het hardst nodig heeft.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net als de wereld op instorten staat.
Die geven daar geen bal om.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die piept er gewoon tussen uit op het moment dat de wereld hem het hardst nodig heeft.
kom binnen en pak een bak theequote:
ja dat was in 1453 voor het laatst.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die piept er gewoon tussen uit op het moment dat de wereld hem het hardst nodig heeft.
bitterquote:
Was het zo'n saaie film?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zo'n ontzettende luie dag. Wilde nog een rondje lopen maar heb een zere poot. Heb de hele middag over een film gedaan omdat ik steeds in slaap viel.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zo'n ontzettende luie dag. Wilde nog een rondje lopen maar heb een zere poot. Heb de hele middag over een film gedaan omdat ik steeds in slaap viel.
luxe probleem.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:13 schreef Miniem het volgende:
Hebben jullie een idee om zwembad speelgoed op een leuke manier te bergen vd zomer bij het zwembad?
Nu ligt alles elke x los
Ballen en opblaasdingem enzoquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
luxe probleem.
ik heb geen zwembadspeelgoed.
ik heb ook geen zwembad
heb ik nietquote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:20 schreef LTVDK het volgende:
Zo, keuken gepoetst, gestoft en gestofzuigd, afval weggebracht en ook nog even de onmogelijke taak van de waterstand doorgeven gedaan
Hier zijn ze me al heel de maand kapot aan het spammen via mail, sms en brievenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
waterstand willen ze hier eind december altijd hebben.
hier zit hij gelukkig gewoon in de meterkast. eigenlijk wel onder een plankje maar dat plankje heb ik standaard aan de andere kant staan zodat ik gewoon de stand kan zien zonder elke keer de plank weg te halen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier zijn ze me al heel de maand kapot aan het spammen via mail, sms en brievenMaar dat ding is zo kut om te bereiken dus ik heb daar nooit zin in
Hier zit die in de grond bij de voordeur. Moet ik eerst een paar plinten loshalen, vervolgens de droogloopmat er uit wringen, daarna een plank loshalen, dan met grof geweld een luik er uit proberen te krijgen, op mijn buik gaan liggen om het metertje schoon te maken zodat ik een foto kan maken en vervolgens weer terug zien te krijgen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier zit hij gelukkig gewoon in de meterkast. eigenlijk wel onder een plankje maar dat plankje heb ik standaard aan de andere kant staan zodat ik gewoon de stand kan zien zonder elke keer de plank weg te halen.
ik noteer maandelijks mn meterstanden in een appje
wat een ongelovelijke domme plek om die meter te hebben zittenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier zit die in de grond bij de voordeur. Moet ik eerst een paar plinten loshalen, vervolgens de droogloopmat er uit wringen, daarna een plank loshalen, dan met grof geweld een luik er uit proberen te krijgen, op mijn buik gaan liggen om het metertje schoon te maken zodat ik een foto kan maken en vervolgens weer terug zien te krijgen.
Tja, ex-woningbouw, zal wel de goedkoopste plek zijn geweest toen ze de kelder hebben gedempt. Bij de buren die nog wel een kelder hebben kun je er zo naartoe lopen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat een ongelovelijke domme plek om die meter te hebben zitten
Op hoeveel nap zit je?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:20 schreef LTVDK het volgende:
Zo, keuken gepoetst, gestoft en gestofzuigd, afval weggebracht en ook nog even de onmogelijke taak van de waterstand doorgeven gedaan
Dan moet ik t elke x opblazenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb ik niet
maar je kan de lucht er allemaal uit laten lopen en een opbergkist kopen die rechthoekige die ze voor stoelkussens hebben en alle leeggelopen speelgoed er in doen
luxe probleemquote:
-1,5 ongeveerquote:
Een tuinhuis in de vorm van zo'n strandwachthutjequote:
Dit blieft meer context, wat was je precies in die prullenbak aan het gooien?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:40 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben net bedreigd voor het gebruiken van een openbare prullenbak. Incl 'sla je de tyfus in'. Gezellig weer hoor
perdon?? wie en waar???quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:40 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben net bedreigd voor het gebruiken van een openbare prullenbak. Incl 'sla je de tyfus in'. Gezellig weer hoor
afvalquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit blieft meer context, wat was je precies in die prullenbak aan het gooien?
Maar was je dat op zo'n bijzondere manier er in aan het gooien dan dat het kennelijk iemand prikkeldequote:
ongeacht de context, niemand bedreigt Crackquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit blieft meer context, wat was je precies in die prullenbak aan het gooien?
Gezellige buurtquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:40 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar was je dat op zo'n bijzondere manier er in aan het gooien dan dat het kennelijk iemand prikkelde
Dat zeg ik niet, maar waarom gaat iemand lopen schreeuwen omdat je een prullenbak gebruikt, daar zouden ze toch juist voor moeten juichenquote:
weet ik hetquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar waarom gaat iemand lopen schreeuwen omdat je een prullenbak gebruikt, daar zouden ze toch juist voor moeten juichen
Wtfquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:40 schreef Crack_ het volgende:
In de VS hebben ze 'm gewoon in een wit huis gezet .quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
volgens mij heb je overal gekkies rondlopen
Bijzondere buurt wel daar dan met zulk soort vreemde sujettenquote:
Aan de carnaval ja?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:40 schreef Crack_ het volgende:
Waar gebruik je hem voor?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:47 schreef Crack_ het volgende:
Ik gebruik die prullenbak trouwens echt heel vaak en ben daarna bewust even teruggegaan. Voordat mn hoofd besluit angst te ontwikkelen om die prullenbak te gebruiken ofzo. Meneer was weg
om te poepenquote:
crackadelic, beste crackquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:51 schreef Crack_ het volgende:
Sorry, ben beetje chagerijnig![]()
ik baal gewoon als mensen zo met elkaar omgaan, dit is toch niet hoe je met elkaar om wilt gaan
(x2
) en daar baal ik dan van, dat dit schijnbaar gebruikelijk is voor sommige mensen.
Was te verwachtenquote:
Maar dat heurt ook niet in een openbare afvalbakquote:
Dus jij was hetquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar dat heurt ook niet in een openbare afvalbak
Ik kreeg eens commentaar omdat ik zaagsel in de gft-bak gooide. Gelukkig wel op een andere manierquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Onkruid hoort in de gft. Niet in de prullenbak. eens met de buurman dan![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kreeg eens commentaar omdat ik zaagsel in de gft-bak gooide. Gelukkig wel op een andere manier
quote:Stro, hooi, zaagsel, kernen van maiskolven of houtsnippers en geperst inktvrij karton mogen bij het gft: deze zijn composteerbaar. De uitwerpselen van konijnen, cavia's of hamsters die daarin zitten, mogen voor het gemak er ook bij.
Voor het gemak. Maar hoort er dus eigenlijk niet in .quote:
Dat weet ik. Dat weet jij. Maar die man blijkbaar niet.quote:
maar zaagsel dus welquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor het gemak. Maar hoort er dus eigenlijk niet in .
Ja ga dat lekker zeven. Maar het is dus niet de bedoeling dat je er kattenstront of hondenkak in gooit en m'n buren pleuren die biologische korrels plus kak er ook gewoon in.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor het gemak. Maar hoort er dus eigenlijk niet in .
oh daarom staat erop vermeld dat het magquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar dat heurt ook niet in een openbare afvalbak
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:58 schreef Nizno het volgende:
konijnen, cavia's of hamsters die daarin zitten, mogen voor het gemak er ook bij.
hebben hier ook ergens mensen die standaard zaagsel in de gft hebben.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat weet ik. Dat weet jij. Maar die man blijkbaar niet.
Nu is het ook wel veel zaagsel elke keer
kadaverbakquote:
Een thuisscheidingsapparaat.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ga dat lekker zeven. Maar het is dus niet de bedoeling dat je er kattenstront of hondenkak in gooit en m'n buren pleuren die biologische korrels plus kak er ook gewoon in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |